Tremurat la relantii, ....?
![]() ![]() ![]() |
Tremurat la relantii, ....?
Johnny_r0 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 1 February 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane II
- B 102 ZZZ
2006 hatchback
|
|||
valentin_29 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 27 June 09 From: Bucuresti ![]() |
Este normal la relanti dci-ul tau sa stea sub 900 cand ai motorul cald. La mine sta la 800, cel putin asa arata acul. Cat despre vibratie pot fi mai multe cauze. Da un search pe forum!
|
--------------------
Renault
Megane II Hatchback
2008 Dynamique 1.5 dCi 105 CP
|
|
kid61 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 17 January 10 ![]() |
sal .johnny_r0 nu pot sa iti dau pm nu stiu de ce ....in fine,ca sa iti raspund la mesaj,da e ok pe mine m-a rezolvat....asa ca bafta !
|
--------------------
renault megane II
renault megane II 1.5dci
- B-61-CVM
22.07.2003 , 1.5 dci
|
|
VyRuZ |
![]()
Post
#4
|
![]() Chauffeur du Renault Group: Members Posts: 1.099 Joined: 3 December 09 From: București ![]() |
Când sunt sub 5 grade afară stă la 900 RPM. Când e GER rău stă aproape de 1000 de ture pt. scurt timp, apoi scade la 900. Când e cald sau când e trecută apa de sfert (uneori chiar când e aproape de jumate) stă la 800. La 800 tremură puțin mai mult, că e turația mai mică. E normal.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW,
- B-***-**F
09/2007 If it ain't broke, don't fix it.
|
|
blual |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 8 July 09 ![]() |
Mie aseara (motorul nepornit de 3 zile si la 2 grade afara) mi-a stat la pornire, cca 30-45 sec, pe la 1100 rpm. De asemenea, turatia creste si daca in momentul in care motorul este rece pornesti si caldura in masina. In rest, in mod obisnuit sta turometrul pe la 750 rpm cand este motorul cald.
|
--------------------
Renault
Megane
- B 82 AIL
2008 Megane sedan 2008/ Privilege/ Noir nacre, Luxor rims, dci, 105 cp
|
|
ovy_megane_1982 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 252 Joined: 4 November 11 ![]() |
asa sta si la a mea dar acum la 800 rpm motorul merge rotund dar trepideaza caroseria, se misca pana si antena de pe plafon.
nu inteleg de la ce vine aveti vreo idee? mentionez ca la 850 rpm nu se intampla lucrul asta |
--------------------
Renault
Laguna 3, Megane 2.1
- DB 14 VLO, DB 14 COL
2008 2.0 dci 110kw,2004 1.5 dci 60kw
|
|
TheSting |
![]()
Post
#7
|
![]() Ofera respect pentru a primi respect ! Group: Members Posts: 1.210 Joined: 29 September 11 ![]() |
Meganul are soc automat si cand porniti masina si afara este frig aceasta staa la 1000 rmp si cand este foarte ger si masina nepornita de mult acul sta la 11000 rmp iar cand motorul se incalzeste acesta trebuie sa scada la 800 rmp. Asa sunt toate meganurile deoarece au soc automat.
Trepidatiile care le simtit in masina cand motorul sta la relantii (800 rpm) sunt datorita unuia dintre cele 3 tampoane ale motorului, de regula de vina este tamponul din partea sus dreapta a motorului, de altfel si singurul care se vede cu capota deschisa. Tamponul al -2 lea cel care tine cutia de viteza si se afla sub baterie ca si sintome sunt niste socuri (mici bubuituri) cand bruscati ambreiajul se simte parca v-ar lovii motorul in ceva. Iar cel de-al 3 lea tampon este tampon antivasculare si este situat sub masina acesta are rol la fel de a absorbi din socurile masini dar daca acesta este pe duca motorul vibreaza mai tare dar nu simtiti in masina atat de rau. Concluzie : 1 . este normal sa-va stea relantiul asa 2 . Pt eliminare vibratiilor trebuie schimbat tamponul motor sus dreapta ( sau cum deschideti capota si va uitati la motor il vedeti in partea stanga) |
--------------------
Renault
Megan II
2005/sedan Ofera respect pentru a primi respect
|
|
ovy_megane_1982 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 252 Joined: 4 November 11 ![]() |
TheStig tu spui de tamponul care este montat deasupra capacului de la distributie?
la mine a inceput sa trepideze la ralantii exact dupa ce am schimbat distributia. coincidenta? |
--------------------
Renault
Laguna 3, Megane 2.1
- DB 14 VLO, DB 14 COL
2008 2.0 dci 110kw,2004 1.5 dci 60kw
|
|
TheSting |
![]()
Post
#9
|
![]() Ofera respect pentru a primi respect ! Group: Members Posts: 1.210 Joined: 29 September 11 ![]() |
Da desre acel tampon este vb.
Nou la Serus costa in jur de 450-500 ron iar la Autototal sau Ausburg este in jur de 350-450 ron depinde Ma numesc TheSting nu TheStig as fii vrut eu "TheStig" ![]() This post has been edited by TheSting: 29 Dec 2011, 22:37 |
--------------------
Renault
Megan II
2005/sedan Ofera respect pentru a primi respect
|
|
gamihai |
![]()
Post
#10
|
Gradinarul Group: Members Posts: 116 Joined: 7 February 11 From: Bucuresti ![]() |
Hmmm.. oare din cauza tamponului ala imi vibreaza mie masina la relanti daca stau in panta ? Sa ma uit si eu la el
![]() |
--------------------
Megane 2
Hatchback
2005 / 1.4 benzina
|
|
ritter |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.169 Joined: 17 February 10 ![]() |
Verifica si conducta de la AC care trece prin bord si de multe ori vibreaza dupa ce iese din cleme...
Tamponul e problema la diesel in 99% din cazuri. This post has been edited by ritter: 1 Jan 2012, 10:23 |
--------------------
Fost Renault
Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V
2007 Sport Dynamique
|
|
TheSting |
![]()
Post
#12
|
![]() Ofera respect pentru a primi respect ! Group: Members Posts: 1.210 Joined: 29 September 11 ![]() |
Daca iti iese conducta de AC din cleme (ceea ce este extrem de rar, mai putin de 0.5%) nu iti tremura masina la relanti si ti-se aude un zdranganit in spatrele bordului, iar acel zdranganit iti dai seama de la ce este. Este o diferenta foarte mare intre tremuratul de la relanti si zdranganitul furtunului de la AC. Daca cite-ai calumea ce a scris omu iti dadeai seama despre ce era vb si nu scriai solutii eronate.
|
--------------------
Renault
Megan II
2005/sedan Ofera respect pentru a primi respect
|
|
ritter |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.169 Joined: 17 February 10 ![]() |
Imi cer scuze ca nu am citit.....calumea....
PS am avut aceeasi problema si rezolvarea a fost la AC, asa cum am zis. S-a rezolvat....calumea.....in final ![]() This post has been edited by ritter: 4 Jan 2012, 08:50 |
--------------------
Fost Renault
Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V
2007 Sport Dynamique
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#14
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(TheSting @ 3 Jan 2012, 21:59) Daca iti iese conducta de AC din cleme (ceea ce este extrem de rar, mai putin de 0.5%) nu iti tremura masina la relanti si ti-se aude un zdranganit in spatrele bordului, iar acel zdranganit iti dai seama de la ce este. 2 ore m-am chinuit cu o groază de cercetări până mi-am dat seama când atingea conducta de AC de contra aripă. Pentru că nu o făcea constant. Și nu la ralanti. |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
ovy_megane_1982 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 252 Joined: 4 November 11 ![]() |
la mine s-a rezolvat.am inlocuit tamponul de deasupra distributiei si acum toarce ca un benzinar.
am avut noroc ca nu m-a costat nimic |
--------------------
Renault
Laguna 3, Megane 2.1
- DB 14 VLO, DB 14 COL
2008 2.0 dci 110kw,2004 1.5 dci 60kw
|
|
chivu morris |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 30 May 11 ![]() |
Salut, si eu am un tremurat la relanti si mai nou se aude un scartait in partea dreapta. Ma poate ajuta civeva, am 217.000km iar distributia a fost facuta la 180.000
|
--------------------
renault
megane II break
- DB XX XXX
2007, 1,5 dci, 86 cp
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
de cind a aparut tremuratul, sau in urma carei operatiuni?
cu scirtiitul, ceva mai multe detalii? |
--------------------
reno
megane s
- DB-67-GEO
2008
|
|
DCC |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 12 November 08 From: Iasi ![]() |
Salut!
Cum se poate determina cu exactitate daca intradevar tramuratul la ralanti este din cauza tamponului mai sus mentionat? Si in al doilea rand de ce s-ar uza atat de repede ? eu am 66.500 km... Mersi, |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5 dci
2008
|
|
gutui |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 320 Joined: 6 May 08 ![]() |
am tot cautat acum dimineata topicul despre tampoane motor....n-am gasit alt loc, decat aici...
hai sa va zica baiatu: am schimbat si eu acu in week tamponul de sub cutia de viteza si ala mare de langa distributie. Mai fratilor, nu va zic ce fel facea inainte, si am stat cu ea asa vreo 1,5 ani....ma dispera de cap, turbam de nervi la volan la semafor, etc, pe loc...muream nu alta.... acu..parca as avea motor benzina, si totusi e 1.9 dci...silentios de nu se poate mai mult. o placere sa stau in ea, si am 240 mii km. |
--------------------
M II -11.2002
VW Jetta, diesel 1.6
- VN 11 LUK
-01.2013
|
|
scutyeru |
![]() ![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 27 December 11 ![]() |
Salutare,
Am tot cautat pe forum insa nu am gasit o posibila cauza la problema mea asadar scriu aici sinu mai deschid un nou topic. Este vorba de un Megane 2, 2003, 1,9 dci care din nefericire de vreo doua saptamani se comporta ciudat, in sensul ca are un tremurat urat cand motorul este rece (cand accelerez tremuratul dispare). Dupa aproximativ 15-20 km de mers isi revine si toarce aproape ca un benzinar. In tot acest timp am senzatia ca trage putin mai greu si are un consum mai mare cu aproximativ 2%. Mentionez ca acum doua luni am schimbat tamponul motor (dreapta sus) tot datorita unor vibratii, doar ca atunci erau constante, asadar nu se pune problema tamponului mai ales ca atunci cand se incalzeste toarce ca o pisicuta. Turatia motorului nu scade niciodata sub 800 si nu da semne ca ar vrea sa se opreasca. Daca aveti vreo idee, va multumesc anticipat. This post has been edited by scutyeru: 16 Apr 2012, 18:18 |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1.9 dci
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
curata EGR-ul si verifica si rola de la alternator sa nu fie blocata.
|
--------------------
reno
megane s
- DB-67-GEO
2008
|
|
gutui |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 320 Joined: 6 May 08 ![]() |
nu vreau sa vb prostii, dar incearca sa vezi daca nu ai probleme cu vreun injector sau cu egr-ul, sa nu fie infundate.
|
--------------------
M II -11.2002
VW Jetta, diesel 1.6
- VN 11 LUK
-01.2013
|
|
scutyeru |
![]() ![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 27 December 11 ![]() |
Multumesc pentru raspunsuri, cel mai probabil voi verifica mai intai EGR-ul, sper sa ma descurc
![]() Intre timp am postat un clip cu motorul la rece si dupa aproximativ 20 km de mers, diferenta este vizibila ![]() ... raman deschis la sugestii ... |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1.9 dci
|
|
Dragan78 |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 22 August 11 ![]() |
Am un Megane 2 motor 1.9 120c.p. an 2002 cu aceleasi probleme cu tremuratul la relanti. La relanti, cand motorolul e mai rece si, cred eu, socul automat tine turatiile pe la 900 rot/min vibratiile sunt mai putin sesizabile. Cand se incalzeste motorul, turatiile scad la 800 rot/min si acel tremurat devine mai sesizabil.
In ture acel tremurat nu este sesizabil, ci doar la relanti, iar masina trage bine. Am scos injectoarele si le-am dus la verificat si mi-au spus ca sunt o.k. Ca erori pe tester nu apar. Stie careva de unde aceasta problema? Atasez si niste poze cu valori in relanti si la 2500 rot/min cand motorul e rece si cand e cald, valori afisate cu Renault CanClip. This post has been edited by Dragan78: 19 Apr 2012, 10:32 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault
Megane II
2006
|
|
Stefan VS |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 25 March 12 ![]() |
Help!!!! Tremura la relanti,bobine verificate bune, bujii schimbate noi, verificat injectoare bune, tampon motor dreapta sus verificat si ala bun chiar nu stiu ce se intampla.... Va rog ajutati-ma
![]() 30 Apr 2012, 15:27: Megane Sedan 2005 1,6 16v This post has been edited by Stefan VS: 30 Apr 2012, 15:27 |
--------------------
Renault Megane 2,1
Clio2 hatcback
2004
|
|
Stefan VS |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 25 March 12 ![]() |
Chiar nici unul nu stie off
![]() |
--------------------
Renault Megane 2,1
Clio2 hatcback
2004
|
|
scutyeru |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 27 December 11 ![]() |
Salutare,
Problema descrisa in mesajele anterioare: trepidatii la relanti, relanti normal fara variatii, tampon motor schimbat de curand, EGR curatat lacrima. Dupa un mers de aproximativ 15-20 km toarce ca un benzinar. Service Serus! Pana ieri aveam o parere foarte buna insa se pare ca usor, usor si cei de la Serus se transforma in niste mancatori de bani pentru dat cu presupusul... Aseara am mers sa las masina in service (Bd. Timisoara) pentru problema mea. Baiatul de la receptie imi face frumos actele si la final imi spune asta este tot, va sunam noi maine dimineata. Ok, ok dar nu va uitati la ea sa vedeti diferenta, sa o auziti aucm si maine cum trepideaza? receptionerul: "Daca merge in regula ce rost are acum sa ne uitam la ea? O porneste mecanicul maine dimineata direct cu testerul pe ea si oricum nu are rost sa ma uit pentru ca nu sunt eu dimineata." Bun mi-am zis, asta e, vad maine ce se intampla. Primesc telefon azi dimineata la ora 08:20: "Am verificat masina, pe partea electrica nu are nici o problema, injectoarele sunt in perfecta stare, nici un senzor defect, problema este de la tamponul motor stanga sus". Incerc sa ii explic domnului ca este imposibil sa fie de la tampon ca a fost schimbat de curand, bineinteles ca a incercat sa ma convinga ca am luat unul de proasta calitate etc. Intr-un final mi-a spus ca o baga la mecanica pentru verificari. Ajung dupa amiaza la Serus si primesc veste cea mare "volanta cu masa dubla defecta, cost inlocuire, doar piesa 2500 lei". Bun si in ce consta defectul intreb eu? Receptionerul raspunde cu nonsolanta "probabil este descentrata, vreo spira rupta ceva se intampla acolo" Il conving sa il cheme de mecanic sa imi explice cum a facut constatatarea la care imi spune putin deranjat ca tampoanele sunt in regula, altceva nu are ce sa fie decat volanta. L-am rugat sa imi explice cum este posibil ca dupa ce se incalzeste sa nu mai aiba nici pe naiba si mi-au spua ca porbabil se dilata, ceva se intampla acolo.. Asadar pentru "probabilitatea" de la Serus a trebuit sa platesc 182 de lei pentru constatari de nimic si "probabil" va trebui sa bag o gramada de bani in masina, in prima faza sa dau cutia jos la un alt service pentru a vedea daca intr-adevar "probabil" este volanta de vina si ulterior daca se vede ceva in neregula acolo sa iau o volanta noua dupa care vedem ce se intampla. Nu sunt mofturos de fel, insa daca pana azi aveam o parere nu buna, excelenta de Serus, incepand de azi nu mai recomand!!! Cand se lovesc de o necunoscuta dau dovada de lipsa totala de profesionalism. Pacat!!! This post has been edited by scutyeru: 4 May 2012, 16:14 |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1.9 dci
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th August 2025 - 17:33 |