Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Motorasul de relanti, Motorasul de relanti

john reno
post 29 Jan 2010, 18:39
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 30 December 09
From: Bucuresti




Salut,
N-am mai intrat de mult pe forum. Nu prea am net la dispozitie, dar o sa rezolv si problema asta.
Vreau sa le multumesc celor care mi-au raspuns la intrebarile anterioare.( drgsrts,bigbearro, xtrezz, mr_bombastic_dma_r19 )
De data asta as vrea sa va intreb ce trebuie curatat la motorasul de relanti si cum se desface?
Merci


--------------------
renault19 hatchback - PH10ZME 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 30 Jan 2010, 00:31
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




Sunt 2 modele de motorase. Unul mai mic si patratos si unul dreptunghiular. De care ai?


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
john reno
post 30 Jan 2010, 14:14
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 30 December 09
From: Bucuresti




Motorasul relanti e patrat


--------------------
renault19 hatchback - PH10ZME 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 31 Jan 2010, 03:19
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




La ala nu stiu sigur. Dar daca e ca celalalt model, are cateva cleme. Mare grija cand le desfaci ca se rup, plasticul fiind imbatranit de la temperatura. Oricum in el gasesti praf si vaselina pietrificata. Se curata si se greseaza. Da un search ca s-a mai discutat. Bafta!


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CalinB53
post 15 Feb 2010, 18:23
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 28 January 10
From: Arad, com. Zadareni




Ca sa nu mai deschid alt topic postez aici si eu.
Mi se bloca motorasul pas cu pas(de relanti) l-am curatat, gresat asamblat la loc dar m-am ivit de urmatoarea problema. Cand l-am pus inapoi pe masina nu imi mai statea motorul pornit murea pur si simplu ca nu avea destule rpm. Daca stie cineva cum se regleaza motorasul inclusiv acel surubel din cap. Mentionez ca atunci cand l-am desfacut am invartit de rotite ca sa le gresez si nu mai stiu care era pozitia 0 sa zic asa a motorasului cea in care sta motorul pe la 800rpm.


--------------------
Renault 19 - AR-13-LAV 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 16 Feb 2010, 01:10
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




Da' cum ai tras tu concluzia ca s-a blocat? Te-ai gandit cumva ca s-a stricat, nu ca s-a blocat? vezi ca e un tutorial despre consum pe monopunct. Citeste acolo ca iti scrie cum sa-l masori. Unele lucruri la varsta asta nu se mai blocheaza... se strica.smile.gif) Daca e modelul acela dreptunghiular il gasesti la orice magazin de piese Dacia. Eu am dat 230 Roni (cred), productie Bosch. Bafta!


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CalinB53
post 16 Feb 2010, 11:16
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 28 January 10
From: Arad, com. Zadareni




Dupa ce l-am desfacut si l-am reasamblat l-am testat in casa pe o sursa de 12v inclusiv sa vad daca se inchide si deschide circuitul. Am sa citesc. Mersi oricum

16 Feb 2010, 11:23:
Motorasul e modelul acela din topicul cu consum mare pe care il citesc. Dupa curatarea si gresarea motorasului l-am alimentat in casa si motorasul mergea perfect

This post has been edited by CalinB53: 16 Feb 2010, 11:23


--------------------
Renault 19 - AR-13-LAV 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 16 Feb 2010, 16:49
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




Si al meu mergea perfect in casa dar cand il puneam pe masina nu mai zicea nimic. Eu l-am schimbat cu unul nou. Poti sa iei de la un parc de dezmembrari din apropierea ta un motoras de ala sa vezi daca sesizezi vreo diferenta. Vezi ca in tutorial zice exact cum trebuie masurat.


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CalinB53
post 16 Feb 2010, 19:44
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 28 January 10
From: Arad, com. Zadareni




Dupa ce am citit tutorialul acela despre consum mare am inteles unde am gresit. Trebuia resetat ECU ca regleze singur relantiul si acum merge ca nou


--------------------
Renault 19 - AR-13-LAV 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 17 Feb 2010, 13:28
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Ma bucur ca este de ajutor acel tutorial.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 00:01
Dacia