Nu baga pe toate grilele aer la fel de cald, Atunci cand schimb traseul aerului
![]() ![]() ![]() |
Nu baga pe toate grilele aer la fel de cald, Atunci cand schimb traseul aerului
jas2 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|||
yakuZza22 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 14 November 09 ![]() |
sa depus mizerie pe tijele de la grile ori sau slabit cablurile de actionare (inchidere sau deschidere)
|
--------------------
Renault
2007
Scenic II Solenza '04 1.4 8v
Grande Punto '08 1.4 16v A4 Quattro '01 2.8 V6 30v Scenic II '07 1.6 16v Octavia '04 1.8t 4x4 |
|
jas2 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Eventual s-ar putea spune asa despre cea care face trecerea cald-rece,dar nu este cazul.Lucreaza perfect,pentru ca baga cald pe grilele laterale(mari) si pe cea de la mijloc(dubla).Daca ar fi cum zici tu nu ar mai baga deloc cald.Sau nu s-ar face schimbarea traseului aerului.Dar schimbarea traseului se face insa cu aer aproape rece.Debit este suficient pe toate grilele insa pe unele aproape rece iar pe altele cald la diferite comutari.
Mai exact: Cand comut numai parbriz este rece si la parbriz si la grilele laterale fixe (cele mici) Cand comut parbriz si picioare la parbriz este rece iar la picioare cald. -;;-;;-;;-;; sus si picioare(fara parbriz) aerul este cald si sus si jos. -;;-;;-;;-;; numai sus aerul este cald pe toate cele patru grile. This post has been edited by jas2: 6 Jan 2010, 09:16 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
BiGBearRO |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.338 Joined: 19 October 05 From: de unde se da ora exacta ![]() |
sau poate un calorfier putin colmatat, ma gandesc
debitul de aer este ok? sa nu fie o tubulatura iesita cumva |
--------------------
Toyota
AURIS
Touring Sport 2015
- IF-94-URS
|
|
jas2 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Debitul de aer este super ok.
Caloriferul nu este colmatat pentru ca nu s-ar simti aer cald deloc. Cred in proportie de 90% ca e o tubulatura iesita... Multumesc pentru raspunsuri si va tin la curent(nu de aer ![]() This post has been edited by jas2: 6 Jan 2010, 11:46 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
BiGBearRO |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.338 Joined: 19 October 05 From: de unde se da ora exacta ![]() |
daca nu e colmatat de tot se incalzeste cat de cat
|
--------------------
Toyota
AURIS
Touring Sport 2015
- IF-94-URS
|
|
jas2 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Pai cand este dat pe pozitia unde aerul este directionat pe grilele de mijloc si laterale,mai exact pe pozitia "sus si picioare" baga cald bine de tot(ma feresc sa spun fierbinte pentru ca nu e fierbinte).Daca ar fi colmatat ar baga pe toate grilele la fel de cald nu ? Adica asa...caldut...
7 Jan 2010, 09:55: Mecanicul a avut dreptate.Cand se incalzeste bine si dupa ce deschide termostatul baga peste tot la fel de cald. This post has been edited by jas2: 7 Jan 2010, 09:55 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 07:31 |