martor "probleme electronice" aprins
![]() ![]() ![]() |
martor "probleme electronice" aprins
betamax |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
|
||
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|||
little_x |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 30 April 09 From: Sibiu ![]() |
imi poti spune cum arata becul care zici ca iti ramane apris pentru ca si la mine de cateva zile imi rmen un bec aprins in bord si nu stiu ce inseamna
|
--------------------
Renault Megane
RT
- SB-08-NFA
`96
|
|
betamax |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
Un dreptunghi in care este inscris un soi de semnal alternativ ascutit - asemanator EKG (fara ochelari l-am confundat cu dezaburirea lunetei).
|
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
little_x |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 30 April 09 From: Sibiu ![]() |
asta e si la mine
cand ramene becul aprins in bord merge masina perfect iar cand astept la pornire sa se stinga nu imi merge motorul rotund cineva mia zis ca sunt una sau mai ulte buji devina am sa e schimb zilele astea sa vad daca tot asa face |
--------------------
Renault Megane
RT
- SB-08-NFA
`96
|
|
Georginho |
![]()
Post
#5
|
![]() Inventiv Group: Members Posts: 1.002 Joined: 6 July 07 ![]() |
Da, este vorba de bujii.
Acum cand e si mai racoare nu-si mai fac bine treaba. |
--------------------
***
***
***
|
|
BluBear |
![]()
Post
#6
|
![]() nu... Group: Validating DaciaClub Posts: 662 Joined: 3 August 09 From: Bucuresti ![]() |
Bujii, bobine, fise sau mup :\
|
--------------------
Renault
Megane Coach
CP
|
|
betamax |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
Ce e "mup"-ul ala ? Ca am mai vazut referiri la el si in alt topic.
Am fost cu masina la tester (25 ron) si n-am facut mai nimic. Cica e model vechi (calculatorul) si nu da multe informatii. In functie de parametrii indicati, meseriasul e de parere ca amestecul e prea bogat (n-are aer), d-aia mere balbait la relanti (care acum e 1000 - 1400 rot/min). Mi-a sugerat sa dau jos sonda lambda, sa vad cum merge fara ea si pe urma mai vedem. |
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
BluBear |
![]()
Post
#8
|
![]() nu... Group: Validating DaciaClub Posts: 662 Joined: 3 August 09 From: Bucuresti ![]() |
MUP este senzorul de presiune admisie.Cum deschizi capota e un plastic negru in dreptul volanului care are un furtunas.Ai grija ca nu gasesti peste tot testere si pt masinile astea.Intr`adevar sunt vechi si nu au toti.Daca iti pune o masina asemanatoare in locul ei in program nu o sa mearga totul in regula si mai dai si bani.
|
--------------------
Renault
Megane Coach
CP
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#9
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
MUPul ala e de fapt MAP - Manifold Absolute Pressure
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
betamax |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
QUOTE(BluBear @ 29 Dec 2009, 14:05) Ai grija ca nu gasesti peste tot testere si pt masinile astea.Intr`adevar sunt vechi si nu au toti.Daca iti pune o masina asemanatoare in locul ei in program nu o sa mearga totul in regula si mai dai si bani. Da cred ca asta a fost, tipul nu avea programul pentru masina mea. Pe de alta parte, o diagnosticare la reprezentanta (unde probabil voi ajunge) este 1 milion. Se pare ca am verificat proverbul "lenesul mai mult alearga, scumpul mai mult pagubeste". R19/16V, buna corectia. This post has been edited by betamax: 30 Dec 2009, 11:30 |
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
betamax |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
Problema reolvata (mai corect, diagnosticata) in 5 min la reprezentanta AMAT: captor presiune defect. De fapt, s-a rupt stutul pe care venea un furtunel de la galeria de admisie(cred). Beleaua e insa alta, rahatul ala de captor (nu mai mare decat un pachet de tigari) costa 7 milioane jumate!!! Deci evident ca voi incerca repararea (lipirea) lui ca solutie de moment, apoi voi lua drumul centrelor de dezmembrari. Am sa va tin la curent.
This post has been edited by betamax: 5 Jan 2010, 12:00 |
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
little_x |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 30 April 09 From: Sibiu ![]() |
pai si cum ai reusit sal faci sa se rupa
si crezi ca asta e problema pentru care se aprinde becul la toti ? sau poate fi si alta cauza |
--------------------
Renault Megane
RT
- SB-08-NFA
`96
|
|
betamax |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
S-a rupt pur si simplu, capota nu mai fusese ridicata de cel putin 2 luni, pana la prima testare. Pot fi mai multe cauze care pot determina aprinderea becului respectiv, am enumerat cateva in primul post, atat mi-a spus mie carticica. Oricum, am lipit (si intarit) stutul ala cu rasina epoxidica, e totul OK acum, sper sa tina. Imediat dupa ce am montat obiectul inapoi pe masina relantiul a revenit la 700-750 de ture, becul din bord nu s-a mai aprins, masina merge ca-n vremurile ei bune.
Sugestia mea e ca, cel putin pentru diagnosticare, trebuie mers la reprezentanta.Pe mine m-a costat 80 RON o treaba de 5 min., dar a meritat, decat sa fi bajbait pe la n meseriasi. Parerea mea ! |
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
BluBear |
![]()
Post
#14
|
![]() nu... Group: Validating DaciaClub Posts: 662 Joined: 3 August 09 From: Bucuresti ![]() |
mup map captor ii spui cum vrei.ideea e ca e plasticu ala de pe panou in fata soferului.Are in el o membrana care strange si formeaza vid in furtunul ala.Pe mine m`a costat 200ron nou...nu stiu de unde scorurile astea... :\
|
--------------------
Renault
Megane Coach
CP
|
|
19vik |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Ca idee, senzorul de presiune admisie, sau de presiune absoluta, sau de presiune atmosferica, sau MAP, sau cum vreti sa-i ziceti, e legat cu furtunasul ala la galeria de admisie. Nu senzorul creeaza vid in furtunas, ci motorul si trage membrana mai mult sau mai putin, care membrana pe partea cealalta e la presiunea atmosferica, functie si de aceasta presiune (daca esti la munte la 2000 m, sau la mare la 5 m, sau daca aerul are 35 de grade, sau -15 grade, are densitati diferite... intelegeti voi). Daca e furtunasul scos, sau stutul rupt, motorul trage aer fals pe acolo.
La o masina din alta gama am patit eu, nu s-a rupt stutul senzorului ci furtunasul scapase din stutul din galeria de admisie, relanti-ul oscila undeva intre 1500-2000 rpm. Ca o solutie temporara, poti sa obturezi furtunasul si relantiul ar trebui sa stea unde trebuie. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th August 2025 - 16:30 |