schimbare Dti cu Dci
![]() ![]() ![]() |
schimbare Dti cu Dci
chrest70 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 18 April 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane III Break
- 9389HGJ
2011/110cp/Fap
|
|||
pixule |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 465 Joined: 25 February 06 From: Zalau ![]() |
teoria e usoara, practica... singura diferenta majora din fisa tehnica vad ca e calculatorul de injectie.. si parca ceva pe la senzori ( cablaraie) uite aci fisa. plus ca faci o vizita pe la RAR, cu cantec, si in functie de asta, ITP'ul pe care tre sa il fentezi.
This post has been edited by Fratzica: 13 Dec 2009, 22:36 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 1ph2 RXE
- SJ69LOL
1.6/16v/107 Cateodata ajungi la concluzia ca e mult mai bine sa fii prost.Desi la mine e cam tardiv acum sa ma mai gandesc la asta.Altii insa o pot face cu succes
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Diferenta principala e ca dci e common rail fata de dti. De aici apar o sumedenie de alte diferente. In afara de calculator cred ca sunt diferente mari si la pompa de injectie injectoare, debitmetru, ceva senzori in plus samd.
Eu nu vad rostul schimbarii atata vreme cat diferenta de putere nu e semnificativa. Si partea cu zgomotul e relativa. Intr-adevar la relanti un dci e mult mai silentios insa in mers se mai reduce diferenta. Are cumnatul meu megane 1 dti si stiu asta. Parerea mea e ca motoarele dti sunt mai fiabile si mai putin costisitoare atunci cand e vorba de reparatii si mai putin pretentioase la calitatea motorinei care la noi nu e o problema minora. This post has been edited by Dan73: 13 Dec 2009, 15:21 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
CYP VFS |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 797 Joined: 31 July 09 From: roman/neamt ![]() |
Trebuie schimbat tot de la rezervor pana la radiator, fiecare merge cu parametri lor, am avut si eu un dci fain consum mic iar la fiabilitate e aceeiasi.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2 1.6 16V
- NT 77 BYA
EXPRESION 2001
|
|
Mar|Us |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.254 Joined: 12 May 08 ![]() |
Am condus un megane cu motor Dti, pe langa faptul ca se auzea ca un tractor cand statea la relanti, era foarte puturos!
Din punctul meu de vedere dCi-ul e cu vreo 2-3 clase peste dTi. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 / 2.2 dCi
|
|
r&d |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 2 June 04 ![]() |
si cutia de viteze, pe Laguna 1ph2 1.9dTi este JC iar pe 1.9dCi este PK.
|
--------------------
Volvo
S40
2.0T4 200cp 2001 Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
|
|
Adi R5 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.432 Joined: 29 August 06 From: A R A D ![]() |
cel mai bine vinzi/schimbi toata masina dti cu una cu echipare dci.
|
--------------------
Renault
Espace
2007
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
QUOTE(Mar|Us @ 14 Dec 2009, 10:29) Am condus un megane cu motor Dti, pe langa faptul ca se auzea ca un tractor cand statea la relanti, era foarte puturos! Din punctul meu de vedere dCi-ul e cu vreo 2-3 clase peste dTi. Nu stiu ce dTi ai condus tu. Eu am condus un megane dTi cu 100 de caluti si lipsa celor 20 de cai fata de a mea e compensata de cele 250 kg in minus la greutate. Sigur, eu am la cuplu cu vreo 70 Nm mai mult si asta se simte un pic insa meganelul lu' cumtatu-meu se duce destul de bine la viteza. Eu cred ca colegul nostru are pe masina varianta asta cu 100 de cai si nu vad rostul sa puna un dci care la Laguna 1 nu are mai mult de 110 cai cuplul fiind identic. E mult prea costisitoare afacerea. Partea cu zgomotul e relativa. Eu la viteza nu am simtit mari diferente fata de dTi. Intr-adevar, e mai silentios un dci, dar mai ales la relanti ceea ce nu prea conteaza decat daca ti-e rusine ca dTi-ul tacane ca un dizelache clasic ![]() |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(r&d @ 14 Dec 2009, 17:53) Cutia de viteze la Laguna 1 1.9 dCi 107 cai este JC.. PK este numai pe 1.9 dCi 120 cai de pe Laguna 2... motorul dTi find un turbodiesel clasic este mult mai fiabil si mai nepretentios decat dCi la motorina... eu zic sa ramai pe dTi... diferenta de putere nu este semnificativa.. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Adi R5 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.432 Joined: 29 August 06 From: A R A D ![]() |
daca se discuta pe subiectul asta...cutia cu 6 merge in locul cutiei cu 5 ,pe dci?
|
--------------------
Renault
Espace
2007
|
|
cridaia |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.100 Joined: 25 February 08 From: Sannicolau Mare, Timis ![]() |
|
--------------------
Volkswagen
Passat - Break
- TM 98 BUZ
2009 - BlueMotion
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Avand in vedere ca sunt Laguna 2 cu motor de 1.9 dCi de 107 cai (acelasi cu cel de Laguna 1.9 dCi) cu cutie in 6 trepte... eu zic ca ar trebui sa mearga...
This post has been edited by cj98czh: 17 Dec 2009, 14:24 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Mar|Us |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.254 Joined: 12 May 08 ![]() |
Pe laguna 1 motorul 1.9 dCi are 79 KW, pe Laguna 2 motorul 1.9 dci in 6 trepte are 88 KW ( bine, mai sunt si alte versiuni cu 81 KW daca nu ma insel ). Turbo la Laguna 2 e cu geometrie variabila. Mai sunt diferente sigur la volanta, ambreiaj, intercooler, etc. Probabil ca ar merge facuta schimbarea daca se schimba toate astea, da ar costa o gramada de bani.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 / 2.2 dCi
|
|
Adi R5 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.432 Joined: 29 August 06 From: A R A D ![]() |
Mar|Us... cj98czh are dreptate...eu ma gindesc ca pe motor tre sa merga...dar oare planetarele sunt la fel ? potrivesc astea de pe laguna 1 ?
...cred ca prin dezmenbrari o sa ma uit dupa una-alta pentru comparatie...cind o venii caldura.. ![]() This post has been edited by Adi R5: 18 Dec 2009, 00:43 |
--------------------
Renault
Espace
2007
|
|
Gabryel.GLN |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.839 Joined: 14 December 09 From: Constanța ![]() |
Ma cam bate gandul sa imi pun un motor diesel 1.9 pe leguma mea. A mai facut cineva aceasta modificare?
Ce ma sfatuiti dci sau dti? Imi puteti spune si mie diferentele intre dci/dti? |
--------------------
Renault
Espace V INITIALE PARIS
2016/1.6 dci 160CP
|
|
Adi R5 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.432 Joined: 29 August 06 From: A R A D ![]() |
in primul rind...daca vrei sa faci legal treaba asta...adica cu trecut motor in acte & stuff...treci mai intai pe la RAR si stai de vorba cu unul de acolo care se aocupa de omologari ,despre preturi...daca iti convin scorurile atunci poti sa treci mai departe..
|
--------------------
Renault
Espace
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 19:40 |