Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pilitura in instalatie revine, Desi problema parea rezolvata

Andreidumi
post 9 Dec 2009, 01:24
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 16 July 06




Buna seara,

Am facut un topic nou deoarece am gasit doar informatii separate in diferite topic-uri care erau destul de vechi. Daca nu e ok, rog un moderator sa lipeasca acest topic de unul mai vechi.

Detin un Symbol 1,5 dci, 70cp, fabricat in 2007, intrat in tara pe 3.feb 2007 si primit in mai 2007. Momentan am 36704km. Duminica seara motorul s-a oprit cand vroiam sa plec de la stop, si de atunci nu a mai pornit. A urmat platforma pana la Serus, unde dupa mai multe investigatii s-a descoperit pilitura, si nu putina... Atasez 2 poze facute chiar de cei de la service. Ce se vede acolo era si pe fundul rezervorului. Bina-nteles ca toata lumea a ramas uimita si au venit multi sa vada cu ochii lor, din cauza ca nu mai avusesera astfel de probleme de ceva timp. Motorina folosita a fost in 99% din cazuri de la OMV, de cateva ori am pus de la Petrom si Rompetrol, de fiecare data de la Euro4 in sus si iarna am mers pe AlpinDiesel, pentru ca mi s-a parut ca se comporta f bine in Brasov.

Garantie nu mai am, a expirat la sfarsitul lui mai anul aceasta. Daca se poate, aveti cumva ceva sfaturi despre ce ar trebui in cazul acesta? Maine voi vorbi cu cei de la Vocea Clientului plus am sa incerc sa vorbesc cu cineva de la Renault Romania, deoarece cladirea lor este langa cea in care lucrez eu. (sper sa fie cineva acolo care se ocupa cu asa ceva).
Multumesc pentru rabdarea de a citi acest mesaj si va las sa va mirati si voi cu pozele de mai jos.
Picture_001.jpg ( Size: 290.12k ) Number of downloads: 1858

Picture_002.jpg ( Size: 312.78k ) Number of downloads: 2171


This post has been edited by Andreidumi: 9 Dec 2009, 01:25


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci 2007 - BR-03-KWX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bilstan
post 9 Dec 2009, 12:44
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 10 July 05
From: Bucuresti




Cu toate ca eu am un 1.4 16 v...totusi am citit din curiozitate topicurile referitoare la problemele celor care au ales motorina si parerea me este ca renault are o problema aici.Sunt prea multe cazuri.Solutia....asocierea si actionarea in justitie...


--------------------
Renault clio 1.4 16v-oct 2008 - b-93-KMJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 9 Dec 2009, 13:27
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Cam greu de dovedit ceva in justitie. Totusi eu am un mare semn de intrebare si anume in afara Romaniei exista vre-un caz similar cu cele de la noi?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 9 Dec 2009, 13:31
Post #4


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




acolo pare a fi multa pilitura, banuiesc ca s-a adunat in timp si nu a facut-o pe toata deodata ... chiar nu a avut nici un simptom masina, nu a creat niciodata vreo problema legata de pornire, martori aprinsi ci a murit subit?


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 9 Dec 2009, 13:55
Post #5


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Problema este cunoscuta la Renault!Si nu numai la noi in tara ci in toate tarile!
Solutia este sa schimbi pompa(eventual sh)sa cureti instalatia si sa repari injectoarele(asta daca nu vrei sa cumperi altele noi)!Si cand totul merge struna VINDE masina!Numai bine!


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andreidumi
post 9 Dec 2009, 14:15
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 16 July 06




@crisolro
Da, e multa rau pilitura. Poate nu ajunsese inca destula la injectoare ca sa le blocheze de tot.
Daca stau sa ma gandesc de ceva timp parca invartea mai mult pana pornea...martorii din bord au fost ok tot timpul, pana si in conditiile actuale.

@espacern
De problema asta stiam inca dinainte sa iau masina. Am citit ca au fost destule cazuri si la noi si in afara, dar ca ar fi rezolvata cu "noile" motoare K9K, cel putin cele veneau pe Symbol phase4. Nu m-am gandit ca problema persista, si acum am si sitit ca abia motoarele facute dupa 1 mai 2008 ar scapa de problema asta, deoarece au o pompa Delphi cu un cod diferit, mai nou.
Cat despre reparatii, eu sper sa rezolv cu cei de la Renault. Imi place sa fiu optimist, mai ales ca-mi place masinuta. Cat a mers, a mers f bine.

Daca a mai patit cineva asa ceva, mai ales daca era in afara garantiei, il rog sa posteze aici cum a rezolvat (cu Renault sau in regie proprie).


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci 2007 - BR-03-KWX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 9 Dec 2009, 15:21
Post #7


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




http://www.reno.ro/index.php?showtopic=46121&hl=injectia

spor la citit..

eu nu pricep cum poate renault sa nege problema asta,se intampla la prea multa lume,ce era asa greu sa faca recall si sa schimbe pompele alea nenorocite?

cand mai aud si de recomandarile alora din service-uri autorizate care nu stiu sa curete instalatia ci doar sa inlocuiasca ma apuca dracii 022.gif


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reptileq
post 10 Dec 2009, 11:01
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 21 November 07
From: Bucuresti




Mie mi-a povestit un taximetrist ceva similar de un logan 1.5 dCi 85... solutia a fost sa schimbe pompa, injectoarele si sa curete instalatie + rezervor. Schimbase la inceput doar injectoarele si le-a pierdut si pe alea. Destul de costisitoare treaba. Omul zicea ca a alimentat de la lukoil si dadea vina pe motorina de acolo. Acu nu stiu ce sa zic... stressu din ce in ce mai mare, ca vad ca se intampla cu omv... petrom... rompetrol... no matter what... wink.gif


--------------------
Renault Megane RS 265 Cup 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geanyt
post 11 Dec 2009, 11:45
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 11 August 08




Andreidumi, poti sa ne spui cum conduci ,mai turat sau nu,o lasi sa se incalzeasca cand pleci,orice ,poate ne dam seama ce a cauzat atata pilitura . se vorbea pe aici ca problema cu pompele o au masinile 2002,2003,si ca cei de la reno au rezolvat-o.Am si eu un symbol 1.5 din 2007 ,am 38000km si nu am avut probleme , dar, dupa ce am vazut la tine ,ma cam ingrijorez


--------------------
renault symbol 1.5dci 70 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Un_dus
post 11 Dec 2009, 12:06
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 23 June 05
From: Bucuresti




Vazand ceea ce ai postat tu recunosc ca m-am speriat un pic. Eu am urmatoarele intrebari:
1. Ai pus constant de la aceeasi/acelasi pompe (daca sunt pompe vechi rebranduite, poate sa fie de la tancurile de combustibil care au adunat in timp diverse)

2. De cate ori ai schimbat filtru de motorina?

Sunt foarte curios pentru ca in ultima vreme din prisma bugetului am ales un petrom mai vechi pentru alimentare (deh... Top Euro 5 la 3.73 ma tentat prea tare smile.gif ) si imi e sa nu am si eu surprize (mie imi urmeaza revizia in cel mult 2 saptamani) si intentionez sa fac un drum de 5000 de km de revelion pana in praga si retur (cu mici excursii prin jur) si nu vreau sa devin prieten cu Renault Cehia biggrin.gif


--------------------
Renault Symbol 2008, 1.5 DcI, Fidji - B xx xxx
10 km - 28.07.2008
10.000 km - 16.01.2009
15.000 km - 05.05.2009
30.000 km - 16.01.2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 11 Dec 2009, 13:09
Post #11


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




Nu are treaba cu regimul de turatie....userul aly_vo a explicat aici destul de clar de unde provine pilitura


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andreidumi
post 11 Dec 2009, 14:53
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 16 July 06




@geanyt
Subturat nu conduc, schimb peste 2500, uneori chiar pe la 3000, daca ma mai grabesc. Nu am observat fum negru iesind niciodata. A mai iesit fum, dar doar dupa saptmani intregi prin traficul de bucuresti, dar dupa ce ieseam la drum lung, totula era okei. Lasat la incalzit nu prea, decat iarna, cat imi lua sa curat masina si sa se dezabureasca gemurile (ceea ce dureaza ceva).
Ai putea sa verifici daca desfaci la rezervor, sub bancheta din spate, dreapta. Asa au vazut la mine, cel putin. Sper totusi sa nu patesti asa ceva.

@Un_dus
Filtrul de motorina l-am schimbat la 20000km, si urmeaza la 40000, cum scrie in manual. Pe cel schimbat l-am verificat de apa, si nu a curs decat motorina. Filtrul de atunci, cat si cel cu care l-am schimbat au mufa pt senzor de apa, dar nu a clipit nimic care sa ma atentioneze de asa ceva.
De pompele de alimentare nu pot sa zic ca au fost aceleasi, dar am pus cel mai des de la 3 benzinarii OMV, una de pe Iuliu Maniu, una de pe Blvd. Timisoara la Frigocom parca, langa Serus, si una de pe Vasile Milea, cum cobori de la Leu spre Regie. Ocazional am mai pus de la OMV Brasov, cel de langa Gara si OMV-ul din Braila.
Ai putea sa-i rogi la revizie sa desfaca capacul ala de sub bancheta sa se uite acolo, ca sa fi sigur ca nu sunt probleme. Ca daca e pilitura, sigur vine pe retur inapoi in rezervor.


Cat despre masina mea, m-au sunat de la Serus dupa ce au facut un calcul estimativ al reparatiei si cu totul (cred ca si manopera inclusa,nu stiu sigur) ma duce pe la 136 de milioane. Momentan astept si un telefon de la Vocea Clientului, deoarece au zis ca ma suna astazi. Voi reveni cu detalii dupa ce vorbesc cu ei.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci 2007 - BR-03-KWX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lungan
post 11 Dec 2009, 15:20
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 961
Joined: 28 May 05
From: Focsani




Daca nu obtii un aviz favorabil de la Vocea Clientului, incearca intr-un service cu preturi mai omenesti. O rezolvi cu maxim 50 de milioane, in functie de ce schimbi.


--------------------
M3 - Kia Sportage - Fiesta ST-Line Hybrid 2021
Drive carefully!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sego83
post 11 Dec 2009, 17:51
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 23 June 09




Aceeasi problema si la mine ca la Andreidumi.
Am mers azi cu masina in service ptr k nu statea bine la relanti, dupa ce facusem testu dpdv electric si eraok, au gasit pilitura in filtru de motorina. In secunda aia mi-au trecut toate prin cap toate efectele acestei pilituri si cam cat ma costa: alta pompa, reparat injectoare si curatat instalatie....Cam nasol, nu stiu voi fratilor, dar eu m-am saturat de Renault pana peste cap, ok, consum mic, suspensie placuta, confort (*raportat la banii de achizitie), dar toate astea una peste alta nu se merita cand repari odata dieselu.....

O carpesc eu cumva, o vand si imi iau IBIZA 1.9 SDI, nu mai vreau turbo, sau pompe la presiuni inalte, egr-uri soi toate ca...turile astea care nu se justifica in timp.

Azi am avut toata ziua stricata cu vestea asta, sa nu mai aud cuvantu pilitura... biggrin.gif


--------------------
renault clio 2 2003 - tm 11 kyc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geanyt
post 11 Dec 2009, 19:29
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 11 August 08




@Andreidumi.
multumesc ,o sa ma uit in rezervor ,sper sa n-am probleme.



--------------------
renault symbol 1.5dci 70 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geanyt
post 19 Dec 2009, 09:27
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 11 August 08




ma intreb, si va intreb, de ce unele pompe fac pilitura si unele nu fac ,la masinile produse in acelasi an, cu pompe similare , unele pompe, au material de calitate si unele nu ?, masini produse in aceeasi perioada ,poate alta e cauza ,nu pot sa cred ca mergand normal ,ca alimentand de unde trebuie ,sa stai cu "morcovu",oare se va intampla si la mine ?,daca stiam de la inceput de problema asta ,nu mai cumparam masina .


--------------------
renault symbol 1.5dci 70 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Un_dus
post 19 Dec 2009, 11:55
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 23 June 05
From: Bucuresti




@geanyt - aici e vorba de cum e construita pompa. Din punctul meu de vedere in Bucuresti cel putin se gasesc 2 tipuri de benzinarii:
- cele de pe vremea lui Ceasca, care au tancurile vai de mama lor si de la care poti sa ai fel de fel de surprize (aici as pune si benzinariile pe care desi scrie omv si arata frumos, ele sunt acolo de multi ani, si au fost pe rand shell, moll si acum omv) si dumnezeu stie ce si cum e pe acolo.
- cele construite recent ale caror tancuri sunt noi si tot sistemul de alimentare e mai performant (sunt cazuri si de benzinarii vechi la care au fost schimbate tancurile la rebranding - a se vedea Petromul de la Diham)

Personal ieri la revizie eram f morcovit pe tema asta ca nu am pus constant din acelasi loc, si am scurs motorina din filtru intr-o sticla si am lasat-o peste noapte si pare ok. In linii mari e si dupa noroc, dar de aia schimb eu filtru la fiecare revizie, si de aia mi-am luat garantie pe 4 ani


--------------------
Renault Symbol 2008, 1.5 DcI, Fidji - B xx xxx
10 km - 28.07.2008
10.000 km - 16.01.2009
15.000 km - 05.05.2009
30.000 km - 16.01.2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sego83
post 23 Dec 2009, 18:38
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 23 June 09




salutare, in legatura cu ilitura asta, mi-am gasit alta pompa la 200 euro, dar cine stie care e de 65 de cai in functie de cod? are 2 coduri, unul vad k se regaseste pe mai toate pompele cel cu 225 in capat: 8200057225, primu e 8200057346. Cum stiu care e de 82 si respectiv de 65 de cai?


--------------------
renault clio 2 2003 - tm 11 kyc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luckas_itd
post 10 Apr 2013, 15:48
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 21 April 08
From: Moreni




Salutare,astazi in timp ce am verificat nivelul la ulei mi-am adus aminte ca acum un an jumatate am pus 2 magneti pe conducta de motorina la retur,in dreptul lor s-a strans o mica pata de pilitura.Am un video care se observa cat de cat,incerc sa il atasez.Desi are 9mb nu merge atasat.

This post has been edited by luckas_itd: 10 Apr 2013, 15:52

Attached thumbnail(s)
daa.JPG ( Size: 381.12k ) Number of downloads: 444


--------------------
Renault Clio symbol 2004,1.5 dci 65 - db-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th May 2025 - 06:21
Dacia