Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme cu pornirea Clio 1.5

dragoshaiesec
post 18 Nov 2009, 23:19
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 18 November 09




Salut. Am si eu urmatoarea problema:

La un Clio 1.5 imi porneste foarte greu la automat. Eu tind sa cred ca este de la un injector, desi le-am avut pe tester si mi-au iesit ca sunt in regula.Pana pleaca motorul imi omoara bateria....

A mai avut cineva problema asta sau ma poate ajuta cineva?


--------------------
Dacia Nova 1999 - PH 64 DIR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bed
post 19 Nov 2009, 19:08
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 30 June 09




Da,am avut si eu problema asta,pornea foarte greu atat cu motorul cald cat si rece,si am schimbat toate injectoarele si am rezolvat problema dar este o distractie care o sa te coste vreo 50mil daca intr-adevar ai aceasta problema.Dar de asemenea pot fi si alte cauze,cum ar fi sa nu-ti recunoasca cheia,si poti sa omori si trei baterii ca tot nu o sa porneasca.Acum io nu stiu la ce tester ai fost tu,dar incearca la o reprezentanta,pentru ca acolo stiu cel mai bine,pentru ca se ocupa doar de motoare ca asta si tre sa stie ce are.(cel putin din partea mea toate laudele pentru reprezentanta cluj,care au acolo cativa mecanici deosebiti in special inginerul care se ocupa de soft si de tester).Dar injectoarele le poti verifica si tu si anume le scoti returul,si care arunca mai multa motorina pe retur,este infundat.Tu trebuie sa ai cel putin doua infundate,pentru ca in trei ar trebui sa porneasca.


--------------------
renault clio2 2001/expresion - cj-85-bed
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EMMY
post 23 Nov 2009, 23:04
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 16 October 08




salut,sunt mai multe motive si depinde de km pe care ii are auto ,iti dau cateva ex;
-filtru de motorina trage aer fals (filtru prost etansat pe la imbinari sau conducta prost montata ,senzor filtru motorina prost montat asta in cazul care l-ai schimbat)
-daca ai schimbat distributia ,pompa nu este bine pusa la punct dar ar trebui ca la a doua cheie sa porneasca
-senzor turatie prafuit
-releu principal nu face contact sau defect
si mai sunt multe daca detaliezi poate ne ajuta

PS bineinteles luam in calcul ca injectoarele sunt bune asa cum ai spus


--------------------
dacia logan 2005 - MS 44 EMY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blacklitmouse
post 23 Nov 2009, 23:11
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 3 November 08
From: baia mare




spune mi te rog si mie unde se gaseste acel releu principal?poate si o poza ar ajuta foarte mult daca cumva ai si cum imi dau seama daca e sau nu defect ?multumesc mult!


--------------------
renault clio 2002 expression,1.5 dci - MM88LTI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EMMY
post 23 Nov 2009, 23:23
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 16 October 08




in spatele bateriei este cutia de relee pe care o deschizi si ai sa obs doua relee la fel unul langa celalalt ,schimba-le intre ele (unul este principal si unul aer conditionat sunt la fel deci nu se intampla nimic) si asa vezi daca este din cauza releului


--------------------
dacia logan 2005 - MS 44 EMY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tvstar1
post 24 Nov 2009, 07:17
Post #6


pe sistem 16V


Group: Members
Posts: 74
Joined: 23 July 08
From: sibiu




imobilizatorul se stinge?becul rosu din bord in partea de sus pe centru.dar 95% sunt duse injectoarele.


--------------------
Dacia Duster 4x4 Suzuki Grand vitara 4x4 1,9 dci Audi A6 Allroad - SB 78 SLS
bine am venit
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragoshaiesec
post 25 Nov 2009, 14:28
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 18 November 09




Pana la urma am rezolvat...nu o sa va vina sa credeti dar a fost elecrtomotorul.... smile.gif)...de la carbuni i se tragea.


--------------------
Dacia Nova 1999 - PH 64 DIR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bardu
post 25 Nov 2009, 15:07
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 602
Joined: 21 March 08




S-a dat ceva la automat de a "papat" carbunii, cati km are masina?


--------------------
Renault Symbol Fidji - MS-08-?MS
Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana.
1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nickname55000
post 29 Nov 2009, 11:13
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 1 February 09




Salut,
as vrea sa va impartasesc si voua o experienta de-a mea legata de pornirea masinii mele (Clio 1.5dci 2003 cca 110k) pentru ca este f. probabil sa patiti la fel. La un moment dat, pe vreme umeda, mi s-au aprins in mers totii martorii din bord (cred ca toti smile.gif ) motorul oprindu-se. Am tras pe dreapta si am pornit motorul din nou, fara probleme. Dupa ceva saptamani (tot pe vreme umeda), a inceput sa-mi porneasca greu dimineata - pornea la a doua, a treia cheie. La un moment dat nu mi-a mai pornit deloc si a trebuit s-o duc la un service (unul din zona unde eram cand s-a stricat masina). Aici am luat teapa in sensul ca mi-au spus ca ar fi pompa de presiune, ca trebuie sa schimb injectoarele si tot sistemul de alimentare, etc. (cica cca 2000E). Norocul meu ca am observat pe laptopul celui care facea constatarea ca singura alarma era cea de "senzor de miscare sau pozitie". Ideea e ca am platit degeaba 100Ron "consultatia" si urma sa-mi sun prietenii sa ma tracteze. Cel de la service care mi-a umblat la masina s-a dat de gol si mi-a aratat unde ar fi senzorul acela, dupa ce a plecat am miscat putin de acea mufa a senzorului si motorul a pornit fara probleme.
Concluzia: in cazul in care aveti probleme asemanatoare legate de pornirea masinii - cuvantul cheie cred ca e umezeala - e probabil sa fie acel senzor, care este undeva langa cutia de viteze.
Intre timp am rezolvat singur si fara cheltuieli aceasta problema.
Pentru cei care sunteti interesati cum am facut asta, va pot da detalii...


--------------------
renault clio 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blacklitmouse
post 29 Nov 2009, 21:26
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 3 November 08
From: baia mare




daca poti pune o poza face mai mult de cat o mie de cuvinte!

29 Nov 2009, 22:26:
o poza cu acel senzor ma refer.

This post has been edited by blacklitmouse: 29 Nov 2009, 21:26


--------------------
renault clio 2002 expression,1.5 dci - MM88LTI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iglu
post 4 Dec 2009, 22:11
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 10 May 08




@nickname55000

Astept cu interes detaliile pentru ca la mine se manifesta la fel. Si cred ca nu sunt singurul.


--------------------
Renault Laguna II 2003 / 1.8 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D@NNUTZZ
post 6 Dec 2009, 17:08
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 5 November 09




Salut!
Am o rugaminte daca ma poate ajuta cineva .... ieri am schimbat toate filtrele si uleiul ok pana aici .. dar problema este ca astazi cand am vrut sa plec cu masina (clio 1.5DCI 65CP )nu a mai pornit blink.gif ; Alternatorul invarte si degeaba parca nu ar fi alimentatata si im ramane becul STOP aprins .
...Daca s-a lovit cineva de acaeasta problema vreau si eu un raspuuns cat mai urgent


--------------------
renault clio 2002/ 1.5 dci - B 82 PSD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 7 Dec 2009, 08:01
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




1. Alternatorul nu invarte, este invartit. Electromotorul invarte
2. Ce filtre ai schimbat?
3. Becul din bord se stinge sau palpaie?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D@NNUTZZ
post 7 Dec 2009, 08:51
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 5 November 09




da,ai dreptate am gresit eu exprimarea ....
filtru ulei ,motorina ,aer si polen ...cat despre becul (STOP) ramane aprins .. ciudata problema ...ca in seara dupa ce am schimbat toate cele enumerate mai sus a mers fara probleme ....


--------------------
renault clio 2002/ 1.5 dci - B 82 PSD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 7 Dec 2009, 08:56
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Ai amorsat filtru de motorina bine?
Adica la tine a pornit dupa ce ai shimbat filtrul iar acum nu mai porneste?
Cat timp a mers dupa ce a pornit?
Mai multe detalii


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D@NNUTZZ
post 7 Dec 2009, 08:56
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 5 November 09




doar becul STOP ramane aprins ,restul se sting dupa cateva secunde ,sa fie si de la bujii?.... le-am cumparat dar nu le-am inlocuit ca le-a incercat mecanicul cu un cablu de la baterie si dau scanteie in cap...

7 Dec 2009, 10:00:
cred ca am mers cam 30km prin bucuresti dar cu opriri in jur de 30min ...1h
Crezi ...ca nu s-ar fi amorsat pompa suficient ?...


This post has been edited by D@NNUTZZ: 7 Dec 2009, 09:00


--------------------
renault clio 2002/ 1.5 dci - B 82 PSD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 7 Dec 2009, 09:19
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Categoric s-a amorsat, dar nu pompa ci circuitul in sine.
E destul de dubios. Ar mai trebui incercat sa scoti furtunul de alimentarea de dupa filtru sa vezi daca in timp ce dai la automat vine motorina ori ba.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D@NNUTZZ
post 7 Dec 2009, 09:31
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 5 November 09




am sa incerc si in acest fel ...poate ...poate .
Merci oricum pentru ajutor ....revin dupa cu detalii


--------------------
renault clio 2002/ 1.5 dci - B 82 PSD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D@NNUTZZ
post 13 Dec 2009, 21:31
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 5 November 09




Salutare!
Dupa ce saptamana trecuta duminica nu mi-a pornit masinuta ,luni seara am m-ai incercat cu cateva chei si a pornit ...a mers ok pana astazi cand aceeasi problema nu a vrut sa porneasca ,indicatorul de motorina imi arata ca ar m-ai fi cam 2 linii la nivel ...A stat parcata peste noapte putin in panta ...Ciudata problema !!! Faza este ca se sting martori inafara de cel cu stop si cel de baterie ,daca dau la automat dupa un anumit timp se aprinde si martorul de temperatura si cel de ulei ...


--------------------
renault clio 2002/ 1.5 dci - B 82 PSD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nickname55000
post 16 Dec 2009, 22:20
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 1 February 09




salut all, din pacate nu pot sa va pun acum o poza cu locatia senzorului respectiv, poate in weekend; oricum, pentru cei care vor sa verifice, acel senzor este undeva in dreapta motorului intre motor si cutia de viteze si este cumva deasupra volantei... sper sa va orientati. mufa este destul de ciudata si greu de scos dar din pacate nu are o izolatie f. eficienta la umezeala. eu am rezolvat problema respectiva scotand conectorul de la senzor si curatand cu un spray pentru contacte, apoi l-am conectat la loc si am izolat cu banda izolatoare. Am mai discutat cu un mecanic legat de asta, iar in cazul cel mai rau, se poate pune pilitura pe senzorul respectiv care se afla inspre volanta. deci la mine a fost simplu pentru ca era un contact prost intre mufa respectiva si senzor. sper sa am timp sa va uploadez ceva poze sau schite dar cred ca descrierea a fost ok. bafta!


--------------------
renault clio 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iglu
post 16 Dec 2009, 23:01
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 10 May 08




Mulțumim pentru precizări, sper să fie de folos. Așteptăm și foto când se poate.


--------------------
Renault Laguna II 2003 / 1.8 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 17 Dec 2009, 09:39
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Poza nu e de la dci da tot acolo se afla.

http://www.reno.ro/Clio-nu-mai-porneste-pa...t41552-s90.html


This post has been edited by verde: 17 Dec 2009, 09:48

Attached thumbnail(s)
1_senzor.JPG ( Size: 135.09k ) Number of downloads: 1470
2_senzor.JPG ( Size: 87.18k ) Number of downloads: 1611


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iglu
post 18 Dec 2009, 22:45
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 10 May 08




@verde: să îți trăiască injectoarele. smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif


--------------------
Renault Laguna II 2003 / 1.8 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PunkyBogdan
post 4 Jan 2010, 22:40
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 3 September 09




salut tuturor! am si eu un mare necaz cu masina, poate ma puteti ajuta. are cateva zile de cand imi pornea greu la automat. azi dimineatza nu a mai vrut. am mers la mester si imi erau duse 2 bujii, le'am schimbat pe toate 4 dar fara nici un rost... imi face la fel. mesteru a zis ca e posibil sa se fi dus pompa de injectie. dar totusi azi a pornit repede la sufa. si mai e ceva, daca reusesc sa o pornesc, face o bataie ciudata la motor. cand a mai slabit regulatorul de presiune de pe pompa a incetat bataia, dar cand sa ii dau cheie din nou, nu a mai luat-o pt ca cica nu facea presiune destula, datorita desurubarii senzorului. pe tester indica fluctuatii foarte mari de presiune. nu stiu ce sa mai fac. PLEAAAASEEEE HEEEELP MEEEE. masina e un clio II din 2004 motor 1.5 de 65 cp


--------------------
Renault Clio 2004 - IS-06-GXD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iglu
post 4 Jan 2010, 22:53
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 10 May 08




De ce spui că 2 bujii erau arse? Pentru simplul motiv că nu se încălzeau? Poate fi de la releul care le comandă. În cutia cu relee de lângă baterie ai mai multe relee, dintre care 2 negre. Fiecare din acestea comandă încălzirea a câte 2 bujii incandescente. Poate unul era defect de mai mult timp și porneai mașina doar încălzind doar 2 bujii.


--------------------
Renault Laguna II 2003 / 1.8 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PunkyBogdan
post 6 Jan 2010, 13:39
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 3 September 09




am verificat releele si sunt bune. nu stiu ce sa mai fac... un tip din alt service a zis ca ar putea fi dusa electrovalva, am dus masina la el, dar se pare ca nu e bulita.


--------------------
Renault Clio 2004 - IS-06-GXD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mircea08
post 6 Jan 2010, 13:47
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 1 September 08




Am citit cele de mai sus, am o singura mentiune, de incepator. Folositi motorina adecvata, pentru sezonul rece?


--------------------
Renault Symbol 2008, dci, 85 CP
Drive safe!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 6 Jan 2010, 14:36
Post #28


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




se presupune ca toate motorinele din toate statiile (care au un cuvant de spus pe piata) sunt aditivate special pt. sezonul rece, nu?
eu nu cred ca daca una se numeste Alpin e mai de iarna decat Evo sau Sprint sau mai stiu eu care
problema motorinei ti-o pui la inceputul iernii cand poate nu au toti inca motorina aditivata pt. iarna sau cand alimentezi de la locomotive, tiristi etc.


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mircea08
post 6 Jan 2010, 15:02
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 1 September 08




Nu chiar. Spre exemplu, la OMV, se vand doua tipuri de motorina. Cea pentru sezonul rece este vanduta in lunile de iarna sub denumirea "Alpin" si este aditivata specific, (in restul anului se comercializeaza sub denumirea "Premium"). Diferenta intre Alpin/Premiun si Sprint (motorine OMV) este vizibila atat ca pret cat si ca aditivare (site-urile companiilor dau detalii in acest sens).
Inainte de a va arunca la teste costisitoare cred ca este de incercat si o motorina "dedicata". Apoi, daca problemele persista. Din ce vad eu, problemele postate, legate de pornirea motoarelor diesel coincid cu scaderea temperaturii, asa ca, zic eu, este de incercat. Eu asa as proceda.
Bafta!


--------------------
Renault Symbol 2008, dci, 85 CP
Drive safe!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DrK
post 8 Jan 2010, 11:29
Post #30


Lapins Creed Assassin


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 5 January 07
From: From: From:




La diesel nu va faceti probleme de bujii... Daca afara sunt peste -5 grade masina trebuie sa porneasca fara griji.


--------------------
Sedan Negru 2015
Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th June 2025 - 21:16
Dacia