Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Functia de incalzire, Aer cald permanent

pipera
post 14 Nov 2009, 12:19
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 9 August 06




Am o problema la Meganul meu 1.6 16V 2006, clima; in vara aceasta am observat ca AC nu mai avea aceeasi eficienta, in sensul ca chiar daca setam 15 grade temperatura era destul de ridicata in masina (28-30 grade). Am suspectat ca nu mai am destul freon si am neglijat sa trec pe la un service. Surpriza cea mare a fost la venirea toamnei cand, renuntand la functia de AC, deci setand temp la 15 grade (insemnand sa aspire numai aer din exterior care avea 16-18 grade, in interior fiind 25-26 grade), am constatat ca de fapt in masina venea aer cald. Mentionez ca am mai observat ca in zilele racoroase mi se aburesc f rapid toate geamurile, trebuind f frecvent sa pornesc AC pe dezaburire. Am verificat nivelul antigelului si acesta este ok. Va multumesc anticipat pentru sfaturi/ solutii.

This post has been edited by pipera: 14 Nov 2009, 13:02


--------------------
Renault Megane II Sedan 2006 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dl_io
post 14 Nov 2009, 12:57
Post #2


membru marcant


Group: Members
Posts: 409
Joined: 17 December 07
From: IASI




N`are treaba antigelul . E normal ca , daca afara sunt 12 grade iar tu vrei 15 in habitaclu , sa bage aer mai caldut . Treci si pe un service sa-ti verifice/completeze freonul . wink.gif


--------------------
renault megane 2004 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 16 Nov 2009, 15:17
Post #3


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Nu este mare filosofie cu clima de la Magane. Cum adica aer cald permanent? Vad ca daca dai drumu la AC nu mai este cald permanent... Oricum fiind mai frig acum si daca ii ceri 15 grade tot va fi mai caldut aerul fata de cel de afara. wink.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pipera
post 16 Nov 2009, 20:34
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 9 August 06




Dragi forumisti,

Observ ca nu cititi cu atentie ce am scris/ relatat, deci reiau: in conditiile in care in habitaclu erau 25-26 grade (masurate cu un termometru electronic), afara 16-18 grade (citite de display), iar temperatura aerului setata din reglajul manual la 15 grade (minim, si fara AC), totusi in interior era introdus aer cald (mult mai cald decat temperatura mainii, deci peste 40 grade).

Cum va explicatui asta? In mod normal ar fi trebuit sa introduca aer la temp celui exterior, care sa fie racoros, si nu cald. Asta am pus-o in legatura si cu faptul ca in timpul verii AC nu mai era eficient, a.i. am tras concluzia ca aerul cald este introdus permanent in habitaclu.

Intrebarea mea era daca cineva a mai experimentat asa ceva si dc stie cum se poate remedia situatia.

This post has been edited by pipera: 16 Nov 2009, 20:35


--------------------
Renault Megane II Sedan 2006 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dl_io
post 16 Nov 2009, 22:20
Post #5


membru marcant


Group: Members
Posts: 409
Joined: 17 December 07
From: IASI




Verifica nivelul freonului si apasa AC cand vrei sa controlezi temperatura aerului care intra in habitaclu . wink.gif


--------------------
renault megane 2004 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DanCVA
post 16 Nov 2009, 22:21
Post #6


Membru care arde gazu'... accelerand


Group: Members
Posts: 4.265
Joined: 23 December 07
From: Bucuresti




Nu-ti merge clapeta care inchide trecerea prin radiatorul de incalzire. Fa-ti timp si treci prin service.


--------------------
Renault Megane Sedan 2007/Expression/Keyless-Go/MP3/6CD Changer/Autolights/CC/Heated seats/Tuxedo/1.6 16V - B 82 KVA
Repar oglinzile de Megane 2, Senic 2 si Clio 3.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 16 Nov 2009, 23:26
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Cu conditia ca atunci cand ai masurat, masina sa nu fi stationat in soare si sa fi avut incins traseul de aer, de acord cu dancva, setata pe 15 grade trebuie sa-ti bage aer la temperatura de afara, 8 grade afara (atatea sunt acum), 8 trebuie sa-ti bage chiar daca nu merge compresorul (15 grade = LOW, nu inseamna ca trebuie sa-ti faca 15 grade in masina). Experimenteaza noaptea, sau dimineata la prima ora ca dupa ce s-a incalzit motorul iti baga aer cald pe 15 grade si apoi confirma-ne si noua.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pipera
post 17 Nov 2009, 12:10
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 9 August 06




astazi dimineata mi s-a confirmat: cu motorul cald, temperatura setata de 15 (LOW), AC OFF, afara 7 grade, sistemul de ventilare/ incalzire continua sa introduca aer cald in habitaclu.

dancva, stii cumva daca pot incerca singur sa accesez/ repar clapeta de care vorbeai? Multumesc anticipat.



--------------------
Renault Megane II Sedan 2006 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 17 Nov 2009, 14:17
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Motorasul de amestec e pe partea stanga a cutiei climatizarii. Ca sa ai acces la el, trebuie sa demontezi capacul lateral de langa pedala de acceleratie, panoul de sub volan si intaritura metalica pe care ai sa o vezi pe lateralul plansei centrale (un clips de plastic si 2 suruburi jos). Apoi ai sa vezi motorasul imediat sub conducta de aer pentru picioare si pentru locurile din spate, fixat la randul lui cu 2 sau 3 suruburi torx. Il demontezi, te uiti la el in ce pozitie e si cum e legat mecanic de tija clapetei ca sa stii sa-l pui la loc, apoi cu motorul pornit te joci la tastele de temperatura si motorasul trebuie sa se miste intr-un sens si in celalalt.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shading_cone
post 17 Nov 2009, 14:20
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 15 July 09




nu mai sta in intrebari pe forum si mergi la service. Eu stiu ca exista un termostat pe undeva, sau un controler ca e blocat pe aer cald. mergi la service si te rezolva. e ca si atunci cand setezi manual 28 de grade si apesi AC. tot nu iti baga aer rece. deci e blocat epe aer cald. nu cred ca are treaba freonul. de fapt sunt sigur


--------------------
Renault Megane II 2005
Renault Megane II sedan, 1.6 16V 83 Kw, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valinul
post 15 Oct 2013, 18:57
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 14 December 10




Salutare nu stiu daca postez bine dar am si eu o problema astazi dimineata am plecat la tara fiind 12 grade am bagat caldura la 27 grade(clima automata)toate bune si frumoase cand m-am intors am scos caldura si imi baga aer rece dar langa pedala de acceleratie plasticul ala care ai acces la rezistenta (dreapta)e foarte fierbinte cu temperatura data la 15 grade e posibil sa fi ramas rezistenta aia de caldura cuplata ? stiti unde are siguranta sa o scot sa vad daca e de acolo? sau niste sfaturi multumesc.

This post has been edited by valinul: 16 Oct 2013, 13:23


--------------------
renault megane 2007 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 17:03
Dacia