Achizitionare noul Renault Clio Bicorp Facelift
![]() ![]() ![]() |
Achizitionare noul Renault Clio Bicorp Facelift
Laurentiu Andrei |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 6 November 09 ![]() |
Attached thumbnail(s) DSC00723.JPG ( Size: 2.65mb ) Number of downloads: 365 |
||
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2003 Extreme
- BV 64 LAU
|
|||
Siconi |
![]()
Post
#2
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Eu, unul, clar si raspicat as alege benzinarul. Nu incape discutie. Eu, de felul meu, nu prea agreez motoarele diesel, oricat de sprintene ar fi ele. Asa sprinten cu e un benzinar, un diesel nu va fi niciodata (vorbim de aceeasi capacitate cilindrica, desigur).
Sfatul meu, ca asta cerusi: BENZINAR LA 100CP !!! Nu conteaza cat e de economic dieselul, sau ca are cuplu mai mare la turatii joase... Pun pariu cu tine ca daca facem o mica intrecere intre cele 2 versiuni amintite de tine, dieselul cade pe locul 2 cu tot cuplul lui. Vreau sa spun intrecere pentru a vedea care atinge primul 60km/h. Nu cred in nici un caz ca dieselul se va ridica la nivelul benzinarului. Eu, desi detin numai 79CP la 1.4 si 8v la al meu Clio, m-am dat cu unul cu motorizarea de 1.5 si 85CP si nu a reusit, cu toata stradania sa se tina de mine pana la 60km/h. Diesel e motor puturos la demaraj, dar e bun la tractiune. Cuplul iti da putere de tractiune, calutii iti dau avant. Ai de ales intre astea doua. Deja ai parerea mea. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Relu11 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Siconi omul spune in plaja de turatii 2000 - 3200 da? accelereaza de la 2000 cu un benzinar si cu un diesel si spune-mi si mie care urca mai repede pana la 3200.
Eu banuiesc si de ce a ales plaja asta de turatii, evident ca nu vrei merge in trafic doar in limitare, omul e realist. Daca mergi doar in limitare vrei avea consumuri de iti scoti masina doar in week-end. Scurt si la obiect daca vrei un demaraj bun intre 2000 - 3200 rpm si un consum decent (aka nu ma arde la portofel fiecare apasare de pedala) eu unul as alege diesel. Ca sa nu mai vorbim ca un diesel incarcat cu 5 persoane si bagaje va face fata mai bine decat un benzinar in aceeasi situatie (e vorba de cuplu). Trebuie sa stii ce vrei de la masina si sa analizezi toate situatiile ca sa vezi ce ti se potriveste mai bine. |
--------------------
.
.
.
|
|
alexander89 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 24 October 08 ![]() |
eu unu as zice sa alegi un dCi.la inceput nici eu nu am fost de acord cu diesel dar dupa un an si ceva de mers cu masina acu tot una diesel mi-as lua.din ce motive?1.trage foarte bine de la turatii mici (chiar daca motorul actual are doar 65 de cai). 2.are un consum redus (aproape pe jumatatea unui benzinar).
|
--------------------
Renault
Symbol 1.5 dCI
2008 Fidji
- PH-**-VDK
|
|
hellcat |
![]()
Post
#5
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Pentru cei care ii recomandati dCi: omul a facut in 6 ani 50.000 de km! De ce i-ar trebui diesel? Cand si cum isi amortizeaza cei 1.500 - 2.000 E initiali si apoi intretinerea o idee mai scumpa?
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
colegu initiator...eu sunt/am fost in aceaasi situatie ca si tine....
aveam o masina pe benzina si am zis sa iau si diesel motivele nu sunt importante...... comparand in regim de folosinta zi de zi cele 2 masini in traficul din bucuresti pot sa zic ca masina diesel ofera un comfort deosebit... cuplul mare la turatii joase face statul in coloana si plecarile f dese sa fie un fleac.... bafta la alegere.... |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
herculane |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.237 Joined: 30 April 07 ![]() |
daca esti genul caruia nu-i place sa treaca de 3500rpm din cauza comoditatii/consumului/ca se strica motorul/ca e prea fortat/etc, atunci mergi pe diesel, pt ca benzinarul de 100cp e lesinat sub turatia asta
eu am avut clio 2 bicorp 100cp, acum am clio 3 110cp, am mers cu 1.5 65cp, 85cp, si as lua benzina fara discutie. diesel-ul de 85 pare ca trage mai bine decat benzinarul de 100cp, la prima vedere, la un mers linistit (fiind si mai usor de condus in aglomeratie, mai comod), dar odata depasite cele 3500-4000rpm la benzinar, nu mai are ce discuta cu dci-ul... This post has been edited by herculane: 9 Nov 2009, 11:28 |
--------------------
Renault
Clio III Exception 1.6 16v 2007 / Ford
Mondeo Titanium 2.0 16v 2008
- xxxxx
|
|
99AIM |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Eu am si megane diesel de 85 cp si clio 3 de 100 cp-sotia de fapt,ce pot spune este ca dieselul trage mult mai bine,la deal n-are ce discuta cu clio de 100 cp poate daca turezi in 6000 rot/min s-ar putea sa se tina dupa diesel....
LA diesel insa sunt alte dezavantaje-intretinere mult mai scumpa ca la benzina, motorina numai de la omv sau mol care la pret ajunge benzina, daca îl frigi putin ajungi la consum apropiat de motorul pe benzina si ceea ce este cel mai important: incidenta defectarii unor piese gen turbina,injectoare sau pompa de presiune este mult mai mare la diesel daca se merge subturat in oras.... deci cine isi ia diesel in vest îl ia de cursa lunga si de multi km nu sa se fataie cu el prin centru. |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
ionz |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 7 April 08 ![]() |
Eu mi-as lua 1.6- 110CP. Motorul de 1.4 este destul de lesinat. La un mers mai sportiv trebuie sa-l turezi, bine inteles, tare. Puterea maxima o ai pe la 4000 RPM unde zgomotul motorului e foarte mare. Consumul este si el destul de mare. Pentru ca pe unde conduc, se poate spune mixt, mai mult extraurban, consumul in 17000 km este de 7.1 l/100km.
|
--------------------
Renault
Clio III
2007
|
|
herculane |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.237 Joined: 30 April 07 ![]() |
1.6 nu mai exista decat cu cutie automata...deci e cam degeaba.
|
--------------------
Renault
Clio III Exception 1.6 16v 2007 / Ford
Mondeo Titanium 2.0 16v 2008
- xxxxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 00:51 |