martor bujii se aprinde la accelerare, renault kangoo 1,5dci
![]() ![]() ![]() |
martor bujii se aprinde la accelerare, renault kangoo 1,5dci
bro_trans |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 18 October 09 ![]() |
|
||
--------------------
renault
kangoo
1,5DCI 48KW an 2003
|
|||
oase17a |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 3 November 09 ![]() |
Am avut si eu problema asta si inainte sa o duc la doctor m-am uitat prin motor pe acolo.
Sub *iltrul de aer am gasit un tub copex cu *ire in el care era TOCIT prin *recare de ceva tare,nu stiu. L-am des*acut in zona tocita si am gasit si *irele tocite(invelisul de plastic pana la sarma) Am luat *iecare *ir in parte si l-am izolat cu izoler. Problema a disparut. A mai aparut o data dupa mai mult timp dupa care a disparut iar de la sine. |
--------------------
renault
kangoo
1.5 dci,2003,60kw
- ct07zin
|
|
diag |
![]()
Post
#3
|
Membru simplu Group: Members Posts: 133 Joined: 22 November 09 ![]() |
Buna.
Primul lucru de facut la aprindere bec martor defectiuni in bord este diagnosticare cu tester al calculatorului,calculatoarelor de pe masina,in cazul de fata presupun ca e vorba de cel de injectie.Nimeni nu poate sa stie de ce se aprinde un bec martor fara folosirea unui tester "A mai spus cineva ca e la acceleratie acel senzor .Am desfacut chestia aia de la pedala de acceleratie dar totul pare in regula acolo." S a demontat o piesa care poate nici nu era necesar.Un contact imperfect de la o mufa poate face oricind acest lucru.Pentru asta trebuie tester.Becul martor,eventual poate delimita sistemul cu probleme,dar nu si circuitul. Normal orice aprindere de bec martor defectiuni,mai ales la masinile mai noi de 2001,presupune memorizarea defectului in calculatorul respectiv,chiar daca acesta este intermitent. Trebuie mers eventual inapoi la cel cu testerul pentru o reverificare,avind in vedere ca problema persista. Sau la un altul mai "specializat" |
--------------------
Suzuki
GSX R 1000
2003
|
|
calaretz |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 12 May 09 ![]() |
Aceiasi problema cu acelasi martor aprins , problema apare in treapta a-5-a intre 2500 si 3000 rpm la un kangoo din 2006 becul ramanand aprins iar masina nu trage si nu depaseste 110 km/h. Si inca o problema intre 120 si 130 km /h apare martorul stop si apoi se stinge.Sunt probleme la partea electrica?
|
--------------------
renault laguna 1
& mercedes c 180 kompressor
2004 fan renault posesor de mercedes |
|
baciudibaciu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 31 May 09 From: Bucuresti ![]() |
CAlaretule la tine mai mult ca sigur este un injector bolnav asta in cel mai fericit caz - din pacate .Aceeasi problema am avut-o si eu
This post has been edited by baciudibaciu: 18 Apr 2010, 19:25 |
--------------------
Renault Kangoo 15dci
ARO 10-4
2003
- b55fux
|
|
calaretz |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 12 May 09 ![]() |
Asa este , e masina unui amic a facut testul cu butoiasele si injectorul 4 a dat foarte mult pe retur din prima invartire a motorului. Inca-i porneste bine,motorul merge rotund urmeaza sa rectifice respectivul injector prin inlocuirea duzei cu 350 de lei.Tu cum ai rezolvat?
|
--------------------
renault laguna 1
& mercedes c 180 kompressor
2004 fan renault posesor de mercedes |
|
vLLLad |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 4 April 07 ![]() |
Este un injector 100%
|
--------------------
renault
Kangoo
2004
|
|
ghimpuf |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 4 May 10 ![]() |
Asa este. Dupa multe batai de cap cu un mecanic ce nu vroia sa accepte ca ar fi un injector am ajuns la ideea comuna ca ar fi bine daca le-am verifica pe fiecare in parte! Surpriza!!!! Injectorul 4 era dus, urma injectorul 1 apoi 3 si 2! Teoria lui era destul de simpla! daca masina porneste bine iar motorul merge rotund, atunci nu este injector. S-a inselat insa! Am schimbat duza de la inj 4, iar acum masina merge ok, nu mi se mai aprinde martorul de bujii (beculetul galben cu un arculet) iar martorul injectie mai apare doar cand este turata la o viteza de 140 -150. Cred ca este de la injectorul 1:)... caruia o sa-i inlocuiesc duza, bineinteles!
|
--------------------
Renault
Kangoo
2006 1.5 dci
|
|
baciudibaciu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 31 May 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(calaretz @ 19 Apr 2010, 18:33) Asa este , e masina unui amic a facut testul cu butoiasele si injectorul 4 a dat foarte mult pe retur din prima invartire a motorului. Inca-i porneste bine,motorul merge rotund urmeaza sa rectifice respectivul injector prin inlocuirea duzei cu 350 de lei.Tu cum ai rezolvat? din nefericire a trebuit sa schimb injectoarele TOATE ! Asta se intampla in urma cu aproape 3 ani . prob;ema a reaparut ,dar datele sunt altele ! Atunci am dat 1100 euro .Multi bani ,foarte multi ,dar nu aveam alta solutie mai rapida la indemana ! Am facut operatiunea la SERUS Dupa un an unul dintre injectoare a cedat si dupa lungi discutii-plictisitoare si obositoare a fost inlocuit pe GARANTIE Acum nu mai dispun de aceasta suma ,deci voi apela ca si ceilalti colegi la REPARAREA lor .Asta e . Cert este ca sunt FOARTE SLABE la capitplul fiabilitate |
--------------------
Renault Kangoo 15dci
ARO 10-4
2003
- b55fux
|
|
ady24 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
QUOTE(baciudibaciu @ 23 May 2010, 09:10) din nefericire a trebuit sa schimb injectoarele TOATE ! Asta se intampla in urma cu aproape 3 ani . prob;ema a reaparut ,dar datele sunt altele ! Atunci am dat 1100 euro .Multi bani ,foarte multi ,dar nu aveam alta solutie mai rapida la indemana ! Am facut operatiunea la SERUS Dupa un an unul dintre injectoare a cedat si dupa lungi discutii-plictisitoare si obositoare a fost inlocuit pe GARANTIE Acum nu mai dispun de aceasta suma ,deci voi apela ca si ceilalti colegi la REPARAREA lor .Asta e . Cert este ca sunt FOARTE SLABE la capitplul fiabilitate Cat ati dat pe repararea lor 1100 euro ![]() |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
vLLLad |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 4 April 07 ![]() |
CAt ajunge la tine reconditionarea unui injector?
|
--------------------
renault
Kangoo
2004
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu inca nu am vazut/auzit de injectoare reconditionate sa tina mai mult de cateva mii de km..... dar am vazut/stiu injectoare originale care au dus peste 200.000 km fara sa le fi deranjat cineva .... dati banii pe reconditionari si tot la un set nou ajungeti pana la urma...
Uite aici un exemplu elocvent... http://www.reno.ro/Probleme-compiuter-bord-t182692.html This post has been edited by cj98czh: 27 May 2010, 12:16 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
baciudibaciu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 31 May 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ady24 @ 27 May 2010, 10:43) Cat ati dat pe repararea lor 1100 euro ![]() Ok ! Eu sunt de felul meu mai circumspect,dar nu obtuz ! Asi vrea inainte de a incerca reconditionarea sa stiu cat costa ,dar mai ales cat de fiabila este -IN TIMP sau IN KILOMETRII ! Nu te intrb de costuri deoarece am vazut si cercetat piata in materie de supape ptr retur iar in ce priveste manopera nu cred ca vor fi probleme ! multam fain de raspuns |
--------------------
Renault Kangoo 15dci
ARO 10-4
2003
- b55fux
|
|
ady24 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
QUOTE(baciudibaciu @ 31 May 2010, 16:09) Ok ! Eu sunt de felul meu mai circumspect,dar nu obtuz ! Asi vrea inainte de a incerca reconditionarea sa stiu cat costa ,dar mai ales cat de fiabila este -IN TIMP sau IN KILOMETRII ! Nu te intrb de costuri deoarece am vazut si cercetat piata in materie de supape ptr retur iar in ce priveste manopera nu cred ca vor fi probleme ! multam fain de raspuns Depinde de la caz la caz, le'am facut si la oameni acum 7 luni si nu au nici un fel de problema. Bineinteles mai conteaza de unde alimentati cu motorina. Preturile sunt unele acceptabile fata de reprezentanta renault. Pretul unui injector este undeva in jur de 330 ron cu tot cu manopera. Daca doriti mai multe detallii, intrati pe topicul deschi aici : http://www.reno.ro/index.php?showtopic=180438&hl= |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
baciudibaciu |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 31 May 09 From: Bucuresti ![]() |
Cum adica ,conteaza de unde alimentez?
De la statiile care vand motorina ,normal ! Oricum greu foarte greu sa gasesti motorina falsificata , poate doar prin provincie unde -sa zicem , mai pune onor don" comeciant combustibil tip M in motorina , dar ma indoiesc ! |
--------------------
Renault Kangoo 15dci
ARO 10-4
2003
- b55fux
|
|
ady24 |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
baciudibaciu |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 31 May 09 From: Bucuresti ![]() |
Mai oameni buni !
ma scoate din pepeni atitudinea unor "colegi de forum " care pun o intrebare -deschid un topic ,dupa care ne lasa balta . Ce dreacu nu spuneti mai "colegilor" :am rezolvat problema sau nu ,am facut asa si pe dincolo sau INCHIDETI bre P"CAILEA CA NU MAI AM NEVOIE DE INFORMATII ! |
--------------------
Renault Kangoo 15dci
ARO 10-4
2003
- b55fux
|
|
sindrom |
![]()
Post
#18
|
![]() Ciclist sticlar>Merida 901> Group: Members Posts: 208 Joined: 1 March 08 From: Bucuresti ![]() |
ACum sincer, sunt si putini aia care se documenteaza inainte sa intrebe.
|
--------------------
Peugeot
206
2002 Ex: Clio 1.2 16V; 75 armasari pur sange cu probleme psihice rezolvate
Prezent: Peugeot 206 2.0hdi in teste si asta dus cu pluta |
|
dorindorna |
![]() ![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 5 September 10 ![]() |
salut,si mie m-i s-a aprins becul de la bujii,am mers cu ea la tester si mi s-a spus k este defect debitmetrul de aer!
l-am schimbat dupa care s-a stins singur,urcam cam cu 110-120km/h un drum mai in panta si s-a aprin iarasi(aveam turometrul km la 3500-4000ture/min in treapta a4a)m-am dus cu ea din nou la tester si mi la stins din nou,cei de laservis au spus k poate fi vina supapei eqer dar e posibil a fie si electrovalva de la pompa de injectie,deci e pe ghicite astea impreuna costand in jur de vreo 2000lei! a mai patit cineva la fel care a rezolvat problema? toate nebuniile astea au aparut dupa ce am avut un accident cu ea fiind cascat am lovit un tir din spate nu cu prea mare viteza... a fost facuta pe casco iar cand m-am dus sa o iau de la servis ce-i de acolo mi-au spus k sunt niste probleme cu masin si ca stau bujiile aprinse si k nu e de competenta lor sa vada ce e cu ea,parerea mea e ca trebuia sa vada ce e cu ea pt k avariile pe care le are masina au pornit dupa accident si ei ar fi trebuit sa se ocupe pt k fiind avariata in accident reparnd-o ar fi trebuit sa mi-o dea in perfecta stare de functionare!!!! Attached thumbnail(s) Picture_895.jpg ( Size: 76.32k ) Number of downloads: 856 Picture_894.jpg ( Size: 74.94k ) Number of downloads: 877 |
--------------------
renault
kangoo
2001
- BN04KRL
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 21:38 |