Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Nelamuriri R19 Chamade 92 1.7, Nelamuriri R19 Chamade 92 1.7

sk8erboy16
post 12 Jul 2009, 21:37
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 23 April 09




ce trebuie schimbat sau cum pot sa imi fac suspensia spate sport


de ce face motorul mult zgomot?? asa face si la voi 1.7 55 kw


--------------------
Renault 19 Chamade 1992 1721cmc 54kw - GJ 04 GHG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 12 Jul 2009, 21:43
Post #2


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Sa faci suspensia spate sport?
Cred ca mult mai importanta este cea pe fata si se face prin schimbare ( set sport) de amortizor si implicit arc.
Suspensie sport pe spate doar schimbarea de amortizoare , montare sistemd e franare cu discuri ( schimbat punte cu totul ) si eventual daca lasi vechea punte sa o mai cobori din barile de torsiune.

PS: Nu sunt un impatimit dua transformari sport deci nu lua parerea mea ca cea "finala".

referitor la zgomot incearca sa inspectezi sistemul de evacuare gaze arse ( esapament) ..undeva iti pierde.
In mod normal motorul trebuie sa se auda foarte putin, este un model silentios.
Verifica : toba finala , toba d emijloc(intermediara) , catalizator si nu in ultimul rand si conexiunea dintre saxofon si acel cot lung de vreo 60 cm care face legatura cu catalizatorul.
ACOLO cedeaza un inel din fibre de aluminiu.
Mai poate fi fisurat si saxofonul , dar se demonteza greu si implict la fel .

Numai bine smile.gif


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sk8erboy16
post 12 Jul 2009, 22:47
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 23 April 09




Am schimbat puntea spate cu una de la un renault 11 pentru ca a mea batea si aceasta este mai ingusta cu 2-3 cm, dar nu conteaza asta, cred ca barile de torsiune sunt mai slabe pentru ca dak o ridic prea mult sta prea sus cand e doar 1 persoana in ea. dak o las mai jos cand bag 4 persoane atinge cu toba p jos. Eu ma gandeam sa gasesc niste telescoape mai scurte si mai dure si sa intaresc mai bine barile de torsiune. ce parere ai ar fi bine?

In legatura cu toba: mi-am schimbat finala am pus o toba de inox simoni racing cu capul ars si nu si-a schimbat sunetul, am scos din circuit si toba intermediara si acum "face" mai frumos dar nu la asteptarile mele dupa marimea tobei. M-am uitat la tot esapamentul de la saxofon si pana la finala si nu e innegrita pe nicaieri. Cand o turez se aude mai mult motorul decat toba.

P.S. si inainte sa fac modificarile la evacuare mi se auzea motorul tare in turatie



De un timp am observat cate o data ca in relanti sta pe la 500 turatii pe min. cand o pornesc rece sta pe la 800.... Si de cateva zile in relanti se aprind becurile la ulei, apa, si de la injectie. Atasez o poza a bordului cu elementele incercuite.

This post has been edited by sk8erboy16: 12 Jul 2009, 22:57

Attached thumbnail(s)
IMG_0112_K450.jpg ( Size: 319.22k ) Number of downloads: 293


--------------------
Renault 19 Chamade 1992 1721cmc 54kw - GJ 04 GHG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sk8erboy16
post 23 Jul 2009, 10:02
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 23 April 09




ma ajuta si pe mine cineva??


--------------------
Renault 19 Chamade 1992 1721cmc 54kw - GJ 04 GHG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 23 Jul 2009, 13:04
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Ai un tutorial pus de mine, citeste-l cu atentie, si masoara sondele, revin-o cu valorile.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 23 Jul 2009, 22:32
Post #6


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Valori postate sid e mine in alt topic .."pornire greoaie" etc


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popdaniuk
post 27 Jul 2009, 19:48
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 14 November 08




salut. sunt nou printre voi și aș dori să mă ajutați și pe mine. am nevoie de un set autoreglaj saboți frână spate dreapta pt un renault 19 chamade 1,7 benzină, tip F3NL740


--------------------
renault 19 chamade 1991/1.7 benzină - SM 03 CGE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomas
post 30 Aug 2009, 12:58
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 4 January 09
From: RM.VALCEA




De ce nu schimbi si pe stanga????????
Cand e vorba de frane stiu ca asa se procedeaza,si pe la directie tot asa se face.
Eu am motor de 1,8 inj. multipunct,79kw,cod motor F3P 682,si m-au costat sabotii 160 ron fara accesorii(BOSCH)


--------------------
RENAULT 19 1.8I 1995 BERLINA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 13:26
Dacia