pivoti + bucsi bascula, a schimbat careva pivotii si bucsile de pe fata?
![]() ![]() ![]() |
pivoti + bucsi bascula, a schimbat careva pivotii si bucsile de pe fata?
PMG_tr |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 737 Joined: 14 January 09 From: Turnu Magurele ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 2 1,9 DCI 74kw
- TR-04-CWY
2003 expresion NU FURA! Guvernul uraste concurenta!
|
|||
stanyc2003 |
![]()
Post
#2
|
![]() Omu cu Fluensu' Group: Members Posts: 622 Joined: 2 December 08 From: Bucharest ![]() |
nu stiu cum e la laguna, dar daca nu sunt prinse cu suruburi sau nituri, pot fi schimbate ca la megane. in service-uri (dar nu Renault) exista niste prese. si prin presare sunt scoase bucsile si pivotii vechii, urmand sa fie montate piesele noi
sper sa nu ma insel bafta |
--------------------
Renault
Fluence
- numere roșii
2010,1,5 dci, 105 CP, negru metalizat
|
|
floryn85 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 12 June 08 ![]() |
pivotii daca sunt originali pe masina,adica nu au fost schimbati niciodata trebuiesc taiati cu flexul,nu merg altfel,eu asa am procedat.
|
--------------------
renault
laguna 2
2003 expresion
|
|
ViperRS |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 712 Joined: 20 September 04 From: Cluj Napoca ![]() |
parerea mea este sa cumeri direct bratul daca si cele 2 bucsi au jos si pivotul ca esti tot cam pe acolo ca pret plus ca nu ai treaba cu presatul bucselor. In schimb am inteles nu stiu cat de exacta e informatia ca trebuie desfacute multe suruburi pentru a schimba bratul inclusiv trebuie suspendat motorul dar iti zic numai ce am auzit nu am si facut.
P.S. am sapat putin prin documentatie e horror demontatul bratului. Trebuie demontat la greu de pe masina toata structura de jos subframe in engleza. Nu cred ca o sa poti face asa ceva acasa asa ca iti recomand un service cu experienta ca nu cred ca e ceva intalnit. Pare super complicat un lucru care ar trebui sa poata fi demontat si remontat foarte usor. This post has been edited by ViperRS: 10 Jul 2009, 20:45 |
--------------------
Dacia
1310
- cj Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
|
|
b_gabi |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 28 October 06 ![]() |
Arunca un ochi si pe aici.
|
--------------------
renault
laguna 2
- AG 70 BUB
2001 Privilege 1,8 I 16V
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Am facut eu acasa.
E un surub lung pus ca dracu, dar am taiat din el si am slabit cateva suruburi din jur si pana la urma am reusit. El iese in sus, dar nu are loc. Daca francezu prost l-ar fi pus invers ar fi fost foarte simplu. Oricum e greu cu bucsele, eu am folosit o menghina , e mult de munca. Recomand bratul cu totul. |
--------------------
Renault
Laguna
- NT-97-SLR
Initiale 2002 Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
matrix67b |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 26 August 06 From: Targu-Jiu ![]() |
PMG_tr , esti convins ca sunt uzate bucsile de la brat? Mi s-au parut foarte solide si nici n-au cam facut probleme la altii de pe aici. Nu de altceva dar sa nu le schimbi degeaba.
Si ca o completare la tutorialul cu shimbatul pivotilor: recomand demontarea celor doua suruburi de la baza telescopului altfel este chin la introducerea noului pivot si este si riscul sa-i afectezi filetul. |
--------------------
Renault
Laguna 2 / Privilege
2003 1,9dci /120cp
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Am uitat... cu masina pe roti se introduc 2 S-uri pe arc, apoi se ridica masina (arcul ramane comprimat).
Astfel e mult mai usor de scos pivotul. |
--------------------
Renault
Laguna
- NT-97-SLR
Initiale 2002 Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
matrix67b |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 26 August 06 From: Targu-Jiu ![]() |
Bine marcat Silviu! Sau se ridica bascula cu ajutorul cricului apoi se leaga spirele arculuicu o franghie sau banda de genul centurii de siguranta(sa nu fie prea elastica) apoi se elibereaza arcul. Asta daca nu ai o presa de arcuri. Eu asa am facut cand mi-am controlat flansele si rulmentii la amortizoare fata.
|
--------------------
Renault
Laguna 2 / Privilege
2003 1,9dci /120cp
|
|
PMG_tr |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 737 Joined: 14 January 09 From: Turnu Magurele ![]() |
aham..interesante observatii, numai ca..nu sunt sigur si de bucsi...in nu as vrea sa schimb doar pivotii iar apoi sa constat ca trebuiau schimbate si bucsile, ca asa mai bine schimbam cu toul toata bascula...zic si eu...atata munca...sun 4 bucsi, nu? eu stiu ce munca a fost la bucsile de pe spate...juma de zi..
|
--------------------
Renault
Laguna 2 1,9 DCI 74kw
- TR-04-CWY
2003 expresion NU FURA! Guvernul uraste concurenta!
|
|
byby |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 489 Joined: 29 July 07 From: IASI ![]() |
Nu prea cred ca se duc biucsele de la brat. Daca ai un zgomat infiorator si troncaneala , ala e numai pivotul. Eu am schimbat un pivot acum 2 ani si unul anul acesta. Cu bucsele nu am nici o problema. Sfatul meu e sa schimbi picotii si sa verifici bileta antirului, cap de bara , bieleta directie si bucsele de la bara stabilizatoare.
|
--------------------
Renault
Laguna
2003 1,9 dci Privilege
|
|
PMG_tr |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 737 Joined: 14 January 09 From: Turnu Magurele ![]() |
bieletele de directie si capetele de bara le-am schimbat in toamna, inca sunt bune, nu au nimic...bieletele antiruliu nu se misca deloc...nu stiu care e treaba cu bucsi bara stabilizatoare...
|
--------------------
Renault
Laguna 2 1,9 DCI 74kw
- TR-04-CWY
2003 expresion NU FURA! Guvernul uraste concurenta!
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Alea prind bara stabilizatoare de sasiu.
Daca au joc troncane ca naiba. Daca sunt uzate si vrei sa le schimbi vezi ca am eu la Bursa. In magazine eu unul nu am gasit. |
--------------------
Renault
Laguna
- NT-97-SLR
Initiale 2002 Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
dinu_victor_88 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Ager Group: Members Posts: 229 Joined: 7 December 08 ![]() |
Intradevar PMG sunt prinse ca naiba!pe cele originale eu le-am scos cu flexul ca altfel nu prea mergea si am muncit cu drag si spor vreo 2 ore!daca vrei piese incearca la autokarma..au preturi bune si sunt si ok!au site daca vrei sa vezi mai in detaliu
|
--------------------
Renault
Laguna
- CT-07-MEV
2003 Lux Privillege
|
|
ccv81 |
![]()
Post
#15
|
![]() intr-o lume plina de gropi ma feresc si eu cum pot!!! Group: Members Posts: 396 Joined: 4 November 07 From: Botosani ![]() |
mare atentie la scos bratul,sa nu patesti ca mine.am fost la un mecanic sa-mi schimb bucsele,a fortat ansamblul cu o ranga,iar acum umblu cu caseta de directie rupta.mai exact e rupta prinderea pe ansamblu.stie cineva din ce material e fabricata?
|
--------------------
renault
laguna2
- BT 01 XUA
2003 EXPRESSION 79kw 107cp Ciuclea Cristian.(cristianciuclea@yahoo.com) 0740780113-pt cei care vor sa ma contacteze,oricand cu placere
|
|
PMG_tr |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 737 Joined: 14 January 09 From: Turnu Magurele ![]() |
am mai comandat de pe autokarma, ii stiu, sunt seriosi si au preturi bune...akm trebuie doar sa ma hotarasc ce marca sa fie...totusi lemforder mi se par cam scumpi..
|
--------------------
Renault
Laguna 2 1,9 DCI 74kw
- TR-04-CWY
2003 expresion NU FURA! Guvernul uraste concurenta!
|
|
PMG_tr |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 737 Joined: 14 January 09 From: Turnu Magurele ![]() |
as dori daca se poate cateva sfaturi, pareri cu ce firma ar trebui sa fie pivotii...care a mai schimbat si ce, cat de multumiti sunteti si.. daca are cineva o schema cu pasii care trebuie urmati pt inlocuirea lor..Va multumesc mult
|
--------------------
Renault
Laguna 2 1,9 DCI 74kw
- TR-04-CWY
2003 expresion NU FURA! Guvernul uraste concurenta!
|
|
PMG_tr |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 737 Joined: 14 January 09 From: Turnu Magurele ![]() |
dinu_victor_88 - tu ce pivoti ai cumparat, esti multumit de ei?
ce parere aveti de febi? sunt buni? nu vreau sa-i schimb si-n cateva luni sa trebuiasca sa-i schimb...lemforder am schimbat capetele de bara si bieletele de directie si-s f multumit...insa nu prea-mi vine sa mai arunc asa cu banii pe criza asta..chiar nu erau o prioritate acum..rog sfaturi...schita cu schimbul lor daca se poate, orice..Multumesc |
--------------------
Renault
Laguna 2 1,9 DCI 74kw
- TR-04-CWY
2003 expresion NU FURA! Guvernul uraste concurenta!
|
|
byby |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 489 Joined: 29 July 07 From: IASI ![]() |
Febi am pus eu pe masina si sunt OK si ca pret si calitate. Unul il am de doi ani pe masina iar celalalt de 4 luni.
|
--------------------
Renault
Laguna
2003 1,9 dci Privilege
|
|
PMG_tr |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 737 Joined: 14 January 09 From: Turnu Magurele ![]() |
Multumesc mult byby, la leafa imi comand si eu 2...ps am fost ieri cu masina la revizie si nu mi-a zis nimic ala, cand am terminat i-am zis ca in curand va treb sa schimb si eu pivotii..mi-a zis ca nu are nimic masina ca altfel o simtea el...
|
--------------------
Renault
Laguna 2 1,9 DCI 74kw
- TR-04-CWY
2003 expresion NU FURA! Guvernul uraste concurenta!
|
|
PMG_tr |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 737 Joined: 14 January 09 From: Turnu Magurele ![]() |
astazi am schimbat basculele in intregime...mi s-a parut mai profitabil asa, 225 ron buc,swag, insa sunt dezamagit pt k tot a mai ramas un sunet,cloncanit, parca mai mult pe partea dreapta...banuiesc acele bucsi de pe bara de torsiune, pt ca altceva....basculele schimbate, capete de bara, bielete de directie schimbate...voi ce parere aveti? cam in 2 sapt o sa merg sa schimb distributia si o sa-i pun pe baieti sa-mi spuna ce parere au legat de bara de torsiune..numai bine
|
--------------------
Renault
Laguna 2 1,9 DCI 74kw
- TR-04-CWY
2003 expresion NU FURA! Guvernul uraste concurenta!
|
|
ViperRS |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 712 Joined: 20 September 04 From: Cluj Napoca ![]() |
flanse amortizor ar trebui verificate
|
--------------------
Dacia
1310
- cj Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
|
|
PMG_tr |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 737 Joined: 14 January 09 From: Turnu Magurele ![]() |
am schimbat acum vreo juma de an rulmentii de la flanse, iar flansele erau ok... de-asta zic ca nu-mi ramane decat bara stabilizatoare...
|
--------------------
Renault
Laguna 2 1,9 DCI 74kw
- TR-04-CWY
2003 expresion NU FURA! Guvernul uraste concurenta!
|
|
PMG_tr |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 737 Joined: 14 January 09 From: Turnu Magurele ![]() |
mentionez ca am tras si de bara de torsiune si de bieletele antiruliu si nu au joc, cel putin mie nu mi se pare...deja cred ca am schimbat prematur basculele, doar pt faptul ca eu pe ele le-am banuit(bucsele in mod special) si asa mi-a spus un "mecanic" ca am joc la bucsile de la bascula si ca ar fi si pivotul dreapta uzat...daca ma mai duc la alt mecanic si imi mai spune si ala ca se aude de la nu-s ce si iar schimb si tot am acele cloncanituri..nu-s cum sa le numesc, care se aud undeva in dreptul rotilor...nu stiu...sunt depasit de situatie
|
--------------------
Renault
Laguna 2 1,9 DCI 74kw
- TR-04-CWY
2003 expresion NU FURA! Guvernul uraste concurenta!
|
|
b_gabi |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 28 October 06 ![]() |
In urma unor zgomote suspecte, ca si @PMG_tr desi toate celelelalte pieseerau ok am schimbat bucsile la bascula dreapta. Operatiune nu prea utila intrucat cele vechi erau destul de sanatoase. In fine....nu e chiar asa de speriat schimbarea lor ... a mers facuta operatiunea in curte pe 2 cricuri...a durat vreo 2 ore...iar surubul acela buclucas din partea din spate, ca sa le arat francezilor cum suntem noi romanii l-am montat invers...de jos in sus. Si asa de bine sta....ma mir cum nu le-a dat prin cap....astfel scutesti o ora de munca.
Attached thumbnail(s) 12102011011.jpg ( Size: 185.25k ) Number of downloads: 1625 |
--------------------
renault
laguna 2
- AG 70 BUB
2001 Privilege 1,8 I 16V
|
|
espacern |
![]()
Post
#26
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(b_gabi @ 12 Oct 2011, 22:00) iar surubul acela buclucas din partea din spate, ca sa le arat francezilor cum suntem noi romanii l-am montat invers...de jos in sus. Si asa de bine sta....ma mir cum nu le-a dat prin cap.... Surubul ala face parte din caietul de obtinere de 5 stele. Asa cer normele de securitate pentru 5 stele. Acum daca tu ai decis sa-l pui invers...... @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
b_gabi |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 28 October 06 ![]() |
Scuza-mi indrazneala. Care e diferenta, argumentata te rog, daca la prinderea respectiva surubul vine de jos in sus cu piulita montata la partea superioara, stransa la acelasi cuplu, fata de prinderea originala cu surubul de sus si piulita in partea ingerioara. Ma inclin la orice explicatie logica si ai cuvantul meu ca maine il pun invers daca ma convingi.
|
--------------------
renault
laguna 2
- AG 70 BUB
2001 Privilege 1,8 I 16V
|
|
espacern |
![]()
Post
#28
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(b_gabi @ 12 Oct 2011, 22:23) Care e diferenta Diferenta este(dupa spusele celor de la Renault)ca in caz ca se desface piulita ramane surubul si se sustine bascula chiar si cu piulita desfacuta. Dar bineinteles ca nu pot eu sa argumentez(nici nu cred ca sunt in masura) asa ca lasa-l acolo. @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
b_gabi |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 28 October 06 ![]() |
Exita o logica in ceea ce spui. Corect ...Insa daca ar exista pericolul desfacerii accidentale (greu de crezut la 18 daN.m cuplu de strangere) in mod normal nu ar trebui prevazute piulite antidesfacere (cele cu plastic in cap si cu saiba zimtata sudata) ca la articulatii? Si celelalte suruburi care sustin cadrul motor (H) nu sunt tot de jos in sus? Ma gandesc si eu....oricum, iti multumesc, maine voi schimba piulita cu una din acestea antidesfacere. Asa....ca sa n-o las ca frantuzii
![]() |
--------------------
renault
laguna 2
- AG 70 BUB
2001 Privilege 1,8 I 16V
|
|
adrian_74 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.296 Joined: 25 May 10 From: Bucuresti ![]() |
@b_gabi- sau poti sa-i mai pui o contra piulita!
Astazi am fost la service sa-mi schimb pivoti si bascule, cand au vazut mecanicii (2) ce-i acolo ia luat damblaua ![]() ![]() |
--------------------
renault
laguna2
- b545hnj
expression2003 1,9dci galben 270k km, sunt in crestere!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th August 2025 - 15:59 |