Urgent cuzineti F3NL740, Unde gasesc? Va rog!
![]() ![]() ![]() |
Urgent cuzineti F3NL740, Unde gasesc? Va rog!
mr_bombastic_dma_r19 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 657 Joined: 21 August 08 From: Pitesti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
19 16V Cabrio
1992 1764cmc 135Cp
- AG15DMA Most Wanted
|
|||
R19/16v |
![]()
Post
#2
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Cum sa iei cuzineti de la dezmembrari!??
Se da jos arborele cotit, se rectifica si se folosesc cuzineti la cota de reparatie la care ai adus arborele... Lenjerie iti iei de la sh?! |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
mr_bombastic_dma_r19 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 657 Joined: 21 August 08 From: Pitesti ![]() |
Pai sa repet numai la un singur piston am problema aceasta si arborele se pare ca nu are nici o problema trebuie neaaparat rectificat? Si chestia cu lenjeria a fost cam .... Pur si simplu incerc sa repar si eu masina si trebuie sa gasesc niste raspunsuri. Treaba e ca nu stiu de unde sa iau cuzineti! Se mai potrivesc de la alt tip de motor?
|
--------------------
Renault
19 16V Cabrio
1992 1764cmc 135Cp
- AG15DMA Most Wanted
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#4
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Tu crezi ca cuzinetul ala s-a topit de fericire? Ai o problema cu ungerea, probabil, care sigur s-a tradus in uzura accentuata asupra arborelui cotit.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
tazmaniandevil |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 21 April 09 From: Bucuresti ![]() |
La mine s-au topit cam 6-7 cuzineti. Buba a fost pompa de ulei care avea ceva uzura. La asta s-a mai adaugat si un aditiv de motor, d-ala ca o miere care i-a cam pus capac. Nu am mers fara ulei, doar ca nu mai facea servici pompa. Am schimbat tot, de la arbore si cuzineti la segmenti si pompa de ulei.
Poate arborele sa-l iei de la dezmembrari daca al tau e "beyond repair"... Toata treaba cred ca tine de cel care iti rectifica arborele, la ce cota, dimensiune il duce. In functie de asta iei si cuzinetii, la aceeasi cota. O alta varianta ar fi sa afli la ce cota sunt cuzinetii de R1 sau R2 si apoi sa vezi daca mai poate fi rectificat arborele tau la cele cote. Eu am patit-o prin martie anul asta cand dupa un drum pe A2 am "rupt" in doua motorul. Ce a fost mai interesant ca avand arbore & cuzineti noi pe motor montate nu se invartea!!! Dupa care retur arborele la magazin si luat altul de la acelasi producator care a mers!!! Oricum, acum merge brici multumita acestui forum, multumesc mihai1677, care m-a ajutat cu niste probleme electrice pe la senzorii motorului. On topic: un telefon de la un magazin de piese care aduce pe comanda speciala/ferma cu plata jumate la comanda, jumate la livrare (mie mi-a gasit unele piese de negasit in RO, nici la reno nici demolari) Sorin, 0722.211.937 |
--------------------
Renault
19 Chamade
1990 (L532, C3J-710, JB1023)
- B 82 CEM
|
|
mr_bombastic_dma_r19 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 657 Joined: 21 August 08 From: Pitesti ![]() |
Am chemat mecanic sa masoare cu micrometru uzura arborelui si avea 47.93 iar in manual scrie ca trebuie sa fie 48! mecanicul a spus k nu trebuie rectificat arborele. Ce spuneti? Merg cuzineti de F2N sau F1N ca are aceiasi capacitate 1721. De F3N nu gasesc! de care sa iau la 200ron sau la 100 ron?
![]() |
--------------------
Renault
19 16V Cabrio
1992 1764cmc 135Cp
- AG15DMA Most Wanted
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#7
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
producatori?
|
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
mr_bombastic_dma_r19 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 657 Joined: 21 August 08 From: Pitesti ![]() |
Producatorii nu-i stiu ii vad maine ca am comandat mai multe seturi
![]() |
--------------------
Renault
19 16V Cabrio
1992 1764cmc 135Cp
- AG15DMA Most Wanted
|
|
mr_bombastic_dma_r19 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 657 Joined: 21 August 08 From: Pitesti ![]() |
L-am reparat baieti! Am cumparat cuzineti noi, jmilghier fin de tot, filtru de aer, filtru de ulei ''MANN'', ulei Aral 15w40 duralube si asta-i viata motorul merge mai fain decat inainte (ma credeti ca-i mai silentios decat loganu nou?)
|
--------------------
Renault
19 16V Cabrio
1992 1764cmc 135Cp
- AG15DMA Most Wanted
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#10
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Ce-ai facut cu smirghelul?!
![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
tazmaniandevil |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 21 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Asta ma intrebam si eu... totusi am o banuiala...
![]() |
--------------------
Renault
19 Chamade
1990 (L532, C3J-710, JB1023)
- B 82 CEM
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#12
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
mda, si eu, dar sper sa nu fie asa...
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
vepman_ro |
![]()
Post
#13
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
oare ce ai facut cu acel smirghel fin ?
|
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
alin007 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.710 Joined: 20 October 08 From: MIOVENI AG ![]() |
eu am gasit cuzineti noi in pitesti pe langa gara akolo e un magazin de piese auto ,de la gara mai infata undeva pe stanga
This post has been edited by alin007: 18 Jul 2009, 21:04 |
--------------------
RENAULT
11
85 TXE
- AG 04 TKK Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos decat plasticele de ultima generatie!
|
|
mr_bombastic_dma_r19 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 657 Joined: 21 August 08 From: Pitesti ![]() |
Am dat pe arbore acolo unde era problema pt ca erau niste urme de la cuzineti
![]() ![]() ![]() 19 Jul 2009, 10:41: repet era jmilghier foarte fin 2000 mi se pare ![]() This post has been edited by mr_bombastic_dma_r19: 19 Jul 2009, 10:41 |
--------------------
Renault
19 16V Cabrio
1992 1764cmc 135Cp
- AG15DMA Most Wanted
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#16
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
mda... inchipuie-ti ca nu incercam sa fim amuzanti.
In schimb tu ai devenit amuzant acum (intr-un fel cam trist pentru masina) ... |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
fratele cel mare |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 19 July 09 ![]() |
mr_bombastic_dma_r19 bine ca ai rezolvat-o! eu nu gasesc niciodata raspuns la intrebarile mele
![]() |
--------------------
renault
laguna
2002
- mh 66 iad
|
|
mr_bombastic_dma_r19 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 657 Joined: 21 August 08 From: Pitesti ![]() |
Am schimbat toti cuzineti fratele cel mare. Si apropo Renault 19 16 V ai putea cumva sa explici in termeni mai stiintifici ce greseala am facut eu si ce urmari o sa aiba ? Daca motorul merge perfect!
![]() This post has been edited by mr_bombastic_dma_r19: 19 Jul 2009, 11:10 |
--------------------
Renault
19 16V Cabrio
1992 1764cmc 135Cp
- AG15DMA Most Wanted
|
|
kokosu |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 1 September 08 ![]() |
Ce vrea sa spuna R19/16V e ca arborele cotit (respectiv vibrochenul) trebuie rectificat cu o masina speciala (freza parca) la cotele cuzinetilor noi. Adica ce rectifici (parca asa se numeste nu?) trebuie compensat de dimensiunea cuzinetilor noi. Asa incerc eu sa explic acum. Gandeste-te ca acolo se pupa una cu alta ca un fel de mufa mama-tata. Si din mana cu smirghel nu reusesti (parerea mea) sa faci treaba asta mai bine decat cu o masina speciala. Daca ai reusit si merge bine acum, si mai mult o sa mearga si mai incolo la fel fel de bine tot respectul din partea mea. Inseamna ca ai maini de aur omule!
|
--------------------
Ren
R19 1721/R19 1794
93/94
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#20
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Dl. Boombastic, ti-a explicat colegul kokosu foarte bine.
Este extrem de important ca spatiul dintre arborele cotit si cuzinet sa fie de o anumita dimensiune pe toata suprafata sa. Tu, fara indoiala, nu ai reusit sa faci asta, iar rezultatul inevitabil va fi scaderea presiunii de ulei pe masura ce se indeparteaza de pompa. Peste o luna-doua vei veni sa ne spui ca ti s-a mancat axa cu came, spre exemplu. Interventiile de acest gen sunt deosebit de delicate si trebuie tratate conform unor proceduri destul de clare. In situatia ta trebuia sa dai jos arborele cotit, il duceai la un atelier specializat, acolo arborele era rectificat - probabil cota 1, 5 sutimi din original - iar tu cumparai cuzineti la cota de reparatie - cu 5 sutimi mai grosi decat cei originali. Tie ti se pare ca motorul merge perfect acum, dar nu va dura mult pana cand bataile se vor auzi din nou. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
alin007 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.710 Joined: 20 October 08 From: MIOVENI AG ![]() |
nasoala treaba
![]() ![]() ![]() This post has been edited by alin007: 20 Jul 2009, 02:26 |
--------------------
RENAULT
11
85 TXE
- AG 04 TKK Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos decat plasticele de ultima generatie!
|
|
liviano_2006 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 11 May 09 ![]() |
cine a zis ca nu se mai fabrica?
This post has been edited by liviano_2006: 20 Jul 2009, 08:42 |
--------------------
Renault
19 Chamade
1989,1721 cmc
- IS 05 ANY
|
|
mr_bombastic_dma_r19 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 657 Joined: 21 August 08 From: Pitesti ![]() |
eu zic, o sa mearga mult timp de acum in colo daca il ''ingrijesc'' oricum va spun Dura Lube face minuni. Dar lamuriti-ma si pe mn cu electrovana EGR sau cum ii spune ca merg cu un dop in furtun ca sa stea frumos la relanti. se gaseste la piese auto straine?
|
--------------------
Renault
19 16V Cabrio
1992 1764cmc 135Cp
- AG15DMA Most Wanted
|
|
tazmaniandevil |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 21 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Mai bine la dezmembrari. Te duci cu piesa in mana sau pe masina si spui asta vreau. Pe mine m-a costat 30 RON parca.
Bafta maxima! |
--------------------
Renault
19 Chamade
1990 (L532, C3J-710, JB1023)
- B 82 CEM
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 03:26 |