Pareri Renault Symbol 1.2 16v
![]() ![]() ![]() |
Pareri Renault Symbol 1.2 16v
cristyans26 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 25 May 09 ![]() |
|
||
--------------------
renault
renault
2002
- is25acc
|
|||
Batrânul |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.463 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Consumul la noul Renault Symbol cu motorizarea 1.2 l 16 V (cf. fisei tehnice):
Urban = 7.7 l/100 km Extraurban = 5 l/100 km Mixt = 5.9 l/100 km Consumul la cel motorizarea 1.4 l 16 V: Urban = 9.9 l/100 km Extraurban = 5.4 l/100 km Mixt = 7.0 l/100 km Daca mergi mult prin oras, evident motorul de 1.2 l este mai economic. La drum intins nu sunt diferente mari la consum. Motorul de 1.4 l 16 V are in schimb performante superioare (acceleratia 0 - 100 km/h in 11.5 s, fata de 13 s si viteza maxima de 185 km/ora, fata de 167 km/ora). Nu am intalnit insa "modelul 209" despre care zici in titlu ![]() |
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
al3 |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 7 June 07 From: Bacau/Iasi ![]() |
eu zic sa mergi pana la capat sa-ti iei un 1.4 16v, o sa fie o diferenta de maxim 2 l de benzina la suta nu cred ca e o problema dar performantele sunt altele
![]() ![]() |
--------------------
Ford
Focus
2006 Ghia 1.6 16V TI-VCT
- BC
|
|
phistach |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 1 April 09 ![]() |
vezi aici jurnal de bord pentru 1.4 16V.
Consum urban 10.5-11.5 % in Bucuresti, 6-7% extraurban. Pentru alte impresii vezi link-ul de mai sus. |
--------------------
Renault
Noul Symbol
2008, 1.4 16V
|
|
eduardsebe |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Expressionist Group: Members Posts: 2.150 Joined: 19 September 08 From: Bucuresti ![]() |
1.2 16v sau 1.4 16v nu e tot aia....
eu unul te sfatuiesc sa iei 1.4 16v ca e un motor super...in depasiri nu te lasa si la accelerari se duce destul de bine 1.2 16v e si el bunicel...se apropie de performanetele unui 1.4 8v dar cu un cuplu Nm mai mic...asa ca nu te baza decat pe consumul redus al motorului si atat... Sper sa iei o decizie cat mai corecta ![]() |
--------------------
Seat
Leon FR 184
2015
|
|
Solidu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 27 November 07 From: Pitesti ![]() |
In realitate diferenta de consum intre 1.2 16v si 1.4 16v nu e mai mare de 1.0 litru la suta. Subliniez ca nu am masina cu 1.2 dar stiu de la unu care se ocupa cu vanzari de masini, care a testat o gramada de masini. Diferenta e la pretul de achizitie si in oras intradevar, dar in rest parerea mea ca nu merita motorul ala de 1.2. Pe de alta parte 1.4 16v mi se pare un motor foarte foarte potrivit pentru symbol. Se potriveste ca o manusa. Alegerea e a cumparatorului.
|
--------------------
Renault/Ford
Symbol/Focus
Fidji dCi 70 CP, 2007/ Titanium 1.6 TDCI 2008
- AG-xx-xxx
|
|
Giafas |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru curios Group: Members Posts: 55 Joined: 29 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Eu detin un Renault Clio Hatchback 1.2 16v din 2001.Masina e ok.nu am ales eu sa o cumpar "m-a ales ea" pe mine( a fost o mostenire).In fine nu stiu de ce in fisa scrie consumul ala in oras pentru ca eu un consum mai mare de 6 nu am avut, media e undeva la 5.7(nu conduc sportiv) si extraurban 5-5.3. Probleme intalnite la fel ca la toate Renault-urile nu face exceptie cu nimic.Adica tot ce gasesti pe forum probleme poti sa ai si tu la ea.La mine asa fost.
|
--------------------
Renault
Clio Hatchback. (1.2 16v) 75cp
2001 Dintre toate zilele, pierduta e aceea in care nu ai ras. |
|
Batrânul |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.463 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Symbolul consuma mai mult dacat Hatchback-ul tau din doua motive:
- greutate mai mare; - motor Euro 4. |
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
vallixx |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.549 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Imi dau si eu cu parerea.
Daca nu vorbim din carti si ne rezumam la situatii reale, atunci consumul motorului de 1.2 nu este deloc cu mult mai mic decat consumul celui de 1.4, asta pentru ca diferenta de cilindree , care ar trebui in teorie sa-ti dea un consum redus, este anulata in mare parte de lipsa de putere, care face ca atunci cand tragi de el sa nici nu " sa duca" cum trebuie si in plus mananca ca inecatu'. Exista o diferenta dar destul de mica. Deasemenea eu zic sa nu te lasi pacalit de faza cu consumul, iti garantez eu ca nu vei obtine consum urban ( in special in Buc. ) de 6% never ever. Am vazut mai sus o asemenea afirmatie si o consider fabulatie grosolana ( tine cont ca cu un diesel ai consum mediu de 5 % sau un pic peste ) Daca prin absurd ai avea consum 6 in oras, pe autostrada cat ar trebui sa ai 3-4??????? Sau poate colegul care a afirmat asta nu circula prin Bucuresti, poate nu prinde un semafor de 2-3 ori, poate nu prinde o coloana de 5 km .....etc. caz in care ne mai apropiem un pic, dar oricum si asa, tot e scos "din pix" sau " din taste" consumul ala. In rest, nu am auzit sa fie probleme speciale, e un motor in general fiabil, dar decent. Trage bine atata timp cat nu ai pretentii mari de la el, dar vara, cand poate vei avea un AC pornit, daca mai ai si 3-4 persoane mai bine facute in masina.....o sa-i cam simti limitele. Eu nu o sa te sfauiesc sa-ti iei 1.4 16V, desi e un motor excelent, pentru ca ai cerut informatii despre cel de 1.2, iar comparatiile de mai sus unde se aduce in discutie Symbolul sunt facute de amorul artei intrucat se compara mere cu pere, Symbolul nu are motor de 1.2 si nu poti compara 1.2-ul de pe bicorp cu 14 ( 8V sau 16V ) de pe Symbol This post has been edited by vallixx: 26 May 2009, 22:56 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
cus |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 23 April 09 ![]() |
eu am bicorp cu 1,2 /16v si consuma 7.8 in bucuresti si cam 5 in afara.
|
--------------------
renault
Laguna III 2008-CVA 2.0 DCI 150CP
2008/Privilege
|
|
Batrânul |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.463 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
@ vallixx:
QUOTE iar comparatiile de mai sus unde se aduce in discutie Symbolul sunt facute de amorul artei intrucat se compara mere cu pere, Symbolul nu are motor de 1.2 Nu fii atat de categoric: Motorizarile noului Symbol sunt: 1.2 l 16 V, 1.4 l 16V, 1.6 l 16V, 1.5 dCi 65 CP si 1.5 dCi 85 CP http://www.renault.ro/vn/new_symbol_f2/p51.php iar initiatorul topicului a precizat foarte clar ca: "doresc sa achizitionez un renault symbol 1,2 16v". This post has been edited by Batrânul: 27 May 2009, 07:25 |
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
hellcat |
![]()
Post
#12
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
@cristyans26: Achizitionarea motorizarii 1.2 16v (in conditiile existentei optiunii 1.4 16v) nu convinge in ciuda diferentei infime de 4-500 euro la cumparare...de ce?...consum foarte apropiat de 1.4 16v (cunosc posesori de 1.2 16v care obtin in oras consum egal sau chiar mai mare in comparatie cu consumul meu la 1.4 16v), putere mica 75 cp, cunosc cateva cazuri de probleme la pornire...senzatia la condus: mai zgomotos ca 1.4 16v, momente in plaja de turatii cu goluri de putere.
Concluzia mea, am 1.4 16v, am condus suficient si 1.2 16v, n-as achizitiona o astfel de motorizare. In privinta unor consumuri transmise direct de proprietar sau alte informatii, ia legatura cu membrul -Rayden-, detine clio III cu 1.2 16v si noul symbol tot cu 1.2 16v...si e din Iasi, de unde cred ca esti si tu. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
vallixx |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.549 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Batrânul @ 27 May 2009, 07:21) @ vallixx: Nu fii atat de categoric: Motorizarile noului Symbol sunt: 1.2 l 16 V, 1.4 l 16V, 1.6 l 16V, 1.5 dCi 65 CP si 1.5 dCi 85 CP http://www.renault.ro/vn/new_symbol_f2/p51.php iar initiatorul topicului a precizat foarte clar ca: "doresc sa achizitionez un renault symbol 1,2 16v". Ai dreptate, am uitat de Symbolul nou, imi displace atat de mult incat mintea mea il refuza din start, dar asta e o alta discutie si e chestie de gust. Mea culpa ! Noroc ca m-a "ajutat" hellcat sa mai eliminam un pic din mitul asta cu consumul. This post has been edited by vallixx: 27 May 2009, 15:45 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
Giafas |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru curios Group: Members Posts: 55 Joined: 29 March 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vallixx @ 26 May 2009, 22:54) Am vazut mai sus o asemenea afirmatie si o consider fabulatie grosolana ( tine cont ca cu un diesel ai consum mediu de 5 % sau un pic peste ) Daca prin absurd ai avea consum 6 in oras, pe autostrada cat ar trebui sa ai 3-4??????? Sau poate colegul care a afirmat asta nu circula prin Bucuresti, poate nu prinde un semafor de 2-3 ori, poate nu prinde o coloana de 5 km .....etc. caz in care ne mai apropiem un pic, dar oricum si asa, tot e scos "din pix" sau " din taste" consumul ala. Te invit intr-o zi cu mine sa mergem prin oras.alimentam la un rompetrol sau omv unde alimentez deobicei si mergem o suta de km in Bucuresti la orice ora vrei tu.Si daca dupa o suta de km nu e consumul de care am zis mai sus poti sa-mi spui cum vrei.Nu cred ca e cazul sa faci afirmatii de care nu stii..daca nu era asa nu mai ziceam.Oi fi eu incepator pe acest forum.dar un consum pot sa calculez ![]() |
--------------------
Renault
Clio Hatchback. (1.2 16v) 75cp
2001 Dintre toate zilele, pierduta e aceea in care nu ai ras. |
|
vallixx |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.549 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
ORICAND!
Motorul de 1.2 16V, in Bucuresti, nu poate sa manace 6% in ruptul capului. N-are cum, poate calculezi ceva gresit, nu stiu. Nu zis ca ai afirmat cu intentie de lauda sau ceva de genul asta, dar eu zic ca este imposibil, cred ca gresesti undeva...nu stiu. Si daca ai avea modificari la masina....tot nu vad cum ar putea sa pape 6. Daca ne intalnim vreodata si facem testul asta pe bune si daca masina mananca 6% in 100 de km de Bucuresti, eu platesc benzina + un bonus pentru deranj. Fara misto. Dar mergem urban, adica trecem si prin centru si pe la ora 16 si pe la ora 18, nu mergem la 1 noaptea cu 40 km/h pe bulevard, ca ala nu-i consum urban ![]() Cum iti explici ca Renault Romania da in fisa oficiala de consum urban, cifra de 7.6 pt. Clio si 7.7 pt. Symbol ? Unde ai vazut tu constructor care sa dea in fisa consum mai mare decat in realitate ? ![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
Giafas |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru curios Group: Members Posts: 55 Joined: 29 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu ce sa zic despre Renault Romania.poate conteaza ca masina a fost cumparata din Franta. ideea e ca la stilul meu de condus fara nici un fel de modificare masina atat consuma.Plus ca e hatchback si automat kilograme in minus.nu-mi explic nici eu .dar asta e realitatea.consumul l-am calculat pe 100 km cu computerul de bord si cu vechea metoda alimentezi mergi 100km si alimentezi iar si vezi cat intra.
![]() |
--------------------
Renault
Clio Hatchback. (1.2 16v) 75cp
2001 Dintre toate zilele, pierduta e aceea in care nu ai ras. |
|
hellcat |
![]()
Post
#17
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Ok giafas, sa revenim la discutia din titlul topicului.
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Giafas e cam basm ce spui tu, atat imi consuma mie in Bucuresti cu mentiunea ca e diesel.
|
--------------------
.
.
.
|
|
vlad.supuran |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 27 May 09 ![]() |
buna,
sunt si eu mandru posesor de bicorp 1.2 16v ![]() 30 May 2009, 00:15: off topic. n-am AC pot sa ii montez?nu ii stirbesc prea mult din putere daca ii pun? This post has been edited by vlad.supuran: 30 May 2009, 13:15 |
--------------------
renault
clio
2003 echipare expression
- hd 08 sis
|
|
bardu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 602 Joined: 21 March 08 ![]() |
@cristyans26 te sfatuiesc sa urmezi sfatul lui Hellcat --> 1.4 16v, atat pentru caluti cat si pentru consum !
Bafta multa! |
--------------------
Renault
Symbol
Fidji
- MS-08-?MS Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana. 1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km! |
|
mircea_aq |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.170 Joined: 13 October 06 ![]() |
@cristyans26 daca ai un banutz in plus poate ai vrea sa te uiti la un Clio III 1.4 16v , la oferta e sub 11 000 Eur DDP in echipare Dynamique
In momentul de fata nu as lua Symbol din mai multe motive 1) e un downgrade jalnic al Clio II, ceea ce pornise initial ca o idee buna - Clio tricorps s-a indepartat de la phase 2 incolo de micul hatch, au ramas repere vechi, nu au mai fost adaugate alte motorizari sau dotari optionale (in afara climei automate la ph4 atunci cand a primit si "noul bord"), calitatea materialelor folosite lasa de dorit si diferenta fata de clio 2 hb se vede cu ochiul liber. (Megane sedan is next ![]() 2) e mai low cost decat vechiul symbol (daca credeai ca e imposibil), din dorinta de a oferi mai mult (cei 10 cm in plus ca ampatament si spatiu interior) au construit o masina mai aproape de sandero decat de clio (vezi farurile mono-optice, grila ieftina, manerele alea absolut oribile - de ce nu le-au pastrat pe cele vechi ?) 3)arata execrabil, nu ca reno-ul cocosat era vreun estet al categoriei dar totusi cu exceptia partii din spate, arata rezonabil, vezi cate clio symbol s-au vandut in comparatie cu vanzarile "noului" symbol 4)nu au rezolvat "bug-urile" vechiului symbol (ar fi costat extra, deci lasa ca merge si asa) - bate efectiv vantul prin geamuri la viteze > 120 kmh !! si amaratul de indicator de benzina e la jumate dupa ce ai consumat 15-16 l, scaunul dreapta nu e reglabil pe inaltime, pozitia standard e imposibila pentru o persoana normala. 5)iti poti lua 1.6 doar cu BVA (si model vechi in 4 trepte) si lista poate continua.... Umila mea parere e ca pentru 2000 de Euro in plus poti cumpara o masina la standardele din 2009 (siguranta, calitate, dotari - tocmai a primit face-lift-ul, vezi ca au 2 nuante noi - rosu si verde, dau extrem de bine) si nu vad niciun motiv pentru care ai lua un clio cocosat si chinuit model 2000 stripped to the bone pe deasupra. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
bardu |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 602 Joined: 21 March 08 ![]() |
Subscriu si eu la aspectul mai putin placut al symbolului, la bug-ul indicatorului de combustibil, toate se vad cu ochiul liber, la fel cum se vede si in bugetul fiecaruia un 2000 de euro, care la unii este iar la altii este nevoie.
P.S. Eu ma bucur ca symbolul are garda marita sa sol, e mai sanatos la drumurile cu gropi, la urcatul bordurilor samd. |
--------------------
Renault
Symbol
Fidji
- MS-08-?MS Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana. 1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km! |
|
hellcat |
![]()
Post
#23
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Mircea_aq analizeaza foarte corect cumpararea unei astfel de masini, sa fim realisti Clio III e best-buy la renault, cel putin si eu asa consider.
@cristyans26: Deci, ceva idei noi? Daca ne vei mai citi cam asa stau lucrurile. ![]() |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
cristyans26 |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 25 May 09 ![]() |
va multumesc pentru pareri, oricum sunt total confuz, eu mai mult de 7500 euro+ programul rabla , nu prea detin, si mai mult de asta doream o motorizare 1.2, in banii astia la varianta cheala ii mai adaug o servodirectie, culoare si sonorizare.
In rest mai astept pareri de la cei care au acesta varianta de symbol 1.2. |
--------------------
renault
renault
2002
- is25acc
|
|
balanel |
![]()
Post
#25
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
De ce nu folosesti ofertele de finantare cu avans 50%, 36 rate si dobanda 0%?
http://www.renault.ro/finance/finance_5.php |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
bivi |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 5 August 06 ![]() |
Salut!
Eu am masina de serviciu Symbol nou cu motor de 1.2 (Expression). Am deja 4500 Km si mi se pare un motor foarte ok pentru aceasta masina (si in categoria ei de pret). Consum urban (Bucuresti): 8.3 (fara AC) si cam 9 cu AC. Masina se misca destul de bine cand nu e pornit AC-ul, desi trebuie turata un pic mai mult (spre 3000 rpm) si e chiar fun de condus. Cu AC pornit la maxim, nu prea mai poti sa ii ceri prea multe, fiind destul de lenta. In rest, masina este foarte confortabila din punctul de vedere al suspensiilor, foarte ok insonorizata (atat la zgomot de motor cat si la zgomotul trenului de rulare), fara greierasi sau zgomote ciudate. Interiorul e foarte ok finisat (pentru categoria ei de pret). E o alegere foarte buna la bugetul respectiv 7500 + rabla. Iti poti lua tot Expression care e dotat foarte in regula (dar are in standard doar 1 airbag la sofer, pasagerul e optional ![]() Comparand cu masina personala, Fidji 2006, care are motor 1.4 16v, Symbolul nou este mai confortabil (suspensii un pic mai moi, si izolare fonica mai buna) insa motorul de 1.4 16v are resurse mult mai mari de putere, in special cu AC-ul pornit, cu un consum urban de 10-11. Bafta! |
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.4 16V
2006
|
|
vallixx |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.549 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Exclusiv din pc. de vedere al consumului cred ca este eronat sa propui 1.4 16V contra lui 1.2 16V pentru ca cel de 1.2 16V mananca mult doar cand tragi de el, pe cand cel de 1.4 16V mananca mai mult oricum. Evident ca ofera si alte resurse de putere, dar exclusiv din pc. de vedere al consumului....e clar ca e destul de insetat.
Comparatia care ar avea sens ar fi 1.2 16V versus 1.4 8V. Desi 1.4 8V e un motor destul de vechi pe piata, puterea oferita vs. consum, mi se pare cel mai rezonabil compromis al motorizarilor actuale de pe Clio. Nu te bucura ca la achizitie motorul de 1.2 16V e cel mai ieftin. Diferentele ulterioare s-ar putea sa te faca sa regreti ca nu ai optat macar pentru 1.4 8V. Masina nu-ti iei zilnic si e bine sa o gandesti bine inainte. Ma mir insa ca ne zici ca esti confuz, in conditiile in care 90% dintre parerile de pana acum au fost contra motorizarii de 1.2. Macar din acest punct de vedere ar fi trebui sa fii chiar foarte lamurit. Sau esti confuz pentru ca nu stii care dintre variantele de 1.4 sa ti le iei? ![]() ![]() This post has been edited by vallixx: 9 Jun 2009, 22:58 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
Batrânul |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.463 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu am inteles ca initiatorul topicului doreste sa-si ia noul Renault Symbol; pe acesta nu mai exista motorizarea de 1,4 l 8 V. Din acest motiv a ridicat problema consumului: 1,2 l 16 V vs. 1,4 l 16 V.
|
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
vallixx |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.549 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Atunci....recomandare personala....nu merita 1.2 16V.
Diferenta de pret este de 1590 de euro, respectiv 8950 € pt. 1.2 16V si 10540 € pt 1.4 16V, preturi DDP Sursa:renault.ro Poate mai scazi un 800 de euroi daca dai rabla......dar oricum , restul de bani depasesc cei 7500 pe care-i ai disponibili.....deci tot va trebui sa faci un efort in plus. Daca tot faci........eu as face pentru cel de 1.4, decizia e a ta in final. Daca efortul pentru 1.4 e prea mult pt. tine.....atunci ia 1.2-ul si gata. E un motor ok dar decent, daca nu o sa ai pretentii mari de la el...te vei intelege bine si cu 1.2-ul. Te-ai gandit si la varianta SH? Buyback? etc.....? Sau esti hotarat 100% pe ceva nou? This post has been edited by vallixx: 10 Jun 2009, 08:07 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
bivi |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 5 August 06 ![]() |
Salut din nou!
Cu ce promotii sunt acum la Reno (vreo 1500 si ceva reducere) un Symbol Expression 1.2 costa cam 8500 Euro iar daca mai scazi si rabla, cum inteleg ca si vrei sa faci, rezulta aproximativ 7600 Euro. Un Expression 1.4 16v este cu 550 Euro mai scump. |
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.4 16V
2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 04:48 |