Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Accident fatal la raliul Iasului

RadNoise
post 23 May 2009, 19:48
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 22 November 08
From: Iasi




din pacate astazi la Iasi, proba 8 din etapa a 3-a a campionatului national de raliuri s-a sfarsit tragic, cu moartea pilotului Lucian Garbacea sr. a fost o etapa plina de spectacol, un traseu dificil, dar din pacate aceasta frumoasa zi s-a incheiat cumplit.
eram la fata locului, impresionat de dificultatea traseului si de abilitatile pilotilor. brusc a incetat sa mai treaca vreo masina. toti se intrebau ce s-a intamplat. dupa ~1 ora a venit si raspunsul: accident.
tragedia e ca fiul pilotului (tot pilot si el, in acelasi campionat) a plecat cu 1 masina in fata tatalui (la aprox 3 minute).
Condoleante Lucian Garbacea jr. si familiei.



"Tragedie la Raliul Iasului. Pilotul Lucian Garbacea senior s-a rasturnat pe proba speciala numarul 8, la Voinesti, in urma impactului cu un cap de pod. Sportivul a intrat in coma, a fost transportat la Spitalul de Urgente, iar acolo a decedat. Proba speciala numarul 9 a fost anulata. Federatia Romana de Automobilism Sportiv va emite un comunicat de presa in cateva ore."

Sursa


--------------------
Renault Twingo - IS - 07 - CZE 1999
Diagnoza Vw, Audi, Skoda, Seat, Opel, Fiat, Ford - incepand cu 25 lei
http://diagnoza.pinzaru.ro 0745362498 - Radu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yonutz84
post 23 May 2009, 19:56
Post #2


never stop thinking...


Group: Members
Posts: 160
Joined: 6 May 04
From: Iasi




Condoleante sad.gif sad.gif Tragic accident! Si eu am fost pe aceas speciala, se banuia un accident dar cu asa final in nici un caz....


--------------------
Opel Astra 1.6 twinport - IS-07-XXX 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andurs
post 23 May 2009, 23:23
Post #3


membru


Group: Members
Posts: 612
Joined: 27 October 07
From: Iasi




Condoleante. sad.gif
Cand am ajuns eu pe acea speciala deja plecase. Mai jos, o fotografie de pe speciala 6.
Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!

Attached thumbnail(s)
104_4302.jpg ( Size: 741.78k ) Number of downloads: 1545


--------------------
Renault Scenic 3 2014 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian00
post 23 May 2009, 23:45
Post #4


....................


Group: Members
Posts: 1.463
Joined: 2 April 08
From: Alba




Am vazut si eu azi la stiri...Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!


--------------------
Audi A4 B6 2001 1.9 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bebecool
post 24 May 2009, 00:12
Post #5


Doctor de oase


Group: Members
Posts: 549
Joined: 26 October 06
From: Pa scaun




Dumnezeu sa-l odihneasca in pace. Totusi am semne de intrebare de ce nu a rezistat masina. Am vazut alte accidente mai grave la CM de raliuri si au scapat cu viata pilotii.


--------------------
Renault/Opel Megane 2 1.5dci 80cp/ Focus 2 1.6Tdci 2009 - B-08-BBM 2007
Banii fac fericirea celor care nu merita alta fericire. (G. Gesbron)

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
loganfan2008
post 24 May 2009, 07:05
Post #6


Volvo


Group: Members
Posts: 392
Joined: 6 May 08




pai normal ca masinile de curse nu mai au structura de rezistenta ca atunci cand au iesit pe poarta uzinei, acestea fiind "usurate" la maxim...
am vazut si eu masina avariata la stiri, parerea mea e ca aceasta nu arata ca dupa un accident mortal; asteptam sa vedem ce zic medicii legisti, care au fost cauzele decesului...


--------------------
Volvo S40 1996
Swedish car
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 24 May 2009, 07:57
Post #7


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




@loganfan, vorbesti balarii. Masina este usurata, insa nu se poate inscrie la competitie fara cusca de protectie. Lasati-i pe specialisti sa analizeze, nici un accident nu seamana cu altul


--------------------
D Logan - B 48 CUP 2004 Preference 1.6MPI Egee
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cocojambo
post 24 May 2009, 07:58
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 795
Joined: 4 May 06
From: Bucuresti




Pai astea de raliuri nu au roll cage? sau cum naiba s-o numi cusca aia din fiare?

Aia prin WRC se dau cu ele peste cap de le sar ochii, cad in rape, n-am auzit sa moara nici unu de curand... cred ca a fost prost facuta protectia din interiorul masinii...

Sper sa nu vb prostii

This post has been edited by Cocojambo: 24 May 2009, 07:58


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.5dci - B-86-... 2006
-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CIPTUNING
post 24 May 2009, 08:56
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 891
Joined: 22 November 05




Orice masuri de securitate ar avea pilotul- scaune scoica, centuri in "n" puncte, roll-bar, casca, combinezon- in cazul unui impact nu prea se poate evita un singur lucru: lovirea organelor interne de coaste si alte oase dinauntrul nostru. Acest lucru poate cauza hemoragie interna sau cine stie ce se mai rupe si ne uitam la masina lovita, vedem ce urmele impactului nu au ajuns la pilot, si ne intrebam cum a fost posibil sa moara...
In acest caz, conteaza varsta si norocul.
Dumnezeu sa-l ierte!


--------------------
SLZ SCALA - BZ 04 XLZ
"Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug"
Eminescu- Imparat si proletar ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yonutz84
post 24 May 2009, 09:42
Post #10


never stop thinking...


Group: Members
Posts: 160
Joined: 6 May 04
From: Iasi




Astia de la stiri vb prostii din 3 surse diferite toate difera intre ele. cele mai sf iste fiind de la protv! citeam ieri comentariile useri lor postate la stirea de pe www.antena3.ro si spuneau ca ar fi fost intacta cusca si au taitat o ce i de l smurd, etc. Si tind sa i cred pe ei decat stirile care vor sa fie cat mai spumoase. Oricum cuvintele sunt de prisos....


--------------------
Opel Astra 1.6 twinport - IS-07-XXX 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 24 May 2009, 10:23
Post #11


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(loganfan2008 @ 24 May 2009, 08:05)
pai normal ca masinile de curse nu mai au structura de rezistenta ca atunci cand au iesit pe poarta uzinei, acestea fiind "usurate" la maxim...
am vazut si eu masina avariata la stiri, parerea mea e ca aceasta nu arata ca dupa un accident mortal; asteptam sa vedem ce zic medicii legisti, care au fost cauzele decesului...
*




QUOTE(Cocojambo @ 24 May 2009, 08:58)
Pai astea de raliuri nu au roll cage? sau cum naiba s-o numi cusca aia din fiare?

Aia prin WRC se dau cu ele peste cap de le sar ochii, cad in rape, n-am auzit sa moara nici unu de curand... cred ca a fost prost facuta protectia din interiorul masinii...

Sper sa nu vb prostii
*




Moama. Ce de experti pe aici, sa moara Cici Balerina (Copyright Marty)

Pai baaaa, daca in loc sa va dati cu parerea ati incerca sa si intelegeti cate ceva poate nu ar mai iesi tampenii dinastea fenomenale.

@Exportu' loganfan2008
Masinile se usureaza. Se da jos tot antifonu, toata plasticaraia se pune capota de carbon si alte cenzuraturi? De ce? Pentru a usura masina, dar mai ales a compensa greutatile adaugate de roll-cage and shit. Masina ta in veci nu o sa aiba nici jumatate din rigiditatea unei caroserii de masina de raiul. Sa iti vad io oalele dupa ce aterizezi de la 2 metri inaltime.


@Expertu' Cocojambo
Poate nu ai aflat pana acum, dar te anunt ca la un impact poti muri si daca masina NU se atinge deloc de tine, NU te loveste deloc, NU te striveste deloc. Ghici de ce? Da, ai ghicit, deceleratia mare poate provoca leziuni interne. Altfel spus, te omori singur. Propria ta masa, propria ta inertie te ucide. NU masina. Si uite asa te alegi cu o ruptura de splina, una de ficat, creierul se deplaseaza mult prea mult in craniu si te alegi cu cateva comotii serioase. Noah, sa te vad ca mai supravietuiesti.

Multe tragedii din raliuri soldate cu morti sau doar raniti fix asa se produc. Rareori vezi genul de traume care le vezi pe sosele. Sunt, dar mai rar. Iar explicatia se gaseste in paragraful anterior. Roll-cage-ul, scaunul si centura speciala au grija sa nu ajugi carne tocata ca in cazul masinilor normale.

Asteptam alti experti.

R.I.P.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yonutz84
post 24 May 2009, 10:46
Post #12


never stop thinking...


Group: Members
Posts: 160
Joined: 6 May 04
From: Iasi




Acu sper sa nu vina unu sa zica ca era reno masina si de aia o murit! ca mai auzeam eu comentarii la unii!! blink.gif Pozele sunte de la speciala de vineri.

Attached thumbnail(s)
DSC_1573.jpg ( Size: 728.72k ) Number of downloads: 1356
DSC_1586.jpg ( Size: 796.47k ) Number of downloads: 1241


--------------------
Opel Astra 1.6 twinport - IS-07-XXX 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stanyc2003
post 24 May 2009, 16:09
Post #13


Omu cu Fluensu'


Group: Members
Posts: 622
Joined: 2 December 08
From: Bucharest




faptul ca a murit nu neaparat are legatura cu ranforsarea masinii. te poti impiedica pe strada si mori, asa ca... Dumnezeu sa-l ierte


--------------------
Renault Fluence - numere roșii 2010,1,5 dci, 105 CP, negru metalizat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 26 May 2009, 09:30
Post #14


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




In continuare se da vina pe pilot si pe greselile sale de pilotaj. Ca de obicei, la noi, mortul e de vina!!!

Am citit declaratiile lui Daniel Onoriu, unul dintre participantii la raliuri (anul acesta nu alearga la CNR, doar la Viteza in Coasta) si acesta spunea ca locul in care s-a pierdut Girbocea este de fapt o linie dreapta de 2.5 km, pe care unii piloti o abordeaza cu 5 Plin si pe care masinile ajung la viteza de varf. Linia asta dreapta este un drum denivelat, ingust, pe marginea caruia sunt copaci foarte aproape de calea de rulare. La viteze de 200km/h+ masina devine destul de instabila. Daca tot nu se renunta la proba speciala respectiva, Onoriu spunea ca ar trebui montate sicane pentru reducerea vitezei in zona respectiva.


De ce nu trebuie invinuit pilotul? Pentru ca este o competitie contra cronometru, este normal ca acesta sa incerce sa mearga la limita.

Cine trebuie invinuit?

Organizatorul competitiei si responsabilul pentru securitate. De multe ori plangerile pilotilor, mentiunile acestora legate de traseu sunt ignorate complet.





Imi pare rau ca vad atitea pareri neprofesioniste, atati necunoscatori care arunca vorbe cretine, mai ales in mass-media.

Se promoveaza acest sport (care este de o mie de ori mai frumos ca fotbalul) doar prin aspectele sale negative


SA NE FIE RUSINE.


--------------------
D Logan - B 48 CUP 2004 Preference 1.6MPI Egee
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 26 May 2009, 09:39
Post #15


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Nu trebuie învinuit pilot, dar nici atât de mult organizatorul.

Raliul este un sport periculos! Dacă ne apucăm să modificăm relief, să tăiem copaci, să punem șicane și ziduri de protecție din anvelope, facem curse de circuit...
Cât costă să amenajezi astfel un traseu de până la câteva sute de kilometrii pentru un singur raliu???

Când te înscrii într-o asemenea competiție, ar trebui să fii conștient că vei concura la câțiva centimetrii de copaci, stânci, capete de pod... Fiecare trece pe lângă sau prin ele după preferință și putință, cu o viteză mai mică sau mai mare, după curaj sau inconștiență...

This post has been edited by MAERSK: 26 May 2009, 09:40


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 26 May 2009, 10:00
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Masinile sunt facute sa se deformeze. Cu cat se deformeaza mai mult, impactul e atenuat, deceleratia scade.
Stiu pe cineva care s-a lovit cu un Audi vechi (de ala beton) de un copac, habitaclul era intact, dar omul a murit. Leziuni interne.
Daca masina s-ar fi deformat controlat, ca astea moderne, socul era absorbit si poate scapa.
E ca diferenta intre a da cu capul de un zid de beton si un zid de BCA. BCA-ul se sparge si socul e mai mic.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 26 May 2009, 10:09
Post #17


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




N-a zis nimeni nimic de modificat relief sau de facut balarii pe traseu. Sa stii ca chestia cu sicanele se foloseste in WRC destul de des.

@roland, nu e cazul sa facem comparatii, pentru ca o masina de raliu se comporta altfel la impact.

Pentru a vedea exact cum se construieste o masina de raliu, puteti urmari topicul despre Logan D1A de aici, de la stiri.


--------------------
D Logan - B 48 CUP 2004 Preference 1.6MPI Egee
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 26 May 2009, 10:10
Post #18


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Da, mai ales în Finlanda...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 May 2009, 10:15
Post #19


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(loganfan2008 @ 24 May 2009, 07:05)
pai normal ca masinile de curse nu mai au structura de rezistenta ca atunci cand au iesit pe poarta uzinei,
*




fuarte tare..dar , de fapt, structura de rezistenta la astea de competitie e de multe ori mai buna decat cand a iesit din fabrica.

In rest, pilot amator de profesie afacerit + ceasul rau, s-a intamplat necazul...nu masina e de vina, ci fizica, nu viteza omoara, orpirea brusca, nu face bine organelor interne, masina s-a comportat bine, o masina de serie se rupea in doua sau se facea colac daca o lovea copacul cu 140 la ora din lateral.


EDIT, mi-a scapat, vad ca si driverx e de acord cu mine icon_mrgreen.gif

This post has been edited by argon: 26 May 2009, 10:22


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 26 May 2009, 10:29
Post #20


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




Si lumea ma considera nebun ca vreau sa-mi pun roll-cage in masina de strada. Chiar daca pretul este de 1000e, voi face aceasta nebunie, pentru ca merita.


--------------------
D Logan - B 48 CUP 2004 Preference 1.6MPI Egee
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 26 May 2009, 10:31
Post #21


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Merită... salvează mașina, nu pe tine... wacko.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 26 May 2009, 10:33
Post #22


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(Dsign @ 26 May 2009, 11:29)
...pentru ca merita.
*



Ca sa dai cu capul sau soldul de el intr-o masina fara scaune de competitie iar tu fiind fara casca si alte harnasamente de sustinere a capului/gatului (am uitat cum ii zice) ??

This post has been edited by driverx: 26 May 2009, 10:33


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 26 May 2009, 10:52
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.639
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




QUOTE(driverx @ 26 May 2009, 11:33)
Ca sa dai cu capul sau soldul de el intr-o masina fara scaune de competitie iar tu fiind fara casca si alte harnasamente de sustinere a capului/gatului (am uitat cum ii zice) ??
*


Nu... pentru ca vrea o inmormantare cu sicriu deschis smile.gif


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiD
post 26 May 2009, 10:53
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 21 July 05
From: Ro




QUOTE(Dsign @ 26 May 2009, 09:30)
... spunea ca ar trebui montate sicane pentru reducerea vitezei in zona respectiva.


Sicana chiar nu merge pus acolo, dar se poate scurta proba speciala sa se termine acolo(accidentul sa intamplat la 2 km de finish).

QUOTE(argon @ 26 May 2009, 10:15)
fuarte tare..dar , de fapt, structura de rezistenta la astea de competitie e de multe ori mai buna decat cand a iesit din fabrica.


Omu' isi dadea cu parerea in necunostinta de cauza, ca sa nu mai faca greseala a 2-a oara ii pun niste poze. Asa se pregateste un sasiu de masina de raliu.

43388541.th.jpg
52431173.th.jpg
25581773.th.jpg
95911939.th.jpg
82879398.th.jpg
b11a.th.jpg
b13b.th.jpg
b14p.th.jpg
b15npi.th.jpg
b16p.th.jpg
b19x.th.jpg
b20k.th.jpg
b21j.th.jpg
b22i.th.jpg
b23p.th.jpg
b24o.th.jpg
b25k.th.jpg
b26.th.jpg
b27l.th.jpg
b28v.th.jpg

Ghici cu cat e mai solid/rigid sasiul asa pregatit fata de unul de serie?

Pentru un exemplu, ce crezi ca s-ar intampla cu o masina de strada daca ar face asta?




--------------------
Renault Megane R26 - XX-xx-xxx 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yonutz84
post 26 May 2009, 11:09
Post #25


never stop thinking...


Group: Members
Posts: 160
Joined: 6 May 04
From: Iasi




Linia aia dreapta nu are 2.5 km ceva mai putin, este un camp si nr copacilor este mic.. Pilotul a avut ghinionul sa loveasca copacul daca se intampla cu 2 m mai devreme altfel era situatia. Pe acea speciala drumul este ff ingust si sunt podete ff inguste fix cat e o masina. Am vazut astfel de podete pe la inceputul specialei chiar dupa o linie dreapta, deci zone periculoase sunt foarte multe. Si anul trecut s a organizat raliul tot pe acea bucata numai ca traseul era impartit in 2 speciale. Din ce citeam pe un site auto masina ar fi avut cca 140km/h in linia aia dreapta.


--------------------
Opel Astra 1.6 twinport - IS-07-XXX 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 26 May 2009, 11:20
Post #26


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




Deviem de la subiect cu niste pareri pe care le-ati tine pentru voi dragilor.

Masina mea are deja scaune de competitie, omologate, Sparco EVO, centuri de siguranta in 4 puncte Sparco, omologate, suporti de scaun cu cadru din teava patrata. Ce repede ati sarit voi cu comentariile voastre (altadata erati mai nostimi). Fiti siguri ca am studiat nitel problema si un roll-cage nu este intotdeauna o adunatura de fiare care te lovesc in caz de impact.

Ideea e de rigidizare a ansamblului, in timp ce partea deformabila controlat ramane neschimbata.

Oricum, daca ti-e scris sa mori, mori si de la o coaja de mar inghitita aiurea, cum spunea un coleg mai sus


Ideea e ca s-a pierdut un om si nimic nu-l mai poate aduce inapoi.


--------------------
D Logan - B 48 CUP 2004 Preference 1.6MPI Egee
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiD
post 26 May 2009, 11:43
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 21 July 05
From: Ro




Problema este ca daca nu porti casca de protectie vei da cu capul de rollbar in caz de impact lateral sau chiar fata...


--------------------
Renault Megane R26 - XX-xx-xxx 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 26 May 2009, 13:23
Post #28


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




Oricum dai cu mecla de toti peretii in caz de ceva. Stii ca se pot izola tevile cage-ului.

In caz de accident, doar bulanul si D-zeu te mai scapa.


--------------------
D Logan - B 48 CUP 2004 Preference 1.6MPI Egee
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiD
post 26 May 2009, 13:43
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 21 July 05
From: Ro




Rollbarul este montat mult mai in interior fata de usa de exemplu, deci esti cu capul mult mai aproape de el ->sansele sa dai cu capul de el sunt mai mari decat sa dai de usa daca n-ai avea rollbar. Iar buretele ala care se pune pe el nu o sa te ajute de loc. Am vazut casti sparte de la impactul cu rollbarul...
Iar problema cu centurile in 4 puncte e ca la un impact frontal dur s-ar putea sa se fractureze coloana cervicala mult mai usor decat daca ai avea centuri normale si airbag (asta daca nu ai purta un dispozitiv HANS tot timpul)...
In loc sa-ti montezi un rollbar de competitie, mai bine ti-ai suda sasiul calumea (asta i-ar creste rigiditatea foarte mult) si i-ai monta un rollbar de strada(numai in spate, ar trebui sa scoti bancheta)...

This post has been edited by MihaiD: 26 May 2009, 13:47


--------------------
Renault Megane R26 - XX-xx-xxx 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 26 May 2009, 13:48
Post #30


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Well. N-are rost sa ne contram acuma prea mult. Eu de exemplu dau cu capul si de plafon (cand mai ies din masina). Si a mea nu are roll-bar. Dar noah. Dsign or fi mai mic. biggrin.gif


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 21:48
Dacia