Dimensiuni simering timonerie cutie viteze
![]() ![]() ![]() |
Dimensiuni simering timonerie cutie viteze
sckhreech |
![]()
Post
#1
|
||
![]() TWINGAR Group: Members Posts: 233 Joined: 11 January 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Twingo
C064
- DE BUCURESTI
1995 Renault Twingo 1.2 16v Expression 2003
|
|||
tunderbird |
![]()
Post
#2
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Esti sigur ca iti curge pe acolo?
Petele de ulei de sub masina pot aparea si din alte cauze: neetanseitati la buson baie ulei motor, buson golire cutie, simering planetara dreapta, burduf planetara stanga, acumulare de ulei in scut de la schimburile de ulei la motor/cutie, fisuri la baie sau carcasa sutiei de viteze, etc. Nu prea pare a fi un simering standard. Daca curge pe acolo, eu personal l-as demonta mai intai (si nu trebuie demontata toata cutia ca sa inlocuiesti simeringul) dar pana la urma este decizia ta. This post has been edited by tunderbird: 20 May 2009, 11:35 |
--------------------
Dacia
Dacia
- B 13 ABC
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
bubu782001 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
sckhreech hai sa-ti spun cum putem sa aflam dimensiunea.
Este relativ simplu sa aflii codul respectivului simering (dintr-un catalog in functie de VIN si de codul de fabricatie al masinii). Pe urma catam pe net codul respectiv, eventual la firme ce fac asa ceva (aftermarket) si in cataloagele lor...o sa gasim dimensiunile respectivului siemering. Oricum odata aflat codul acelui siemering nu trebuie decat sa te duci la o firma sa il comanzi. Voila. Si nici macar nu trebuie deschisa capota. Pentru a te putea ajuta cu acel cod am nevoie de urmatoarele informatii de la tine: VIN-ul complet al masinii. Mai este nevoie si de codul de fabricatie al masinii. Pentru codul de fabricatie al masinii uita-te pe stalpul din dreapta masinii si o sa vezi o eticheta cu acel cod. Codul este format din 7 caractere (primul o litera urmand apoi 6 cifre), ex: F020139 Numai bine. This post has been edited by bubu782001: 19 May 2009, 18:45 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#4
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Ai dreptate Bubule... pana la urma cat poate sa coste un simering din ala, in caz ca-l ia dupa referinta si nu se potriveste?
Totusi, in cazul de fata nu ai nevoie de datele masinii. E clar ca are cutie JB1. Toate variantele de JB1 au aceeasi referinta pentru simering-ul in discutie. Pentru cutia JB1, pozitia 6 cu referinta RENAULT 7703087163 are denumirea "Joint 16x26x12" This post has been edited by tunderbird: 20 May 2009, 00:25 Attached thumbnail(s) rn32.jpg ( Size: 14.35k ) Number of downloads: 1824 timonerie.JPG ( Size: 168.24k ) Number of downloads: 2042 |
--------------------
Dacia
Dacia
- B 13 ABC
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
bubu782001 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Ce te face sa crezi ca nu are cutie JH1? Twingo are si acest tip de cutie si sincer eu am vazut pana acuma vreo 2 modele cu aceasta cutie. Daca are nevoie nu crezi ca este cazul sa il lasi pe el sa intrebe ? Din moment ce nu a intrebat inseamna ca nu are nevoie.
This post has been edited by bubu782001: 19 May 2009, 22:48 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#6
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Cu motorizarea din'95 nu are cum sa aiba JH1.
Pai, chiar daca nu a folosit semnul adecvat, totusi postul sau a fost formulat ca o intrebare. Si-apoi informatia de pe forum ar putea fi utila si altor useri, daca tot s-a deschis topicul asta, de ce sa ramana "in coada de peste"? This post has been edited by tunderbird: 20 May 2009, 00:59 |
--------------------
Dacia
Dacia
- B 13 ABC
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
sckhreech |
![]()
Post
#7
|
![]() TWINGAR Group: Members Posts: 233 Joined: 11 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Salut ,
Va multumesc pt promptitudine . M-am uitat sub masina si uleiul pare ca se scurge pe la intrarea cautatorului in cutie. Seria este : VF1C0640513761198 . Din pacate codul masinii nu vi-l pot da deoarece la mine nu mai exista eticheta respectiva ![]() Si cum la mine o belea nu vine niciodata singura ..... azi a urmat alta: mi s-a aprins becul de la temperatura de la apa. Am tras imediat pe dreapta , oprit motorul instant. Clar ca electroventilatorul nu isi facea treaba . Am verificat electroventilatorul , cu fire puse direct pe el alimentate din baterie si merge. An scos mufa de la termocupla si am pus un sunt pe ea , sa mearga pe direct......si electroventilatorul nu se invarte. Am verificat sigurantele , toate sunt ok.... cred ca am intrat un pic in zona crepusculatea ![]() Bafta multa tuturor. |
--------------------
Twingo
C064
- DE BUCURESTI
1995 Renault Twingo 1.2 16v Expression 2003
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#8
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Este o greseala foarte mare sa opresti motorul imediat ce ti se aprine martorul de avertizare.
Corect este sa te opresti cat mai repede posibil, sa lasi motorul la ralanti 1 minut, si d-abia dup-aia il poti opri. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
sckhreech |
![]()
Post
#9
|
![]() TWINGAR Group: Members Posts: 233 Joined: 11 January 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(R19/16v @ 21 May 2009, 16:41) Este o greseala foarte mare sa opresti motorul imediat ce ti se aprine martorul de avertizare. Corect este sa te opresti cat mai repede posibil, sa lasi motorul la ralanti 1 minut, si d-abia dup-aia il poti opri. Stiu ca nu este bine dar sincer nici nu vroiam sa ard garnitura de chiuloasa... 21 May 2009, 23:21: Am rezolvat cu electroventiilatorul ![]() This post has been edited by sckhreech: 21 May 2009, 22:21 |
--------------------
Twingo
C064
- DE BUCURESTI
1995 Renault Twingo 1.2 16v Expression 2003
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#10
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Tocmai! Oprind motorul, opresti circularea lichidul de racire, temperatura in motor creste, chiulasa se stramba, garnitura se arde.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
sckhreech |
![]()
Post
#11
|
![]() TWINGAR Group: Members Posts: 233 Joined: 11 January 07 From: Bucuresti ![]() |
E ...e bine ca nu s-a ars.
Multa bafta |
--------------------
Twingo
C064
- DE BUCURESTI
1995 Renault Twingo 1.2 16v Expression 2003
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#12
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Ai rezolvat cu scurgerea de ulei de la cutie?
|
--------------------
Dacia
Dacia
- B 13 ABC
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
sckhreech |
![]()
Post
#13
|
![]() TWINGAR Group: Members Posts: 233 Joined: 11 January 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Twingo
C064
- DE BUCURESTI
1995 Renault Twingo 1.2 16v Expression 2003
|
|
lag_ph |
![]()
Post
#14
|
![]() miles away... Group: Members Posts: 2.253 Joined: 12 September 07 From: Bucuresti // Ploiesti ![]() |
Unde-s 2 puterea creste. Exact beleaua asta o am si eu.
Povestea e cam asa : avand probleme cu tr.1 si 2, mers la mecanic. Am schimbat ceva bucsa timonerie si ceva plastice pe acolo, si mesterul m-a intrebat daca vreau si un "arc", pe care nu-l aveam (o fi sarit). Zic ok, vreau.. aduce arcul, pune toate alea la loc si da si probeaza cum merge. Problema : am ramas fara marsarier. De ce? din cauza arcului ala. In momentul in care incercam sa intru in R, se bloca in ceva. Dupa o analiza, simeringul ala era de vina. Asa ca acum stau fara arc, cu un simering coborat vreo 3 mm (in loc de 1 mm),dar cu marsarier valabil. Propunerea lor era : 1. Dat cu ciocanu pana intra la loc.. daca o merge asa si nu o crapa ceva pe acolo. 2. Demontat si desfacut CV (vreo 10 ore de manopera) pentru a inlocui dracovenia aia. Varianta aleasa a fost sa ramana asa, pana una alta. Intrebarea mea : se poate schimba si mai simplu? |
--------------------
Renault
Laguna 1.8 16v
- de PH
- 05.10.1998 _________________________________________________
Nothing's impossible |
|
tunderbird |
![]()
Post
#15
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Pai vezi poza de la postul 4 si spune unde a umblat mecanicul ...pentru ca din cate vad, initial ai avut probleme cu cuplarea treptelor de viteza si abia dupa aceea a inceput sa curga.
Pana la urma cine era de vina de imposibilitatea cuplarii in marche-arriere? Prezenta arcului sau pozitia simeringului? Eu tind sa cred ca nemernicul ala a fortat timoneria si a strambat ceva pe acolo si acuma da vina pe arc si simering. This post has been edited by tunderbird: 29 May 2009, 15:07 |
--------------------
Dacia
Dacia
- B 13 ABC
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
lag_ph |
![]()
Post
#16
|
![]() miles away... Group: Members Posts: 2.253 Joined: 12 September 07 From: Bucuresti // Ploiesti ![]() |
Precum ziceam, acelasi simering, nr.6. Ala e coborat un pic din CV.
Problema cu schimbatul treptelor era pe de-o parte de la bucsa de timonerie si plasticele de langa... si a mai ramas bieleta de descarcare/antibalans.. care cum vrea sa-i zica. Si aia mai trebuie schimbata. Problema era si inca e ca din cand in cand nu mai gasesc tr.1 si 2. Se plimba un pic cutia si nu mai are cursa dreapta. Vinovatul cu marsarierul. Schimbatorul meu e d'ala cu tamburus, adica tragi de el ca sa poti baga in R. Eh, cand era pus arcul, nu-i permitea sa faca cursa completa. Altfel zis, cu arcul pus nu vroia sa mearga pana la capat, pentru ca se lovea in simeringul ala decazut. Fara arc, imi cumpleaza normal, insa am joc la schimbator... Simeringul ala era acoperit de un burduf. Cand a coborat burduful, s-a vazut destul de clar ca nu era chiar cum trebuia, plus ca CV in sine era un pic uleioasa. Deci problema exista de ceva vreme. Acum, cum sa fac sa pun simeringul ala unde e locul lui? Si asta fara variante clasice de 1000 de lei... Merci de sfaturi (anticipat) ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 1.8 16v
- de PH
- 05.10.1998 _________________________________________________
Nothing's impossible |
|
tunderbird |
![]()
Post
#17
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Esti sigur ca este uleioasa cutia din cauza acelui simering?
Uleiul poate sa se scurga si pe la simeringul de planetara si pe la garnitura de chiulasa. La mine de exemplu, curge ulei pe la garnitura de chiulasa si se scurge pe un piciorus aflat pe blocul motor aflat exact deasupra diferentialului...de pe acel piciorus pica din cand in cand ulei pe diferential dand senzatia ca sunt scurgeri pe la simeringul de planetara si/sau pe la simeringul axului cautatorului. In legatura cu arcul nu-mi este prea clar ce cursa este limitata de montarea lui: cursa inelului de selectare de sub maciulie sau cursa manetei schimbatoare de viteze? Asta ca sa-mi dau seama despre care arc vorbesti. In ceea ce priveste imposibilitatea cuplarii treptei 1 si 2 datorita deteriorarii suportului central al ansamblului motor-cutie (sau cum ii spui, bieleta antibalans) parerea mea este ca mecanicul tau a remediat efectul dar nu a eliminat cauza...si este foarte posibil ca si ceilalti doi suporti ai motorului sa fie deteriorati sau dereglati. Eu zic asa: simeringul trebuie reimpins in locasul lui...nu are ce sa se strice acolo. Incearca sa-l impingi tu in locasul lui si vezi dupa aceea ce se intampla. Ai grija sa nu fortezi...daca simeringul a cazut pur si simplu din cauza vibratiilor ar trebui sa poata fi impins cu degetul pana cand pragul acela (ca borurile de la o palarie) atinge carcasa. Cred ca niste poze cu zona cu probleme, ne-ar ajuta foarte mult in depistarea problemei. This post has been edited by tunderbird: 29 May 2009, 16:19 |
--------------------
Dacia
Dacia
- B 13 ABC
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
lag_ph |
![]()
Post
#18
|
![]() miles away... Group: Members Posts: 2.253 Joined: 12 September 07 From: Bucuresti // Ploiesti ![]() |
Nu mi-a trecut prin gand sa fac o poza atunci.
Nu curge pe la planetare.. sunt curate. E posibil sa fie din alta parte uleiul.. de fapt, aproape sigur e din alta parte, daca stau eu sa ma gandesc mai bine. ![]() Pentru trecerea in marsarier : se trage de "nuca" sau cum vrei sa-i zici si se baga in treapta R. * cu acel arc, probabil nr.25 din poza, mergea sa trag de nuca, dar cand dadeam sa misc levierul spre treapta dorita, undeva se bloca, ca si cum ar fi ajuns la capat de linie. * fara acel arc, procesul se deruleaza normal. Diferenta cu/fara arc : manevrabilitatea levierului. Cu el era super fixat, intra in trepte ca la cutiile sport, fara el se balangane, e ca la Dacie ![]() Fie, nu asta e problema mea. Dupa ce am plecat de acolo, parca simteam altfel schimbatorul, parca mai bine ghidat. Dar tot nu am scapat de problema principala, si anume ca din cand in cand nu gasesc tr.1 (in special).. se misca un pic cutia sau ceva pe acolo. Asa ca trebuie si bieleta de descarcare (cel putin asa mi-au zis 2 mesteri care s-au uitat, in zile diferite). Cu impinsul, nu prea vad sanse. S-a facut o incercare si urmatoarea pe linie crescatoare la cost era Sf.Ciocan. Decat sa dau cu ciocanul in speranta ca va intra... Si nu as prea vrea sa-mi complic viata inutil. Nu le prea am cu mecanica ... si nici nu am castigat la loto ![]() Eu intrebam pentru ca am vazut ca mai e cineva care se confrunta cu aceeasi problema si poate exista o varianta sigura si simpla. |
--------------------
Renault
Laguna 1.8 16v
- de PH
- 05.10.1998 _________________________________________________
Nothing's impossible |
|
tunderbird |
![]()
Post
#19
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Asa cum se vede in figura, simeringul trebuie sa intre in locasul lui.
Ma tem ca va trebui sa incerci intr-un mod sau altul sa-l impingi in locas. Din pacate, pentru inlocuirea lui trebuie demontata cutia de viteze (vezi paginile 53-55 din manualul de service). This post has been edited by tunderbird: 18 Jun 2009, 00:40 Attached thumbnail(s) comanda_selector_viteze.jpg ( Size: 77.57k ) Number of downloads: 1845 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Dacia
Dacia
- B 13 ABC
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
lag_ph |
![]()
Post
#20
|
![]() miles away... Group: Members Posts: 2.253 Joined: 12 September 07 From: Bucuresti // Ploiesti ![]() |
Cand o sa umblu sa schimb ambreiajul, ma ocup si de CV. Vedem atunci cum se poate rezolva.
|
--------------------
Renault
Laguna 1.8 16v
- de PH
- 05.10.1998 _________________________________________________
Nothing's impossible |
|
rusu |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 17 June 09 ![]() |
sal
am si eu un twingo si sunt curios ce probleme a-ti avut cu el |
--------------------
renault
twingo
2001
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#22
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Bine ai venit si lectura placuta!
This post has been edited by tunderbird: 17 Jun 2009, 12:12 |
--------------------
Dacia
Dacia
- B 13 ABC
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
tunderbird |
![]()
Post
#23
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Se pare ca putem sa rezolvam problema si fara demontarea cutiei de viteze
http://www.tnd-france.com/etanche_fr.htm |
--------------------
Dacia
Dacia
- B 13 ABC
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 07:34 |