Pocnet in bord - recirculare aer
![]() ![]() ![]() |
Pocnet in bord - recirculare aer
Duyu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e º t i ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricaşie: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|||
nevro21 |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Sal .
Problema pe care crezi ca o ai e o simpla lege de fizica . Sa fiu mai explicit: bordul (care este din plastic ) este incalzit din cauza temp de afara sau din alte cauze ( soare de ex) , la activarea AC automat trebe prin el (pe sub el mai exact ) un flux de aer mult mai rece, de aici plasticul respectiv se contracta aparand zgomotele pe care le acuzi tu. Recomadabil un parasolar de 10 lei si te scapa de problema. Nu are nici cea mai mica legatura cu recirculare aerului sau altceva. in speranta ca am reushit sa te lamaresc , numai bine |
--------------------
Renault
Megane 3 Combi \ Megane 4 Combi
2009 diesel 1.5 \ 2016 diesel 1.6
|
|
Duyu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e º t i ![]() |
Mersi pentru raspuns, dar poate nu am fost eu destul de explicit. Acel pocnet se aude indiferent de temperatura de afara, indiferent daca e dimineata, dupa-amiaza sau seara, doar la activarea recircularii aerului. Daca dau drumu la AC fara sa apas butonul de recirculare nu se aude nimic. Era bine daca era o chestie asa banala. Iar in legatura cu parasolarul, deja folosesc unul.
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricaşie: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
Duyu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e º t i ![]() |
Sunt singurul care are problema asta?
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricaşie: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
hellcat |
![]()
Post
#5
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Si la masina mea se aude un zgomot, gen "clapeta de plastic inchisa" cand apas recircularea. Eu intreb, daca vrei recirculare, adica sa nu mai traga aer de afara, nu trebuie sa se intample ceva?
![]() Tu vorbesti de un pocnet...nu stiu ce intesitate percepi tu, dar eu zgomotul nu l-as cataloga drept pocnet. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
Duyu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e º t i ![]() |
Problema este ca pana acum nu facea asa cand porneam recircularea. De la un timp face, iar acel pocnet l-as putea asemana cu o palma zdravana data in bord, sau o piatra luata in capota (de exemplu). O alta chestie este ca in ziua urmatoare, imediat dupa ce pornesc motorul se aude acel zgomot, in ciuda faptului ca ventilatia nu este pornita. Mai am vreo 700 km pana la revizie si o sa ii intreb pe cei de acolo sa vedem ce zic.
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricaşie: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
hellcat |
![]()
Post
#7
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Mda, sa speram ca pocnetul isi va face simtita prezenta si de fata cu cei de la service!
![]() |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
Duyu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e º t i ![]() |
Pai el se manifesta o data pe zi, doar la prima apasare a butonului de recirculare.
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricaşie: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
vallixx |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.547 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Si la mine face un zgomot destul de perceptibil, adica il aud si cu radio-ul pornit.
Ca si hellcat, n-as zice insa ca se aude ca un pocnet mai degraba ca un "soricel" care se plimba pe sub bord. ![]() Si soricei n-am in masina, jur pe rosu. ![]() Deci exista o posibilitate destul de mare sa fie normal sa se auda ceva. This post has been edited by vallixx: 19 May 2009, 20:42 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
Duyu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e º t i ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricaşie: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
vallixx |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.547 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
" Ceva " trebuie sa se auda sigur si este normal.
Ideea e daca " ceva " -ul tau e normal.... ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
Duyu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e º t i ![]() |
Am inteles ideea... Tocmai de asta am insistat sa deschid si un topic pe aici, poate s-a mai confruntat cineva cu o astfel de problema. Chestia este ca se auzea ceva si pana acum, dar nu in acest fel.
![]() Apropo am gasit ieri un topic la sectiunea Megane si se pare ca la Megane-uri problema este mai des intalnita (acum nu stiu daca este exact ce am eu). Oricum, acolo era de vina o roata dintata, careia i s-a rupt un dinte, si din aceasta cauza se produce acel zgomot. Diferentele ar fi ca la mine parca se aude in partea dreapta a bordului, pe cand megane-istii ziceau ca zgomotul provine din partea stanga a bordului. Revin cu detalii dupa ce ma intorc din service. ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricaşie: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
radunre |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
parerea mea e ca problema vine de la o roata dintata cu probleme (dinti indoiti sau rupti), faptul ca sunetul vine din partea dreapta e fiindca mai mult ca sigur acolo se afla sistemul de recirculare la masina ta.
Ceva noutati ? |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
Duyu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e º t i ![]() |
Problema a fost expusa si colegului romeo3108ro care mi-a spus ca ar fi de la niste parghii de pe acolo. Am lasat-o asa pentru ca trebuie sa desfac tot bordul ca sa remediez problema.
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricaşie: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
catuta |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru care uraste "porumbeii"!! Group: Members Posts: 509 Joined: 27 May 09 From: Galati ![]() |
Nu trebuie sa umbli pe interior ci pe exterior unde este filtrul de aer.Cat se poate de simplu si banal chiar si ptr prima data..
|
--------------------
Honda
CB 1000 Big One
16v 130CP
- GL 53 ROC Avem o tara superba,pacat ca e locuita de..
|
|
Duyu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e º t i ![]() |
catuta la ce te referi?
![]() This post has been edited by Duyu: 10 Jun 2009, 17:36 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricaşie: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
catuta |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru care uraste "porumbeii"!! Group: Members Posts: 509 Joined: 27 May 09 From: Galati ![]() |
DA!Scoti prima protectie de plastic(in foto e deja scoasa dar iti dai tu seama care este..)si mai este inca o aparatoare de plastic dupa cum bine vezi in foto.Se scoate si acea bucata(e prinsa in niste cleme de tabla de la parbriz)iar apoi ai sa observi 2 suruburi(stanga-dreapta).Le desurubezi si apoi treci la extragerea ventilatorului.Bagi mana foarte putin pe canalul acela si in dreapta daca pipai ai sa simti o cutiuta(da,aceia este cutiuta minune!!!)prinsa in 2 surubele.....daca nu ai inteles nimica maine voi face un tutorial ceva mai complex.
Attached thumbnail(s) pict5965resizeav5.jpg ( Size: 128.48k ) Number of downloads: 807 |
--------------------
Honda
CB 1000 Big One
16v 130CP
- GL 53 ROC Avem o tara superba,pacat ca e locuita de..
|
|
UXE |
![]()
Post
#18
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
De vreo 3 zile a inceput si la mine sa pocneasca in bord, cam asa:
- apas recircularea si dupa vreo 3 secunde se aude destul de tare un zgomot ca si cum ai turti o sticla de plastic, dar este un zgomot scurt (pocnet). Ce anume trebuie schimbat? Nu am desfacut nimica momentan. |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
espacern |
![]()
Post
#19
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Trebuie desfacut si verificat motorasul de comanda al clapetei.
Contactul dintre motoras si clapeta se face prin intermediul unui angrenaj cu roti dintate din plastic. Daca s-au rupt dinti la motoras se schimba cu totul....dar daca se constata ca dinti sunt rupti la clapeta trebuie demontata toata cutia de "amestec" pentru schimb. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Bogdan.A |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 14 May 13 ![]() |
Aceeasi treaba am patit si eu.Problema pare sa fie de la uzura rotii dintate. Cand ii dai recirculare, el incearca sa inchida si invarte in gol. Ca si rezolvare provizorie am lasat clapeta pe deschis, am scos mufa si zgomotul a disparut. momentan e prea frig sa ma apuc de demontat. Singurul dezavantaj ar fi ca nu mai poti folosi recircularea.
|
--------------------
Renault
Clio II
2004
|
|
UXE |
![]()
Post
#21
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Am fost ieri la reprezentanta si m-am cam intors cu coada intre picioare. Pe scurt:
1. Desfacere bord cu totul + scos lichid refrigerant + scoatere freon (o suma cam de 400-500 de lei si care dureaza o zi intreaga) 2. Dupa desfacere , daca se constata ca motorasul este defect (in cazul fericit) se poate inlocui doar aceasta piese , cost in jur de 800 de lei (piesa) 3. Daca se constata ca problema este in aparatul de distributiei al aerului in habitaclu , pe langa durata de livrare a piesei spre service care dureaza de la 2 zile la 2 saptamani, mai avem aici pretul extraordinar de 3000 de lei (vine cu motoras nou). Legat de piese din dezmembrari am intrebat si mi s-a spus ca este f greu de gasit ceva asemanator ptr ca pe langa codul de rigoare ar mai fi o stantza care ar fi diferita la unele modele (nu prea am inteles). Alta chestie interesanta este ca acest ansamblu nu se gaseste decat pe original. So, manopera si timp de lucru destul de mari + costuri piese si mai mari. Cea mai ieftina solutie e sa vb cu cineva (mecanic mai eftin) sa desfaca, sa vada piesa defecta , dupa care sa o puna la loc , intre timp eu sa caut piesa (+ ca am nevoie de masina mai mereu si nu am alta) si dupa ce gasesc ceva convenabil sa ma duc din nou si sa fac inlocuirea, alta desfacere, alta montare la loc. Ceva sfaturi? This post has been edited by UXE: 16 Jan 2014, 09:06 |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
espacern |
![]()
Post
#22
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Motorasul este situat in exterior(compartimen motor)nu necesita demontare plansa bord.
@+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
UXE |
![]()
Post
#23
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Ok , atunci cum se procedeaza la modelul meu?
- Se da la o parte filtru de polen - Se da la o parte vaoprizatorul - Se da la o parte asnamblul de distributie al aerului - Si intr-un final motorasul? |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
espacern |
![]()
Post
#24
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Vezi la postarea #17 foto si cateva explicatii.....pentru motoras.
Daca este clapeta atunci se schimba dificultatea operatiunii si trebuie demontata "cutia" de amestec....cu tot ce implica asta. Oricum operatia nu este chiar asa de dificila.....parerea mea. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
UXE |
![]()
Post
#25
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(espacern @ 16 Jan 2014, 09:15) Daca este clapeta atunci se schimba dificultatea operatiunii si trebuie demontata "cutia" de amestec....cu tot ce implica asta. Nici in acest caz nu se demonteaza plansa de bord? Ce implicatii mai apar? This post has been edited by UXE: 16 Jan 2014, 09:24 |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
espacern |
![]()
Post
#26
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Ca sa scoti plansa de bord dureaza juma.de ora...nu e de chiar de speriat.
Verifica motorasul...prima data ca acolo se rup/rod/distrug dinti prima data. Daca scoti mufa de comanda a motorasului se face liniste.....si ramai fara recirculare. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
UXE |
![]()
Post
#27
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Mda, cei de la service mi-au zis ca se da bordul jos cu totul, raman doar pedalele
![]() O alta chestie care mi-au spus in service este faptul ca, ca sa ajunga la motoras trebuie dat acel ansamblu mai intai afara. Din ce citesc eu pe aici inteleg ca nu e adevarat ![]() 16 Jan 2014, 10:24: Ok, am dat o cautare si am gasit urmatoarele: Clapeta recirculare Renault Symbol, Schema electronica de actionare clapeta recircular Reparatie la mecanica de recirculare, Cum se repara o rotita de plastic cu un dinte rupt Reparare clapeta recirculare defecta- solenza/clio, Si prevenirea defectiunii, la cele inca bune Spor la lecturat ![]() This post has been edited by UXE: 16 Jan 2014, 10:24 |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Of doamne, reprezentanta asta chiar a ajuns o bataie de joc.
|
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
UXE |
![]()
Post
#29
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
Bogdan.A |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 14 May 13 ![]() |
Sper sa nu gresesc, dar dupa schita aia motorasul pare sa fie piesa nr 8
|
--------------------
Renault
Clio II
2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 22:44 |