Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme injectie/calculator

Madriann
post 3 May 2009, 10:25
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 967
Joined: 1 April 06
From: Tunisia




Salutare!

Am patit de 1 Mai o treaba tare ciudata si nu prea stiu de unde sa incep cu cautatul:

Mergand cu 30-40 km/h, in treapta a 3-a, foarte putin accelerata (aproape de frana de motor), acul turometrului a inceput sa oscileze: de la 2000-2500 cadea brusc in 0, urca apoi instantaneu in 2000, iar in 0 si tot asa, de vreo 4-5 ori, dupa care ramanea in 0 si se aprindeau luminile de contact in bord. Motor oprit, bineinteles, imediat se simtea in pedala de frana si in volan pierderea servo, senzatie destul de neplacuta.
Am incercat sa o pornesc din nou, nimic, demarorul se invartea fara probleme, am bateria in stare excelenta, dar practic nu pleca partea de injectie. Comportament identic precum in cazul dispozitivului antidemaraj, cand LED-ul rosu sclipeste intermitent. Bun, o singura data s-a mai intamplat, dar atunci s-a aprins si led-ul corespunzator din bord (cel gen simbol rezistenta). La acea data, am scos cupla de la calculator, am asteptat 20-30 sec si am cuplat-o la loc, iar masina a pornit imediat fara probleme.
Revenind la ultima patanie, am procedat la fel, nu a luat-o la prima cheie, a luat-o la a 3-a, am inceput sa accelerez, undeva dupa cateva sute de metri, pe la 60-70 km/h, s-au aprins iar luminile de contact, dar nu cea de injectie (eram cu "un ochi" la ea deja). Aceleasi manevre, doar ca de data asta nu a vrut sa mai porneasca deloc, deja ma gandeam sa-mi trimit sotia cu un amic dupa Pejo si sa o las incuiata acolo wacko.gif .
Cand sa mai fac o incercare, a luat-o din nou, iar la drum, accelerand tare in treptele 1-2 (vorba cuiva, daca e sa crape, sa crape la 20-30 km/h, nu la 100). Am observat atunci alta chestie: in jurul a 4000 rpm, taia injectia, daca apasam ambreiajul, se oprea si motorul...reveneam, o lua din nou, in frana de motor, pe la 2000 rpm).
Mi s-a mai oprit de 2-3 ori, a 3-a oara insa, dupa deconectarea calculatorului, a mers binisor, dar aproape ajunsesem la padure...dar nu sunt convins ca nu ar fi facut din nou in cativa km.

Dupa 5-6 ore, la plecare, nu am mai avut nici o problema, a condus sotia oricum, din motive bahice blush.gif si am ajuns cu bine acasa.
Azi i-am dat o cheie, m-am invartit putin cu ea, am calcat-o pana in 4500 - 5000 rpm, nu am mai observat nici o problema. Motiv pentru care ma tot intreb de la ce a putut sa fie...si daca pot sa am incredre in ea pentru un drum mai lung, in afara localitatii.

Cumva legat de asta....este posibil ca multitudinea de erori memorate sa-i produca balbe de genul asta? (ultima oara s-au sters erorile ... cred ca acum 3 ani).

Ce sa fie? huh.gif

This post has been edited by Madriann: 3 May 2009, 10:26


--------------------
Renault Megane RT 1,6e 8v 1996
Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cavaler
post 3 May 2009, 10:35
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 9 January 09
From: timisoara




incerca cu alimetarea filtru benzina sau benzina proasta


--------------------
renault megane I 1999/ 1.6- 16v,RT/ grandtour
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Madriann
post 3 May 2009, 19:35
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 967
Joined: 1 April 06
From: Tunisia




QUOTE(cavaler @ 3 May 2009, 10:35)
incerca cu alimetarea filtru benzina sau benzina proasta
*


Mersi..prea simplu, benzina Alto 101 de la Rompetrol, filtru benzina schimbat recent blush.gif .
Alte idei?


--------------------
Renault Megane RT 1,6e 8v 1996
Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 3 May 2009, 20:00
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Senzorul de turatie?


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cavaler
post 3 May 2009, 20:19
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 9 January 09
From: timisoara




sonda landa


--------------------
renault megane I 1999/ 1.6- 16v,RT/ grandtour
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Madriann
post 4 May 2009, 07:59
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 967
Joined: 1 April 06
From: Tunisia




QUOTE($$ilvviu @ 3 May 2009, 20:00)
Senzorul de turatie?
*


Daca e vorba de senzorul de volanta (cel montat la imbinarea CV cu motorul), l-am curatat saptamana trecuta, avea o groaza de pilitura pe el. Dupa curatare, turometrul arata ceas 720 rpm, nu mai oscileaza in jurul acestei valori.
(in afara de cazul mai sus explicat biggrin.gif, cand oscileaza intre 2500 - 0).

Pot strica ceva daca deconectez in mers (relanti) senzorul respectiv? As face o proba, parca mi s-a parut si mie ca nu era bine cuplata mufa si am aranjat-o un pic vineri.


QUOTE(cavaler @ 3 May 2009, 20:19)
sonda landa
*



Sonda lambda contribuie la un reglaj fin al turatiei, nu la taierea totala a injectiei. Daca scoti mufa de la sonda, vei observa fie o scadere, fie o crestere a turatiei cu cateva zeci, poate 100 -200 rpm.

Langa bobinele de inductie e montata o chestie neagra, pe partea stanga...pare un fel de condensator. Stie cineva despre ce ar putea fi vorba?

This post has been edited by Madriann: 4 May 2009, 08:05


--------------------
Renault Megane RT 1,6e 8v 1996
Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 4 May 2009, 08:11
Post #7


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.710
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Pana nu o pui pe tester nu afli ce are. Avea un baiat pe forum clip, cauta la bursa.

This post has been edited by einstein1984: 4 May 2009, 08:12


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit - negru pe alb masina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Madriann
post 4 May 2009, 11:19
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 967
Joined: 1 April 06
From: Tunisia




Doar daca am norocul sa se intample cand o pun pe tester...dar de vineri, nu mi-a mai facut, merge ceas deocamdata.
Revenind la intrebarea de mai sus: Ce se poate intampla daca decuplez senzorul de pe volanta?


--------------------
Renault Megane RT 1,6e 8v 1996
Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Batrânul
post 4 May 2009, 11:25
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.464
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




Ar trebui sa se opreasca motorul. Senzorul nemai trimitand informatia la computer, acesta taie injectia.


--------------------
Renault Clio IV 2015 / Life 1.2 16V
Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
frytzy00
post 7 Jul 2009, 14:12
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 4 July 09




Si eu am aceeasi problema ca si Madrrian dar la mn face in continuare si de foarte multe ori, am pus-o pe tester si singura eroare a fost senzorul de temperatura ala aerului la care cred ca era un contact imperfect.
O sa incerk si eu sa scot mufa din comp. ECU si va anunt daca a merge sau nu.
Oricum astept sugestii, ca nu pot circula cu ea asa dry.gif


--------------------
Renault Megane I 1.6 90CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adisoane
post 6 Aug 2009, 15:50
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 5 October 08
From: Craiovita




dar pedala mai raspunde. la mine statea turatia "sus" iar pedala de acceleratie nu o simtea deloc. apoi pe bord ramane aprins "probleme electrice" (rezistenta cu galben). dupa citeva puneri de contact si porniri repetate sia revenit. la diagnoza a iesit ceva de genul == incoerenta intre pistele de la papilon ==. Adica sensorul care masoara pozitia papilonului. Cred ca trebuie schimbat, este impreuna cu motorul care misca clapeta. deocamdata doar l-am curatat, sa vedem cind so manifesta iarasi. numai bine.


--------------------
Renault Megane I - NVX 2001 Fairway, K4M-708, ESP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 17:08
Dacia