Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

pls help, martor bord ulei aprins

mihaileo2000
post 16 Apr 2009, 13:21
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 16 April 09




am o laguna din 2005 motor 1.9 motorina. de la o vreme martorul de la bord pt ulei e mereu aprins. am schimbat senzorul, uleiul, am curatat baia de ulei si nimic nu da rezultate. are cineva alta idee decat aceea de a desface motorul? mentionez ca becul se aprinde numai dupa ce depasesc 1800 turatiia.


--------------------
renault laguna 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 16 Apr 2009, 13:29
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Bun... ai schimbat senzorul.
Dar poate e problema de pompa sau de filtru de ulei.
Pana nu masori presiunea cu manometru renunta la a mai porni motorul.


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaileo2000
post 16 Apr 2009, 13:36
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 16 April 09




am schimbat sonsa si filtrul dar degeaba
testerul spunea ca e presiunea mai mare decat trebuie in motor


--------------------
renault laguna 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 16 Apr 2009, 13:42
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Ar trebui masurata cu manometru.
Testerul preia info de la un senzor care poate fi defect.


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan_barbuneanu
post 16 Apr 2009, 13:44
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 13 March 09




Sa nu fie mizerie pe instalatie si traseul obturat, de aceea creste presiunea mai mult decat trebuie, incearca sa ii schimbi uleiul si filtru de ulei dupa o curatare a motorului,(exista substante speciale, nu prea sunt recomandate dar in cazul tau cred ca sunt mai mult decat necesare), ai gasit mizerie, mazga cand ai curatat baia de ulei???
Eu zic sa incerci o solutie de curatat, dupa accea filtru si ulei nou, de calitate. De regula probleme de genul acestea apar la masini in care a fost bagat aditiv de ulei gen Duralube si alte chestii asemanatoare
Sa ne spui ce rezolvi.


--------------------
Renault Laguna - B-73-VPV 2004 Privilege 2.0 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 16 Apr 2009, 13:46
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




NU cumva a fost bagat duralube?


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ardelut
post 16 Apr 2009, 20:54
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 415
Joined: 21 September 08




Vechea mea mașină ( un Ren. Nevada ) avea 450.000 km când am vândut-o . I-am pus soluție curățat motor la fiecare schimb de ulei și nu am avut nici un fel de problemă . Cu actuala am făcut 60.000 ( are acum 178.000 ) și la toate cele 4 schimburi de ulei i-am pus aceeași soluție , tot fără nici o problemă . Nu completez ulei între schimburi și nu am probleme de presiune . Deci eu zic că poți folosi fără nici un fel de reținere genul ăsta de soluții , de preferat Wynn's Engine Flush . Restul poveștilor , că dăunează , că strică sunt doar povești . Cu siguranță nu dăunează mai mult decât depunerile de jeg din canalele de ungere .


--------------------
Renault Laguna 2 - MS 07 NAT 2004 , Expression , 1,9 dCi 79 kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaileo2000
post 17 Apr 2009, 07:50
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 16 April 09




multumesc de sfaturi.am schimbat uleiul si filtrul si am folosit inclusiv metabond pt curatat motorul. nimic nu a mers. cum senzorul l-am schimbat ieri nu cred ca testerul poate inregistra ceva gresit. cineva mi-a sugerat sa desfac motorul ca poate undeva are gunoi, dar nu e nimic sigur


--------------------
renault laguna 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r&d
post 17 Apr 2009, 08:57
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 2 June 04




E greu sa masori presiunea reala a uleiului cu un manometru?
De ce sa "desfaci motorul"?. Unde te uiti dupa ce il desfaci? biggrin.gif


--------------------
Volvo S40 2.0T4 200cp 2001
Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaileo2000
post 17 Apr 2009, 09:02
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 16 April 09




sa fiu sincer nu stiu ce as putea sa rezolv daca masor presiunea cu manometrul.


--------------------
renault laguna 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 17 Apr 2009, 09:54
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Pai sa vezi daca intr-adevar e o problema de presiune.
Sa nu fie o pb electronica.


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 16:14
Dacia