ITP+sfat piese
![]() ![]() ![]() |
ITP+sfat piese
cosdan |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 26 March 09 ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
CLIO
2003 SYMBOL- 8V 75 cp
|
|||
blacklitmouse |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 3 November 08 From: baia mare ![]() |
sunt bolnavi cei care fac itp!!! acum o luna am facut si eu si mi au atras atentia ca trebuie sa schimb si eu flansele si rulmentii asa zicea un nene plin de vaselina impingand de telscop in sus ca cica trebuiesc schimbate aveam o bataie discreta e drept ca troncanea usor peste denivelari la viteza mica dar dupa 2 vizite la 2 servisuri diferite ambele au negat ca ar trebui schimbate flansele si rulmentii pana la urma au descoperit niste baietii de la o alta reprezentanta care lucreaza mult mai ieftin decat cei de la renault care te jecmanesc de bani ca cica sunt bieletele de directie uzate am facut o programare si luni merg sa le rezolve.despre cei care fac itp mi e sila sa vorbesc asteapta doar atentii!!! daca maine iau o masina noua si o duc lor pun pariu ca o sa gaseasca ceva uzat
![]() |
--------------------
renault
clio
2002 expression,1.5 dci
- MM88LTI
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#3
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Pai preturile care le-ai expus tu acolo sunt bune ... manopera buna sa mai gasesti. Lasa pe cei care dau bucsele bara cu tot cu bascula ... vraja ... se schimba separat si au pretul de care spui tu. Bieleta se poate schimba lejer fara cap de bara ... nu capul de bara are joc de obicei.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Ayden_CJ |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 577 Joined: 28 February 07 From: Cluj ![]() |
deh, drumurile din RO, daca la 28000 km s-au adunat atîtea...eu am 32300 km e drept vreo 2/3 din acestia am facut pe autostrazi, am fost in 24 feb la ITP (prima dată cu prințesa) si fara nici o atentie interventie, atentie etc omul mi'a încasat 95 lei si mi-a dat actele, e adevarat ca a fost o mica problema in sensul ca scrie in cartea masinii masa maxima autorizata 2300 kg si pe siteul RAR nu exista aceasta mentiune-deh, totu'i ca in Romania, s'a trimis fax la RAR Cluj si s-a rezolvat. Aviz celor care merg prima data la ITP cu Symbol!!! cam offtopic dar imi cer scuze
|
--------------------
Renault
Symbol
2006 EX1,4 16V
- CJ-x5-DXM
|
|
cosdan |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 26 March 09 ![]() |
ITP 150 ron m-a costat si mai am revenire 60 ron , sa ii stea in git!
Ideea e ca puteam sa il momesc ca am mai facut asa ceva cu alta masina , dar aia era cazuta rau si baietii cind luau cascavalul nici nu puneau mina pe el, il apucau cu factura ..deh...meserie. Ar mai fi o intrebare, manopera la Clio pt distributie am inteles ca ar fi cam 400 ron, dar pentru bucsaraia aia aveti idee cit o fi?? Am mai primit o ofera de piese , dar dpdv calitativ ramine ofera care am afisat-o, chit ca e putin mai piperata! Ma gindesc ca cei de la ITP forteaza prin respingerea masinilor sa foloseasca serviceul lor....la botul calului rezolvi. Daca ti-ai facut toate reviziile la ei poate sa cada tabla de pe ea ca treci fara griji. Cum spunea cineva mia sus , cind tragea mafiotul ala de roata , am observat intradevar joc dar nu in capatul de bara ci in bieleta! ...sa schimba numai bieleta...ca nu cred ca e mare diferenta de manopera ca schimb si capatul de bara...doar pretul acestuia 53 ron. This post has been edited by cosdan: 27 Mar 2009, 20:41 |
--------------------
RENAULT
CLIO
2003 SYMBOL- 8V 75 cp
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#6
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Domnule cosdan ... ca ai fi vrut sa ii dai o atentie am inteles ... nu trebuie sa continui cu asta si cu limbajul oarecum colorat ... daca doresti putem continua pe tema pieselor si a manoperei si eventual daca nu uiti asupra rezultatul final ... sau daca nu poti sa "iti versi" amarul de la ITP in topicul special din zona Diverse.
Repet ... capul de bara nu are joc ... bieleta are joc ... aia o schimbi - daca tu vrei sa schimbi si capul de bara asta este. Capul de bara se desface/demonteaza ca sa inlocuiasca bieleta. Manopera e destul de greu de aproximat, depinde la ce service te duci - au lista exacta de preturi per lucrare, au manopera per ora, te intelegi cu ei la fata locului, sau o "repara" in spatele blocului ... + tu stii cam cat vrei si poti sa dai. 400 ron pe o distributie - daca include pompa apa + kit accesorii + fulie alternator - e decent {dar asta nu cu factura sau chitanta presupun} |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cosdan |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 26 March 09 ![]() |
Scuze pt limbajul colorat! Sper ca n-am fost off topic!
O sa imi fac calcle in functie de buget! In prima faza o sa imi remediez defectiunile observate cu ocazia ITP si apoi peste o luna doua ii fac si distributia! NU vreau sa fac aceste operatiuni in fata blocului! Serviceul de care vorbesc (unde mi-am facut si ITP) este cel de la Aviatorilor).Pretul pt manopera la distributie il am de la cei de la Ciclop ca m-am interesat si acolo. Va multumesc pt raspunsuri si o sa va tin la curent cu rezultatul acestor operatii, aici sau intru-n topic dedicat! ![]() This post has been edited by cosdan: 28 Mar 2009, 08:10 |
--------------------
RENAULT
CLIO
2003 SYMBOL- 8V 75 cp
|
|
blacklitmouse |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 3 November 08 From: baia mare ![]() |
apropo dac inlocuiesti bieletele de directie o sa mai ai de facut si o geometrie neaparat asa ca maia adauga si asta la calcul!bafta
|
--------------------
renault
clio
2002 expression,1.5 dci
- MM88LTI
|
|
theodor2003 |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 22 December 08 ![]() |
QUOTE(blacklitmouse @ 28 Mar 2009, 21:28) apropo dac inlocuiesti bieletele de directie o sa mai ai de facut si o geometrie neaparat asa ca maia adauga si asta la calcul!bafta Geometria costa 60 RON in provincie, iar in Buc intre 75-150 RON. Peste o saptamana imi expira si mie ITP-ul, cred ca o sa ma duc la service-ul Dacia de la intersectia bd Kisinau cu Basarabia, daca a mai fost cineva acolo rog sa imi spuna cum a fost. |
--------------------
Renault
Clio
2003, Symbol, 1,4l, 8 valve
- b28teo
|
|
blacklitmouse |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 3 November 08 From: baia mare ![]() |
acu' depinde si in provincie unde o faci la o vulcanizare de exemplu unde ti o face nea' Dorel care habar nu are sa lucreze cu un aparat e 50 de lei la, un service care se respecta ajunge si pana la 120 130 de lei eu am facut o la citroien unde mi am tot schimbat si bieletele de directie iar domnul de acolo a zis ca geometria e 120 de lei in total am platit pentru o constatare+inlocuirea bieletelor(cumparate de mine cu 90 de lei ambele)+geometria a fost 150 de lei+ 30 lei tva deci 180 de lei.toata distractia 270 de lei
|
--------------------
renault
clio
2002 expression,1.5 dci
- MM88LTI
|
|
theodor2003 |
![]() ![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 22 December 08 ![]() |
Am facut geometria in Targoviste cu 60 RON, si masina merge impecabil de drept. Inainte o facusem in Buc, la o statie de langa podul Fundeni, a costa 75 RON, si masina tragea dreapta bine de tot. M-am intors si nu mi-au rezolvat-o, pretinzand ca nu au ce sa ii faca pt ca am amortizorul stanga indoit.
Dar la Targoviste nu aveam oare amortizorul indoit??? (sau se indreptase de la gropi?) In rest sunt de acord: e bine sa o faci la service, nu la vulcanizare. |
--------------------
Renault
Clio
2003, Symbol, 1,4l, 8 valve
- b28teo
|
|
cosdan |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 26 March 09 ![]() |
Am revenit ! Cu ITP-ul luat de aceasta data!
Piese ce am schimbat pt linistea mea : Pe partea dreapta:bieleta, pivot, bucsi bascula. Flanse amortizor pe ambele parti, placute frina si schimb ulei. Piesele au fost 650 ron +manopera 250ron. Au fost niste lucruri de care vreau sa vorbesc aici, poate voi v-ati mai lovit, dar eu ca proaspat posesor de Clio cred ca trebuie sa ma obisnuiesc. In primul rind cu achizitionarea de piese: bieletele sunt de 2 tipuri scurte si lungi. M-am dus cu bieleta si capatul de bara acolo au facut comanda , dar capatul de bara care a venit a fost de alt tip ( era mai lung decit cel pe care il aveam eu). Nu am mai stat sa comande inca o data capatul de bara ca mai dura iarasi citeva ore si eram cu masina desfacuta , am pus vechiul capat de bara ( au numarat numarul de spire etc) ca sa merg asa pina luni sa nu fac de doua ori geometria. Banuiesc ca si voi aveti nenumarate povesti legate de mecanici, dar in cazul meu vreau sa zic ca am avut norocul ca am stat de fata cind au umblat la masina, dar tot au uitat sa imi stringa flansele la amortizoare ![]() A mai fost o chestie iarasi la care cind ma gindesc imi vine rau...au luat pivotul si se pregateau sa il monteze...dar nu au observat ca el a venit si cu o punguta cu suruburi si piulite noi si s-au apucat sa puna vechile suruburi si piulite...care binenteles erau putin mai groase. Asa ca au luat pivotul si cu un burghiu au mai largit putin gaurile , le-au luat la pila si asta e. Macar pe partea unde se prinde sub disc le-am bagat eu sub nas surub si piulita noi. Daca nu mergeam direct la ITP si ieseam spre munte..intrebare la care nu vreau sa am raspuns vreodata. Cred ca de la un service in care faci reparatii mecanice sau de orice alt fel trebuie mers la altu in care sa verifice ce au facut cei dinainte. Cam atit docamdata. Cu groaza ma gindesc la distributie deh...masina are 29k km dar este din 2003. O zi si un week fructuos. |
--------------------
RENAULT
CLIO
2003 SYMBOL- 8V 75 cp
|
|
blacklitmouse |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 3 November 08 From: baia mare ![]() |
prietene am un sfat lasa i dracu' pe aia la care ai fost sa uite sa iti stranga ceva ce tocmai ei ti au inlocuit sunt imbecili
![]() ![]() 10 Apr 2009, 11:10: apropo disributia dute la reprezentanta sa o schimbe unde stiu macar ce schimba si cum fiindca e mai recomandat si primesti si garantie pentru ea sa nu ajungi sa ai probleme si doamne fereste sa repari motorul pentru niste mecanici ce au uitat sa stranga flansele aici ca o paranteza1 ![]() This post has been edited by blacklitmouse: 10 Apr 2009, 10:10 |
--------------------
renault
clio
2002 expression,1.5 dci
- MM88LTI
|
|
theodor2003 |
![]()
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 22 December 08 ![]() |
pt Cosdan: se poate intampla si mai grav de atat: stiu un caz in care mecanicul a uitat sa stranga suruburile de la roata (sau nu le-a strans suficient), si a sarit roata de la masina. Noroc ca s-a intamplat la poarta service-ului.
Oricum, ai dat peste un service de ageamii, sa nu mai dai pe acolo, zic eu. Cat despre distributie, eu te sfatuesc sa o faci la un service de reprezentanta, spre exemplu Augsburg au preturi mici si lucreaza bine. O colega de la birou a fost acolo sa isi schimbe distributia, te costa 1600RON+TVA (inclusiv geometria). |
--------------------
Renault
Clio
2003, Symbol, 1,4l, 8 valve
- b28teo
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 16:32 |