Fenomen ciudat, motorul 1,4 8v trage greu
![]() ![]() ![]() |
Fenomen ciudat, motorul 1,4 8v trage greu
nebunu4u |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 24 March 09 ![]() |
|
||
--------------------
renault
symbol
2007
|
|||
cmandrei |
![]()
Post
#2
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Salut,
Incearca sa explici mai bine/clar. Ce anume se intampla ? mergi constant cu 3000rpm si la un moment dat cand vrei sa accelerezi nu mai face nimic ? sau creste greu / mai greu turatia de cat in mod normal ? |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
nebunu4u |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 24 March 09 ![]() |
Prin "trage greu" se intelege ca urca greu in turatii si nu se duce, nu prinde viteza masina si mai e si motorul foarte zgomotos. Parca ceva il infraneaza, ca si cum nu mai are 75 de cai ci mai putini. Acest fenomen se produce aleatoriu si deodata, fie cand merg prin oras fie la drum lung. La drum lung se observa mai bine fenomenul. Consumul e identic, nu se modifica cand merge prost masina. Am observat cand am rezervorul umplut pe jumatate (24l) merge greu, cand mai raman cam 12l merge super bine. Ma gandesc ca se creaza anumite presiuni in rezervor, zic si eu, care influenteaza in mod negativ pompa de benzina.
|
--------------------
renault
symbol
2007
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Cati km are masina? Mai ai garantie? daca da iti recomand sa aplelezi la ea.
|
--------------------
.
.
.
|
|
nebunu4u |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 24 March 09 ![]() |
Are 22000 km si mai am 3 luni de garantie. Azi trec o fuga pe la Mavexim Targoviste sa mi-o programeze la verificat. Fenomenul se manifesta cam de la 5000 de km facuti cu masina. Mentionez ca am avut un accident cu ea dar fara a fi implicate parti vitale ale masinii. Au fost afectate decat (bara fata, aripa dreapta, fata usa dreapta, far + suport far dreapta, capa roata dreapta). Tin sa cred ca de cand mi-au reparat-o de atunci parca face probleme.
|
--------------------
renault
symbol
2007
|
|
George Paul |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 6 May 07 ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio III
08.2007/Dynamique/1.4/3 usi Iudelor '89-azi:
Cine-au îndragit strainii Mânca-i-ar inima cânii, Mânca-i-ar casa pustia Si neamul nemernicia. Cititi ''Doina'' - Eminescu. |
|
caustic |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 12 May 08 From: Bucuresti ![]() |
Tu esti in mers, motorul este zgomotos si reusesti sa auzi un "zgomot ciudat" la pompa de benzina?
![]() |
--------------------
Renault
Clio
1.4 8V/2000 3 Volume
|
|
nebunu4u |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 24 March 09 ![]() |
e zgomotos peste 3000 de ture dar la 2000 sau 2500 e acceptabil, zgomotul la pompa de benzina cateodata se aude mai pronuntat, alteori mai deloc.
24 Mar 2009, 13:31: Nu cred sa fie problema de la clapeta de aer deoarece nu am probleme cu rallantiul si nici cu pornirea. Inainte cand masina mergea bine si porneam aerul conditionat, pierdeam din puterea motorului, simteam cum se infraneaza, acum cand masina merge prost si pornesc aerul conditionat, nu mai simt franarea respectiva, cu toate ca aerul conditionat functioneaza bine. This post has been edited by nebunu4u: 24 Mar 2009, 13:31 |
--------------------
renault
symbol
2007
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Pai atunci poate pleaca compresorul aiurea.
Sa nu fie cuplajul de la compresor. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Pai daca spui ca masina merge rau fix atunci cand se aude un zgomot ciudat din zona pompei de benzina (adica bancheta spate), mai trebuie sa ne dam cu parerea?
|
--------------------
.
.
.
|
|
nebunu4u |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 24 March 09 ![]() |
Maine dimineata la ora 8 e programata la verificarea pe calculator. Iau facut test cei de la service Mavexim si intr-adevar urca greu in trepte. Va spun maine rezultatul.
25 Mar 2009, 12:42: Azi am fost cu masina in service pt testul pe calculator. Au stat 2 ore pe ea si se pare ca i-au dat de cap. Totul era de la instalatia de aer conditionat. La inceput au verificat pe calc daca se modifica ceva parametrii cand porneau aerul conditionat. De cateva ori se modifica, de alte ori nu se intampla nimic, deci ceva era in neregula. Mi-au rescris softul si au verificat daca exista ceva alarme. Totul era ok. Au pornit din nou AC si tot lafel. Apoi au cuplat instalatia de AC la o masinarie si au facut recirculare de freon ca sa scoata aerul presupus a fi in instalatie. Au mai umblat la o rezistenta de la radiatorul de racire (de ce?! nu stiu) si la urmatoarele teste cu si fara AC mergea bine, valorile indicate pe calc erau corecte (din punctul meu de vedere de electronist ce sunt). Mi-au zis ca buba era un senzor de la AC care nu lucra cum trebuie si ramanea calculatorul masinii incarcat cu niste valori ca si cand aerul conditionat lucra tot timpul, de aici era pierderea de putere (de Nm sau caluti). Am venit acasa si am forjat-o intr-a 3 a de la 3000 la 5000 si intr-adevar zboara. Ramane de vazut pe viitor cum se comporta. This post has been edited by nebunu4u: 25 Mar 2009, 12:42 |
--------------------
renault
symbol
2007
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Bine ca ai rezolvat.
|
--------------------
.
.
.
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Si ei au gasit problema fara sa le dea nicio defectiune pe calculator?
|
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
al3 |
![]()
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 7 June 07 From: Bacau/Iasi ![]() |
cam cat e pierderea de putere cand e AC cuplat?? 10 cp?
|
--------------------
Ford
Focus
2006 Ghia 1.6 16V TI-VCT
- BC
|
|
nebunu4u |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 24 March 09 ![]() |
Pe calculator nu era nici o eroare. Ei au verificat niste parametrii care trebuiau sa se modifice cand porneam AC-ul. De aici au dedus ei ca ar fi aer in instalatia de freon. La relanti, la 700 rpm fara AC, parametrul "imagine cuplu motor" era -6 Nm. Tot la relanti dar cu AC pornit adica la 880 rpm "imagine cuplu motor" varia intre -24 si -16 Nm, variatie care depindea de temperatura motorului. Nu stiu cat inseamna in cai putere. Stiu ca masina mea are cuplu maxim de 112 Nm la 4250 rpm.
|
--------------------
renault
symbol
2007
|
|
Batrânul |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.463 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Caii-putere (CP) sunt unitati de masura pentru putere, in timp ce valorile despre care scrii sunt valori ale cuplului, care se masoara in Newtoni*metri (Nm).
|
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
al3 |
![]()
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 7 June 07 From: Bacau/Iasi ![]() |
deci cand ai AC cuplat pierzi vreo 20 nm??
|
--------------------
Ford
Focus
2006 Ghia 1.6 16V TI-VCT
- BC
|
|
nebunu4u |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 24 March 09 ![]() |
Tipul din service care mi-a verificat masina pe calculator mi-a zis ca vara, cand e cald afara, AC-ul o sa-mi ia mai mult din puterea motorului pt a produce aer rece, deci cred ca pierderea de Nm va fi mai mare de 20. Cand am fost cu masina in service, la ora 8 dimineata la mine in tragoviste ningea, temp din service nu era prea mare, deci pierderea de Nm cred ca era minima.
|
--------------------
renault
symbol
2007
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Ma faci curios, parca imi vine si mie sa merg sa-mi verifica Ac-ul...Unde ziceai ca ai fost....se pricep baietii sau merg pe ghicite?
|
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
nebunu4u |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 24 March 09 ![]() |
La Mavexim Targoviste am fost. Cred ca din toti mecanicii aia din service 2 sau 3 sunt pe meserie restul cam de umplutura. Baietii din service se poarta frumos cu clientii dar seful de service (pe nume Ispas) e un dobitoc. Daca nu esti tare in gura te face cum vrea el.
|
--------------------
renault
symbol
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th May 2025 - 14:18 |