Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Schimbare motor, Innoire motor

windigo989
post 22 Feb 2009, 19:42
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 28 August 08




Am si eu o intrebare pt cei mai in cunostiinta de cauza. Vreau sa schimb motorul de pe masina mea (R20 GTD). Are motor diesel simplu si as vrea sa pun unul TD mai nou. Daca se poate ceva sugestii cu privire la noul motor. M-am interesat (cat-de-cat) la RAR si mi-au zis ca trebuie sa aibe acelasi sistem de prindere, daca eu il am transversal, si noul motor tre sa fie tot transversal, iar daca e longitudinal, la fel. Mi-au mai zis ca trebuie sa fie din aceeasi gama dpv a capacitatii cilindrice (eu am de 2068 deci ar trebui sa fie inter 2.0->2.5 ?!? blink.gif ), si cica din aceeasi gama dpv al emisiilor de noxe. huh.gif
Acum vine intrebarea (pe care mi-au mai pus-o atatia...) "De ce dracu n-o schimb?".
Raspunsul este cat se poate de simplu... Pt ca m-am obisnuit cu ea, pt ca am imi place si pt ca am incredere in ce poate. Tabla pe ea e groasa (mult mai groasa ca la modele noi), garda la sol mare, iar scaunele si bancheta sunt de fapt fotolii si respectiv canapea.
Imi place si nu vreau s-o schimb.

Astept sugestii si lamuriri.
Multumesc anticipat.


--------------------
Renault 20 GTD 1984
<== My dog :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly_vo
post 22 Feb 2009, 21:04
Post #2


. . .


Group: Members
Posts: 475
Joined: 23 September 07
From: Nehoiu \ Buzau




Bine ai venit pe forum !
Ai PM.


--------------------
Audi A6 Quattro
Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
windigo989
post 22 Feb 2009, 21:27
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 28 August 08




Ms de PM. Din pacate sunt un user atat de nou incat nu pot sa dau reply.. asa ca o sa postez aici. Sunt inca incepator in ale mecanicii auto dar vreu cu tot dinadinsul sa invat. Sincer, intrebarea mea finala e cam cat de departe pot sa ma duc cu motorizarea.. As vrea un motor pe masinuta mea care sa nu imi faca masaj cand sta la relanti. Imi place la nebunie torsul motoarelor diesel noi si eram curios daca pot sa pun asa ceva si pe masina mea. Sunt curios daca ar merge pe o masina din `84 un motor de dupa 2000. Daca nu.. asta este. Masina tot n-o schimb biggrin.gif
Alta curiozitate de-a mea este daca pot sa pun pe R20 un motor de VW Passat (de ex), bineinteles, an mai nou. Am aflat si eu de SGM si m-am minunat. Omul a reusit sa puna pe caroserie de Dacia 1410 motor de Opel Calibra de 2.0 (cred!?), iar daca el a reusit performata.. Eu de ce nu?

P.S.: Ms de reply-ul rapid. N-am avut timp decat sa urmaresc un film biggrin.gif

This post has been edited by windigo989: 22 Feb 2009, 21:28


--------------------
Renault 20 GTD 1984
<== My dog :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly_vo
post 22 Feb 2009, 21:38
Post #4


. . .


Group: Members
Posts: 475
Joined: 23 September 07
From: Nehoiu \ Buzau




Pe Dacie motor de opel?.........curios sunt cine i-l omologheaza? pana acum vreo cativa ani mergea treba cu pusu' altui tip de motor dar acum cei de la rar s-au 'jmecherit' nu mai fac omologari cu astfel de schimbari de motorizari.
Ca sa pui motor de 1.9tdi de VW trebuiesc ffff multe modificari + cutia de viteze cu planetare.... calculatoare ....etc Nu este imposibil dar gandeste-te la costuri si in plus NU se poate face omologare. Asa ca eventual urmezi ceea ce am scris in PM ori investesti intr-o turbina ori pui alt motor cu tot cu turbo care a fost montat pr R20 sau R25. Au aceleasi caracteristici.
Uitasem .... Pe R20-ul meu am facut tot felul de modificari dar nu am pus alt tip de motor (opel, VW, ford...), am pus tot din gama lui (ex: R25) si l-am modificat pe ala; o turbina, o evacuare, o admisie, ax came ... exemplele pot continua.

This post has been edited by aly_vo: 22 Feb 2009, 21:42


--------------------
Audi A6 Quattro
Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
windigo989
post 22 Feb 2009, 22:15
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 28 August 08




asta e SGM-ul... Dacie facuta pt drag racing. A batut multe masini la viata ei...
Iar ca o intrebare finala (sper biggrin.gif) care e cea mai buna alegere pe care as putea-o face pt R20-ul meu? Cel mai "nou" motor (ca sa zic asa) dar care merge pus fara a cheltui prea mult?

22 Feb 2009, 22:19:
PM tot nu pot sa dau asa ca principala (si singura) modalitate de discutie la momentul de fata ramane postul facut de mine. Am luat numerele tale de tel, mai vb. Inca ceva.. A mea e GTD. A ta? diesel sau benzina? Multi se dau in vant dupa benzinare ca deh.. demaraj mai bun, chestii trestii.. Eu ammotorina pe gratis biggrin.gif
Tata socru` sofer de TIR cool.gif

This post has been edited by windigo989: 22 Feb 2009, 22:19


--------------------
Renault 20 GTD 1984
<== My dog :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly_vo
post 22 Feb 2009, 22:22
Post #6


. . .


Group: Members
Posts: 475
Joined: 23 September 07
From: Nehoiu \ Buzau




Daca vrei sa alergi pune un 2.2 cu injectie de pe un R25. Cu mici modificari....... biggrin.gif suna-ma maine si mai vorbim. A mea e benzinara; nu prea sunt fan diesel wink.gif

This post has been edited by aly_vo: 22 Feb 2009, 22:24


--------------------
Audi A6 Quattro
Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
windigo989
post 22 Feb 2009, 23:02
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 28 August 08




Inca o intrebare (spre disperarea mea nu inceteaza sa apara intrebari noi). Eu am pe masina cutie de viteze de R12 (benzina). Asa am luat-o, asa am mers cu ea. Ai idee, o CV de R25 diesel s-ar potrivi? Din cate am inteles multe piese de R25 se potrivesc pe R20. Masina mea are o istorie destul de faina (zic eu). Venita din Germania prin 91, a ajuns la un ofiter prin SRI care a tinut-o mai mult in garaj. In 2005 a luat-o tipul de la care am luat-o eu. Din cate am inteles tot el a si pus cutia de R12.. Nush la ce i-a fost capu` ca rapoartele sunt diferite... Probabil la viteza. Pe de alta parte nici de istoria masinii nu-s asa sigur ca tot de la el am aflat-o.. deci nu pot spune in ce masura e adevarata. Stiu totusi ca i-a parut rau ca a dat-o. ACum.. Intrebarea de la inceput... CV de R25 in 5+1 sau tot de R20 in 4+1? Care e mai buna?


--------------------
Renault 20 GTD 1984
<== My dog :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly_vo
post 22 Feb 2009, 23:09
Post #8


. . .


Group: Members
Posts: 475
Joined: 23 September 07
From: Nehoiu \ Buzau




Pai R25 are aceeasi platforma cu R20, numai ca difera la exterior si la R25 faza 2 sunt mici modificari la trenul de rulare. R25 faza 1 e identic cu R20 la motor, cutie si la partea de rulare. Pe a mea am pus totul de pe un R25 la partea de rulare. Oricum e mai buna o cutie de pe un R25 decat cea care o ai. Cele in 4 trepte pe R20 au fost puse pana in 1981 dupa care au fost puse cele in 5 trepte tipul NG si UN1.


--------------------
Audi A6 Quattro
Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
windigo989
post 22 Feb 2009, 23:16
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 28 August 08




la partea cu NG si UN1 o sa trebuiasca sa cer lamuriri.. am mai vazut prin cateva posturi dar nu stiu exact la ce se refera. pana aici am dedus ca este vorba de tipul de CV.. Te rog corecteaza-ma daca gresesc. Astept mai multe detalii cu privinta la ele.. Merci si de parere iar masina arata super biggrin.gif


--------------------
Renault 20 GTD 1984
<== My dog :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly_vo
post 22 Feb 2009, 23:26
Post #10


. . .


Group: Members
Posts: 475
Joined: 23 September 07
From: Nehoiu \ Buzau




UN1 si NG sunt identice la prinderea pe motor numai ca difera intre ele. UN1 are alte rapoarte si ambreiajul este hidraulic cea e la NG este mecanic. UN1 s-a montat pe ultimele r20 fabricate si pe R25 mai de la inceput , in special pe cele v6.

This post has been edited by aly_vo: 22 Feb 2009, 23:26


--------------------
Audi A6 Quattro
Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
windigo989
post 22 Feb 2009, 23:30
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 28 August 08




Eu ambreiajul il am mecanic blush.gif
Ma intrebam ce inseamna fiecare, detalii, ca pe net, in cele 5 minute dintre posturi (daca au fost atatea) nu am gasit nimic care sa ma lamureasca.. Toata lumea care spune ceva de ele este in cunostiinta de cauza.. eu sunt total pe dinafara....


--------------------
Renault 20 GTD 1984
<== My dog :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly_vo
post 22 Feb 2009, 23:36
Post #12


. . .


Group: Members
Posts: 475
Joined: 23 September 07
From: Nehoiu \ Buzau




Pai e si normal sa fie mecanic, daca spui ca, cutia e de pe un R12 (dacie). Doar carcasa ambreiajului a fost pastrata cea originala ca altfel nu se potrivea pe motor. Cea hidraulica in loc de cablu are pompa si cilindru de ambreiaj.


--------------------
Audi A6 Quattro
Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
windigo989
post 22 Feb 2009, 23:47
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 28 August 08




Ok.. deci CV o sa fie de R25, cu specificatia NG. Daca spun vreo tampenie te rog sa ma corectezi. Ai zis ca pe ultimele R20 s-au montat UN1. A mea fiind din `84 (ultimul an de fabricatzie R20) e corect sa presupun ca a avut UN1? Sau cu UN1 vine automat si ambreiajul hidraulic? Adica fara el nu merge..


--------------------
Renault 20 GTD 1984
<== My dog :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly_vo
post 22 Feb 2009, 23:48
Post #14


. . .


Group: Members
Posts: 475
Joined: 23 September 07
From: Nehoiu \ Buzau




Pe diesel a fost pusa dor NG. Iar UN1 vine din fabrica cu amreiaj hidraulic.


--------------------
Audi A6 Quattro
Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
windigo989
post 22 Feb 2009, 23:51
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 28 August 08




Aham.. luat la cunostiinta.

23 Feb 2009, 00:02:
Acum nu mai ramane decat sa ma interesez de un motor R25... Ai idee pe la cat ajunge? La fel si cutia.. Stii vre-un pret estimativ? Intreb si eu ce de-abia am intrat "pe piatza" biggrin.gif

This post has been edited by windigo989: 23 Feb 2009, 00:02


--------------------
Renault 20 GTD 1984
<== My dog :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 23 Feb 2009, 00:09
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Colega windigo989,imi permit sa-ti spun si eu cateva lucruri.Daca inlocuiesti motorul masinii tale cu unul EXACT de acelasi tip te prezinti la RAR-ul local pentru trecerea lui in cartea de indentitate.Vei fi obligat sa faci acest lucru pt a putea efectua (atunci cand va expira) inspectia tehnica periodica.Acolo(la RAR) inspectorii iti vor face intai identificarea masinii apoi se vor uita foarte atenti la modul in care a fost montat noul motor(prinderi in suporti,trasee de alimentare,electrice,etc).Daca totul e ok se face un test de gaze.Daca si testul acesta este trecut se fac poze la seria motor,seria caroseriei si una a masinii si se arhiveaza in baza de date a RAR-ului.Raportul ce-l completeaza inspectorul ce se va ocupa de masina ta va avea anexat,obligatoriu, si buletinul de gaze validat prin stampila si semnatura inspectorului.La final noua serie motor va fi mentionata in CIV(in subsolul rubricii curente).Atentie,ai nevoie de un act de la un service autorizat Renault care sa certifice faptul ca motorul a fost montat in service-ul respectiv.
Daca motorul nu este de acelasi tip dar face parte din gama de motorizari ce au fost montate pe tipul de caroserie al masinii tale se va proceda si la o omolgare.Numarul de omologare(industriala) al masinii va fi inlocuit cu unul de omologare artizanala.Procedura deja se complica si este mai scumpa.Desemenea ai nevoie de actul de service.
Daca motorul nu face parte din gama de motorizari sau este alta marca situatia devine si mai complicata!Ai nevoie de omologare individuala.Deci vei fi tratat aproape ca un constructor de automobile.Acest tip de omologare sa face NUMAI la Bucuresti costa foarte mult si vei putea avea neplacuta surpriza sa dai banii iar masina sa nu treaca testele impuse!Deci ramai si "prajit" si cu banii luati!
Atentie mare!Ai grija ce-ti doresti!
In consecinta eu zic sa asculti sfaturile(pertinente si la obiect,zic eu)colegului aly_vo si sa procedezi la niste modificari,hai sa le zic,discrete.N-o sa-ti salte nimeni capacul chiuloasei sa vada ce ax cu came ai,nu va interesa pe nimeni cate rapoarte are cutia de viteze sau sa se uite la galerii sa vada daca sunt lustruite.Insa te asigur(si te rog sa ma crezi pe cuvant) ca cei de la itp se vor uita cu sapte ochi la tipul si seria motorului tau atunci cand i-o venii sorocul masinii sa faca inspectia tehnica.
Ma bucur ca esti un entuziast dar ai grija sa nu arunci banii aiurea si sa-ti bati singur cuie in talpa!
Iti urez multa bafta!
Ciao!M. smile.gif

This post has been edited by marian-j: 23 Feb 2009, 00:20


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
windigo989
post 23 Feb 2009, 00:20
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 28 August 08




Ajuta cu ceva daca spun ca am "pile" si pe la RAR-ul local? Orasul mic, rude multe... Chestii de genul.. Pana acum m-am convins ca viitorul motor va fi de R25, varianta TD. Speram la ceva mai nou dar deja ma complic mult iar pe cehestia asta nu pot decat sa visez. Daca e sa iau un motor de R25 o sa trebuiasca sa ma duc la service autorizat Renault sau pot sa-l pun si singur (impropriu spus ca o sa beneficiez de ajutorul unor prieteni)? Merci pt raspunsul cuprinzator. Luat la cunostiinta.


--------------------
Renault 20 GTD 1984
<== My dog :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 23 Feb 2009, 00:27
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Pai daca tot ai "pile" du-te intai si te intereseaza exact de toate aspectele ce l-am insirat mai sus(omologari,costuri) tine cont de pretul de achizitie al motorului si al acareturilor necesare montajului,manopera,etc si vezi daca investitia e rentabila!
Chiar daca iti montezi singur motorul pe masina eu asa stiu ca tot ai nevoie de o hartzoaga de service,repet inca o data,autorizat de reno sa inlocuiasca moatoare!
M-ai spart la faza:"oras mic,rude multe"!! radmasa.gif


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
windigo989
post 23 Feb 2009, 00:39
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 28 August 08




Pai sincer asa si e... Nu pot sa ma scobesc in nas mai cu pofta ca in cateva ore se si aude "Uite ce facea cutare..." Dar chestia cu orasul mic are si avantaje si dezavantaje. Avantajele ar fi multitudinea de cunostiinte prin toate domeniile. Daca am reusit sa fac ITP-ul unui Aro si i-a verificat directia la rotile din spate... Ce sa mai zic.. Magarii se pot face multe.. Intrebarea finala e daca se merita.. O sa ma duc in zilele urmatoare sa vad de ce anume am nevoie.. Intre timp o sa mai postez sa va tin la curent cu deciziile si schimbarile facute.
Btw.. la faza cu rude multe.. nu ma intelege gresit.. N-am un neam de iepuri.. La mine "rudele" sunt toti oamenii la care ma pot duce cand am nevoie de ceva.. fie ca e sora-mea fie ca e vreo ruda de care n-am mai auzit pana sa am o problema si ea e persoana la care o pot rezolva. biggrin.gif


--------------------
Renault 20 GTD 1984
<== My dog :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 23 Feb 2009, 01:17
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




OK!Am priceput cum sta treaba cu "neamurile"! biggrin.gif
N-ar strica daca ai vreme sa revii cu ceva amanunte.
Bafta in continuare si spor in ramura! smile.gif


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
windigo989
post 23 Feb 2009, 01:23
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 28 August 08




Mc mult. Raman dator si tie si lui Aly_vo pt toate info puse la dispozitie. Oricum schimbarea motorului nu este o chestie urgenta. Doar ceva ce aveam in plan. Si vroiam sa ma documentez mai intai, sa nu ma bag ca vita cu capu-nainte.


--------------------
Renault 20 GTD 1984
<== My dog :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 24 Feb 2009, 12:39
Post #22


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Daca te ajuta, cauta prin posturile mele, ca eu am facut o asemenea modificare la R21 si parca am povestit acolo ce si cum...
Cred ca cel mai bine ar merge un motor turboD de R21/R25/Laguna/Safrane pe masina ta.


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
windigo989
post 24 Feb 2009, 18:51
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 28 August 08




de R25 da.. de R21 nush... iar de Laguna sau Safrane nu cred... ideea e ca motoarele de R25 cu cel de R20 sunt identice.. Eu vroiam sa pun unu TD... Dar mi-a dat Aly_vo ideea sa nu mai schimb motorul ci pur si simplu sa pun turbina.. Alte pareri?


--------------------
Renault 20 GTD 1984
<== My dog :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly_vo
post 24 Feb 2009, 22:35
Post #24


. . .


Group: Members
Posts: 475
Joined: 23 September 07
From: Nehoiu \ Buzau




Daca iei un motor de R25...TD...poti face in felul urmator (ca sa nu mai treci prin rar) : desfaci frumusel ambele motoare, pastrezi blocul tau (ca are placuta cu seria) si acum vezi piesele cu uzura mai mica sau fara uzura....eventual pui cuzineti biele+palier noi nouti si segmentii, alta garnitura de chiulasa, se verifica BINE ambele chiulase si se alege cea mai buna eventual refacute (lustruite, slefuite) scaunele de la supape si inlocuirea simeringurilor (aici intra toate simeringurile motorului), inlocuite garniturile rupte sau deteriorate, eventual verificata si turbina sa nu aibe pierderi de ulei , asamblate toate si atunci poti spune ca ai intradevar un motor bun. (bine ar fi daca ai lua setul complet de pistoane si camasi e in jur de vreo 16mil). Si uite asa nu mai arunci banii pe tot felul de improvizatii gen tdi de la vw sau alte probleme cu omologari artizanale sau individuale....... ramane sa iei singur deciza.


--------------------
Audi A6 Quattro
Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
windigo989
post 25 Feb 2009, 00:51
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 28 August 08




Suna bine.. chiar foarte bine... dar mai intai sa ma vad cu banii in mana. Cam la cat estimezi (dpdv financiar) toata schimbarea?

<span class='edit'>25 Feb 2009, 01:00:</span>
Btw... la tine in galerie am vazut o poza cu un vitezometru electronic cu 237km/h (parca). La care din masini e pus? Doar de curiozitate.. Daca e 20-ul m-ai nenorocit.. eu de-abia pot sa scot 120km/h din ea.. shi asta pe autostrada, intr-a 5-a, cu pedala calcata la blana si cred k era si ceva panta in jos blush.gif

<span class='edit'>25 Feb 2009, 01:17:</span>
Numai ce-am mai facut o descoperire (destul de importanta pt mine, probabil voi o sa radeti de o sa va stricati). Masina la care-mi sta gandul de ceva vreme - Jeep Cherokee, varianta 2.1 TD are motorul identic cu cel de pe R20-ul meu... mellow.gif Am ramas uitandu-ma la poza ca boul la poarta noua...

This post has been edited by windigo989: 25 Feb 2009, 01:18


--------------------
Renault 20 GTD 1984
<== My dog :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 25 Feb 2009, 09:13
Post #26


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.331
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Cumpara un motor 2068 TD facut asa de la mama lui... segementii si pistoanele de pe 2068 diesel nu sunt identici cu cei de 2068D...

Am facut treaba asta la primul R25 dupa ce l-am trecut de pe benzina pe diesel simplu...dupa care am momtat turbo... se chinuia saracul...

Al doilea R25 a avut motorul TD din fabrica si a fost altceva...

Cand cumperi motorul vezi sa iei si auziliarele...adica tubulaturile pt. intercooler, intercoolerul...ca fara ele nu faci nimic...

Motorul 2068 TD a fost pus pe R18, R21, R25, Espace, Safrane... este acelasi motor si aceeasi cutie... asa ca vezi ce gasesti...

Un motor bun ar trebui sa fie pe la 400 euro si cutia 100...

Atentie la planetare..s-ar putea sa nu-ti mai potriveasca dupa ce montezi noua cutie..

This post has been edited by cj98czh: 25 Feb 2009, 09:14


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
windigo989
post 25 Feb 2009, 16:13
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 28 August 08




ms de informatii.. acum vine intrebarea.... planetarele de pe R20 TS cu mototr de 2.2 se potrivesc pe R20-ul meu GTD? tin sa precizez ca am CV de R12 benzina.


--------------------
Renault 20 GTD 1984
<== My dog :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai vulcan
post 25 Feb 2009, 16:25
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 27 July 08
From: Sibiu




Salut! Daca ajuta pe cineva, am eu un R25 din 1985 cu motor de 2,2 care functioneaza impecabil + motorul original de 2,0 si il pot oferi celor pasionati pentru o suma modica!


--------------------
HYUNDAI I30 1.4 tgdi exclusive launch edition 2017 - SB 06 YCP
Ex Renault Laguna Ii
Ex Renault 25 GTX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
windigo989
post 25 Feb 2009, 16:46
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 28 August 08




Daca ai motor de 2.2 inseamna ca e pe benzina. Iar eu tin si cu dintii de motorul meu diesel.. cum am spus si mai sus... am motorina aproape pe gratis.

25 Feb 2009, 16:48:
Dar pur informativ.. Cam cat ar fi suma modica? Nu vreau sa creez sperante... De la diesel nu ma abat.. dar intreb din pura curiozitate.. In urma gugaluitului de R25 mi-a cam intrat pe sub piele masinuta... Deh.. nu degeaba e una din cele mai bune Renault-uri..

This post has been edited by windigo989: 25 Feb 2009, 16:48


--------------------
Renault 20 GTD 1984
<== My dog :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly_vo
post 25 Feb 2009, 20:53
Post #30


. . .


Group: Members
Posts: 475
Joined: 23 September 07
From: Nehoiu \ Buzau




" Motorul 2068 TD a fost pus pe R18, R21, R25, Espace, Safrane... este acelasi motor si aceeasi cutie... asa ca vezi ce gasesti..."
Cutia de pe safrane NU e la fel ca cea de pe 18,20,25..... wink.gif pe safrane motorul e us transversal iar p 18,20,25 e longitudinal.

Da... bordul care e in acea galerie foto e pus pe R20 meu e luat de pe un R21 cu 2.0Turbo. Iar acolo era in 'blana' nu se mai ducea ...oricum era prea turat si in plus prea exagerata viteza (autostrada austria).

Planetarele sunt in functie de cutie...depinde ce cutie e montata pe 2.2.



--------------------
Audi A6 Quattro
Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 16:06
Dacia