Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Cum se scot butoanele de la aeroterma?

pegas
post 14 Jan 2009, 15:32
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 29 September 05
From: IASI




Salut


Am fost in service sa mi se inlocuiasca un bec ars din spatele butonului(comutatorului) de reglare a vitezei aerotermei.

Evident... dupa reparatie, nu s-a mai pus bine comutatorul pentru reglarea pozitiei aerului. Adica, pozitia maxima cap cursa nu mai corespunde cu indicatia de pe panou...

Cum se poate da jos acest comutator? Trag de el cu o surubelnita, sau se desfac cele 2 suruburi care tin panoul cu comutatoare de la aeroterma?



--------------------
Renault Clio Symbol 2001/Dinamyque, 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nephis
post 15 Jan 2009, 09:33
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 22 September 05




parerea mea...
si la mine am observat acelasi lucru si nu am fost cu ea in service.
pe timp de iarna plasticul se comporta altfel decat vara. si la mine butonul nu ajunge pana la maxim, adica mai ramane cam o "treapa".
eu am observat ca dupa ce dau drumul la incalzire in masina si implicit se incalzeste si bordul pot sa dau butonul la ultima gradatie (putin fortat dar merge).
oricum diferenta dintre gradatia maxima pe frig si cea pe caldura nu influenteaza mai deloc fluxul de aer. si daca nu ma insel e forba de flux de aer exclusiv pentru partbriz.

This post has been edited by nephis: 15 Jan 2009, 09:34


--------------------
Renault Symbol Fidji - B 52 G 2007
**Renault Symbol Fidji 1.4 // B 52 ???**
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pegas
post 15 Jan 2009, 14:17
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 29 September 05
From: IASI




la mine a mers perfect pana sa merg in service. si am mers cu masina si iarna trecuta cand a fost frig si nu facea asa.

oricum, este o corelatie foarte puternica la mine intre vizita la service si comportamentul comutatorului.

oricum, am sa verific si ce zici tu.

la mine sunt cu comutatorul in pozitia "dezaburire parbriz" insa se simte aer si pe la aeratoarele de "fata".


--------------------
Renault Clio Symbol 2001/Dinamyque, 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 15 Jan 2009, 14:42
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




pegas, din cate-mi amintesc, cursa celor 3 butoane (cald/rece, directie, viteza ventilator) au rotatia limitata intern, butoanele au o singura pozitie in care intra pe ax si cam toate reperele au pozitii "foolproof". Totusi, daca scoti panoul cu butoane, pe spatele lui o sa vezi cele 2 cabluri care comanda temperatura si directia aerului, cred ca acolo e singurul loc unde se pot face greseli.
Si la mine, daca am pe dezaburire, aeratoarele mijloc fata au aer, daca vreau flux maxim pe parbriz, le inchid.


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 - MS 2009
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nephis
post 15 Jan 2009, 16:54
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 22 September 05




se simte aer la aeratoarele acelea dar fluxul nu este cine stie ce. acum nu se poate inchide ff bine circuitul si nici nu cred ca ar conta prea tare. principalul este ca fluxul de aer principal sa mearga pt partbriz iar scaparile oricum nu deranjeaza. principal in masina sa se faca cald.


--------------------
Renault Symbol Fidji - B 52 G 2007
**Renault Symbol Fidji 1.4 // B 52 ???**
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutz_r
post 15 Jan 2009, 17:42
Post #6


© ...membru cu symbol ™


Group: Members
Posts: 596
Joined: 27 October 06
From: Bucuresti ... u.e




arunca o privire p'aici, poate te ajuta cu ceva wink.gif

This post has been edited by danutz_r: 15 Jan 2009, 17:45


--------------------
renault symbol fidji 1.5 dci 80 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pegas
post 16 Jan 2009, 09:04
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 29 September 05
From: IASI




@radunre si nephis: da, asa este, fluxul de aer pe aeratoarele din mijloc este slabut, dar totusi se simte. oricum... daca asa e si la voi inseamna ca e ok, "asa face toate". oricum, thanks for the tip ca trebuie sa desfac panoul si nu sa trag de comutatoare.

@danutz_r: se pare ca linkul tau e foarte bun. am sa il citesc.


--------------------
Renault Clio Symbol 2001/Dinamyque, 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutz_r
post 16 Jan 2009, 09:42
Post #8


© ...membru cu symbol ™


Group: Members
Posts: 596
Joined: 27 October 06
From: Bucuresti ... u.e




toate problemele sunt cauzate de butonul de comanda, la cabluri nu prea ai ce sa repari , daca verifici directionarea aerului fara butonul respectiv(doar tragand de cabluri vei obseva ca functioneaza perfect smile.gif )

This post has been edited by danutz_r: 16 Jan 2009, 09:43


--------------------
renault symbol fidji 1.5 dci 80 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th August 2025 - 09:23
Dacia