Rateu motor ..., fix la 2000rot/min
![]() ![]() ![]() |
Rateu motor ..., fix la 2000rot/min
vepman_ro |
![]()
Post
#1
|
||
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|||
mr_bombastic_dma_r19 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 657 Joined: 21 August 08 From: Pitesti ![]() |
poate are nevoie de o borla
![]() |
--------------------
Renault
19 16V Cabrio
1992 1764cmc 135Cp
- AG15DMA Most Wanted
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#3
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Asta in nici un caz pt ca nu sunt adeptul tuningului:D ( de nici un fel )
![]() |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
bravo cu tuning-ul....astea nu-s masini de tuning
tuning, de la 100 cai in sus pe o masina echipata . ori faci tuning complet aspect exterior, dotari tehnice(frane, suspensii), motor ori mai bine te lasi. sa nu fiu off topic si sa dau un raspuns la problema ta vepman. la fel am patit si eu. la monopunct este o problema cu acele rateuri pe toba pe la 2000 ture. mihai cred ca ne poate explica mai bine fenomenul. eu ca sa scap de acel rateu am verificat asa : -toti senzorii (am schimbat mi se pare pe cel de temperetaura aer) -sonda lambda pe care am schimbat-o -traseu tobe si cel mai neplacut lucru si s-ar putea sa fie de aici problema, catalizatorul. daca masina are peste 150.000 atunci trebuie schimbat catalizatorul si sonda lambda. ideal este sa gasesti pe ebay sau pe la dezmembrari un catalizator care sa arate ca nou sau chiar nou(cum am gasit eu) si sa-l schimbi. mai mult ca sigur ca de acolo vin problemele. sa mai auzim totusi si alte pareri. |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
Daca se produce o frana de motor, asta clar inseamna ca benzina este intrerupta.
Tot pe stand cred ca poti sa-ti dai seama care este problema si care senzor si ce valoare a senzorului produce acel rateu. offtopic vizavi de tuning, acum depinde ce intelegi prin tuning. In viitor o sa-mi pun traseu de inox la R11, servo directie, asta condider ca ii face bine masinii si imi face bine si mie. Sunt adeptul tuningului la partea mecanica, in limitele bunului simt. Tuning pe care nu il inteleg sunt zeci de aripioare, zeci de stickere, totul numai vizual, totul pentru a te fali. |
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
ON topic: Acel rateu e absolut normal din doua motive: exact la 2000 rot se taie benzina in frana de motor, concomintent cu marire de avans, apare rateu evacuare, acum daca ai catalizator batran si sonda lamda batrana, acest rateu este mai pregnant, deoarece este si mai sarac amestecul, catalizatorul opune si el o rezistenta la evacuarea gazelor, atunci cand e nou, dupa trecere anilor el se goleste, opune rezistenta mai mica, gazele ies mai usor, mai mult aer admis in motor etc. Pe mine nu ma deranja chiar asa tare, exista riscul de a gaurii tobele dar....
OFF topic: tuning-ul este de doua feluri estetic si tehnic. |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#7
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Da..Mersi...am uitat sa specific cateva amanunte la sistemul de evacuare:
1.Inelul dintre toba si saxofon trebuie schimbat 2.Catalizator nu mai este temporar:D 3. Toba finala un pic gaurita ( cca 1 cm patrat ) ![]() probabil si asta agraveaza "boom-ul" sau il pot numi tuning pe parte de "sunet"? Acum mai in serios cred ca trebuie sa pun la punct sistemul de evacuare incepand cu sonda lambda , schimbat oring(garnitura ) si o toba finala plus un ctalizator aftermarket . Referitor la tester nu il pot monta nu am mufa OBD sau cum se numeste ![]() Masina este fabricata in 1988 phase 1 GTS. This post has been edited by vepman_ro: 13 Jan 2009, 20:49 |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#8
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Vii in Ploiesti si o testezi cu CLIP
![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
mr_bombastic_dma_r19 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 657 Joined: 21 August 08 From: Pitesti ![]() |
Scuze ca sunt offtopic dar cu privire la tuning
Tuningul te reprezinta e vorba de gustul tau si nu neaparat al francezului Tuning poate sa insemne: o culoare, jenti, folie omologata, si o toba cel mai simplu tuning. Sincer, m-ati cam intristat cand a-ti spus ca R19 nu e o masina de tuning Si asta din cauza ca poate sunteti oameni mari la casa voastra cu familia si poate sotiei nu ii place sa auda zgomotul unei tobe mie mi se pare o masina super si sper ca pe viitor sa fac mai multi oameni sa se indragosteasca de R19 ![]() va salut |
--------------------
Renault
19 16V Cabrio
1992 1764cmc 135Cp
- AG15DMA Most Wanted
|
|
faustino |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 14 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Ma bag si eu in discutie.....daca ii pui o janta, o folie, o muzica, nu inseamna neaparat tuning...dupa parerea mea tuningul este ceva mult mai complex, aici vorbim de o personalizare a masinii mai mult, fiecare dupa bunul sau gust
scuze de offtopic |
--------------------
Dacia
1310
1984
- B-02-FZJ Daciot convins
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
Vepman :
schima tot lantul de tobe. cu catalizatorul cred ca te pot ajuta ....eu am unul dar sincer nu stiu cam cati km are si nu te-as incurca. dar pot sa vb cu cineva care dezmembreaza numai renault si poate gasim unul putin folosit...e mai bun decat unul aftermarket. Sonda lambda ia-o noua si dupa catalog..costa vreo 280-300 RON . iti recomand Beru. Cat despre tuning, poti sa ai tu toba omologata si jante sau folie daca nu ai motor si echipare esti penibil ca sa nu zic altfel. este parerea mea. Si eu am R 19, chiar 3 masini dintre care una Cabrio de 135 cai dar nu tuning nici macar o janta neoriginala. Poti face imbunatatiri dar facute asa incat sa se potriveasca cu masina sa nu fie din alt film. Dar fiecare face ce vrea cu masina lui asa ca..... |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#12
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Mr_boombastic...
Nu trebuie sa le iei in nume de rau, cele scrise mai jos de colegii nostrii .. fiecare are cate o parere si este liber "la afirmatii" Noi in general nu ne-am referit la tuningul prezentat de tine " o culoare, jenti, folie omologata, si o toba"lucruri pe care probabil si noi le-am facut, dar din pasiune pentru o astfel de masina , iubim originalul , in comparatie cu altii care monteaza becuri cu Xenon intr-un far proiectat pt bec cu filament ( halogen), putere suplimentara de iluminarecare de multe ori deranjeaza pe ceilalti participanti la trafic(pe timp de vara ruland cu spoturile de ceata) ,acele aripioare de rechin ( antene GPS ) , fel si fel de stichere ( facand reclama ieftina si mascata ),anvelope cu marimi necorespunzatoare si genti de o calitate indoielnica care de multe ori sunt adevarate pericole pe drumul public. ![]() <span class='edit'>13 Jan 2009, 23:19:</span> R19/16V: mersi... Imi poti explica ce inseamna CLIP ..si in ce consta ? La ce valoare ( RON ) s-ar ridica un astfel de test ? This post has been edited by vepman_ro: 13 Jan 2009, 23:21 |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
faustino |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 14 January 08 From: Bucuresti ![]() |
eu am vazut una din masinile lui renault19tse si pot spune ca nici un tuning nu va face o masina sa arate cum arata respectiva
|
--------------------
Dacia
1310
1984
- B-02-FZJ Daciot convins
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#14
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
mr_bombastic_dma_r19 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 657 Joined: 21 August 08 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(renault19tse @ 13 Jan 2009, 23:14) Vepman : Cat despre tuning, poti sa ai tu toba omologata si jante sau folie daca nu ai motor si echipare esti penibil ca sa nu zic altfel. este parerea mea. Si eu am R 19, chiar 3 masini dintre care una Cabrio de 135 cai dar nu tuning nici macar o janta neoriginala. Poti face imbunatatiri dar facute asa incat sa se potriveasca cu masina sa nu fie din alt film. Dar fiecare face ce vrea cu masina lui asa ca..... Si daca ar fi masina dintr-un film care te-a impresionat pe tine si cu stil si cu finete si cu 73 de cai putere care ar fi problema ca te-ar vedea unu cu o masina din 2008 care prefera si el filmu ala si i-ar placea la nebunie. Acum o dau in romantizm si afirm ca e ca si cum ai spune ''frate daca ai un penis mic nu ai voie sa iubesti'' esti penibil Nu cred ca puterea are vreo legatura cu esteticu si cu stilul tau (tuning) si nu ma refeream la tot felul de plasticuri si cozi de rechin si gps-uri nu ma refeream la bradul de craciun dar daca asta e stilul omului n-ai ce-i face tot tuning se numeste |
--------------------
Renault
19 16V Cabrio
1992 1764cmc 135Cp
- AG15DMA Most Wanted
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Dupa ce citim dex-ul http://www.yup.ro/cuv123651-tuning.html
sper sa ne linistim, si un simplu atipild in plus fata de original este o schimbare, acum cat de bine si cat de frumos arata dupa "acordul fin" ramane la aprecierea posesorului, a criticilor, sa nu uitam ca unele filme iau oscaruri chiar daca unii critici nu dau nota buna. Sau ce este la moda anul asta posibil sa nu mai fie la moda anul viitor, si tot asa. As prefera sa deschidem un topic separat. Scuze de off topic, dar asta inteleg eu prin tuning: orice modificare estetica sau tehnica, sa nu uitam ca in franta sunt modele cu motoare mici sub 1000cmc modificate doar estetic, datorita faptului ca acolo sunt niste taxe destul de mari daca modifici puterea motorului, si majoritatea tunerilor sunt tineri, singura varianta (low cost) de a te exprima este estetic. Si on topic: Da, daca rasufla pe undeva evacuarea (oring, coliere, garnituri) se aude mai pregnat acel rateu, pt ca iese pe unde rasufla. This post has been edited by mihai1677: 14 Jan 2009, 12:20 |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
mr_bombastic_dma_r19 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 657 Joined: 21 August 08 From: Pitesti ![]() |
De acord cu tine Mihai, asta e definitia Tuning-ului
|
--------------------
Renault
19 16V Cabrio
1992 1764cmc 135Cp
- AG15DMA Most Wanted
|
|
Horyca |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
am si eu cam aceeasi problema... cand i-au piciorul de pe aceleratie mi aude un bubuit si incepe sa trepideze masina. Oare ce ar fi?
Precizes ca am o problema la saxofon, adica scapa gaze pe acolo urmeaza sa il schimb in zielle urmatoare. Ma tot gandesc cu ce ar trebui sa incep... o sa curat motorasul pas cu pas si eventual o sa imi schimb sonda Lamda dar credeti ca o sa se rezolve problema daca catalizatorul este de cand ii lumea si pamantul? Posibil sa fie si gaurit prin mijloc... |
--------------------
Renault
19 Chamade I
1991 Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 22:02 |