Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme lcu garantia la un shop online., au trecut 30 zile dupa garantie... si nimic...

DigitalScribe
post 5 Jan 2009, 13:40
Post #1


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




: disclaimer : am mai postat si la probleme PC dar fiind o problema de natura juridica am considerat ca-i mai bine sa fie aici mesajul. Rog frumos un moderator sa-mi stearga mesajul de acolo si sa nu-mi dea warn ca am postat de 2 ori acelasi mesaj, a fost facut cu buna stiinta si fara rea intentie. Multumesc !

Deci, am si eu o intrebare mai ales pentru bucuresteni.

Ati cumparat de la 24PC si daca da, ce parere aveti de ei ca si firma ? Sunt seriosi ? Intreb ca eu am o problema cu ei, am o sursa trimisa la garantie cu solutie aleasa dintre cele 2 variante propuse de ei: dat banii inapoi (cealalta versiune era sa-mi schimbe cu altceva).

Faza e ca de pe 28 Noiembrie 2008 e la ei sursa si eu nici acum n-am vazut banii. Daca era vorba de o sursa no-name cu prima ocazie cand treceam prin Bucuresti le spargeam geamul cu un pietroi mai mare si atat dar asa m-a mancat si mi-am tras un Fortron mai scump ca cere placa video de mancare si cam stau pe tusa de atunci.

S-au tot frosait, s-au ambalat ca trimit banii, le-am dat telefonul de vreo 12 ori pana acum, contul bancar de vreo 2 ori si numele de vreo cateva ori, inclusiv trimis copii digitale dupa factura (de parca nu aveau copia trimisa prin posta).

Baietii sunt total infecti la faza asta si deja am ajuns la faza ca de draci m-am consultat si cu avocata mea. Sunt dispus sa-i belesc de 3 randuri de piele si sa trimit si OPC-ul calare peste ei dar inainte sa fac asta le-am mai dat ragaz saptamana asta. Daca nu percuteaza saptamana asta ii infund in tribunale !

Deci, voi ce parere aveti ? Ati avut de-a face cu ei ? Au sediul undeva pe Andrei Barseanu.

Mai au si alte nume: pcbrand si alopc, aceeasi firma.

Eu sunt in Iasi, am trimis prin curier obiectul cu copii dupa factura, garantie si o pagina cu problema in scris cu lux de amanunt. Am sunat la OPC si vor "acte probatorii" cica, ce ma sfatuiti ? (In afara de las-o ba ca merge asa, sau da-i in ma-** sau chestii de genul).

This post has been edited by DigitalScribe: 5 Jan 2009, 13:43


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 5 Jan 2009, 13:43
Post #2


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Da, eu am cumparat o gramada maaaaare de lucruri de la ei si am fost multumit de fiecare data 100%. Foarte prompti si amabili.

Parerea mea e ca problema e mai "sus" de ei, cu cei de la vanzare intelegandu-ma exceptional.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 5 Jan 2009, 13:49
Post #3


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Cei de la vanzari asa sunt, foarte amabili ca doar au interes sa vanda.
Ala de la service insa nici nu raspunde la telefon. Foarte foarte greu am reusit sa trag tot de la astia de la vanzari sa aflu ca obiectul meu e mort de-a binelea si ca exista optiunea sa-mi dea banii inapoi. Au zis ca dau datele mele la contabilitate si tot asa m-au amanat si tot cu amabilitate m-au tratat si am ajuns azi.

Pe hartia de la garantie scrie ca "in termen de 30 zile" trebuiesc rezolvate problemele. Au trecut cu varf si indesat acele 30 zile...

La ce bun cumperi de la cineva amabil lucruri daca atunci cand ai nevoie de garantie se fac ca ploua ? Daca nu-mi returneaza banii vreau sa-i ard cat de tare pot ! Si-au facut un dusman din mine...


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bliss
post 5 Jan 2009, 13:54
Post #4


-


Group: Members
Posts: 937
Joined: 10 July 06




Reclamatie la ANPC si instiintat magazinul despre ea impreuna cu numarul de inregistrare de la ANPC. O sa se miste foarte rapid.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 5 Jan 2009, 14:03
Post #5


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




ANPC/OPC e pe țeavă cum se zice.
Le-am mai dat termen saptamana asta in speranta ca e doar o problema de comunicare si ca poate totusi vor sa-si faca treaba pana la capat corect.

Daca nu... ANPC/OPC...


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 5 Jan 2009, 14:36
Post #6


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




ANPC iti da termen 30 zile ''lucratoare'' iar zilele astea nu prea se respecta wink.gif Asadar ori apelezi la alte cai.. ph34r.gif ori astepti fara sursa luni de zile...am avut si eu o experienta neplacuta cu jegurile de la Emag...se comporta pasarile din service ca si cum tu ai fi stricat produsul...eh...pasari cu pompetii dezvoltati de la overclock...nu inteleg ce cauta in service emag fete iar la sephora baieti.. tongue.gif Am avut o experienta placuta cu Tronix..firma care este intr o vila.(nu se compara cu Emag care este un gigant pe langa Tronix)..a doua zi am primit hdd nou..nu au comentat nimic...asadar sunt firme si firme..


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 5 Jan 2009, 15:56
Post #7


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.577
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Eh, lasa ca si eu am avut de asteptat o luna si ceva pana au stornat o factura, si magazinul in cauza era mai laudat ca al tau (emag ca sa fiu mai precis).
Asa face toate!

This post has been edited by einstein1984: 5 Jan 2009, 16:17


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 6 Jan 2009, 12:42
Post #8


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Cu Tronix si eu am avut numai experiente placute. De treaba se pare.
Cu eMag mai nou colaborez, am cumparat o sursa si 1 laptop de la ei din showroom Iasi, de treaba. E un un motiv in plus sa iau de la ei acum cu showroom-ul ca la garantie doar merg si le las coletul fara sa-l mai expediez eu.

24PC nu raspunde se pare la nici unul din telefoane desi pe site se lauda ca de pe 5 preiau toate comenzile. Am plasat o comanda cu produs identic la ei, sa vedem ce fac smile.gif Poate macar imi trimit sursa noua inapoi ca stabilisem sa-mi dea banii (le-am dat toate datele de 100 de ori si factura scanata si copie in colet si tot ce vor).

Cam scarboasa treaba... am adunat tot ce am pentru OPC si cum trece saptamana cum ii frig daca nu dau nici un semn de viata.


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 6 Jan 2009, 13:03
Post #9


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.577
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Posibil sa traga de timp pana iau si ei banii/produsul de la importator.
Stai linistit, ca si eu am facut plangere la OPC, am si mailul cu numarul de inregistrare. Nu m-au informat pana acum de vreo solutie.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 6 Jan 2009, 13:23
Post #10


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.280
Joined: 24 June 07




Cam asta-i dezavantajul magazinelor online. Ideea e ca garantia o trimit si ei mai departe la importator, si ala intarzie, nu e neaparat vina lor. Ala le da lor eventual bani daca nu poate onora cu alta componenta identica sau similara, ei iti dau tie mai departe. Avand si multe garantii probabil, ca vand mult, nu stau sa se roaga minute in sir cu telefoane la importator/distribuitor sa faca garantia, cum facem noi intr-un magazin mic din Pitesti.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 6 Jan 2009, 15:23
Post #11


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Nu e cazul meu cu trimisul mai departe.
Eu am primit solutie de la cei de la service: inlocuit cu alt produs sau banii inapoi.
Am ales sa-mi dea banii inapoi si au zis ca rezolva. Apoi aia de la comercial au zis ca au vorbit cu cine trebuie sa-mi faca OP-ul (le-am dat cont).

A trecut timpul si nimic... Deci nu e de asteptat cine stie ce altceva. Trebuiau sa trimita banii si gata. Cand ii deranjam eu abia aveau timp de vorbit cu mine ca aveau garla de comenzi, au avut sigur incasari mari inainte de sarbatori deci bani au !


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 8 Jan 2009, 16:57
Post #12


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Later Edit

Se pare ca mai e cineva patit, asa ca ne dublam eforturile. Daca mai sunt patiti cu 24pc rog sa ma contacteze aici pe forum printr-un mesaj privat ca primesc mail.

P.S.: pentru moderatori: n-am putut sa editez mesajul meu anterior, de aia am adaugat inca unul...

Si mai "later edit"

Ma bate gandul sa construiesc un site daca nu exista deja unde lumea sa se inregistreze cu datele personale (tinute ascuns de ceilalti) si sa dea scoruri la magazinele online cu care a mai lucrat. Poate in felul asta va exista o motivatie reala pentru comercianti sa-si respecte cuvantul.

Inainte sa cumperi verifici credidentialele comerciantului si daca-i cu minus... pa pa! Daca e cu plus, cumperi.

Ca sa ai dreptul de a puncta (pentru a nu se putea trisa) va trebui sa te inregistrezi cu datele personale si sa pui numar de factura, data, produs cumparat, etc. date care sa poata fi verificabile.

This post has been edited by DigitalScribe: 9 Jan 2009, 15:31


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 19 Jan 2009, 20:01
Post #13


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




: later edit : (aceeasi situatie ca mai sus, nu pot edita mesajul)
Am trimis plangere la OPC/ANPC Bucuresti cu toata documentatia necesara, aveti idee in cam cat timp dau si ei un raspuns cum ca ar fi inregistrat plangerea ?

This post has been edited by DigitalScribe: 19 Jan 2009, 20:01


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 19 Jan 2009, 20:13
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




ai reusit sa ii contactezi? ca pe computergames forum parca am citit ca is aproape de faliment, datorita adaosurilor extrem de mici practicate..


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 19 Jan 2009, 20:21
Post #15


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Se pare ca n-am reusit sa-i contactez tot acest timp de dincoace de sarbatori.
Da-mi si mie niste link-uri de pe acel forum (mi-am tras user acum pe forumul ala) pe privat, sa nu fie reclama aici.

: later edit : am gasit eu... merci oricum de "tip"... avem un alt coleg care are paguma bai mare decat cele ~300 ron ale mele... undeva la ~1200 ron, se pare ca e teapa mare cu 24pc, alopc, pcbrand, mediadot, moscraciun si mai multe probabil. ATENTIE MARE DECI DE UNDE CUMPARATI ! Mai bine dati un ban in plus si mergeti la magazinul cel mai apropiat si mai serios de componente PC !

Mediadot_MarketOnline.JPG ( Size: 137.89k ) Number of downloads: 457


Acuma macar de mi-ar trimite sursa inapoi ca poate o repar eu... prost moment si-a mai ales si sursa asta sa crape! #@@%#@@!!!

Ca sa nu dau doar in stanga si sa dau si in dreapta bag un quote mai marisor cu ce zice ala de la media dot:
QUOTE
Stimati Parteneri,

Avand in vedere informatiile false distribuite in piata de SC Asesoft Distribution in ultima perioada, consider ca este util sa facem publice urmatoarele:

1. Ca orice societatea comerciala din distributie sau retail de IT, Grifon Group are in aceasta perioada o lichiditate scazuta, dar isi plateste toate la scadentele stabilite sau cu minime intarzieri debitele catre furnizorii sai, avand cu acestia o colaborare stransa, un parteneriat normal, necesar mai ales in aceste perioada de criza economica generala.
2. In acest moment suntem in proces cu SC Asesoft Distribution, care a solicitat instantei de judecata declansarea procedurii de faliment impotriva societatii noastre pentru o creanta de aproximativ 29.000 RON. Aceasta cerere are termen de judecata pe 30 ianaurie 2009 si va fi, mai mult decat sigur, respinsa; intrucat suma in cauza a fost platita deja si oricum nu justifica cererea de faliment, reprezentand sub 1% din totalul platilor pe care le efectuam intr-o luna.
3. Conflictul intre SC Grifon Group si SC Asesoft Distribution are la baza solicitarea abuziva a acesteia din urma de a plati o suma totala de peste 150.000 RON, desi debitele noastre reale se ridica la mai putin de jumatate din aceasta suma. Mai mult, din aceasta jumatate urmeaza a fi scazuta o parte semnificativa, reprezentand contravaloarea garantiilor pe care SC Asesoft Distribution le-a refuzat, primind produsele in service dar refuzand eliberarea, repararea sau stornarea lor, in mod nelegal, de peste 3 luni de cand avem deschis acest conflict. Mai mult, prin persoana domnului Iulian Stanciu, director general, SC Asesoft Distribution a refuzat in mod repetat organizarea unei concilieri legale sau contabile pentru stabilirea sumelor reale si incheierea amiabila a conflictului, preferand sa ne amentinte cu plangeri sau sa ne santajeze cu newslettere si cu relatii politice. Am propus chiar un arbitraj independent si am fost refuzati.
4. Este adevarat ca a fost refuzat la plata un Bilet la Ordin introdus de SC Asesoft Distribution, in valoare de 100.000 RON pentru ca era fals, dar acest BO a fost falsificat CHIAR DE REPREZENTANTII ASESOFT care au facut modificari si adaugiri pe instrumentul de plata, fapt interzis in mod expres de legislatia in vigoare. Dosarul este instrumentat in acest moment de autoritatile competente.
5. Situatia financiar-contabila a SC Grifon Group la data de 30.11.2008 (ultima situatie financiara inchisa in acest moment) ne arata datorii totale catre furnizori de aproximativ 3.000.000 RON, creante de incasat de aproximativ 1.000.000 RON si stocuri de aproximativ 1.000.000 RON. Avand in vedere un termen mediu de plata de 30 de zile si un volum total de vanzari de peste 3.000.000 RON/luna in noimebrie, cea mai slaba luna din an, rezulta in mod clar un grad de indatorare redus si o posibilitate certa de plata a scadentelor in termene.
6. Evolutia financiara a SC Grifon Group in anul 2008 a fost una excelenta, societatea inregistrand cresteri la nevelul tuturor indicatorilor economici fara de 2007:
- Cifra de afaceri a crescut cu 142% de la 5,5 la 13,3 milioane EUR
- Viteza de rotatie a stocului a crescut cu 33% de la 3 la 4 rotati pe luna
- Raportul de debite/cifra de afaceri lunara a scazut cu 20% de la 1,2 la sub 1
- Marja bruta de adaos comercial mediu la produsele comercializate a crescut cu 50%, de la 5 la 8,8%.
Documentele noastre contabile sunt oricand la dispozitia oricarui partener doresta sa verifice aceste informatii (cu exceptia datelor prinvind rulajul cu ceilalti parteneri care sunt, evident, confidentiale). Suntem obisnuiti cu asemenea atacuri media, incepute inca de la lansarea MarketOnline in noiembrie 2006, dar acestea nu ne-au oprit sa ne facem treaba asa cum stim si sa ne situam in prezent printre primele 3 companii de retail online in segmentul nostru.
7. In final, sugeram tuturor clientilor si distribuitorilor maxima prudenta in colaborarea cu SC Asesoft Distribution, colaborare pe care o regretam sincer si care ne-a adus pierderi mai mari decat castiguri pana in acest moment. Prin comportamentul si pozitia reprezentantilor sai, aceasta societate dovedeste o completa incapacitate de a avea o relatie de parteneriat cu clientii sai, o totala lipsa de respect fata de adevar si de lege si grave inclinatii in a utiliza metode ilegale si imorale pentru a obtine incasarea unor sume, justificate sau nu. Intelegem ca SC Asesoft Distribution are probleme de lichiditate si la plata unor parteneri externi, dar solutia nu se regaseste in asemenea actiuni la limita legii, ci tocmai in respectarea cadrului legal si a bunei practici de afaceri. In ceea ce ne priveste, in lipsa unei solutionari amiabile, vom lasa instantele de judecata sa decida cine datoreaza cui si ce suma de bani si, daca vor fi datori, vom plati asa cum am facut intotdeauna, suma nefiind una care sa pericliteze stabilitatea financiara a SC Grifon Group.


Dar, apropos de acel site de care ziceam (se pare ca este unul deja): http://www.antitepari.ro/index.php?option=...=8360&Itemid=27

Din ce-am mai rasfoit pe net cica 24PC ar fi fost vandut... zvon... unui oarecare basarabean sau ceva de genul asta... deci sansele sa-mi iau banii inapoi pe sursa sau chiar sursa sunt undeva spre zero barat... @#%@^%!!!


This post has been edited by DigitalScribe: 19 Jan 2009, 21:10


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 20 Jan 2009, 08:08
Post #16


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.577
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Eu am primit asta:
"Referitor la reclamatia dumneavoastra depusa online si inregistrata la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor cu nr. 343/ON/30.01.08 , prin care solicitati rezolvarea aspectelor reclamate, va comunicam faptul ca aceasta a fost înaintată către Oficiul pentru Protecția Consumatorilor Bucuresti care este competent să o soluționeze.
Acestia va vor contacta în cel mai scurt timp pentru solutionarea reclamatiei dumneavoastra."
la vreo 1 saptamana dupa ce am completat formularul online si am trimis scanarile documentelor. Insa nu am aflta nimic despre solutionare.
hehe, sa-i vad eu pe aia care rezista in piata de IT fara sa colaboreze cu asesoft.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 20 Jan 2009, 10:11
Post #17


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Mai exista si ALine.... pe de alta parte sunt convins ca magariile sunt destule ca sa fie impartite si de o parte si de alta. Singura regula care functioneaza aici e: pestele mare il inghite pe cel mic.

Ma oftic ca am trimis sursa in garantie. Macar nu o trimiteam si o desfaceam sa o repar singur ca ma mai pricep la din astea... dar deh... garantia ! Of... ce situatie neplacuta !

Sfatul meu universal de moment ar fi urmatorul: nu mai cumparati online, mergeti la magazinul cel mai apropiat sau daca nu e urgenta achizitia mai bine amanati cu cateva luni (3 - 6 luni cel putin) pana se limpezesc apele.

Inainte de a cumpara ceva incercati sa sunati nu la comercial ci la service. Daca va raspunde cineva intrebati generalitati de rezolvare a garantiei ca sa nu sune a farsa si vedeti ce reactie primiti. Daca nu raspunde nimeni in mod repetat e clar ! NU CUMPARATI DE LA ACEL AGENT ECONOMIC !

This post has been edited by DigitalScribe: 20 Jan 2009, 10:15


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 20 Jan 2009, 10:11
Post #18


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




O sa primesti un mail de genul dupa 30 zile lucratoare hai 35 :

'''Referitor la reclamatia dvs inregistrata cu nr xxxxx/12.11.2008 privind neacceptarea de catre firma Dante International SRL-Emag a returnarii etc.etc achizitionat prin sistemul contractelor la distanta in 03.11.2008, va transmitem urmatoarele :

- pentru solutionarea reclamatiei va rugam sa va adresati instantei de judecata.


Solutia este sa evitati Emag..Mai nou au niste preturi foarte nesimtite.. excl.gif



--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 20 Jan 2009, 10:45
Post #19


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.577
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Digitalscribe, si daca magazinul e "bricks and mortar" cu ce te ajuta? Ca ai la cine tipa? La fel se poarta si aia. Au exact aceiasi procedura de garantie. Economisesti doar banii de curier.
Macar de cand cumpar online de la pcgarage nu am avut probleme de garantie, dar sediul lor e la 20 de minute de locuinta mea.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 20 Jan 2009, 11:52
Post #20


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(MHY @ 20 Jan 2009, 10:11)
Mai nou au niste preturi foarte nesimtite.. excl.gif
*



nesimtit de mici la UNELE lucruri. Desi m-am jurat si am semnat cu sange ca nu mai calc pe la ei ***, in ultima vreme tot am cheltuit vre-o 1500 roni pe acolo.





*** dupa ce mi-au pus placa de baza stricata in brate si mi-au zis ca ei au testat-o si n-are nimic (2 sapt a durat interventia) si cand i-am rugat sa fiu si eu de fata cand o testeaza mi-au zis ca nu se poate ca o trimit la partener blink.gif

EDIT: recunosc ca am cumparat un telefon la care garantia nu o arunca ei, un hdd care nu ma intereseaza daca pica si niste memorii la care ma aruncat deja garantia icon_mrgreen.gif

This post has been edited by Ov: 20 Jan 2009, 11:54


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 20 Jan 2009, 13:31
Post #21


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




E un articol pe financiarul care zice de 24pc ceva noutati.

Incepe asa:

QUOTE
24 PC Shop datoreaza furnizorilor 1,2 milioane de lei

24 PC Shop, magazin on-line operat de 24 Media Center Company, a fost vandut in Moldova, lasandu-si datorii catre furnizori de 1,2 milioane de lei, spun surse din piata. [...]


%$#^&$&*^%$#%#!!!

This post has been edited by DigitalScribe: 20 Jan 2009, 13:36


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 20 Jan 2009, 13:44
Post #22


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




QUOTE(Ov @ 20 Jan 2009, 11:52)
1.nesimtit de mici la UNELE lucruri.
2.dupa ce mi-au pus placa de baza stricata in brate si mi-au zis ca ei au testat-o si n-are nimic (2 sapt a durat interventia) si cand i-am rugat sa fiu si eu de fata cand o testeaza mi-au zis ca nu se poate ca o trimit la partener  blink.gif
*




1.Nu sunt de acord cu tine....poate dai un pm sa-mi spui si mie macar un produs..
2.Exact asta au patit 2 amici de ai mei..niste nesimtiti Emag..produsele se testeaza de catre ei la service-ul lor din Crângasi...Probabil se asteapta ca sa renunti la garantie....politica mai jegosa de acordare a garantiei (emag) nu am vazut pe nicaieri...


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 20 Jan 2009, 14:14
Post #23


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Am avantajul cu E-Mag ca in Iasi pot sa le fac demo live la magazin ca-i stricat produsul... Cred ca renunt la a mai cumpara online.

Cu Intend din Cluj n-am avut pana acum nici o problema si au fost cat se poate de operativi dar nici n-am avut ceva in garantie la ei ca as pot spune cum e... Am multe de la ei si inca merg ok. Majoritatea componentelor din computerele de acasa de fapt sunt de la ei. De asta o sa-i mai tin pe lista alba deocamdata.

Si-au tras magazin in Targu Mures, deci relativ seriosi sa zicem... merg pe model clasic nu raman 100% online eventual cu un mic magazin iar in Cluj au vreo 2 - 3 magazine, deci sunt mai marisori asa si in plus se simte aerul de "vest" in felul in care trateaza cu tine...

This post has been edited by DigitalScribe: 20 Jan 2009, 14:16


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 20 Jan 2009, 15:50
Post #24


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Astia de Intend mi-au schimbat niste memorii doar ca le-am zis eu ca is proaste, ca crapa cuca sistematic, ca au fost testate in memtest86+, etc.

Intradevar, sunt profesionisti. Rar aud ceva de rau de ei.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 20 Jan 2009, 16:47
Post #25


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.061
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




Rezolvarea boom-ul asta online este sa ramanem fideli companiilor care inca de la ineputuri au fost seriosi in rezolvarea garantiilor.

In perioada 2000-2007 am fost f. activ pe piata IT, cred c-am fost de 100 de ori cu produse la garantie si am avut treaba cam cu totii care erau lideri pe piata atunci (de remarcat ca nu era extinsa asa mult piata online)

Concluziile personala, fara nici un iz publicitar.

Ultrapro. Accetabil daca stii cum sa-i iei
Flamingo. Idem
Depozit de calculatoare. DEZASTRU. au o politica extrem de proasta cu clientii incercand in repetate ori sa tepuiasca, produse vechi la garantie etc
Caro. F. ok
PC-Coolers. Super ok
ItDirect. Recomand, am avut o colaborare lunga si ok, am recomandat si cunostiintelor si niciodata nici o problema, baietii stiu sa faca treaba calumea.
Best Computers. OK.

Stiu ca astia mari nu o duc deloc bine acuma, dar eu nu as indrazni sa iau lucruri care stiu ca sunt predispuse la "breakdown" de la lanturile mari online (exceptie PCGarage de care am auzit lucruri bune). Emag exclus.

This post has been edited by Executron: 20 Jan 2009, 16:48


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DrK
post 21 Jan 2009, 10:49
Post #26


Lapins Creed Assassin


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 5 January 07
From: From: From:




Uite ca eu sunt unul dintre cei care nu au avut probleme cu emag.
Mi-am luat un kit "virles" mouse + tastatura logitechLX7. Nu am fost multumit de performantele mouse-ului si i-am sunat. Nu imi place ce am luat, vreau sa-l returnez. Au spus sa ma prezint acolo in crangasi sa le aduc marfa si ei imi returneaza toti banii...
Am lasat kitul la ei, mi-au dat banii la casa si am plecat. A doua zi am venit tot la ei sa iau un maus biggrin.gif

Despre DCShop nu are rost sa vorbesc.. Sunt niste hoti! Am avut destule probleme cu ei cand aveam de administrat 66 de calculatoare...

This post has been edited by RaduNG: 21 Jan 2009, 10:49


--------------------
Sedan Negru 2015
Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 21 Jan 2009, 11:31
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




Da...daca returnezi produsul in 10 zile si l-ai cumparat online, sunt OBLIGATI sa-ti dea banul inapoi...e valabil oriunde cumperi de la distanta wink.gif

Referitor la shoppingul online... E o treaba buna, te scuteste de multe lucruri, insa ma enerveaza ca as fi vrut de ex. sa existe un mall de electronice cum e pă dincolo sa vezi, pui mana, sa asculti/vezi ... De ex. vrei un amplificator de masina....pana nu asculti tu cum si ce face de pomana te uiti pe review-uri...

Serviciile post-vanzare la noi inca sunt fooooooaaaaarrrrrtttteee deficitare...


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 22 Jan 2009, 23:59
Post #28


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Mda... 24pc.ro a facut implozie oficial. S-au dus si domeniile lor la vale s-a dus tot...
@%^@#$%@%$&$^*%!!!


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 23 Jan 2009, 00:02
Post #29


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




pacat...


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fratzica
post 23 Jan 2009, 00:12
Post #30


Zen


Group: Moderatori
Posts: 2.925
Joined: 6 April 04




cum se numea firma lor?


--------------------
Kia Sportage T-GDI 2021
"The happier we are, the less we see." - some japanese guy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th July 2025 - 00:14
Dacia