Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Termostatul !, probleme cu incalzitul motorului

Ionutzmiriana
post 30 Dec 2008, 00:48
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 25 October 07




deci de cand a venit frigul motorul se incalzeste foarte foarte foarte greu si ajunge apa la jumate dupa mult mult timp si asta numai daca o coxez umpic.precizez ca am si pus un carton in fata radiatorului ca sa ma ajute.anul trecut pe vremea asta o lasam 5 minute si deja baga caldura.acum merg jumate de ora si baga caldut.poate termostatul sa ramana deschis tot timpul?dati-va si voi cu parerea ca sa nu dau banii aiurea pe termostat.si mai o chestie ...consuma 17-18 in oras poate fi tot din cauza asta?sau influenteaza ca am teaza goala din fatza pana in spate si toba sport la final???


--------------------
Renault 21 1986
Ionutz21GTS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_badea
post 30 Dec 2008, 15:02
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 24 December 08




eu cred ca e termostatul dus am avut si eu o problea si dupa ce l-am schimbat baga caldura in 3 minute de iti topeste bocanci:) cat despre consum nu stiu ce mmotor ai?...al meu e de 1.7 si imi ia 7 in oras


--------------------
Renault 21 HATCHBACK 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 30 Dec 2008, 15:10
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




Cum spune si Alex Badea. Termostatul este de vina pentru ca nu iti baga caldura. Un termostat este ieftin, pe la 20 de lei. Iti recomand sa iei unul cu o deschidere mai tarzie, sa faca si mai multa caldura. Si partea cu consumul, atat timp cat motorul nu se incalzete o sa sa-ti consume mai multa benzina...vezi, tot la termostat ajungi biggrin.gif Bafta multa...


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 30 Dec 2008, 15:12
Post #4


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Eu as ignora sfatul dlui Carstoc si ti-as spune sa cumperi exact ce a zis reno ca trebuie sa folosesti.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 30 Dec 2008, 15:15
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




QUOTE(R19/16v @ 30 Dec 2008, 16:12)
Eu as ignora sfatul dlui Carstoc si ti-as spune sa cumperi exact ce a zis reno ca trebuie sa folosesti.
*



Eu l-am schimbat acum 2 luni. Aveam cu inceperea deschiderii la 82, de Renault, luat din magazin. Acum este de 89, de Renault, luat din magazin... pentru diesel de 1.6..... biggrin.gif


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 30 Dec 2008, 15:25
Post #6


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Poate nu m-am exprimat corect:

Dl. Badea, foloseste exact termostatul facut PENTRU masina ta.


Acesta probabil (nu cunosc exact masina)

Temperatura de deschidere [°C] 89 °C


P6045.JPGPIC6045.JPG


Care se pare ca este exact acelasi cu cel pentru dieselului dlui Carstoc.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabytzu
post 31 Dec 2008, 11:38
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 6 November 07
From: bacau




ca tot veni vorba ...unde se afla acest termostat? aceleasi probleme le am si eu cu incalzitu motorului ms! si LA MULTI ANI!


--------------------
renault renault 19 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_badea
post 31 Dec 2008, 13:37
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 24 December 08




da e bine sa cumperi termostatul care trebui ( originalul) nu e bine sa improvizezi cu ceva ieftin si prost eu am dat vreo 400 parca nu mai retin si sunt super multumit baga caldura mai tare ca la opelu lu fratemiu din 2008 smile.gif


--------------------
Renault 21 HATCHBACK 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
victor cristian
post 31 Dec 2008, 18:45
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 5 May 07
From: Bucuresti




salutare!eu am avut aceeasi problema doar ca imi fierbea prea repede.am schimbat termostatul cu unul de solentza parca si merge super bine.la motorul f3n stiu ca este in cotul ala de aluminiu care iese din chiulasa si pleaca spre radiator.la alte modele nu stiu sigur.atentie la garnituri,mai bine cumpara niste silicon rosu .atentie si la suruburi ptr. ca filetele sunt in chiulasa de aluminiu


--------------------
renault LagunaII 1.8,16v 2003limousine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 2 Jan 2009, 10:21
Post #10


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Am avut aceleasi probleme la 21 meu si am studiat nitel problema. Chiar si fara termostat, masina face suficienta caldura daca mergi doar in oras. Peoblema survine cand iesi afara din oras, unde motorul merge mai rece.
Am incercat doua modele de termostat, cu deschidere mai jos (pt Diesel) si mai sus (benzina) ca temperatura. Daca iarna mergea mai bine cu cel de benzina, care deschidea la 89 de grade, vara mergea mai bine cu cel de 82 de grade de Diesel, datorita benzinei proaste de la noi - asta cand exista inca benzina cu plumb. Drept pentru care am optat pentru cel cu deschidere la 82 de grade, de diesel. Atentie insa ca instalatia de racire sa fie in stare buna si radiatorul, cat si caloriferul de incalzire, sa nu fie colmatate...


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
victor cristian
post 4 Jan 2009, 00:32
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 5 May 07
From: Bucuresti




b06fcn,ai perfecta dreptate!chiar daca te chinui putin cu aerisirea circuitului de racire,merita sa faci aceste schimburi.eu daca il montez pe cel original,de 89,vara se cam incinge motorul in aglomeratie...


--------------------
renault LagunaII 1.8,16v 2003limousine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurel82
post 4 Jan 2009, 21:25
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 24 December 07
From: braila/iasi




apropo de acest topic,dupa ce am schimbat chiuloasa datorita problemelor sad.gif ,si montarea altei planse de bord cu toate celea biggrin.gif ,constat ca in timpul mersului apa se ridica f putin peste liniuta de sus(aceea singura inaintea zonei rosii,aprox un unghi al acului indicator de 70grade)si scade pana sub zona mediana a indicatorului(<40grade) si tot asa in timpul mersului,indiferent daca e oras sau extern,caldura excesiva,dar e normal asa sa se comporte blink.gif ?


--------------------
Renault 21/Espace L48M-1.7/L48D-1.7ex 1.4/RXE 2.2dt 1988-TL/1990-GTL/2000 - BR 03 MRE/BR 03 JGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 5 Jan 2009, 08:41
Post #13


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




aer in instalatie, chiulasa neplanata corespunzator, pompa de apa pe duca, nu are voie sa fluctueze asa...


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisstiano
post 5 Jan 2009, 14:47
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 17 December 08
From: craiova




ĂŹmi spune si mie cineva dak pe timp d vara, lipsa termostatului poate influenta consumul

<span class='edit'>5 Jan 2009, 14:50:</span>
dak stie cineva si cat ar costa un termostat pt renault fuego

ATENTIE: limbajul de tip irc ... sh tz k ... este interzis prin regulament

This post has been edited by cmandrei: 5 Jan 2009, 14:53


--------------------
renault fuego 1982 - cs-01-cxl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 5 Jan 2009, 14:55
Post #15


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




In principiu da ... dar trebuie studiat smile.gif ... eu am mers in fiecare vara cu R5-ul fara termostat ca altfel era nasol si aveam consumuri bune ... de prin septembrie (la sfarsit - depindea de cat de rece era dimineata) insa il montam la loc ...


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurel82
post 5 Jan 2009, 19:53
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 24 December 07
From: braila/iasi




mersi b06fcn dar chiuloasa e de pe alt motor care e ok,pe a mea inca nu am dus-o la rectificat,dar daca o duc cate sutimi sa ia din ea?
de aerisit am aerisit-o corect si bine,ca din 2000 tot aerisesc la r21 f2n,problema tipica pt astfel de motoare,
cum imi dau seama daca se duce pompa?
astept raspunsurile voastre pt ca ma intereseaza ca masina mea sa mearga bine
multumesc

This post has been edited by aurel82: 5 Jan 2009, 19:55


--------------------
Renault 21/Espace L48M-1.7/L48D-1.7ex 1.4/RXE 2.2dt 1988-TL/1990-GTL/2000 - BR 03 MRE/BR 03 JGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionutzmiriana
post 6 Jan 2009, 20:16
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 25 October 07




am cumparat un termostat ,am dat pe el 35 RON.lam luat ala vechi si ala nou si leam fiert impreuna....s-au deschis amandoua deodata aproape cand apa clocotea.deci termostatul nu cred ca avea ceva.lam pus totusi pe ala nou si am aerisit-o cu un mecanic.acum parca urca ceva mai repede dar tot consuma ca o vaca.mai am o intrebare...eu nu am tuburile alea de la filtrul de aer unul care duce in jos pe galerie si unu care pleaca catre far.ar fi si aia o cauza ptr care baga cam tarziu caldura?ma gandesc ca ,carburatorul trage tot timpu aer rece bocna i se incalzeste greu sau nu stiu spune-ti si voi daca stiticeva ca ma dispera consumu .


--------------------
Renault 21 1986
Ionutz21GTS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 23:16
Dacia