Incalzire relativa, prin conductele de sub scaune
![]() ![]() ![]() |
Incalzire relativa, prin conductele de sub scaune
clr |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|||
Tuscani |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 26 December 08 ![]() |
Ai incercat sa verifici continuitatea tubulaturii ?
Cu toate ca ar fi destul de ciudat ca in ambele parti sa fie desprins ceva... |
--------------------
Renault
Megane II 1,6 16V X2 & Megane I 1,6 90CP
- 54-XYV 54-XVY 54-VXY
2003-2004 Privilège - 1998 RT
|
|
calinu' |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 11 December 08 ![]() |
pasagerii din spate au incalzire?
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2
2005 17" sunroof:X
|
|
clr |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Pasagerii din spate au caldura, iesirea tubulaturii este sub scaunele din fata, cauta si vei gasi o fanta sub fiecare. Totodata din ce am mai citit pe forum stiu ca numai in anumite pozitii ale clapetei de circulare 'trimite' aer si prin acea tubulatura.
On topic: pana la intrarea in prag, este sigur etansa (ma refer la partea pasagerului), stiu de cand am schimbat filtrul de habitaclu. Ma pot apuca sa verific tubulatura integral, dar sincer eu sunt sceptic ca ar fi de la asta. As fi vrut insa o verificare de la cineva care are motorul incalzit, dureaza jumatate de minut 'sa pui mana' si sa vezi cam cat de cald e aerul ala. Cred ca primul pas pe care o sa-l fac o sa fie sa demontez tubulatura spre aeroterma si sa vad cat de cald pleaca aerul de acolo. This post has been edited by clr: 29 Dec 2008, 18:30 |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
In spate se simte un curent de aer cald, atunci cand functioneaza.
Intr-adevar, curentul este dirijat spre spate numai in anumite pozitii ale clapetei (fata si jos la climatronic). Nu este exclus nici ca articulatia clapetei sa fie "sarita". Daca demontezi tubulatura (capatul dinspre agregatul de clima) se vede clapeta si tija care o actioneaza printr-o articulatie gen "nuca". |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
19vik |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
clr: La mine, baga aer cald iarna si aer rece vara (daca am AC-ul pornit), pe vremea asta, -7,-8 grade, dureaza ceva mai mult pana baga cald prin spate decat prin fata, ca trebuie sa se incalzeasca si toata tubulatura aia, la fel vara, cand trebuie sa se raceasca. Dupa ce merg 10 minute, motorul e cat de cat cald, baga caldura, dar toata tapiteria e ca din frigider inca. La clima sunt 3 pozitii in care baga aer pe acolo: sus (parbriz)+jos, frontal+jos, sau totul pe jos. Dupa ce se incalzeste cat de cat, in mod AUTO da aer pe sus+jos (asa e la mine). La AC manual, vezi tu ce optiuni ai.
Inainte sa demontezi pe la aertoterma, vezi daca iti da caldura la picioare sofer si pasager, e aceeasi tubulatura, care are cate 4-5 fante acolo, apoi merge mai departe, pe stalp in jos si pe podea, ocoleste compartimentele de depozitare din podea si ajunge sub scaune. Daca scoti ornamentul de pe prag si rama compartimentului de depozitare, poti da mocheta la o parte (mai are un bumb de prindere in fata sub bord) si ai acces la tubulatura din podea. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
clr |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Sal,
Asta am facut astazi. Am circulat cca 30 minute cu ea, iar dupa aia am verificat, aerul era fierbinte, deci e ok. Data trecuta cand am testat, motorul se incalzise, la picioare in fata dadea aer fierbinte, dar in spate nu era ok, insa pe frigul care era, tot traseul era 'inghetat' (mai ales ca tubulatura o ia pe jos pe langa prag, deci e inghetata bine) si de aceea aerul nu era cald. Ca atare, alarma falsa, singura observatie este ca dureaza mai mult pana cand aerul in spate vine cald. |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 00:35 |