Check injection dupa 2 km fault injection, in sarcina se opreste motorul
![]() ![]() ![]() |
Check injection dupa 2 km fault injection, in sarcina se opreste motorul
livot_77 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 28 November 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault Chamade
R19
1990 TDE
|
|||
M i h a i |
![]()
Post
#2
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
1.Nu este bine sa o calci la 5000 ture cand acul de la temp nu este la jumatate...
2.1.9 dci nu ajunge la 5000 rpm..limitarea intra la 4800 3.Nu este bine sa o tii in limitare 2-3 minute...si pe loc.. 4.Ce eroare a dat la diagnoza? 5.Iti recomand o benzinara ![]() |
--------------------
------
------
------
|
|
livot_77 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 28 November 08 ![]() |
senzorul de la axa cu came , regulatorul de presiune injectorul 4 si plus inca vreo 3 senzori , si masina mea merge in 5000 si ceva de ture fara probleme pe loc nu in sarcina.Am bagat de la toate benzinariile si degeaba
28 Nov 2008, 23:30: Am fost la 3 testere si fiecare imi da erori diferite This post has been edited by livot_77: 28 Nov 2008, 23:30 |
--------------------
Renault Chamade
R19
1990 TDE
|
|
segcm |
![]()
Post
#4
|
![]() ... Entertainer Group: Members Posts: 642 Joined: 7 December 04 From: UE ![]() |
Poate e o mufa ...nu stiu ce senzor la rampa, si mai e un senzor jos la motor. In 90% din cazuri cica e contact imperfect la astea. Nu cred ca ai pb cu injectie ca doar e 1,9.
|
--------------------
Renault
Grand ESPACE - 2.0 dci Automat
- ** *1 ***
2012 Initiale Paris Fara semnatura
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#5
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
Sunt probleme si la 1.9 cu injectoarele...cel putin eu stiu cateva cazuri..Am inteles ca ai facut 3 diagnoze cu 3 aparate diferite...Toate aparatele sunt din reteaua renault? sau ai fost la ''baieti''? Daca ai facut corectia injectoarelor si valorile sunt bune inseamna ca problema ta este de la un senzor..
|
--------------------
------
------
------
|
|
livot_77 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 28 November 08 ![]() |
Explicatia de la Serus" la trepidatia motorului a fost tamponul hidraulicoelastic care apare la o anumita temperatura de 45-50grade si dispare la 55-60 grade, pentru acest defect trebuiau inlocuite 2 injectoare , regulatoe presiune si daca nu se remediaza dupa inlocuirea acestora trebuia sa schimb si pompa de injectie+ senzorii care dadeau erori .Va multumesc pentru indrumari si mai astept si altele , daca se poate sa imi indicati unde este senzorul d sub motor ca pe celelalte le-am curatat
28 Nov 2008, 23:56: singuri care iau dat de cap pentru o saptamana au fost niste mecnici din Colentina care acum sant arestati si nu mai pot sa iau legatura cu ei 29 Nov 2008, 00:00: am uitat sa va spun ca masina are doar 50000 de kilometri, iar aceasta eroare am avuto si in garantie si Serus nu mi-a gasit nimic This post has been edited by livot_77: 29 Nov 2008, 00:00 |
--------------------
Renault Chamade
R19
1990 TDE
|
|
Marius WAS |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 657 Joined: 19 October 08 From: Mioveni / ARGES ![]() |
am patit si eu ceva asemanator:
-daca iti da eroare la bord si apoi se opreste, e posibil sa fie de la injectoare, pompa, senzori -daca se opreste si apoi iti da eroare, e posibil sa ai aer pe instalatie, mai exact sa traga aer fals,iar in momentul in care o accelerezi in sarcina sa nu aiba motorina suficienta verifica conductele de motorina,la relantiu daca apar niste bule de aer pe ele... daca ai schimbat filtrul de motorina de curand, si nu ai pus original, asta s-ar putea sa fie cauza nu sunt mecanic, eu iti spun prin ce am trecut eu si ce rez am gasit dupa luni de asteptare,luni in care cei de la service Renault m-au tot pus sa schimb la piese si nimic |
--------------------
Renault
Megane R26 2.0 230CP
- ** - ** - WAS
2007
|
|
djems304 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 15 October 07 ![]() |
Am avut aceeasi problema...fiindu-mi picat filtrul de motorina picat din suportul in care este prins cu un colier..si avea aceleasi simptome..injection fault in sarcina..incepand de la 1000 rot/min. Problema rezolvata in strada de cineva care "se pricepe" purjand apa din filtrul de motorina, prin desfacerea unui capacel de dedesubtul filtrului de motorina. Poate te ajuta cu ceva.
|
--------------------
renault
megane
2007, 1,5 dci, expression
|
|
RADU__ |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
ar fi bine să verifici cât de reala este turația aia de 5000. Că tot ai eroare de senzor de turație. Acest lucru trebuie sa-l faci cu un turometru cu laser sau alt tip, separat de testul de diagnoză. Testerul si turometrul din bord culeg informația de pe același senzor. Deci posibil că aici să fie problema.
|
--------------------
Renault
Megane IV
- BV 22 ROC
Sedan TCE140 2022 tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 00:36 |