Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Check injection dupa 2 km fault injection, in sarcina se opreste motorul

livot_77
post 28 Nov 2008, 23:08
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 28 November 08




Porneste perfect , o accelerezi la 5000 de ture 2-3 minute , nu scoate fum deloc , nu trepideaza , pe calculator da foarte mici diferente dar cand bagi in viteza si vrei sa mergi mai sportiv imi apare fault injection dupa care se opreste motorul. O las 3 minute pun contactul cu piciorul pe frana dispare fault injection si ciclul se repeta.Daca mergi incet merge bine dar daca calc acceleratia mai tare se repeta figura. Am fost la multe servisuri si fiecare miau spus sa inlocuiesc alta piesa . Acesti oameni fac experiente pe bani mei, nu imi permit aceste experiente si asi dori un sfat sau un mecanic bun. Pacat de aceste masini ca nu avem meseriasi, cred ca Renault Franta nu stie ce se intampla in servisurile din Romania


--------------------
Renault Chamade R19 1990 TDE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 28 Nov 2008, 23:21
Post #2


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




1.Nu este bine sa o calci la 5000 ture cand acul de la temp nu este la jumatate...
2.1.9 dci nu ajunge la 5000 rpm..limitarea intra la 4800
3.Nu este bine sa o tii in limitare 2-3 minute...si pe loc..
4.Ce eroare a dat la diagnoza?
5.Iti recomand o benzinara wink.gif


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
livot_77
post 28 Nov 2008, 23:28
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 28 November 08




senzorul de la axa cu came , regulatorul de presiune injectorul 4 si plus inca vreo 3 senzori , si masina mea merge in 5000 si ceva de ture fara probleme pe loc nu in sarcina.Am bagat de la toate benzinariile si degeaba


28 Nov 2008, 23:30:
Am fost la 3 testere si fiecare imi da erori diferite

This post has been edited by livot_77: 28 Nov 2008, 23:30


--------------------
Renault Chamade R19 1990 TDE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
segcm
post 28 Nov 2008, 23:31
Post #4


... Entertainer


Group: Members
Posts: 642
Joined: 7 December 04
From: UE




Poate e o mufa ...nu stiu ce senzor la rampa, si mai e un senzor jos la motor. In 90% din cazuri cica e contact imperfect la astea. Nu cred ca ai pb cu injectie ca doar e 1,9.


--------------------
Renault Grand ESPACE - 2.0 dci Automat - ** *1 *** 2012 Initiale Paris
Fara semnatura
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 28 Nov 2008, 23:34
Post #5


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




Sunt probleme si la 1.9 cu injectoarele...cel putin eu stiu cateva cazuri..Am inteles ca ai facut 3 diagnoze cu 3 aparate diferite...Toate aparatele sunt din reteaua renault? sau ai fost la ''baieti''? Daca ai facut corectia injectoarelor si valorile sunt bune inseamna ca problema ta este de la un senzor..


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
livot_77
post 28 Nov 2008, 23:53
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 28 November 08




Explicatia de la Serus" la trepidatia motorului a fost tamponul hidraulicoelastic care apare la o anumita temperatura de 45-50grade si dispare la 55-60 grade, pentru acest defect trebuiau inlocuite 2 injectoare , regulatoe presiune si daca nu se remediaza dupa inlocuirea acestora trebuia sa schimb si pompa de injectie+ senzorii care dadeau erori .Va multumesc pentru indrumari si mai astept si altele , daca se poate sa imi indicati unde este senzorul d sub motor ca pe celelalte le-am curatat


28 Nov 2008, 23:56:
singuri care iau dat de cap pentru o saptamana au fost niste mecnici din Colentina care acum sant arestati si nu mai pot sa iau legatura cu ei

29 Nov 2008, 00:00:
am uitat sa va spun ca masina are doar 50000 de kilometri, iar aceasta eroare am avuto si in garantie si Serus nu mi-a gasit nimic

This post has been edited by livot_77: 29 Nov 2008, 00:00


--------------------
Renault Chamade R19 1990 TDE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius WAS
post 1 Dec 2008, 19:13
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 657
Joined: 19 October 08
From: Mioveni / ARGES




am patit si eu ceva asemanator:
-daca iti da eroare la bord si apoi se opreste, e posibil sa fie de la injectoare, pompa, senzori
-daca se opreste si apoi iti da eroare, e posibil sa ai aer pe instalatie, mai exact sa traga aer fals,iar in momentul in care o accelerezi in sarcina sa nu aiba motorina suficienta
verifica conductele de motorina,la relantiu daca apar niste bule de aer pe ele...
daca ai schimbat filtrul de motorina de curand, si nu ai pus original, asta s-ar putea sa fie cauza
nu sunt mecanic, eu iti spun prin ce am trecut eu si ce rez am gasit dupa luni de asteptare,luni in care cei de la service Renault m-au tot pus sa schimb la piese si nimic


--------------------
Renault Megane R26 2.0 230CP - ** - ** - WAS 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djems304
post 26 Dec 2008, 16:11
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 15 October 07




Am avut aceeasi problema...fiindu-mi picat filtrul de motorina picat din suportul in care este prins cu un colier..si avea aceleasi simptome..injection fault in sarcina..incepand de la 1000 rot/min. Problema rezolvata in strada de cineva care "se pricepe" purjand apa din filtrul de motorina, prin desfacerea unui capacel de dedesubtul filtrului de motorina. Poate te ajuta cu ceva.


--------------------
renault megane 2007, 1,5 dci, expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RADU__
post 26 Dec 2008, 16:19
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.255
Joined: 18 October 07
From: Brasov




ar fi bine să verifici cât de reala este turația aia de 5000. Că tot ai eroare de senzor de turație. Acest lucru trebuie sa-l faci cu un turometru cu laser sau alt tip, separat de testul de diagnoză. Testerul si turometrul din bord culeg informația de pe același senzor. Deci posibil că aici să fie problema.


--------------------
Renault Megane IV - BV 22 ROC Sedan TCE140 2022
tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 00:36
Dacia