Aerisire instalatie frana, stie cineva cum se executa?
![]() ![]() ![]() |
Aerisire instalatie frana, stie cineva cum se executa?
Hawk84 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 18 June 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 1 classic 1.9 dTi
2000
- CT-87-GCA
|
|||
VictorTM |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 15 August 08 ![]() |
Salut,
Nu stiu din ce cauza acum ca e mult mai frig afara poate, la pornirea motorului mi se aprinde si mie senzorul de la ABS. Sta aprins cateva secunde si apoi se stinge... |
--------------------
Renault
Megane
2000
|
|
mitzunator |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 25 December 07 From: Craiova ![]() |
bingo europa si la mine aceiasi prb frana se apasa sta 2 sec tare si apoi se duce usor pana la fund.......
|
--------------------
Renault
Megane 2
2008 [B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
|
|
INFANTERIST |
![]()
Post
#4
|
![]() - Group: Members Posts: 146 Joined: 20 January 08 From: Romania ![]() |
aerisirea, intelegem prin asta : scoatrea aerului dupa conducta ce transporta lichidul de frana si doar atat ...... nimic alceva
se face ca la dacia veche, si anume : - se face pedala (se apasa de mai multe ori pe pedala de frana) pana aceasta tine la picior - tinanad apasat pe pedala se desface aeristorul de la roata din fata (cu astea se incepe), moment in care lichidul de frana va purja afara (impreuna cu aerul) iar pedala se va inmuia (se duce la podea) - moment in care se va strange aerisitorul, iar dupa aceia se da drumul pedalei - se repeteta de 2-3 ori (sau pana cand iasa doar lichid fara aer) Atentie -e bine ca masina sa fie pe elevator sau pe un canal (mai usor de lucru) -e nevoie de 2 persoane -sa nu ramaneti fara lichid in borcan (completati dupa fiecare aerisire) -circuitu de spate e mai lung (trebuie repetat de mai multe ori) cam asa se face aerisirea, dar la voi cred ca problema e mai complicata si nu tine numai de aerisire This post has been edited by TAPELEALILI: 28 Nov 2008, 09:52 |
--------------------
MEGANE
1400 TCE
BREAK
|
|
RADU__ |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
la sist ABS aerisirea se face cel mai bine cu un tester care activeaza electrovalvele din ABS pe rand la fiecare roata. Pomparealichidului se face in acest caz cu sitemul de pompare din ABS, mult mai eficient si complect.
|
--------------------
Renault
Megane IV
Sedan TCE140 2022
- BV 22 ROC tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
Hawk84 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 18 June 08 From: Bucuresti ![]() |
merci TAPELEALILI, dar am facut aerisirea clasica pana am "pierdut" din borcan cam 300 ml lichid de frana si tot nu tine frana! (pe roate
de aseara vad ca inceput sa se stinga martorul de abs, dar cel mai curios este ca se stinge daca pornesc cu rotile virate stanga maxim ![]() ![]() acum am sa ma duc la o diagnoza compiuterizata sa vedem ce-mi zice! tineti-mi pumnii ![]() |
--------------------
Renault
Megane 1 classic 1.9 dTi
2000
- CT-87-GCA
|
|
RADU__ |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
o sa-ti spuna ca ai probleme cu un senzor de pe fata. Intrerupere sau semnal aiurea
|
--------------------
Renault
Megane IV
Sedan TCE140 2022
- BV 22 ROC tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
radunre |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Hawk84, fa un test complet de cablaj la senzorii ABS fata, in zona carenajului ai un punct de legatura (mufa) care face probleme cateodata, verifica din acel punct si conductivitatea firului pana la senzor, pot aparea intreruperi in cablu (acela se misca la fiecare virare, se verifica cu un ohmmetru in plaja 2Kohm). In ultima instanta, verifica si conectorul din computerul ABS.
|
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
Hawk84 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 18 June 08 From: Bucuresti ![]() |
Merci pentru sprijin!!!
Si acum sa va spun de ce nu-mi mergea ABS-ul si de ce nu aveam frana pe roata din dreapta fata! As pune pariu cu voi ca nu ati ghici, dar nu cred ca ati avea chef de glume ![]() Am masina de un an de zile si am fost de cel putin 10 ori in service autorizat Renault si nici unul nu a observat ca pe roata din dreapta fata am disc de frana de clio (care este mai mic in diametru) si etrier de clio ![]() ![]() ![]() Si senzorul de abs n-a mers pentru ca pe traseu avea o inaditura si facea un contact imperfec ![]() Deci in romania orice este posibil!!!! |
--------------------
Renault
Megane 1 classic 1.9 dTi
2000
- CT-87-GCA
|
|
HHF |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 4 May 04 ![]() |
Când am schimbat lichidul de frână, prin introducerea de lichid în instalație prin vasul de completare cu ajutorul unei pompe de presiune, pe la furtunurile spate lichidul ieșea cu un jet foarte slab, în timp ce la furtunurile de pe față ieșea un jet puternic. Mecanicul a zis ceva de genul că furtunurile de pe spate ar fi mai înfundate și ar trebui schimbate.
In acelasi timp am probleme cu uzura neuniforma a discurilor de frana spate. Pe unul dintre discuri (stanga spate) exista uzura de franare pe maxim 2 cm din diametrul discului. Discurile (Ferodo) si placutele (Ferodo Premier) au fost schimbate acum 8000km si cred ca de la inceput s-au comportat in acest fel. Parca si discul vechi (tot stanga spate) era neuniform uzat. Am verificat la mecanic etrierii si culisantele de franare de pe spate si tot nu s-a rezolvat problema. Pe placute am vazut cam multe particule metalice. Este posibil ca furtunurile de frana sa fie cauza uzurii neuniforme a discurilor? |
--------------------
Renault
Megane
1999
|
|
budspencer07 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 589 Joined: 11 December 14 From: Suceava ![]() |
Intradevar ai sanse sa mergi mai infranat dar aceasta se vede pe temperatura jantelor dupa un drum.Verifica sa culiseze placutele usor pe ghidaje si cilindrul sa se miste normal in suport.
|
--------------------
Land Rover
Range Rover
2015
|
|
HHF |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 4 May 04 ![]() |
A verificat mecanicul treaba aceasta. A dat toate plăcuțele jos, le-a mai pilit pe la extremități, și a verificat pe acolo sistemul de frânare și din păcate tot așa parțial frânează. Eu nu am mai auzit să se înfunde parțial furtunurile.
|
--------------------
Renault
Megane
1999
|
|
budspencer07 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 589 Joined: 11 December 14 From: Suceava ![]() |
Daca e infundat partial franeaza si ramane infranat cilindrul se detensioneaza greu.Bafta!!!
|
--------------------
Land Rover
Range Rover
2015
|
|
HHF |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 4 May 04 ![]() |
Poza 1 cu discul parțial uzat de pe stânga spate.
Poza 2 cu discul dreapta spate cu puncte și linii negre care în mod normal nu ar trebui să existe. Repet: Discuri și plăcuțe noi Ferodo cu 8000 km. De la inceput s-au comportat așa. Pe interiorul discurilor nu am observat probleme la ultima verificare, doar striații circulare Attached thumbnail(s) 20160912_122309_1024x768.jpg ( Size: 180.46k ) Number of downloads: 369 20160912_122125_1024x768.jpg ( Size: 205.05k ) Number of downloads: 380 |
--------------------
Renault
Megane
1999
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Poza 1 - tie nu iti fuinctioneaza franarea cum trebuie pe roata aia ...
Discurile Ferodo nu le recomand nimanui ... stiu destule experiente proaste cu ele ... La tine pare sa fie o problema de culise si etrier ... cand schimb placutele trebuie facut luna si bec tot ansamblul ... lucru care la noi nu se prea face .. Lichidul de frana cand a fost schimbat ultima data? This post has been edited by cj98czh: 13 Sep 2016, 14:35 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
HHF |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 4 May 04 ![]() |
Lichidul a fost schimbat acum 1 an.
Am demontat etrierul, am curățat plăcuțele, port-etrierul, plăcuțele de frână, suporții de metal pentru păcatele de frână. Plăcuțele de frână le-am scos din port-etrier forțat, după curățare de rugină și depuneri au intrat ușor. Am observat o chestie nouă, pe interior, discul este uzat spre interiorul butucul, nu și pe partea dinspre strada exterior, la fel cum se manifestă și pe exterior. M-am gândit cum acționează forțele generate de pistonul de frână, dar nu îmi dau seama cum de frecarea se realizează doar spre centrul discului. În prima poză este exteriorul discului iar în cea de a doua interiorul Attached thumbnail(s) 20161003_183536_768x1024.jpg ( Size: 166.34k ) Number of downloads: 337 20161003_183452_768x1024.jpg ( Size: 180.85k ) Number of downloads: 313 |
--------------------
Renault
Megane
1999
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Curata bine (sa fie ca nou) tot pe acolo ... etrierul tau nu functioneaza cum trebuie.
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
HHF |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 4 May 04 ![]() |
Am curățat. La culisante nu am umblat pentru ca se mișcau ușor și uniform ambele, și nu am umblat la piston. În rest am curățat lună.
|
--------------------
Renault
Megane
1999
|
|
eviltuning |
![]()
Post
#19
|
![]() 峠ドライバ Group: Members Posts: 494 Joined: 28 November 10 From: Brasov ![]() |
Da ce masina e?
|
--------------------
Renault
Megane 99' 2.o 16s RXE /
Laguna 08' 2.0 16v TCe GT
- BV 99 EVL
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 08:29 |