Problema pompa de benzina, Clio 1.4
![]() ![]() ![]() |
Problema pompa de benzina, Clio 1.4
teodorciurea |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 8 May 08 From: Braila ![]() |
|
||
--------------------
Renault Clio
RENAULT Clio
2008
- B85KGR
|
|||
cmandrei |
![]()
Post
#2
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Salut,
Masina nu este in garantie ? |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
teodorciurea |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 8 May 08 From: Braila ![]() |
Salut. Nu, nu mai este in garantie, asta este alta poveste
![]() Astept in continuare raspunsuri cu posibile cauze ale problemei, maine la 10 trebuie sa ma afisez iar la mecanic pentru noi incercari. Salutare. |
--------------------
Renault Clio
RENAULT Clio
2008
- B85KGR
|
|
hellcat |
![]()
Post
#4
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Poate masina e iesita din garantie din varii motive, insa ideea e ca daca esti din Braila te poti duce pana la Apan, la dealer, cu siguranta o verificare nu ar costa cat o pompa de benzina.
Mda, am scris in acelasi timp. E greu de dat cu parerea in astfel de cazuri, iar mecanicul daca nu are un tester de Renault e in ceata cu siguranta. Stiu ca si motorasul pas cu pas daca se defecteaza produce variatii de turatie, insa ar trebui sa porneasca. Trebuie luat in calcul si un posibil defect de natura electrica. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
teodorciurea |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 8 May 08 From: Braila ![]() |
Si eu tind sa cred ca este o problema de ordin electric, dar strict in ceea ce priveste pompa de benzina (am vz ca sunt pe acolo niste mufe, mase, fire, etc..), si tocmai din acest motiv nu cred ca se declanseaza nici pompa atunci cand este pus contactul.
Alte probleme de ordin electric, care sa provina de la motor, refuz sa cred ca ar putea surveni. Masina are 4000 km. Va salut. |
--------------------
Renault Clio
RENAULT Clio
2008
- B85KGR
|
|
hellcat |
![]()
Post
#6
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Pai inseamna ca trebuie s-o vada si un electrician, sa verifice tensiuni, mase, contacte imperfecte, releele si sigurantele.
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
mis2001 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 28 December 07 ![]() |
Pentru "teodorciurea": cat te-a costat pompa de benzina?
|
--------------------
Renault
Clio 1.4 8v 75 CP
2006/Symbol/Expresion
- AG 09 MIS
|
|
mirel-zwu |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 13 June 09 ![]() |
Salutare ,are cineva idee daca se potriveste pompa de benzina de pe logan la clio, motor 1.4 8v ?
This post has been edited by mirel-zwu: 13 Feb 2011, 18:49 |
--------------------
renault
clio
2002
- BZ-03-ZWU
|
|
Ygi_17 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 2 February 09 ![]() |
prost obicei la unii din cei care sciu pe forum:
arunca o problema ( ca cea de mai sus cu pompa de benzina ) si nu mai revin sa spuna si cum s-a rezolvat |
--------------------
Renault
Clio II - Symbol
2003 / 8V 75 CP
|
|
akcentstyle |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 13 May 08 ![]() |
Salutare,
O sa scriu aici problema mea ca sa nu mai patesc iar sa mi se inchida topicul pe motivul ca mai exista un topic cu o problema similara... Problema mea nu are legatura cu problema prezentata mai sus de colegul de forum, dar macar este vorba de aceiasi piesa... pompa de benzina. Dupa doi ani de schimbat furtunul din ansamblul pompei de benzina (furtun care se tot spargea) am hotarat zilele trecute ca e cazul sa termin odata balcul asta si am fost la un service pentru a a schimba pompa cu una noua. Omul mi-a comandat pompa dupa seria de sasiu, i-am dus si eu codul piesei originale aflat de aici de pe forum si am mai verificat inca o data impreuna codul si de pe piesa ca sa fim siguri ca e ce trebuie, mai exact aceasta - Sistem alimentare cu combustibil ITN 05-K0125 - corespondentul pompei origibale producator ITN Bulgaria, cel de la service mi-a spus ca a mai montan ITN si nu a avut probleme si ca este o buna solutie pret/calitate. Ieri a sosit pompa, toate bune si frumoase, ne-am uitat impreuna la ea comparand-o cu cea originala, pareau la fel, cu foarte mici diferent de forma, dar in mare aproape identice. Pompa era clar cea comandata, corespondenta pompei originale. A montat-o pe masina, am pus contactul de mai multe ori, pompa sa aude "bazaind" cand pun contactul, dar nici dupa ce am pus contactul de vreo 20 ori madsina nu porneste. Am verificat si cu furtunelele care duc la motor date jos, pompa nu scoate benzina cand pun contactul. Motorasul nu este ars pentru ca se aude cand pun contactul, dar pur si simplu nu scoate benzina. Am scos pompa din rezervor si am studiat-o impreuna cu mecanicul mai cu atentie. Am observat urmatoarea ciudatenie... firele mufei de la motorasul pompei (rosu si negru adica + si -) care fac legatura catre ansamblul pompei si de acolo prntr-o alta mufa cu restul masinii, sunt invers fata de pompa orginala. INVERS. Practic daca firele sunt inversate, din cate cred eu se intampla exact invers, adica se schimba sensul de functionare a motorasului, in loc sa scoata benzina din rezervor catre motor, lucreaza in sens invers.... incearca sa traga benzina de pe furtun catre rezervor. E corect ce spun? Problema e ca pompa a fost montata, si cel mai probabil furnizorul nu vrea sa accepte returul... S-a mai confruntata cineva cu o prbleme asemanatoare? E posibil sa comanzi piesa dupa cod si sa dai de o asemnea anomalie? Adica nici nu stiu, e o eroare (defect) de fabricatie la piesa care mi-a sosit mie sau asa e ea proiectata pe dos...? Ce fac? Sa schimb firele intre ele? Oricum nu e normal sa dau banii pe piesa noua si sa fac modificari ca sa mearga? Il las pe om (mecanic) cu paguba daca furnizorul refuza returul? Nu prea e problema mea dar... totusi... Multumesc anticiapt! |
--------------------
Renault
Symbol Fidji
- 2008 - 1.4 8v 75cp GPL Tomasseto
- -
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#11
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Defect de fabricatie mai mult ca sigur, schimba firele intre ele si vezi rezultatul. Nu are rost sa te complici acum cu returul ei, mai ales ca a fost scufundata in benzina.
This post has been edited by RazvanF: 1 Jul 2017, 20:27 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
akcentstyle |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 13 May 08 ![]() |
Nu stiu ce sa zic... Sunt semnele + si - gravate pe motoras exact acolo unde vin firele, adica firul rosu vine unde este semnul + si negru unde e semnul - deci nu pare a fi o eroare de montaj (ca a pus un nene la fabrica firele invers)... pare ca asa este conceputa pompa cu firele de + si - pe dos fata de original...
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji
- 2008 - 1.4 8v 75cp GPL Tomasseto
- -
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#13
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
In motor sunt conectate ok, in mufa sunt inversate. Scoti firele din mufa si le inversezi intre ele.
Este specificat sensul de rotatie al pompei? |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 16:09 |