laguna mea nu trage, am o laguna II 1,9 dci 120 cai
![]() ![]() ![]() |
laguna mea nu trage, am o laguna II 1,9 dci 120 cai
ricko_- |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 5 October 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Renalult Laguna @
2001
|
|||
$$ilvviu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Unde urca debitmetrul greu? Ca nu inteleg.
Poate fi debitmetrul dus, mai ales ca acest raspuns l-ai primit si de la service. Nu ar strica sa mai faci un test la alt service sau la un coleg care se ofera voluntar, dar pt asta sune-ne si noua de unde esti. Daca e debitmetrul dus schimba-l, alt sfat nu iti putem oferi. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
andu911 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
sau scoti mufa de la debitmetru, pana cumperi altul...
This post has been edited by andu911: 31 Oct 2008, 17:53 |
--------------------
-
-
-
|
|
Justincase |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 21 October 08 ![]() |
cele mai simple cauze sunt filtrele de aer neschimbate, benzina proasta (aviz petrom), jenti mai mari decat cele de fabrica, injectoare infundate, evacuare obturata. Mai departe sunt cauze tehnice destul de greu de diagnosticat si in general costisitoare de reparat
PS: ai remarcat cumva si o crestere a consumului nejustificat de mare fata de general? |
--------------------
BMW
Z3
1996
|
|
ricko_- |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 5 October 08 ![]() |
nu merge deloc laguna mea...nu urca mai mult de 100 km/h maxim 110....si e puturoasa rau...nu are demaraj...dak vreau sa-i dau scart..moare motorul....am observat ceva,,,3 injectoare sunt uscate iar unul e mai umed putin....dar nu se aude nici turbina cand intra....si nu te impinge scaunul de la spate....care sa fie buba stie cineva...sau cat costa o diagnoza la reprezentanta la renault,,,si dak imi depisteaza buba...merci///
|
--------------------
Renault
Renalult Laguna @
2001
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Nu ai nici un mesaj de eroare pe bord...vreun martor aprins?
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
cobretti3x |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 21 August 08 From: Baia Mare ![]() |
Consumabilele leai schimbat filtre (maiales aer si motorina)?????
|
--------------------
Renault
Laguna 2 Expresion
140Hp 2002
- MM-07-FCL Laguna 2
1.9 dCi 140Hp 2002 |
|
ricko_- |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 5 October 08 ![]() |
am schimbat tot pe ea....aer ,motorina ,filtru ulei....si uleiul schimbat...i-am pus si un filtru de aer sport si degeaba.....pe bord am 3 martori aprinsi....o bujie incandescenta semnul exclamari cu portocaliu si inca o rezistenta deasupra la bujie...care am inteles ca e un releu de preincalzire bujii...dar ce treaba au astea cu demarajul.....si cu puterea motorului....apropo si am si o pozitie arsa,,,poate de asta e aprins martorul acela cu semnul exclamarii.....stie cineva ce are masina mea,,,,,vi s-a intamplat asa ceva....?
This post has been edited by ricko_-: 24 Nov 2008, 16:40 |
--------------------
Renault
Renalult Laguna @
2001
|
|
BlackHole |
![]()
Post
#9
|
![]() Laguna Albastra Group: Members Posts: 206 Joined: 17 May 08 ![]() |
pai cum ce treaba sa aiba, normal ca, conteaza martorii aprinsi pe bord, probabil ai o defectiune ceva, dute la reprezentanta si fa-ti un test, te costa in jur de 150 de ron si asa depistezi problema
|
--------------------
Renault Laguna II
1.9 dCi 120CP
2001 Expression
- TM
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Cucoana din bord nu zice nimic? Probabil ca nu ai sinteza vocala.
Fii atent aici ca sunt Stan Patitu de cel putin 7 ori cu senzorul de presiune. Cum te uiti din fata masinii pe tubul ala mai gros de trece prin stanga bateriei si urca la admisie ai un senzor de la care pleaca trei fire (e chiar langa baterie). E posibil ca unul dintre ele sa fie rupt in izolatie si sa nu il vezi dar controleaza-le pe toate. Asa se manifesta si la mine, nu tragea de loc si era un chin sa ajung peste suta. This post has been edited by dan73205: 24 Nov 2008, 00:07 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
Lagunianul |
![]()
Post
#11
|
![]() Stig`s secret trainer Group: Members Posts: 1.073 Joined: 2 September 07 From: Cluj Napoca ![]() |
Semnul exclamarii din cate stiu eu este de la frana de mana trasa, sau nedecuplata complet.
24 Nov 2008, 12:32: CLIP test reno e 50 ron. Oriunde am fost a costat fix 50 Ron. This post has been edited by Lagunianul: 24 Nov 2008, 12:32 |
--------------------
Toyota
RAV4
2.2 D-4D "Cel mai bun mijloc de a învata sa te cunosti e sa încerci a-i întelege pe ceilalti." (Andre Gide)
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu zicsa te apuci sa citesti pe aici si dupa aia sa pui intrebari.... ca sunt probleme "clasice" si arhidiscutate....
http://www.reno.ro/probleme-Valva-EGR-t45576.html http://www.reno.ro/probleme-injectoare-t108419.html http://www.reno.ro/s-a-dus-turbina-t64923.html Si astea doar la o simpla cautare...nu-ti fie lene... Cati km are masina ta? ca din ce spui tu acolo... mi se pare ca ar fi ceva... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
ricko_- |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 5 October 08 ![]() |
masina e din 2001 are 140 mii,,dar nu stiu sigur dak sunt reali,....si in legatura cu celelalte topicuri de care zice colegul...le-am citit pe toate ....dar nu m-a ajutat decat foarte putin....oare sa nu fie sigur turbina?
la tester mi-a dat decat debitmetru defect...si releul aceala de preincalzire bujii.....oare la renault sa stie care e buba adevarata de nu fuge masina mea.......... ![]() |
--------------------
Renault
Renalult Laguna @
2001
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Lipsa de putere datorata turbinii e insotita si de zgomotul facut de palele care ating carcasa, pana atunci nu simti o scadere a puterii, cel mult iti bea uleiul cu pofta.
Ai verificat firele alea de la senzorul ala de presiune cum ti-am zis mai sus? Ai scos mufa de la debitmetru sa mergi cu ea scoas cum ti-a zis Andu? Nu cred ca nu ai gasit nimic sa te ajute pe forum ca s-a discutat mult si de turbina si de senzori, EGR si alte minuni. This post has been edited by dan73205: 24 Nov 2008, 17:39 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
Lagunianul |
![]()
Post
#15
|
![]() Stig`s secret trainer Group: Members Posts: 1.073 Joined: 2 September 07 From: Cluj Napoca ![]() |
Debitmetrul daca nu e bulit de tot se poate curata, nu e obligatoriu sa schimbi. EGR poate fi 'foarte' vinovat de asemenea, si de asemenea se poate curata, dar nu cred ca cei de la reno si-ar bate capul, e nevoie de multa atentie ca se poate rupe si nu vor ei sa isi faca paguba. Din ce oras esti poate e careva din zona si te poate trimite la un mecanic 'testat' ??
Si a mea e din 2001 si am 220.000 si cred ca de la 180.000 incoace am curatat EGR de vreo 3 ori si cu siguranta prin martie curat iarasi ![]() Totusi eu nu m-am lamurit cu semnul ala de exclamare care zici ca iti ramane aprins in bord, si care din cate stiu eu e frana de mana. |
--------------------
Toyota
RAV4
2.2 D-4D "Cel mai bun mijloc de a învata sa te cunosti e sa încerci a-i întelege pe ceilalti." (Andre Gide)
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Eu am curatat debitmetrul care are o constructie destul de simpla si nu prea are cum sa se adune mizerie pe acolo...poate la altii o fi, nu stiu. Nu se curata cu orice, eu am gasit abia la o firma din Tulcea un spray...CRC Air senzor cleaner...17 lei. Miroase a alcool izopropilic cand dai cu el si banuiala mea e ca asta era in spray ca nu scria pe eticheta ce contine. e posibil ca la el sa fie imbacsit mai ales ca a zis ca a gasit depuneri uleioase in filtrul de aer.
This post has been edited by dan73205: 24 Nov 2008, 22:57 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
Lagunianul |
![]()
Post
#17
|
![]() Stig`s secret trainer Group: Members Posts: 1.073 Joined: 2 September 07 From: Cluj Napoca ![]() |
cu acelasi spray am curatat si eu. Nu l-am gasit pe rafturi, ci l-a avut un prieten in service si a zis ca "ma ajuta"
![]() |
--------------------
Toyota
RAV4
2.2 D-4D "Cel mai bun mijloc de a învata sa te cunosti e sa încerci a-i întelege pe ceilalti." (Andre Gide)
|
|
ricko_- |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 5 October 08 ![]() |
am scos si mufa de la debitmetru....ulei nu consuma...m-am uitat si la senzorul ala,de pe coloana de admisie si degeaba.....si in legatura cu semnul ala al exclamari pentru colegul care nu a inteles e semnul portocaliu.,,,,cu cel rosu.....
mai am sa incerc treaba cu egr-ul dar nu ma pricep sa-l desfac....eu stau in bucuresti ...dak stie cineva si poate sa ma ajute fac cinste mare dak o fac .... ![]() |
--------------------
Renault
Renalult Laguna @
2001
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Daca e rupt in izolatie degeaba de uiti ca nu ai sa vezi nimic. Ia-le la pipait, vezi care se indoaie mai usor si in timpul asta pune pe cineva sa vada daca dispare martorul ala din bord ca poate mai face contact...rezistenta portocalie. Se rupe de regula chiar de langa mufa.
This post has been edited by dan73205: 25 Nov 2008, 18:47 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
ricko_- |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 5 October 08 ![]() |
nu se aude nici turbina cand intra.....la 2500 rpm....m-am uitat la un tip la masina si la 2500 se auzea cum fluiera.....la mine nu se aude nimik..........
26 Nov 2008, 19:56: dan 73205 lasa un id de mess dak e pe privat sa vb.......sincer nu stiu ce sa fac si acum nu am timp sa merg la service........... This post has been edited by ricko_-: 26 Nov 2008, 19:56 |
--------------------
Renault
Renalult Laguna @
2001
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Daca nu gresesc eu (si rog pe cei ce stiu mai multe, ca sunt destui p'aci, sa ma corecteze daca gresesc) ...rolul wastegate sau al vanelor de la geometria variabila e sa controleze gazele de evacuare care intra in turbina pentru a o actiona astfel incat compresorul ce e actionat de turbina sa dea cantitatea optima de aer la admisie. Daca nu ar fi asa ceva la turatii foarte mari turbina s-ar duce naibii pentru ca nu ar putea rezista la turatiile generate de gazele de evacuare. In momentul in care se intampla ceva in sistem, ca de exemplu nefunctionarea senzorului de presiune de supraalimentare, calculatorul, nemaistiind ce presiune de aer e la admisie probabil ca reduce la minim cantitatea de gaze de evacuare ce antreneaza turbina prin intermediul asa numitului TRS care actioneaza la randul lui direct asupra geometriei variabile (wategate-ului). De asta, cred eu, ca TRS-ul bazaie la relanti foarte tare cand nu functioneaza senzorul asta desi in mod normal nu se aude, pentru ca el asta face in momentul ala: functioneaza la maxim ca sa zic asa limitand cantitatea de gaze de ardere ce actioneaza turbina. La turatii mai mici nu se simte efectul pentru ca oricum turbina atunci nu are un randament foarte mare dar la turatii mai mari e ca si cum nu ai avea turbo deloc. De asta cred eu ca nu auzi nici suieratul turbinei, pentru ca ea e antrenata mult mai putin, de unde si lipsa de putere. Pentru ultima oara iti spun (te somez chiar
![]() This post has been edited by dan73205: 26 Nov 2008, 20:28 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
ricko_- |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 5 October 08 ![]() |
trs-el e al ala de e in stamga cand te uiti la motor........sus langa stergatoatre........?
si senzorul ala ce sa-i fac......... l-am miscat....dar la fire nu se vede nimik...........oare cei de la renault poate sa ma ajute...sau poate cineva din buc sa ma ajute......fac cinste.............mare |
--------------------
Renault
Renalult Laguna @
2001
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Da, ala e ..cel mai de sus in stanga, negru. E cuplat la doua furtunase de cauciuc. Bazaie tare la relanti? Daca era rupt un fir din alea trei de la senzor se simtea la mana...adica acolo unde e rupt s-ar fi indoit mai usor.
This post has been edited by dan73205: 27 Nov 2008, 22:03 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Poate fi TRS-ul dereglat (slabe sanse sa se arda) si atunci nu mai functioneaza turbina la parametri.
Eu sunt patit cu el, mi-a luat cam o luna sau doua sa ii gasesc pozitia ideala. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
ricko_- |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 5 October 08 ![]() |
da se aude un bazait ciudat la relanti.....am incercat sa mai misc de el......dar degaba.....o sa mai incerc multumesc mult de sfat.....m-am mai linistit....cat e un trs-nou,,,,
eu creadeam ca e turbina...... |
--------------------
Renault
Renalult Laguna @
2001
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Degeaba misti de el, trebuie reglat.
Are un surub. Il insurubezi pana la capat (atentie, daca strangi tare strambi tablita) si apoi dai drumul aproximativ 1 tura si jumatate. Apoi mai reglezi in jurul acestei pozitii. Cel putin asa e la mine, nu am mai reglat altele dupa acest procedeu. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Dan73 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Cu certitudine TRS-ul bazaia tare (il auzeam si din masina) cand se rupea un fir de la senzorul de presiune...si mi s-a rupt de cel putin 7 ori asa ca nu ma insel iar in timpul asta puterea scadea considerabil astfel incat cu foarte mare greutate si in foarte mult timp treceam de 100. Tu Silviule ai umblat la TRS-ul ala si banuiesc ca ai facut probe de mers cu el in diverse pozitii. Pierdeai in asemenea hal putere incat sa nu poti trece de 100-110?. In afara de asta aveai mesajul de injectie defecta in bord cum are el?
Repet: la mine doua fire s-au rupt in izolatie si cu greu iti dadeai seama ca sunt rupte numai miscand de fiecare in parte mi-am dat seama care e rupt pentru ca auzeam mesajul vocal al masinii "einspritzung defekt"). Deci, daca nu sunt firele de la senzorul de presiune atunci poate e TRS-ul, dar nu dereglat, ci mai degraba ars...complet bulit desi e putin probabil. Dar ...in sfarsit, eu ii spun sa controleze si sa se asigure ca firele de la senzor sunt in regula iar el zice ca s-a uitat si par in regula. Daca manifestarile nu ar fi fost 100% identice nu ma agitam atata sa ii fac binele cu forta. This post has been edited by dan73205: 28 Nov 2008, 23:13 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Cand nu era reglat TRS-ul corespunzator imi aparea "injection failure", motorul abia tragea si abia puteam ajunge la 100.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Dan73 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Bun, eu sunt sigur ca e asa cum spui...ceea ce mi se pare insa suspect e ca reglajul ala al TRS-ului sa permita ajungerea in faza de "injectie defecta". Asa gandesc eu ...adica reglajul ala ar fi trebuit sa se invarta in jurul unui optim nu sa mearga pana acolo incat calculatorul sa dea "injection failure"...din acest motiv am presupus ca mai degraba TRS-ul ar trebui sa fie "complet bulit".
This post has been edited by dan73205: 1 Dec 2008, 00:48 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
ricko_- |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 5 October 08 ![]() |
am unblat si la trs-ul ala........dar nimik...poate trebie sa mai reglez pe acolo,.,,,,,,,nu se simte nimik....am gasit un punct in care bazaia rau trs-ul ala.....asta inseamna ca a ars sau mai e bun?
|
--------------------
Renault
Renalult Laguna @
2001
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 08:42 |