Huruit / Suierat aer conditionat, cauze, remedieri
Huruit / Suierat aer conditionat, cauze, remedieri
doru_3/89 |
29 Sep 2008, 14:29
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 26 September 06 |
|
||
--------------------
renault
clio symbol
2003 - 1.4 8V 75CP
|
|||
Laurentziu83 |
29 Sep 2008, 19:33
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.590 Joined: 17 May 05 |
Freonul de la aerul conditionat e stocat la presiune de ceva bari pe instalatie. Cand e sa bufneasca o teava se va evapora in cateva secunde sub forma unui fum alb (patita de mine).
La tine cred ca sunt comenzile de climatizare defecte in unitate, si nu isi mai fac treaba. Ca sa verifici daca instalatia isi mai face treaba, cu motorul si AC-ul pornit, cauti conductele de la AC (in partea stanga cum te uiti la motor, sunt argintii, si trec pe deasupra contraaripii), una din ele va fi rece, la cca cateva grade peste zero si umeda de condens. |
--------------------
.
.
.
|
|
doru_3/89 |
30 Sep 2008, 08:36
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 26 September 06 |
ok.
o sa verific azi si maine o sa va spun ce am constatat. mersi de explicatie. |
--------------------
renault
clio symbol
2003 - 1.4 8V 75CP
|
|
reculetz |
1 Oct 2008, 20:08
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 13 September 08 |
Parerea mea e sa verifici aeroterma, eventual sa mergi la un service sa o dea jos si o curetze..
|
--------------------
BMW
316
3c
- IS-87-MDL
|
|
doru_3/89 |
2 Oct 2008, 07:32
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 26 September 06 |
salut.
am verificat tevile de la circuitul de aer conditionat cu motorul si aerul conditionat pornit. una dintre tevi este doar putin mai rece decat cealalta (nu ceva de genul aproape de 0 grade si cu condens pe ea)... posibil sa fi scapat freonul pe undeva? mi se pare ciudat pentru ca am folosit aerul conditionat si mergea foarte bine si apoi dintr-o data sa nu mai maerga... |
--------------------
renault
clio symbol
2003 - 1.4 8V 75CP
|
|
danutz_r |
2 Oct 2008, 15:55
Post
#6
|
© ...membru cu symbol ™ Group: Members Posts: 596 Joined: 27 October 06 From: Bucuresti ... u.e |
si eu am avut o problema asemanatoare... dar sueratul era si pe ventilatie, tot aerul era imprastiat in bord fara sa mai iasa prin aeratoare(in cazul meu nici comanda de directionare a aerului nu mai functiona normal).
in final am rezolvat problema . |
--------------------
renault symbol
fidji
1.5 dci 80 CP
|
|
doru_3/89 |
3 Oct 2008, 07:19
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 26 September 06 |
comanda de directionare functioneaza normal. fluxul de aer iese in masina in functie de cum este dirijat. problema la mine e ca suieratul se aude doar cand pornesc aerul conditionat..
|
--------------------
renault
clio symbol
2003 - 1.4 8V 75CP
|
|
andreis |
18 May 2009, 07:18
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.686 Joined: 30 June 06 From: B u c u r e s t i |
Buna ziua,
Am cautat pe forum, dar nu am gasit ce anume ma interesa, asa ca mi-am permis sa deschid un topic nou si sa va cer sa ma ajutati cu o nelamurire. Problema este un zgomot, un zumzet care se aude la comperesorul de aer contionat, cred, vine de undeva din compartimentul motor si nu stiu ce e mai exact. Am fost ieri prin oras si am stat prins la Fantana Miorita spre Baneasa destul de mult, foarte cald, am pornit AC mergea ok, am dat la maxim rece si pe treapta 2 la vetilatie, cu recirculare. La cateva minute dupa, am auzit acest zumzet constant in intensitate. Aerul mergea normal, baga rece bine, dar zgomotul normal de ventilare era dublat de acesta nou. Am oprit aerul, s-a oprit si zumzetul. Apoi l-am pornit iar, iar se aude dupa 2-3 minute. Am oprit motorul, am pornit dupa 2-3 minute, am dat drumu la AC, nu s-a mai auzit nimic. E prima data cand se aude sau cand am auzit eu, asta nu stiu, mai ales ca merg cu muzica pornita de obicei. De la ce se aude si ce poate sa fie? Masina are ~ 30k de km, a avut revizia acum cateva zile si nu s-a observat nimic la instatia de AC. |
--------------------
ex Renault
Megane
2.2 1,6 16v
|
|
al3 |
18 May 2009, 09:15
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 7 June 07 From: Bacau/Iasi |
masina vibra cand se auzea zumzaitul??
|
--------------------
Ford
Focus
2006 Ghia 1.6 16V TI-VCT
- BC
|
|
andreis |
18 May 2009, 09:21
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.686 Joined: 30 June 06 From: B u c u r e s t i |
Nu, inafara de zgomot, nu se intampla nimic special. Masina era oprita in coloana, motorul era pornit la relanti, temperatura era normala. Chiar m-a surprins.
|
--------------------
ex Renault
Megane
2.2 1,6 16v
|
|
al3 |
18 May 2009, 09:43
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 7 June 07 From: Bacau/Iasi |
Este huruitul compresorului, se datoreaza temperaturii crescute de afara, la mine se aude ca un motor diesel zgomotul. este ceva normal..
|
--------------------
Ford
Focus
2006 Ghia 1.6 16V TI-VCT
- BC
|
|
andreis |
18 May 2009, 09:58
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.686 Joined: 30 June 06 From: B u c u r e s t i |
Da, e posibil sa fie normal, nu l-am mai auzit pana acum si de aia mi s-a parut putin ciudat, plus ca nu stiam ce zgomot face compresorul de la AC.
Multumesc al3 |
--------------------
ex Renault
Megane
2.2 1,6 16v
|
|
bdiac |
18 May 2009, 17:59
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 11 August 07 |
salut!la mine se aude un suierat in partea stg a bordului numai la viteza de 130 km pe h si peste! zici ca e ceas....pot sa nu ma uit la turometru ca atunci cind suiera stiu ca e 130! in rest nici o problema, totul ok, si cu ac si fara ac!
|
--------------------
..........
...........
................ fidji, 1,5dci, 85cp, phase 4
|
|
vallixx |
19 May 2009, 20:46
Post
#14
|
Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.428 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti |
Aia n-are nici o treaba ci AC_ul. Aia e de la vant si de la etansarea sa zicem perfectibila a usilor fata. Vezi ca era un tutorial pe undeva. Daca il gasesc postez si link.
|
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
harciog2005 |
1 Jul 2009, 11:55
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 1 October 07 |
Salut,
Cu ceva timp in urma a intrat in partea din dreapta (aripa, geam fata sparta, portiere) un Logan. La constatare am observat ca atunci cand pzitionez AC-ul pe dezaburire scoate un suierat. Cei de la service au verificat AC-ul si spun ca singura varianta ar fi sa dea bordul jos pentru a verifica. Banuiala mea este ca a sarit o bucatica de geam si mi-a blocat ceva pe acolo. El scoate aer rece dar are un suierat ff puternic. Cei de la asigurari nu vor sa aprobe sa se demonteze bordul pe motiv ca daca era stricat mai de demult. Pe celelalte pozitii nu am probleme, AC-ul merge fff bine. La acest moment nu stiu daca sa repar pe banii mei sau sa las masina in pace si sa merg inainte cu ea asa. Daca v-ati lovit de o asemenea problema va rog sa ma sfatuiti ce sa fac. Multumesc anticipat |
--------------------
renault
21
1989
|
|
harciog2005 |
3 Jul 2009, 08:04
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 1 October 07 |
Butonul prin care reglez pozitia pe unde iese aerul conditionat s-a blocat (este pe pozitia de aer la picioare si scoate aerul prin bord la parbriz). Sunt posesor de Clio din 2004 si este prima problema aparuta.
Din discutiile purtate cu un mecanic, acesta sustine ca trebuie dat jos bordul si umblat acolo. Nu prea stiu daca este asa, sau nu, dar din cate am inteles daca il dau jos trebuie sa am electrician bun pentru al aseza corect la loc. As vrea sa stiu daca trebuie dat neaparat jos bordul, sau se poate rezolva si altfel problema. Daca a dat jos cineva bordul la Clio, cat de greu este de pus inapoi? |
--------------------
renault
21
1989
|
|
PhilipMorris |
3 Jul 2009, 08:46
Post
#17
|
dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name |
Ma indoiesc sa trebuiasca dat tot bordul jos. Eu to'ma ce mi-am montat un suport de telefon acolo si a trebuit sa fiu sigur ca nu gauresc vreun fir, ceva. panoul de control aer e separat de bord, prins in patru suruburi cu cap in stea. Se desfac si panoul devine mobil, il poti scoate si lucra pe sub bord.
l.e. daca e butonul de vina. Daca sunt blocate clapetele de directionare aer, e mai greu. Nu stiu daca poti umbla pe sub bord fara sa il desfaci. Bordul necesita, din spusele colegilor, o zi de munca si cat de cat cunostinte mecanice si electrice. Mie personal mi se pare greu de dat jos. This post has been edited by PhilipMorris: 3 Jul 2009, 08:57 |
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
harciog2005 |
3 Jul 2009, 08:58
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 1 October 07 |
Multumesc pentru raspuns PhilipMorris.
O sa verific si te anunt rezultatul |
--------------------
renault
21
1989
|
|
alx1 |
8 Jul 2009, 08:27
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 22 April 05 From: BUC |
Daca ai avut masina in service reparata pe asigurarea RCA a celui vinovat, iar tu ai semnat la service fisa de accept, nu mai ai ce sa faci.
Eu de ex, pur si simplu nu am avut cum sa ajung ziua pe lumina la receptia masinii intr-un caz aproape identic cu al tau. Asa ca am ajuns seara pe intuneric si nu am vazut nimic din ce au reparat. Ulterior, bineinteles am constatat mai multe nereguli care tin de neglijenta celor de la service. Ce sa mai fac? Ata ete, mi-am facut nervi si atat. Aproape toti mecanicii se gandesc la spaga, iar daca nu esti atent cu ei, iese treaba de mantuiala. Imi este pur si simplu lehamite de starea asta care tinde sa se generalizeze in proportie apropiata de maxim. In cazul tau, este clar, mai scoti ceva banuti din buzunar si te duci la un service si investighezi. Sfat: Din experienta proprie iti pot spune ca pt probleme mai delicate este bine sa mergi direct la un service Reno. Altfel iti pierzi timpul si nu rezolvi nimic. Dar 5% poti avea bafta la un service nededicat. Succes! |
--------------------
Renault
Clio
2003 Bicorp WROTE:B-48-ALS
[SIZE=1]Clio Bicorp 1.5 Dci |
|
onlinedriver |
15 Jul 2009, 01:13
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 15 July 09 From: Cluj-Napoca |
Stai linistit si nu te du nicaieri. Poti rezolva treaba si singur. Citeste topicul: http://www.reno.ro/Comanda-flux-aer-blocata-t118048.html si fa ce scrie acolo. Am patit acelasi lucru. Ca recomandare o observatie: la mine am suprapus dintele rotitei dintate albe care are pe el o galma cit un virf de ac cu piciorusul negru din stinga. Si merge. Ca sa-ti fie mai usor decupleaza mufa de alimentare din vecinatate.
|
--------------------
Renault
Clio II, 1,5dci
2004/Expression
|
|
krm |
24 Jul 2009, 11:09
Post
#21
|
why aye man Group: Members Posts: 12 Joined: 14 May 06 |
Eu sunt curios cum si-a rezolvat doru_3/89 problema, pentru ca de exact acelasi lucru m-am lovit si eu azi.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 8v
2000
- -
|
|
aurelyan |
16 Mar 2010, 22:22
Post
#22
|
Membru cu familie Group: Members Posts: 1.280 Joined: 20 June 09 From: Iasi |
Salut, o problema legata tot de aerul conditionat si zgomotele care insotesc functionarea acestuia: dupa ce pornesc AC-ul se aude un suierat/scartait in zona curelelor (nu am reusit sa identific locul zgomotului). Zgomotul il pot sesiza doar la relanti, iar atunci cand accelerez si zgomotul devine mai puternic si nu este permanent, cand inceteaza imediat, cand continua si dupa ce nu mai accelerez.
masina are 38.000 km. pareri, opinii...multumesc |
--------------------
Ford
Focus Mk3
2012 - 1.6 16v Ti-VCT Imbatranesc si tot invat - Eschil
|
|
cip31 |
17 Mar 2010, 16:02
Post
#23
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 |
Zgomotul provine de la rola intinzatoare. Se recomanda inlocuirea intregului set.
|
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
aurelyan |
17 Mar 2010, 18:54
Post
#24
|
Membru cu familie Group: Members Posts: 1.280 Joined: 20 June 09 From: Iasi |
ce inseamna mai exact intregul set?
|
--------------------
Ford
Focus Mk3
2012 - 1.6 16v Ti-VCT Imbatranesc si tot invat - Eschil
|
|
cmandrei |
17 Mar 2010, 19:05
Post
#25
|
NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.438 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures |
Rola fixa, rola cu intinzator, curea accesorii.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Dan73 |
17 Mar 2010, 19:16
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 |
Ar putea fi o problema cu fulia de la alternator.
This post has been edited by Dan73: 17 Mar 2010, 19:30 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
aurelyan |
17 Mar 2010, 19:57
Post
#27
|
Membru cu familie Group: Members Posts: 1.280 Joined: 20 June 09 From: Iasi |
E neaparat nevoie sa le schimb sau merge doar sa mai intind cureaua? Ma gandeam sa le schimb odata cu distributia...
|
--------------------
Ford
Focus Mk3
2012 - 1.6 16v Ti-VCT Imbatranesc si tot invat - Eschil
|
|
Dan73 |
17 Mar 2010, 20:12
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 |
Nu stiu cum e la Clio. La Laguna nu se intinde nimic...e un arc la rola intinzatoare care nu se regleaza. Deci nu prea ai cum sa strangi cureaua
Fulia aia de la alternator incepe sa faca zgomot cand cuplezi consumatori, bineinteles, numai in cazul in care are probleme...de aia m-am gandit la ea. This post has been edited by Dan73: 17 Mar 2010, 20:14 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
bdiac |
23 Mar 2010, 13:51
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 11 August 07 |
va salut
ieri cand erau 18 grade la soare, nu ca azi, dintr o data incepe sa se auda dinspre aeratoarele din mijloc, un suierat precum apa curgand printr-o teava. exact ca la ghiuveta, sau baie...... dc opream AC se oprea si sunetu..... am dat apoi 16 grade sa vad dc se raceste....nu se chinuia tare sa raceasca.....sau poate mi se parea ca nu era mare diferenta fata de afara. mentionez ca e prima data cand se aude, azi nu ca e frig, si masina are 43miikm. ati mai avut asa ceva? |
--------------------
..........
...........
................ fidji, 1,5dci, 85cp, phase 4
|
|
cip31 |
23 Mar 2010, 14:38
Post
#30
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 |
Verifica daca nu cumva mai trebuie completat cu lichid de racire sau poate sunt pierderi pe undeva.
|
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
căutare personalizată
|
||
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th September 2024 - 00:43 |