megane ka0505 1,9dci, motor care se opreste in mers
![]() ![]() ![]() |
megane ka0505 1,9dci, motor care se opreste in mers
simolau |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 12 August 08 ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
KAO5O5 MEGANE BREAK
2003/F9Q-K7/1,9 dCI
|
|||
Georginho |
![]()
Post
#2
|
![]() Inventiv Group: Members Posts: 1.002 Joined: 6 July 07 ![]() |
Din ce spui si eu sunt de aceeasi parere: este ceva electric pe sistemul de alimentare cu motorina. Ori contacte imperfecte, ori ceva "pe duca".
Mai da-ne si alte detalii... |
--------------------
***
***
***
|
|
simolau |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 12 August 08 ![]() |
Multumesc pentru promptitudine! Stau cu ochii cat cepele sa vad daca imi da cineva vreo idee...
masina are 164.000 km si merge impecabil - asa spun eu, necunoscatoare, dar si mesterii - in afara de problema asta care mie mi se pare grava. din martie, dupa vopsit - unii spun ca ar avea legatura - motorul se opreste in mers, indiferent daca sunt in accelerare sau decelerare. porneste singur , dupa ,,sutul" de rigoare. nu e o regula in opriri: se opreste si cu motorul rece, si cu el cald. si se opreste si daca stau pe loc, fara sa fie bagata in viteza. porneste bine, nu chiar ,,la sfert" ca la inceput. la bord ramane aprins becul acela cu ,,sarme". se opreste si mai des, si mai rar. adica de 2-3 ori in 500 m sau dupa o saptamana o data. oricum nu pot sa plec cu ea nicaieri. si prin oras mi-e cam teama. daca raman cu ea in intersectie... nu cloncane, nu maraie, nu baraie, merge ,,rotund", se accelereaza frumos, nu scoate fum decat la forjat dar am inteles ca e normal le diesel. motorina pun de la mol, petrom. reviziile au fost facute la timp, ulei, filtre, tot ce trebuie.. va rog sa ma indrumati catre un electrician, electronist competent. m-am saturat de carpaci. am cheltuit o groaza - egr, releu, testare de fiecare data - de 7 ori. multumesc!!! This post has been edited by simolau: 12 Aug 2008, 18:19 |
--------------------
RENAULT
KAO5O5 MEGANE BREAK
2003/F9Q-K7/1,9 dCI
|
|
Georginho |
![]()
Post
#4
|
![]() Inventiv Group: Members Posts: 1.002 Joined: 6 July 07 ![]() |
Referitor la "ramane aprins becul acela cu sarme" - cred ca te referi la martorul care indica o problema la bujii. De ele n-ai zis nimic. Le-ai schimbat la timp?
|
--------------------
***
***
***
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.374 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu au nici o treaba bujiile cu functionarea motorului...porneste si functioneaza impecabil cu toate arse.....
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
simolau |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 12 August 08 ![]() |
da, scuze ca n-am precizat. bujiile au fost primele pe care mi le-au schimbat cand a aparut defectiunea. acum vreo 5 luni. de atunci n-am facut mai mult de 1000 km.
am uitat de bujii... ![]() This post has been edited by simolau: 13 Aug 2008, 13:33 |
--------------------
RENAULT
KAO5O5 MEGANE BREAK
2003/F9Q-K7/1,9 dCI
|
|
miri98 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 7 November 07 ![]() |
poate este pompa de joasa presiune pe duca
|
--------------------
renault
megane
2003 1,9dci
|
|
btr |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 27 January 08 ![]() |
saliu
daca crezi ca imi poti spune exact ce se intampla(defectul exact dat de tester clip) contacteaza-ma si te rezolv garantat This post has been edited by btr: 19 Sep 2008, 21:03 |
--------------------
renault
11
1980
|
|
dcsiki |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 15 February 05 From: Brasov ![]() |
Am un cunoscut care a patit la fel cu un peugeot partner ...... si a fost murdarie pe sorbul pompei de joasa presiune ( la el aceea pompa era in rezervor , la reprezentanta i-au clatit rezervorul ... a mers asa vreo 2 sapatamani dupa care a reaparut problema .... solutia a fost dat jos rezeror , desfacut pompa si curatata ) .
Am vazut ca ai shimbat si pompa de motorina ...... dar sorbul / rezervorul l-au curatat ? La motoarele 1,9dci nu era problema cu pilitura metalica ( ca la 1,5 dci) dar mai stii .... De unde ai alimentat cu motorina ? Daca ai mai pus si din alte surse .... asta e riscul ..... BAFTA This post has been edited by dcsiki: 20 Sep 2008, 07:16 |
--------------------
VW
Bora
2002 Break older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci |
|
cj98czh |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.374 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
La tipul asta de Megane pompa nu este in rezervor...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
dodyalfaed |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 26 January 10 ![]() |
Salutare,simolau...cum ai rezolvat? ca asa am patit si eu.
|
--------------------
Renault
Megane 1 ph. 2
2002, classic, 1.9 dci
- IL 01 DDC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th July 2025 - 10:25 |