Barbotare aer in vasul de racire, Barbotare aer in vasul de racire
![]() ![]() ![]() |
Barbotare aer in vasul de racire, Barbotare aer in vasul de racire
razvan_b |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 13 January 06 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
Adi R5 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.432 Joined: 29 August 06 From: A R A D ![]() |
daca nu e garnitura atunci poate fii chiulasa fisurata sau chiar vreun cilindru fisurat.
|
--------------------
Renault
Espace
2007
|
|
razvan_b |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 13 January 06 ![]() |
chiulasa... nu parea sa fie, acum cilindri nu stiu, desi m-am uitat la ei cand am scos chiuloasa si, dupa ochi cel putin, aratau foarte bine. cum ma prind daca e ceva fisurat? sa masor compresia? poate apare vre-o diferenta mai mare la un piston. nu mananca ulei de loc (la 10 000 pun maxim 0,5 litri si are 190 000 kim reali - nu a mai fost alt proprietar)
|
-------------------- |
|
RADU__ |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
Testul se face cu o pompa speciala care ar trebui sa fie in orice service mai rasarit. Pompa se cupleaza prin infiletare sau cu un dispozitiv universal la busonul radiatorului sau al vasului de expansiune.
Lichidul trebui sa fie rece mai jos de 30º C Se pompeaza in in instalatia de racire presiune pana la max 1,5 artm si se urmareste manometrul dispozitivului. Presiunea nu trebuie sa sca da mai repede de 30min. Daca scade se cauta locul scurgerii de lichid. Daca nu scade atunci inseamna ca a ai probleme cu transferul de caldura. Daca fenomenul este vizibil si cu apa rece (20ºC) atunci sigur este vorba de o scapare de compresie in instalatia de racire si va trebui sa demontezi chiulasa sa vezi ce si cum. Acest lucru se mai evidentiaza si prin "ingenunchiarea" motorului la pornire la primele invartiri ale arborelui cotit, sau prin prezenta apei in ulei. Ultimul fenomen se evidentiaza dupa ce motorul s-a racit, prin slabirea busonului de golire a uleiului. Daca curge apa....nasol. Daca nu, inseamna ca macar cilindri si blocul au scapat. Acum mai spune si tu ceva ca eu am dat destule indicii. |
--------------------
Renault
Megane IV
- BV 22 ROC
Sedan TCE140 2022 tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
razvan_b |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 13 January 06 ![]() |
maine incerc, am o pompa cu manometru, pentru furca de bicicleta(are ceva supapa si odata umflat nu mai vine aerul inapoi - cred ca merge f bine pt asa ceva), fac eu o adaptare ceva si ii bag ceva aera poi urmaresc. chestia cu apa, nu stu nu am verificat, dar o sa ma uit si la asta.
|
-------------------- |
|
Adi R5 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.432 Joined: 29 August 06 From: A R A D ![]() |
nu stiu daca mai are rost sa intreb..dar: termostatul functioneaza? ai incercat sa vezi daca mai fierbe apa in motor daca ai caldura deschisa la maxim si aeroterma pornita? radiatorul nu e colmatat?
|
--------------------
Renault
Espace
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th August 2025 - 16:25 |