Alternator, demontare
![]() ![]() ![]() |
Alternator, demontare
johnny.m |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 3 February 08 ![]() |
|
||
--------------------
renault 25 tx
renault 25 tx
1990, 2,2i
|
|||
aly_vo |
![]()
Post
#2
|
![]() . . . Group: Members Posts: 475 Joined: 23 September 07 From: Nehoiu \ Buzau ![]() |
Se desfac niste suruburi... cel lung care este deasupra alternatorului si cel de jos de la intinzator. Se da jos cureaua.......a auitasem mufa din spate si firul gros de +12v si inainte de toate desfa borna de la baterie !
Apropo nu e pus langa servodirectie ci langa pompa pt servo....! Succes ! |
--------------------
Audi
A6
Quattro Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
|
|
tutu |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 19 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Bun, dupa ce s-au desfacut mufa dela excitatie, s-au demontat cablurile si apoi toate suruburile de fixare a alternatorului, el este liber sa-l rotesti ,sa-l sucesti dar nu prea ai cum sa-l dai afara pt. interventie.
Asa caeu am indoit o piesa de tabla aproximativ triunghiulara , in sus , dupa ce in prealabil am desfacut un mic surubel cu care se tine ea de masca interioara a masinii( intre far si radiator ). Fiindca acolo se afla si claxonul care e prins si el tot cu un surub si piulita de rama interioara a farului stinga , l-am dat jos si pe claxon ca sa-mi fac loc. Am indoit usor de tabla in sus , cat sa-i faca loc la alternator sa iasa , ridicand in sus de el. Trebuie rotit de el ca sa iasa ' la mustata "" pe acolo, nici sa mutilezi tablita respectiva ca sa nu mai stea la locul ei dupa aia. Poate or fi si alte metode de demontat, dar eu asa am procedat si l-am scos de 2 ori , l-am pus inapoi si merge OK. Voi reveni cu o poza daca vreti ! |
--------------------
Renault 25 GTX
Dacia Break
1987
- B-08-BYP
|
|
jonny_bravo |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 25 March 08 ![]() |
ai aici partea de manual in care e si demontarea alternatorului pt toate motoarele. bafta ...
Attached File(s) ![]() |
--------------------
renault
r25
1988 V6 injectie 2800 cmc
|
|
johnny.m |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 3 February 08 ![]() |
am rezolvat-o, eu am mai avut piese de la o alta masina si am foarte multe piese de schimb, dar l-am dat jos si l-am scos foarte repede dupa ce am demontat filtrul de aer ( un surub) si l-am scos prin lateral f.f. repede.
Alternatorul vechi are un papuc rupt sa vad daca o sa pot sa-l lipesc. Mersi mult. |
--------------------
renault 25 tx
renault 25 tx
1990, 2,2i
|
|
tutu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 19 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Despre asta vorbeam mai sus.
Attached thumbnail(s) photo2.jpg ( Size: 35.33k ) Number of downloads: 746 |
--------------------
Renault 25 GTX
Dacia Break
1987
- B-08-BYP
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#7
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
Salutare !
Am un alternator de rezerva si vreau sa il curat (eventual reconditionez - daca e cazul) personal. Nu am mai desfacut alternatoare pan acu. Cateva sfaturi pentru desfacere ar fi extraordinare deoarece nu vreau sa invat pe el (si din necunoastere sa il stric). Multumesc ! |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 16:17 |