temperatura motor, variaza
![]() ![]() ![]() |
temperatura motor, variaza
Ryk |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.563 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti / Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane III
2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
- N-am...
|
|||
shadower |
![]()
Post
#2
|
![]() EVERYTHING IS SPORT Group: Members Posts: 84 Joined: 2 June 08 ![]() |
Ai mai sesizat pana acum treaba asta sau e prima data? Rulai cu viteza cand ai observat?
|
--------------------
RENAULT
Megane
RS CUP Renault Sport Technologies
|
|
Ryk |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.563 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti / Ploiesti ![]() |
am sesizat asta la o viteza cam de 90-100, aca maream viteza crestea si statea la normal.. Dar la intoarcere culmea, nu a mai scazut deloc, am stat cu ochii pe ac de la bucuresti pana la ploiesti. si am mers cam la fel daca stau sa ma gandesc.
LE: Am facut un test, am iesit putin din oras. Daca merg constant sa zic cu 80-90, sta oarecum acolo acul. Daca o accelerez creste, dar nu ajunge nici macar sa acopere total linia de mijloc, deci nu creste peste cat ar trebuii sa stea normal, dar scade. Acum eu am atins usor masina, am intrat in spatele unuia, dar nici armatura de pe dedesupt nu s-a indonit vreun pic, dar am dat jos masca mica de plastic ca s-au rupt piciorusele si m-am uitat pe acolo si am observat ca este un plastic cam slabit pe acolo are un joc destul de mare. Ma gandesc acum de la vant sa impinga plasticul acela si sa atinga putin radiatorul si acesta sa porneasca termocupla si daia sa scada temperatura? This post has been edited by Ryk: 28 Jun 2008, 03:21 |
--------------------
Renault
Megane III
2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
- N-am...
|
|
Ryk |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.563 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti / Ploiesti ![]() |
Am observat ceva nou, doar in mers imi scade temperatura, asta daca ajung prin viteza a 3.
|
--------------------
Renault
Megane III
2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
- N-am...
|
|
shadower |
![]()
Post
#5
|
![]() EVERYTHING IS SPORT Group: Members Posts: 84 Joined: 2 June 08 ![]() |
Sincer nu prea am idee ce poate fi... Cred ca cel mai bine e sa le faci o vizita celor de la Renault...
|
--------------------
RENAULT
Megane
RS CUP Renault Sport Technologies
|
|
Ryk |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.563 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti / Ploiesti ![]() |
Oricum vizita tot trebuia sa o fac. Dar ma gandeam ca ma poate lamuri cineva.
<span class='edit'>30 Jun 2008, 13:32:</span> Poate stie cineva ce se intampla?? Poate s-a mai lovit cineva de aceeasi problema? Si inca o intrebare, mecanicul la telefon mi-a spus ca pot sa merg cu ea asa, dar voi ce spuneti este periculos pt. motor sa merg asa? se poate defecta ceva? se poate cala motorul ? 1 Jul 2008, 02:30: dar chiar nimeni nu s-a mai lovit de problema asta?? Nici macar la o alta masina? This post has been edited by Ryk: 1 Jul 2008, 02:30 |
--------------------
Renault
Megane III
2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
- N-am...
|
|
mikidnl |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 19 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Schimba termostatul. Probabil cel de pe masina a ramas blocat pe deschis. Asta explica de ce la viteze mai mari motorul se raceste.
|
--------------------
Renault
Megene II bicorp
2004 1.5 dCI
- B-87-SDM B 87 SDM
1.5 dci, 60 kW |
|
Bhal |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 30 April 07 ![]() |
am lovit si eu pe cineva (o intreaga poveste, nu a fost vina mea, ma rog...) si claxonul mi-a perforat radiatorul in partea de sus.
Din cate stiu eu.... temperatura motorului "scade" pe bord cand sonda nu mai este in apa, ca nu mai are ce masura. Asa ca verifica si nivelul de apa in vasul de expansiune... U never know... |
--------------------
Renault
Megane 2.2
Sedan Expression + Clima 1.6 16V 2007
|
|
Vio |
![]()
Post
#9
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Temperatura motorului mai scade si cand cobori in panta cu masina "in viteza"... n-o fi din cauza aia?...
|
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
Ryk |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.563 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti / Ploiesti ![]() |
apa arata cu motorul rece ca este la linia de MAX. Ieri am mers cu masina dupa ce a stat cam 3 zile nemiscata, si a fost totul ok. Temperatura a crescut a scazut putin si apoi a crescut iar la jumate si acolo a ramas toata seara, am oprit motorul si l-am pornit de mai multe ori ... si a scazut cum era normal in functie de cum se racea cand era oprit si cum mergeam crestea la jumate acolo unde trebuie sa stea.
Din cauza accidentului m-am uitat si nu este nici o problema, radiatoarele sunt cu mult in spate fata de bara si armatura. Defapt sigurul lucru afectat este bara in sine si fagurele ala cred. Vio, eu in panta nu prea m-am uitat, ci pe drum drept am vazut eu. Bine ce e drept e ca atunci cand urc creste normal. Unii mi-au zis ca e normal sa faca asa, altii mi-au spus ca nu. Spre exemplu un prieten cu un fiat punto mi-a spus ca si la el face la fel si ca e normal. Cineva mi-a spus ca poate fi de la chiuloasa, sa nu se fi marit distanta acolo si sa intre mai mult aer in motor. Dar ma gandesc ca daca era asa era tot timpul scazuta temperatura, nu o data era la normal, alta data mai scazuta. Astazi sper sa ajung la o verificare. 4 Jul 2008, 22:57: da... si cum ma asteptam nu am ajuns la service dar saptamana viitoare sigur ajung. Azi pe la 4 dupa amiaza, am mers cu masina totul normal. Seara cand am plecat de la servici, mi-a crescut temperatura aproape de jumate iar apoi cand coboram in panta a scazut si apoi a mai crescut pana la jumate iar a mai scazut putin si apoi a ramas la jumate. Ciudat rau de tot, eu vreau sa va intreb daca este periculos pt. motor sa merg asa. In parcare in seara asta am zis sa dau drumul la AC sa vad daca porneste ventilatorul, si a pornit dar cred ca a pornit pt. cateva secunde sa zic maxim un minut pe treapta de ventilare maxima a termocuplei, apoi invartindu-se mai incet. Iar un lucru ciudat ca stiu ca atunci cand pornesti AC termocupla pleaca direct pe treapta ce-a mai mare This post has been edited by Ryk: 4 Jul 2008, 22:57 |
--------------------
Renault
Megane III
2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
- N-am...
|
|
Sp!ke |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru dreptaci Group: Members Posts: 421 Joined: 13 October 07 From: Bucharest ![]() |
Problema ta cu temperatura apei e cauzata de doua surse posibile:
1. Termostatul este decalibrat si ramane pe deschis pana scade cu mult temperatura apei si atunci isi aduce aminte de job-ul lui; 2. Senzorul de temperatura, cel care determina pornirea GMV-ului functioneaza anormal. E posibil sa fie una din aceste cauze sau chiar amandoua. |
--------------------
Dacia
Logan MCV 1.5 DCI 77kw & Logan 1.4 MPI 55kw
2007/2009 Laureate Renault Logan... by Dacia...
|
|
Ryk |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.563 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti / Ploiesti ![]() |
inteleg Sp!ke si asta sa inteleg ca poate determina supraincalzirea motorului?
La relanti niciodata nu am vazut sa mearga GMV-ul. Adica am venit dupa un drum de la bucuresti si cand am parcat, m-am dat jos si am ridicat capota sa vad daca se invarte si pauza, nimic. This post has been edited by Ryk: 4 Jul 2008, 23:13 |
--------------------
Renault
Megane III
2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
- N-am...
|
|
Sp!ke |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru dreptaci Group: Members Posts: 421 Joined: 13 October 07 From: Bucharest ![]() |
Se poate si asta! Daca nu deschide la temperatura la care ar trebui, e firesc sa se incalseasca motorul.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV 1.5 DCI 77kw & Logan 1.4 MPI 55kw
2007/2009 Laureate Renault Logan... by Dacia...
|
|
Ryk |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.563 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti / Ploiesti ![]() |
La relanti niciodata nu am vazut sa mearga GMV-ul. Adica am venit dupa un drum de la bucuresti si cand am parcat, m-am dat jos si am ridicat capota sa vad daca se invarte si pauza, nimic. Dar daca se incalzeste motorul ar trebuii sa-mi arate pe bord ca temperatura este in crestere nu?
|
--------------------
Renault
Megane III
2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
- N-am...
|
|
Sp!ke |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru dreptaci Group: Members Posts: 421 Joined: 13 October 07 From: Bucharest ![]() |
La ralanti, degajarea de caldura (din partea motorului) nu e foarte mare, e incomparabila mai mica decat atunci cand motorul e in sarcina, din acest motiv, GMV-ul nu intra in functiune. Probabil daca ai fi asteptat 20-30min, ar fi pornit. La ralanti porneste foarte greu pentru motorul pierde caldura si prin blocul motor, chiulasa si tubulaturi.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV 1.5 DCI 77kw & Logan 1.4 MPI 55kw
2007/2009 Laureate Renault Logan... by Dacia...
|
|
Ryk |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.563 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti / Ploiesti ![]() |
pai atunci ma gandesc ca poate termostatul ramane deschis mai mult timp si cum ai zis si tu se raceste prea mult sau daca senzorul de temperatura porneste GMV prea devreme? ca banuiesc ca altfel daca era ceva de supraincalzire a motorului imi arata acul pe bord, nu?
This post has been edited by Ryk: 5 Jul 2008, 01:41 |
--------------------
Renault
Megane III
2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
- N-am...
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
La un Opel, pe vremuri, am avut o problema similara din cauza termostatului.
Am demontat termostatul (pentru ce se putea) si am curatit bine tija centrala si locasul acesteia. Din cauza "pietrei" depuse, tija centrala nu mai culisa uniform pe locasul ei, se agata si dadea tot felul de "rateuri" ciudate. La inceput incercam si eu corelatii intre turatie / viteza si temperatura indicata. Bineinteles ca ma facut toate astea, inclusiv verificarea, dupa ce cumparasem un termostat nou, pe care l-am dat cu masina cu tot la vanzare ! ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
Ryk |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.563 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti / Ploiesti ![]() |
deci sa inteleg ca de vina ar fi termostatul. Eu unul asa ma gandesc pt. ca daca ar fi senzorul care porneste GMV, temperatura ar scadea tot timpul cand am AC pornit, si nu e asa cu toate ca porneste GMV cand dau drumu la AC. In concluzie eu zic ca e termostatul care deschide prea mult si prea devreme. Asta este teoria care o spun eu. Acum daca voi aveti si alte teorii spuneti-le aici, oricare este binevenita.
|
--------------------
Renault
Megane III
2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
- N-am...
|
|
Ryk |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.563 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti / Ploiesti ![]() |
mi s-a spus dupa verificare ca 90% este termostat, pt. ca restul sunt ok, totul merge in regula.
|
--------------------
Renault
Megane III
2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
- N-am...
|
|
Ryk |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.563 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti / Ploiesti ![]() |
acum, cum se putea mai bine. Nu se poate schimba doar termostatul ci trebuie schimbat tot suportul de plastic din care mai face parte si sonda de temperatura. Dar mai trebuie asteptat o groaza de timp pana il aduce original pt. ca dealerii din oras nu il aduc.
|
--------------------
Renault
Megane III
2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
- N-am...
|
|
nassus |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 299 Joined: 24 June 05 From: Bistrita ![]() |
La mine porneste ventilatorul de radiator din secunda 1 cand pornesc masina, chiar daca afara sunt -5 grade.. Si nu se mai opreste deloc..
Am constatat ca tensiunea de incarcare este de 13.5V si mi se pare prea mica. Toate aceste probleme le-am intampinat dupa ce mi-am scos masina din service (dupa intalnire laterala cu un copac). Cei de la service mi-au spus ca dimineata nu a pornit deloc si dupa ce au scos-o din cuptor a facut la fel.. Ceva idei? Stie careva unde este situat senzorul de temperatura? Merita sa ma duc la reprezentanta renault sau sa ma duc la un alt service cat de cat mai rasarit..? |
--------------------
Opel
Insignia Sport Tourer 163cp
2014
|
|
Ryk |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.563 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti / Ploiesti ![]() |
Poate atunci cand ti-au pus piesele nu au facut legaturile corect si au pus ventilatorul pe direct si merge non-stop. Eu asta zic ca ar fi singura problema ca alta nu vad.
|
--------------------
Renault
Megane III
2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
- N-am...
|
|
nr1_gogon_1979 |
![]()
Post
#23
|
![]() MEMBRUL Group: Members Posts: 729 Joined: 22 August 08 From: Bucuresti: Floreasca & Muncii ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2007 Dacia 1310 TX/1989
Renault Laguna I RN/1994 Chrysler 300c /2010 Mercedes E280 CDI 4Matic /2009 Mercedes C200 diesel /1994 |
|
nassus |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 299 Joined: 24 June 05 From: Bistrita ![]() |
Sunt din bistrita deci nu am treaba cu SERUS.. In schimb nu a fost nevoie sa umble sub capota pt ca doar usa si pragul au fost afectate.. Sunt curios sa vad ce efect are scoaterea mufei de la senzorul de temperatura...
Azi am fost la acelasi service si mi-au pus masina pe tester (non CLIP) si nu era nici o eroare. This post has been edited by nassus: 26 Nov 2008, 22:25 |
--------------------
Opel
Insignia Sport Tourer 163cp
2014
|
|
19vik |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Daca ventilatorul merge continuu, motorul nu ajunge la temperatura de regim, dar oricum, indicatorul din bord se misca?
Senzorul de temperatura antigel e pe langa egr si senzorul de presiune atmosferica, 244 in schita: Senzor_temperatura_antigel.jpg ( Size: 222.5k ) Number of downloads: 2772 Are doua fire care merg la conectorul B al ECU, pinii H2 si H3, iar comanda ventilatorului se da prin UPC. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
nassus |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 299 Joined: 24 June 05 From: Bistrita ![]() |
Mersi de poza.. cred ca am sa cobor imediat sa vad ce se intampla daca deconectez senzorul...
Am citit acum in manualul service, cum ca daca faci mentenanta la sursa de alimentare (1337 in poza) trebuie sa reprogramezi tipul alternatorului. Ma gandesc eu acum: oare trebuie reprogramata sursa din cauza ca s-a terminat bateria si de asta nu mai incarca suficient? Oricum dau o fuga pana la reprezentanta sa puna CLIP-ul pe masina si sa vad exact ce are... Later edit: Am fost si am scos mufa de la senzor si nu a mai pornit masina dar ventilatorul da. Daca scot mufa in timp ce merge masina, nu se intampla nimic (doar erori in calculator cred) si tot nu se opreste ventilatorul. Pe de alta parte cred ca imi este pe moarte bateria pt ca tensiunea la borne dupa ce a stat cam 6 ore in frig, este de 11.9 V. Tensiunea creste la 14V cand pornesc motorul si dupa vreo 30 min scade la 13.5.. Deci sunt ceva probleme.. Ce imi recomantati? This post has been edited by nassus: 27 Nov 2008, 00:45 |
--------------------
Opel
Insignia Sport Tourer 163cp
2014
|
|
nassus |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 299 Joined: 24 June 05 From: Bistrita ![]() |
Gata s-ar rezolvat.. Erau oxidate terminalele de la senzorul de presiune de pe conducta de AC si ii spunea computerului ca am pornit AC-ul la putere maxima si ca trebuie sa raceasca radiatorul (de la AC).
Dupa un test de baterie cu rezultat semi pozitiv (Baterie buna - reincarcati complet) am adus bateria in casa si o las pana maine dimineata sa se incarce si apoi vreau sa vad ca imi indica tensiunea de incarcare. 28 Nov 2008, 19:37: Se pare ca tot atat imi incarca.. oscileaza rapid intre 13.4 si 13.7.. ![]() Ma tot gandesc la faptul ca cei de la service mi-au lasat bateria in masina cand au bagat-o in cuptor la 60 grade si cred a patit ceva, desi testerul a spus ca e buna... Mai are careva idei? Sau trebuie sa imi mut postul la alt topic legat de baterii? This post has been edited by nassus: 28 Nov 2008, 19:37 |
--------------------
Opel
Insignia Sport Tourer 163cp
2014
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Se pare ca-i comuna problema cu oscilatul temperaturii la 1.4 16v.
Daca am 3000 rot/min sau mai mult temperatura sta la 90*C.La relanti la fel,urca la 90.Insa in mers,la o turatie sub 3000,gen 2500,2700 acul scade intre a doua linie si cea de mijloc. Acum,cineva mia- zis ca poate fi senzorul de pe chiuloasa,responsabil cu masurarea lichidului de racire,care s-ar potrivi de la Logan,sau termostatul. Imi poate spune cineva dupa VIN,ce tip de termostat am?A,si pe Clip,se poate vedea cine-i de vina,senzorul sau termostatul? Si tot ca o parere,sa merg pe termostat de origine sau aftermarket? Multumesc anticipat! |
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
19vik |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Vezi in link cele 2 tipuri de cutie termostat, te uiti la masina de care ai, demontabil cu flansa si 3 suruburi (reperul 6 in schita), sau dintr-o bucata:
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=134...dpost&p=1676645 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Este dintr-o bucata
![]() |
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 15:33 |