RX4 Electrovana ralanti, Unde este?
![]() ![]() ![]() |
RX4 Electrovana ralanti, Unde este?
andreigosman |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 8 October 06 ![]() |
|
||
--------------------
VW
Golf VII 1.2 TSI
ex Renault Scenic RX4 2.0 16V
|
|||
bobby_mates |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 6 August 07 From: Cluj-Napoca, Romania ![]() |
si eu am patit la fel si era debitmetrul.... si la mine se tot incarca EGR-ul... dar merge si asa
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Scenic RX4 1.9dCi 75kW
2002
- CJ-92-MAT
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.332 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
bobby_mates - el are benzina tu ai diesel.... cam mare diferenta.... si EGR incarcat arata ca turbina este obosita... deci merge... dar nu foarte mult...
This post has been edited by cj98czh: 27 Feb 2010, 00:00 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
ccris |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 22 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Salut andreigosman, ai aflat ceva intre timp?
La mine suna motorul a diesel, am incercat anul trecut sa curat clapeta de acceleratie (nu stiu daca e acelasi lucru cu electrovana de relanti) dar n-am reusit sa scot o piesa (galeria de plastic) fara sa fortez o garnitura care o tinea si am renuntat la idee. This post has been edited by ccris: 2 Mar 2010, 15:06 |
--------------------
RENAULT
TWINGO 1.2 16V 2001 / Scenic RX4 2.0 16V 2002
__
|
|
andreigosman |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 8 October 06 ![]() |
Da, am aflat, daca se poate spune asa. Problema mea de atunci nu era de la electronava de relanti, aveam 2 buji terminate si din cauza aia facea asa urat.
Oricum, acum chair am o problema cu electronava relati, in sensul ca pana se incalzeste motorul, fluctueaza turatie 1000-2000. Dra nu mai imi bat capul sa pun eu mana pe ea, o sa o duc la renault si sa se descurce ei. Electrovana se pare ca este in partea stanga, in spatele motorului, cum te uiti din fata. Intra in ea o mufa si un furtun. Nu stiu cum se desface, poate cineva care are acces la Dialogsys ne poate pune schema explodata aici Daca suna motorul a diesel, la relanti, am pattit si eu asta, era de vina fulia defazoare. La relanti, tacanea ca o dacie cu tachetii dereglati. S-a rezolvat la service, 750ron fulia plus o noua curea de distributie si manopera aferenta This post has been edited by andreigosman: 2 Mar 2010, 15:28 |
--------------------
VW
Golf VII 1.2 TSI
ex Renault Scenic RX4 2.0 16V
|
|
catnico |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 14 April 07 From: bucuresti colentina ![]() |
daca imi amintesc bine am postat pe acest subiect.
se desface usor(2 suruburi vertical dispuse cu stea interioara).atentie la o ring sa nu il pierzi.atentie la pozitia acului de reglaj(mai gros decit un ac din plastic)dupa ce il cureti(cu blindete si fara sa tragi de el)sa fie pozitionat cam la aceiasi dimensiune.cureti si partea ramasa pe masina. La pornire pui contactul si astepti 15 sec(o sa auzi niste zgomote de la ea).faci asta de vreo 3 ori.este o calibrare .s-ar putea la inceput sa fie un pic turata dar dupa 5 minute de folosire normala pe drum isi revine . pt curatat folosesti spray de curatat(pt discuri de frina) sau degripant .nu uita sa il stergi. |
--------------------
renault
Rx4
benzina 2001
- b
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 22:04 |