Lipsa tensiune la Aeroterma
![]() ![]() ![]() |
Lipsa tensiune la Aeroterma
Madriann |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|||
adrian mgn |
![]()
Post
#2
|
![]() megane ... reno megane ! Group: Members Posts: 1.073 Joined: 5 April 08 From: timisoara ![]() |
Ti-am trimis pe PM niste poze poate te ajuta...
|
--------------------
Mgn II 1.5dci/105cp
18" Arrays custom wheels-Eibach+KYB Suspension-
BMC filters-Chrome window trims-Xenon
- Smoked taillights Custom navi integrated into central dashboard , GroundZero audio line
Vanity, definitely my favorite sin! |
|
Madriann |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
Multumesc Adrian mgn, numai ce am terminat.
Era un fir galben (+) pe un conector chiar din blocul de sigurante, pe care a trebuit sa-l dau jos...era oxidat, ars, a fost un contac imperfect care a tot dat scantei pana a ars izolatie, pe urma s-a intrerupt definitiv...l-am curatat, l-am pus la loc si merge bine acum...nu stiu cat timp, dar macar stiu unde sa intervin acum (o groaza de chestii am demontat). Am rezolvat-o si cu treptele, merg toate 4 acum, dupa un strap de cupru peste dioda aia...ca tot veni vorba, am vazut pe forum unele pareri, gresite cred, despre ea(rezistor, siguranta)....la cum arata montajul, pare o dioda de protectie impotriva eventualelor t.e.m. induse (consumator inductiv, aeroterma. Posibil sa ma insel totusi...oricum, cu prima ocazie, o sa o inlocuiesc cu o dioda de curent mare, sa fiu linistit. Inca o data, multumiri de tutorial...foarte de folos ![]() This post has been edited by Madriann: 21 Jun 2008, 17:29 |
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
alex0507 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 28 January 07 From: BV ![]() |
Am si eu o problema asemanatoare, nu-mi merge ventilatorul pe nicio treapta si nu stiu unde sa ma mai uit. Am demontat partea aia din bord si mufa era bagata bine, siguranta din tablou era ok dar mai departe nu stiu ce sa fac.
Aaa si porneste cand are el chef, acu nu merge acu merge deci cred ca e vreun contact imperfect dar nu stiu unde. ![]() Niste idei, sfaturi sunt binevenite ![]() Am verificat acum ventilatorul si merge, se pare ca la caldura mare face fite. This post has been edited by alex0507: 5 Jul 2008, 09:43 |
--------------------
Renault
Megane
2002 Classic Expression, 1.9 dCi
|
|
radunre |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
alex0507 - nu cumva ai problema la motoras ? daca periile sunt pe duca face cam asa. In rest, circuitul electric e simplu, baterie-siguranta-comutator rotativ-rezistente viteza-motoras. Verifica pe mufa aceea mare care intra in tubulatura aer (mufa care alimenteaza rezistentele si motorarul), daca ai acolo tensiune pe diversi pini in functie de pozitia comutatorului rotativ problema e la rezistenele de reglare a turatiei sau motoras.
|
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
alex0507 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 28 January 07 From: BV ![]() |
Mersi mult, ai fost de ajutor
![]() Am dat jos si am ajuns la mufa aia mare de care zici, are curent deci nu cred ca e de vina. In schimb rezistenta aia era ruginita rau si am dat cu spray pe ea. Motorasul inca e la locul lui pentru ca e cam greu de dat jos si poate nu e de vina dar maine verific daca mai face figuri si daca e necesar il dau jos si il duc la un vecin care se ocupa cu astea. |
--------------------
Renault
Megane
2002 Classic Expression, 1.9 dCi
|
|
tykazs |
![]()
Post
#7
|
Aurel Group: Members Posts: 108 Joined: 11 January 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Madriann @ 21 Jun 2008, 17:29) Multumesc Adrian mgn, numai ce am terminat. Era un fir galben (+) pe un conector chiar din blocul de sigurante, pe care a trebuit sa-l dau jos...era oxidat, ars, a fost un contac imperfect care a tot dat scantei pana a ars izolatie, pe urma s-a intrerupt definitiv...l-am curatat, l-am pus la loc si merge bine acum...nu stiu cat timp, dar macar stiu unde sa intervin acum (o groaza de chestii am demontat). Am rezolvat-o si cu treptele, merg toate 4 acum, dupa un strap de cupru peste dioda aia...ca tot veni vorba, am vazut pe forum unele pareri, gresite cred, despre ea(rezistor, siguranta)....la cum arata montajul, pare o dioda de protectie impotriva eventualelor t.e.m. induse (consumator inductiv, aeroterma. Posibil sa ma insel totusi...oricum, cu prima ocazie, o sa o inlocuiesc cu o dioda de curent mare, sa fiu linistit. Inca o data, multumiri de tutorial...foarte de folos ![]() Spune si mie te rog despre ce dioda este vorba? la mine nu mergea ventilatorul decat pe treapta maxima, adica 6 (renault megane din 96) si dupa o vreme nu a mai mers deloc; am desfacut montajul care normal da turatia la motoras insa nu am gasit nimic defect sau sa para corodat, etc, asa ca am recurs la fortzarea releului care era acolo, si merge doar pe treapta maxima; concluzia mea e ca acel releu cand e in functiune ocoleste montajul de regulare a vitezelor si da curent direct motorasului... insa dat fiind ca e f frig, si ventilatorul baga la maxim, caldura intra f putin in masina... poate ai ceva detalii pls... sau oricine... multumesc |
--------------------
Renault Megane
1.4 RL
Hatchback 1996
- NT07BHH
|
|
pinky42 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 17 December 08 ![]() |
si eu am aceeasi probl, sa inteleg ca trebuie desfacut tot ansamblul cu conducte si chestii de la motor? pentru a avea acces la motoras si releul respectiv?
|
--------------------
Renault
Megane 1.6 RT
1996
|
|
radunre |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
tykazs, eu nu am auzit sa fie 6 trepte de turatie la motorasul de aeroterma (megane 1). Daca intr-adevar are 6 pune o poza cu butonul si cu montajul de care zici, poate i-mi dau seama despre ce este vorba.
Cititi postul 5 si verificati daca pe mufa de alimentare a aerotermei aveti tensiune in functie de pozitia comutatorului de viteza: poz. 1 - pin 12 poz. 2 - pin 6 poz. 3 - pin 5 poz. 4 - pin 4 Daca este tensiune pe toate (la rand) problema e la grupul de rezistente/siguranta termica (un tub mic argintiu cu 2 terminale) sau la motoras (daca nu se invarte nici pe treapta maxima). Spor |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
pinky42 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 17 December 08 ![]() |
e greu de desfacut pot sa il desfac si eu? tin sa precizez ca sunt destul de novice in mecanica si electronica
![]() |
--------------------
Renault
Megane 1.6 RT
1996
|
|
radunre |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
pinky42, la varianta ta de masina cred ca ansamblul aeroterma este in partea dreapta (din pozitia soferului) sub parbriz. Ai filtru polen/habitaclu ? l-ai schimbat vreodata ? daca da, ai vazut o parte din conductele care duc aerul de la ventilator inspre habitaclu. Daca poti pune niste poze cu:
- botul masinii (de la parbriz pana la faruri) - cu capota ridicata - portiunea dintre motor si parbriz Mai mult nu prea ma ce sa zic... |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
tykazs |
![]()
Post
#12
|
Aurel Group: Members Posts: 108 Joined: 11 January 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(radunre @ 14 Jan 2009, 11:08) tykazs, eu nu am auzit sa fie 6 trepte de turatie la motorasul de aeroterma (megane 1). Daca intr-adevar are 6 pune o poza cu butonul si cu montajul de care zici, poate i-mi dau seama despre ce este vorba. Cititi postul 5 si verificati daca pe mufa de alimentare a aerotermei aveti tensiune in functie de pozitia comutatorului de viteza: poz. 1 - pin 12 poz. 2 - pin 6 poz. 3 - pin 5 poz. 4 - pin 4 Daca este tensiune pe toate (la rand) problema e la grupul de rezistente/siguranta termica (un tub mic argintiu cu 2 terminale) sau la motoras (daca nu se invarte nici pe treapta maxima). Spor salut! am revent dupa o vreme lunga. Da, eu am 6 trepte de viteza la ventilator. Am schimbat siguranta termica cu alta luata de la dezmambrari di Spania ca aici sunt momentan si masina e in tara. Am motat siguranta si a mers ok 1 luna, apoi a picat iar. Acum insa nu stiu daca e tot acest grup de rezistente sau sa se fi dus motorasul pt ca releul din grupul acesta de rezistentze se aude cum cupleaza insa nici un semn de functionare a motorasului! peste 7 zile ajung in Ro din nou si am sa duc inca un modul de rezistente ca poate s-o fi dus iar tot ala. Va tin la curent |
--------------------
Renault Megane
1.4 RL
Hatchback 1996
- NT07BHH
|
|
tykazs |
![]()
Post
#13
|
Aurel Group: Members Posts: 108 Joined: 11 January 09 From: Bucuresti ![]() |
radunre, te rog sa imi lasi un nr de mobil privat ca am nevoie neaparat sa te intreb ceva in legatura cu aceasta problema. Am adus inca 2 module de care vorbeam mai sus si problema nu e de la el. Sigurantele sunt toate ok, le-am verificat. Cand dau pe treapta maxima, se aude releul din modul cum cupleaza dar nimic la motoras. Am pus motorasul pe direct si e ok, se invarte. Ba chiar l-am folosit o vreme asa pt ca era canicula si muream fara aer conditionat insa e naspa sa stau cu fire intinse si sa ruleze la maxim ventilatorul. Spuneai ceva de o rezistenta termica... nu am indentificat nicaieri acel tub argintiu, poate nu am asa ceva la modelul meu - Renault megane 1.4 decembrie 96. Astept un privat te rog sau un mail pe tykazs@yahoo.com ori pe mess. Multumesc
|
--------------------
Renault Megane
1.4 RL
Hatchback 1996
- NT07BHH
|
|
Madriann |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
Siguranta aia termica : Dai bateria la o parte si vei avea acces, in partea dreapta cum te uiti la parbriz la doua mufe "tata" cu foarte multe fire. Le scoti si cu o surubelnita torx parca, desfaci si mufa mama (e prinsa in doua suruburi pe tubulatura de aer). Va iesi tot ansamblul de rezistente aeroterma, pe ea aflandu-se si "celebra" rezistenta termica.
Problema e ca ultima treapta e legata direct la +12V, doar treptele inferioare sunt conectate prin respectiva rezistenta. Daca nu iti merge motorul deloc, problema cred ca e direct in spatele blocul de sigurante, vreun fir intrerupt sau iesit din clema (cam ce am patit si eu). |
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
tykazs |
![]()
Post
#15
|
Aurel Group: Members Posts: 108 Joined: 11 January 09 From: Bucuresti ![]() |
merci mult Madriann pt indicatii insa azi de dimineata m-am dus nervos la masina hotarat ori sa o fac, ori sa ii dau foc
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault Megane
1.4 RL
Hatchback 1996
- NT07BHH
|
|
Madriann |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
Consoleaza-te la gandul ca te costa 3-4 mil. la reprezentanta...cata bere bei de banii aia?
![]() |
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
tykazs |
![]()
Post
#17
|
Aurel Group: Members Posts: 108 Joined: 11 January 09 From: Bucuresti ![]() |
nici nu ma gandesc sa iau un montaj nou! lasa ca merge super asa! nu e neaparata nevoie de reciclarea aerului, cel putin nu am simtit nevoia pana acum... de banii aia... pot face altele mai utile
![]() |
--------------------
Renault Megane
1.4 RL
Hatchback 1996
- NT07BHH
|
|
CosTy90 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 26 November 08 ![]() |
salutare tuturor
![]() am si eu aceste probleme la masina cu clapeta de la recirculare aer si de o saptamana si ceva nu mai am nici curent la aeroterma( inainte cand mergea dateam de exemplu la treapta 2 si mergea la o turatie daca dateam la 5 mergea putin cum ar trebui apoi scadea in turatie iar crestea deci nu aveam aceeasi intensitate la curent probabil sa slabit vre-o mufa sau vreun fir oxidat pe undeva ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane
1996
|
|
dioid |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 30 July 08 ![]() |
Salut
Am un megane clasic 1,9 dci din 2003. Problema mea este ca aeroterma merge decat la treapta a-4-a si nu reusesc sa gasesc acea rezistenta de care s-a vorbit pana acum.Poate sa-mi spuna cineva unde e pozitionata si ce trebuie sa dau jos pentru a ajunge la ea? |
--------------------
renault
megane
2003 1,9 dci
|
|
tykazs |
![]()
Post
#20
|
Aurel Group: Members Posts: 108 Joined: 11 January 09 From: Bucuresti ![]() |
motorasul de la recirculare il gasesti atasat de motorul turbinei de aer, e o cutiutza neagra si nu trebuie decat sa scoti mufa de comanda a montajului respectiv insa e mai dificil sa ajungi la motorasul turbinei. Cat despre problema cu lipsa tensiunii, citeste forumul la categoria asta si sigur gasesti toate detaliile.
|
--------------------
Renault Megane
1.4 RL
Hatchback 1996
- NT07BHH
|
|
radunre |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
dioid, modulul cu rezistente este in zona plasticelor pe care le scoti cand schimbi filtrul de polen. Are mufa din poza de mai jos, pozitionata intre carcasa filtrului de polen si peretele metalic dinspre motor.
Asa arata mufa, langa ea se vede o mufa mai mica, este pt. motorasul clapetei de recirculare. conectare_bloc_rezistente.jpg ( Size: 124.88k ) Number of downloads: 2571 Pt. a deconecta mufa, culisezi plasticul rosu din stanga imagini inspre exteriorul mufei si el v-a face si extractia mufei, dupa indepartarea ei ai sa gasesti 2 suruburi cu cap hexagonal de 5-6mm, de culoarea alamei pe care daca le scoti vei ramane cu modulul de rezistente in mana. Asta e cea mai simpla metoda. Daca nu reusesti, v-a trebui sa extragi tot ventilatorul din locas, asta implica extragerea stergatorului dinspre sofer, cateva suruburi, chedere si grila de sub stergatoare. Nu forta extragerea stergatorului, foloseste un extractor, chiar si cel de rulmenti e util. |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
_HoR_ |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 16 June 08 ![]() |
Azi m-am uitat si eu dupa mufa de la stropitori fauri care ar trebuii sa fie tot pe acolo, si ghici ce? mufa de la aceasta clapeta era scoasa, si eu ma miram de ce atunci cand venea miros urat de afara si dadeam pe recirculare, mirosul nu inceta sa vina. Asa ca am reconectat-o. Asa am luat masina din spania.
|
--------------------
Renault
Megane I
2002 Coupe Renault Megane Coupe 2001 1.4 16V - CS 86 HOR
|
|
radunre |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
_HoR_ , probabil ca mufa aia era deconectata fiindca e problema la clapeta de recirculare, nu cumva pocneste cand comuti pe recirculare sau pui contactul ?
|
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
_HoR_ |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 16 June 08 ![]() |
ba da! futui! ba face ba nu face. Am impresia ca are delay-ul prea mare. Cand inchide clapeta e totul ok, dar cand o deschide, dupa ce se deschide de tot, o mai forteaza si evident scapa de vreo trei ori. Partea nasoala e ca la fiecare pornire a motorului, motorasul clapetei primeste curent si o verfifica daca e inchisa, deci iar pocneste.
Am scos mufa! ca sa nu mai pocneasca |
--------------------
Renault
Megane I
2002 Coupe Renault Megane Coupe 2001 1.4 16V - CS 86 HOR
|
|
razvann_25 |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 27 January 10 ![]() |
sall am si eu aceeas problema cu un megane 1 din 96 nu mai functioneaza aeroterma deloc , am gasit lipsa rezistenta de la treptele de caldura am cumparat alta din dezmembrari functionala,acum cand incerc sa dau drmul pe una din trepte la ventilator se aude cum declansaza releul,am incercat sa dau jos aeroterma sa verific motorasul daca mai functioneaza si nu am reusit,ma poate ajuta cineva cu informati cum pot demonta aeroterma de pe masina??e rau ca nu ma pot misca cu ia deloc imi sunt toate geamurile inghetate pe interior de la umezeala.ma sina are si aer conditionat si sunt conductele chiar acolo.
|
--------------------
renault
megane 1
1996 1,6 8v
|
|
radunre |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
_HoR_, din acleasi motiv am decuplat si eu motorasul clapetei, pocnea la fiecare punere de contact, ciudata metoda de "reinitializare", pacat ca nu au gandit mai ca lumea reductorul acel din plastic, sa puna 2 senzori de capat de cursa sau un simplu mini-ambeiaj, astfel nu mai se mai fortau rotitele...
razvann_25, nu stiu cum e la modelul tau, dar la "face lift" stiu ca trebuie demontata o parte a instalatei de AC pt. extragerea tubulaturii de ventilatie care contine si motorasul. |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
razvann_25 |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 27 January 10 ![]() |
SALL. AM REVENIT, AM REUSIT AZI SA DAU AEROTERMA JOS AM GASIT CARBUNI LA MOTORAS TOCITI LA MAXIM MAI ALES UNUL ERA INEGRIT ,NU AM GASIT CARBUNI ORIGINALI SI AM LUAT DOI CARBUNI NOI DE LA UN FLEX (BIAX-POLIZOR) MARE,CU PUTINA MUNCA LA PILIT CA NU ERAU PERFECTI CA CEI ORIGINALI DAR AM REUSIT SAI FAC SI SAI LIPESC LA LOC,ACUM O AM IN PROBE PUSA DIRECT PE UN REDRESOR SA SE ASEZE CARBUNI A LUAT-O CAM GREOI NU STIU DE CE CA NU MERGE INFRANATA.
DACA TOT AM AEROTERMA JOS AM VERIFICAT SI MOTORASUL DE LA CLAPETA DE RECIRCULARE SI AM GASIT CEVA DIFERIT DE CE SA SCRIS PE FORUM,LA MINE SAU DUS DOUA ROTITE MAI MICI ALBE LA CULOARE DIN INTERIORUL CUTIEI CU MOTORAS DECI NU ROTITA MARE CARE FACE LEGATURA INTRE CLAPETA SI MOTORAS CUM SA SCRIS PE FORUM. MAI AM O DILEMA CU RELEUL DE LA AEROTERMA , CAND PUN CONTACTUL SI DAU LA COMUTATOR PE UNA DIN TREPTE DE CALDURA SE AUDE RELEUL CUM CLUPEAZA IN SCHIMB LA MUFA DE AEROTERMA MASURAT CU APARATUL NU-MI AJUNGE CURENT DELOC,E NORMAL ASA???RELEUL SE AUDE SI CAND AVEAM AEROTERMA DECONECTATA SI CONECTATA, AM INCERCAT SAL DESFAC SA VAD CE SE INTAMPLA SI NU AM REUSIT E LIPIT,O SAL VERIFIC SI CU AEROTERMA FUNCTIONALA POATE ISE INCHIDE CIRCUITUL POATE ARE VRO INFLUENTA.MAINE INTENTIONEZ SA MONTEZ TOTUL LA LOC SPER SA-MI REUSEASCA DUPA CARE TREBUI SA MERG LA INCARCAT CU FREON CA IAM DAT DRUMUL AZI AM FOST NEVOIT. MAI AVEAM O PROBLEMA DACA STIE CINEVA INAINTE DE A DA DRUMUL LA FREON CAND APASAM BUTONUL DE A.C. SIMTEAM CUM CUPLA COMPRESORUL DE A.C. DAR ELECTROVENTILATORUL NU PLECA DELOC ASA O FI NORMAL SAU O MAI AVEA CEVA SI LA A.C.PRECIZEZ CA ELECTROVENTILATORUL E FUNCTIONAL CAND SE RIDICA TEMPERATURA LA MOTOR ELECTROVENTILATORUL PLEACA NORMAL,AZI AM SUNAT UN FRIGOTEHNIST SI AM INTREBAT SI DE PROBLEMA ASTA SI MIA ZIS CA POATE SA FIE CA E FRIG AFARA SI NU SIMTE NEVOIA SA PLECE,PRECIZEZ CA EU PROBA AM FACUTO NUMAI CU MOTORUL RECE SI NU PLECA.ATAT PENTRU AZI DACA VREA CINEVA CEVA INFORMATI DIN REZOLVAREA PROBLEMELOR PE CARE LEAM INTANPINAT EU SA-MI SCRIE SI IL AJUT. SALL |
--------------------
renault
megane 1
1996 1,6 8v
|
|
radunre |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
- motorasul poate porni mai greu din diverse motive: periile nu "calca" bine pe rotor / rotor scurtcicuitat / colector murdar-scurtcircuit intre borne. La o schimbare de perii trebuie verificat temeinic si colectorul, eventual pus pe strung si usor rectificat dupa care se curata interstitiul dintre contacte unde se depune praf de carbune si apare in scurt.
Acel motor are in jur de 120-150W (10-15A), daca redresorul tau e mult mai mic, iarasi nu porneste corect. Nu-l monta pana nu te asiguri ca totul e perfect functional. I-ti recomand sa faci ungerea lagarelor cu un ulei gros sau vaselina, sunt greu accesibile dar fiind imbacsite pot rula pe uscat si se distrug/suna urat nemaivorbind de cheltuielile cu AC-ul daca trebuie demontat din nou. E interesant ce zici de motorasul pentru clapeta recirculare, astfel de module se gasesc la dezmembrari (eu am gasit pe la 30-50ron) dar sa stii ca respectiva roata intermediara nu trebuie sa prezinte dinti rupti pt. a nu functiona. la mine sunt usor indoiti si nu mai "calca" bine. |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
razvann_25 |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 27 January 10 ![]() |
REVIN CU NOI INFORMATI.
DUPA CATEVA ORE DE FUNCTIONARE A AEROTERMEI REPARATA PE REDRESOR CU ACUMULATOR , CU COLECTOR CURATAT BINE LAGARE DEMONTATE SI CURATATE/UNSE CARBUNI FACUTI PERFECTI CA CEI ORIGINALI AM MONTATO PE MASINA AZI ,DUPA CE AM MONTAT TOTUL LA LOC AM PORNIT MOTORUL SA SE RIDICE APA SI IAM DAT DRUMUL SI AEROTERMEI LA MAXIM ADICA PE TREAPTA 6 ASA E LA MINE MIA FUNCTIONAT CAM VRO JUMATATE DE ORA DUPA CARE A LESINAT DINTRODATA DIN TURATIA MAXIMA O TOT VERIFICAM SI MIA BAGAT IN MASINA UN MIROS URAT DE IBONITA ARSA ADICA DE LA CARBUNI.ACUM AM COMANDATA ALTA AEROTERMA FUNCTIONALA DIN DEZMEMBRARI CU TOT CU SISTEMUL DE LA CLAPETA DE RECIRCULARE,CRED CA UNDEVA PE LUNI SAU MARTI O SI MONTEZ DACA O FI TIMPUL FRUMOS CA LUCREZ IN STRADA.CU MOTORASUL VECHI VREAU SA MERG IN TARG LA VITAN SA VAD DACA SAR POTRIVI VRE UNUL DE PE CEVA DACIE SPN SOLENZA SAU ALTCEVA. CUM AFLU CEVA REVIN CU NOI INFORMATI. VA SALUT SI VA RESPECT: |
--------------------
renault
megane 1
1996 1,6 8v
|
|
betamax |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
In primul rand, nu mai scrie cu majuscule, membrii forumului (majoritatea, de fapt) sunt alfabetizati si cunosc si literele mici.
Mirosul de ebonita arsa (daca intr-adevar asa e) nu poate proveni in nici un caz de la periile(carbunii) electromotorului. De fapt nici nu cred ca se mai foloseste ebonita ca izolator, pentru ca e casanta. E probabil alt soi de plastic. Pot sa-ti spun o metoda, cum rezolva colegii mei motoarele de curent continuu cand aparent sunt in scurtcircuit : scot periile (carbunii) si sufla aer comprimat (8 atm) pe gaurile ramase (motoarele respective au 4 perii dar se poate generaliza). Iese un mic nor de praf negru, care este de fapt grafitul rezultat din uzura periilor si care facea scurt intre semicilindrii (!) colectorului. Ideea e ca praful rezultat din uzura periilor este conductor si ramane in interiorul electromotorului, iar cand stratul ajunge la o grosime suficienta curentul "fuge" prin el. Precizare: presiunea de 8 atm. nu e critica, atat avem noi pe instalatie. Sunt sigur ca si la 2 atm. e aprox. la fel. |
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 22:53 |