keyless go, butonul din clanta
![]() ![]() ![]() |
keyless go, butonul din clanta
kery_alex |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 12 March 06 From: cluj-napoca ![]() |
|
||
--------------------
renault
clio sport 182
2004 2 usi
|
|||
30 mdc |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 299 Joined: 22 August 07 From: constanta ![]() |
exista topic cu functia "maini libere" trebuie doar sa cauti
|
--------------------
renault
megane 2, megane 4 intense
2003 1.9dci full , 2018 1,6dci
- ct 30 mdc, ct 30 mdk
|
|
kery_alex |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 12 March 06 From: cluj-napoca ![]() |
stiu ce inseamna numai ca nu mai functioneaza si vreau pareri sa vad daca pot sa fac cumva sa functioneze,
|
--------------------
renault
clio sport 182
2004 2 usi
|
|
chris_b |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 29 May 08 From: Cluj Napoca ![]() |
Mie imi suna a contacte imperfecte sau fire intrerupte, cu atat mai mult cu cat spui ca portbagajul nu se deschide decat atunci cand ploua. Service
![]() Problema e ca daca se intrerupe si firul prin care "simte" ca e inchis portbagajul, nu va mai porni masina ![]() OFF: Nu vi se pare putin exagerat sa nu porneasca motorul daca e portbagajul deschis? ![]() This post has been edited by chris_b: 6 Jun 2008, 07:14 |
--------------------
Renault
Megane Bicorp 1.9 dCi
2004 Luxe Dynamique
- CJ 21 BFP 17", ESP, "Hands free", Audio Connection Box
Ex Logan Prestige 1.6 16v 2007 Ex 1310 Li 2001 |
|
Ryk |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.563 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti / Ploiesti ![]() |
pai si daca nu porneste motorul cu portbagajul deschis, atunci cum poti deschide portbagajul daca motorul e pornit?!
|
--------------------
Renault
Megane III
2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
- N-am...
|
|
30 mdc |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 299 Joined: 22 August 07 From: constanta ![]() |
eu am acelasi sistem si stiu ce zic cand spun ca sa discutat in acel topic am si eu aceeasi problema si se pare ca este din calculator, am umblat la usi si nu e de acolo
iar motorul porneste si cu portbagajul deschis doca bagi cartela in locasul ei |
--------------------
renault
megane 2, megane 4 intense
2003 1.9dci full , 2018 1,6dci
- ct 30 mdc, ct 30 mdk
|
|
Ryk |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.563 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti / Ploiesti ![]() |
pai si mi se pare normal sa poata porni motorul daca portbagajul e deschis, la fel cum porneste si daca o usa este deschisa. Binenteles, cu tziuitul de rigoare.
|
--------------------
Renault
Megane III
2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
- N-am...
|
|
kery_alex |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 12 March 06 From: cluj-napoca ![]() |
asta e prob se poate porni cu cartela in "contact" si portbagajul se deschide manual din interior, dar la service se uita ca la felul 7 cand le duc masina, ca zic ca nu se face pe romania si ca nu se baga
|
--------------------
renault
clio sport 182
2004 2 usi
|
|
chris_b |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 29 May 08 From: Cluj Napoca ![]() |
Au zis cretinii de la CJ ca nu se baga?!?!?!?! Stiam eu de ce eram asa pornit impotriva lor
![]() Incearca sa trimiti mail la Oradea la service-ul de acolo si sa le ceri parerea, eventual sa faci o programare: renault@autobara.ro Eu raman la parerea mea: e posibil sa fie vreun contact imperfect la vreo mufa sau ceva fire intrerupte (subiectul cu firele intrerupte s-a mai discutat pe undeva pe-aici) Off: Chiar am sa incerc sa bag cartela in locasul ei si dup-aia sa incerc sa pornesc motorul cu hayonul deschis. Oricum, daca am cartela in buzunar si apas butonul de pornire, pe bord scrie "Boot Open" si refuza sa se porneasca motorul (de fapt scrie in germana ![]() This post has been edited by chris_b: 6 Jun 2008, 19:54 |
--------------------
Renault
Megane Bicorp 1.9 dCi
2004 Luxe Dynamique
- CJ 21 BFP 17", ESP, "Hands free", Audio Connection Box
Ex Logan Prestige 1.6 16v 2007 Ex 1310 Li 2001 |
|
pepene |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 9 January 08 From: Bucuresti ![]() |
eu zic sa faci o resoftare generala.. poate e vreun bug de soft..
|
--------------------
Renault
Megane
II Coupe 1.6 16v: clima, EBV+AFU, ploaie+lumina
- B 32 ZOM [URL=http://www.pistolfarapermis.ro]Pistol fara permis[/URL]- legal, nou, cu factura
[URL=http://www.pzl.ro]Realizare site web[/URL]- ieftin si profi |
|
30 mdc |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 299 Joined: 22 August 07 From: constanta ![]() |
si la CT au zis ca nu au vazut asa ceva
si sigur este din soft |
--------------------
renault
megane 2, megane 4 intense
2003 1.9dci full , 2018 1,6dci
- ct 30 mdc, ct 30 mdk
|
|
ewamw6 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 17 February 08 ![]() |
Nu nu este din soft. sint prost facute. la mine au fost schimbate toate minerele de trei(3) ori ultima oara dupa trei ani tot pe garantie(culanta).
|
--------------------
Renault
Megane 3
1,4Tce 2011 CC
|
|
crosbyx |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 5 November 07 ![]() |
Salut,
kery_alex am avut si eu aceeasi problema, cu butonul din usa soferului si am reusit sa o rezolv relativ usor. La mine defectul a constat in contacte oxidate, pe care insa nu le poti curata cu spray de contacte ci doar prin demontare. Sunt convins ca solutia in service este inlocuirea clantei, pentru ca nu cred ca cineva ar face intr-un atelier ce am facut eu si pentru ca nu cred ca se vinde separat numai butonul. Am facut operatia respectiva acu’ vreo o luna, din pacate fara poze, asa ca sper sa imi amintesc toti pasii. Demontezi clanta (ma refer aici la usa soferului): ai nevoie de o sarma tare, al carei capat (cca 1 cm) il indoi la 90 grade. Scoti capacul de pe butucul cheii. In dreptul clantei, in partea dinspre stalpul central a usii, exista un dop de plastic negru care trebuie scos cu ajutorul unui varf de cutit. Introduci in orificiul rezultat carligul amintit mai sus, incerci sa agati cu el o clema metalica si tragi inspre tine (cca 2-3 cm). Astfel, ai deblocat butucul cheii de pe pozitia in care era fixat. Tragi finut de butuc si ramai cu el in mana. Tragi apoi de clanta, ca si cum ai deschide portiera, dupa care tragi de ea inspre partea din spate a masinii. Vei ramane cu clanta in mana, atarnata de portiera doar printr-un manunchi de fire. Demontezi butonul: pe partea interioara a clantei gasesti un surub mic, care trebuie desfiletat cu o surubelnita cruce. Dupa asta poti demonta tot plasticul care reprezinta partea interioara a clantei, tragand de el, cu simt, si neaparat incepand din partea de unde tocmai ai desfiletat surubul. Iti ramane clanta fara capacul interior, in care vezi butonul, cu cele 2 fire care ies din el, care se unesc mai apoi cu alte trei care ies din senzorul de prezenta din clanta. Asta e faza la care trebuie sa te convingi ca defectul este cel pe care l-am avut si eu, ca sa stii daca merita sa mergi mai departe. Trebuie sa faci un scurt intre cele 2 fire care ies din buton, ca sa vezi ca merge astfel inchiderea portierelor. Nu e nici un pericol, faci acelasi lucru pe care il face butonul. Metoda insa e una primitiva, deoarece butonul nu are borne: intepi fiecare din cele doua fire cu ace foarte ascutite, ca sa te convingi ca ai ajuns la conductor si unesti acele. Daca suna inchiderea centralizata, e ok, n-ai lucrat degeaba. Daca nu, sorry. Pui un pic de banda izolatoare peste intepaturi. Bine-nteles, sunt convins ca acest lucru se poate face intr-un service, de catre un electrician care are schema electrica a masinii (eu nu o am) si poate verifica intr-un sir de cleme daca butonul e de vina sau nu. Apesi butonul, il deblochezi de pe pozitia lui cu un varf de cutit, si iese din clanta tot ansamblul capac buton+arc+buton. Din ansamblu scoti apoi butonul (de dimensiunea a doua pastile de faringosept puse una peste alta), cu marginea din plastic alb, partea centrala din cauciuc negru, si in mijloc o bila. Vei vedea ca ceea ce apesi tu pe clanta, capacul butonului, actioneaza bila, care impinge o lamela rotunda, bombata si o deformeaza, dupa care revine in pozitia ei bombata (de aici tacanitul care se aude cand actionezi butonul). Conturul lamelei calca pe un contact circular, cu acelasi diametru, in timp ce al doilea contact se afla chiar in mijloc. In momentul in care lamela este presata de bila, mijlocul ei va atinge contactul central si astfel cele doua fire care intra in buton se pun in contact. Principiul e simplu, problema e ca tot butonul este capsulat, turnat, cauciucat. Motivul e de inteles, acolo nu trebuie sa intre apa, mizerie etc., dar, din pacate, nu intra nici spray siliconic. Pana aici nu a fost nimic greu si nici nu a existat riscul de a strica ceva. De aici insa... Cu un varf de surubelnita am reusit sa scot cauciucul negru, care sustine bila, din exteriorul de plastic alb, am ajuns la contacte, le-am curatat, le-am sters, am facut probe, dupa care l-am pus inapoi. Evident nu va mai fi niciodata ce a fost. L-am lipit cu un super attack (cauciucul de plastic) pentru a realiza etansarea. Si...merge. Cat timp? Voi vedea. Asa cum s-a oxidat contactul asta in 2 ani, asa ma astept sa se intample candva si cu celelalte. Nu stiu insa daca voi putea repeta operatia cu butonul la care am intervenit deja. Remontarea se face in ordine inversa. Atentie la motarea butucului cheii. Dupa ce il pui pe pozitie, trebuie sa faci o proba sa vezi ca merge deschiderea/inchiderea din cheie si numai dupa asta sa continui. Spor la treaba. Treaba cu portbagajul...si acolo trebuie sa fie ceva contacte proaste dar inca nu m-am lovit de problema asta, asa ca inca nu am solutie. |
--------------------
Renault
Megane Sedan
Privilege, 2006, 2.0, 16V, 135cp, 6viteze Renault Clio Symbol Expression, 2006, 1.4, 75cp
|
|
kery_alex |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 12 March 06 From: cluj-napoca ![]() |
ms tare mult de sfat , pare destul de complicat, dar cred ca voi incerca in vreo zi in care nu am ce face sau daca ma ia curajul pe la spate
![]() This post has been edited by kery_alex: 7 Jun 2008, 08:40 |
--------------------
renault
clio sport 182
2004 2 usi
|
|
Hack |
![]()
Post
#15
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
Daca vrei sa vezi cum se dau jos manerele uitate aici.
|
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
30 mdc |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 299 Joined: 22 August 07 From: constanta ![]() |
multumim crosbix cred ca voi incerca si eu
eu am demontat pe acolo tot mai putin manerul propriu zis |
--------------------
renault
megane 2, megane 4 intense
2003 1.9dci full , 2018 1,6dci
- ct 30 mdc, ct 30 mdk
|
|
alex1988 |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 5 June 09 From: Bacau ![]() |
Am si eu aceiasi problema. A rezolvat cineva pana la urma? La mine dupa ce am mers cu cardu in cititor o distanta de 50 km au mers, dar dupa doua zile tot la fel face adica nu imi merg 3 butoane, imi merge cel din dreapta fata si cel de la portbagaj
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2004
|
|
Tuborgg |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 30 July 10 ![]() |
S-au oxidat contactele din buton, eu am patit la fel, am demontat minerele, inclusiv butoanele si le-am curatat, au lucrat ceva timp, acum iar isi fac de cap..
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1, 1.5 dci
Estate 2004
|
|
sk0rpion |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 475 Joined: 5 October 11 ![]() |
la mine se intampla ceva mai "ciudat" cele de pe fata nu functioneaza deloc, iar pe spate dreapta mereu, stanga cand vrea, porbagajul il detecteaza si se incuie descuie din el, perimetrul la fel (cel cu incuiatul si descuiatul cand te apropii- indepartezi de masina) cand vrea , in rest senzori de pe usi la atingere funtioneaza pe toate 4.
|
--------------------
renault
megane 2
2003/ hatchback 1.5DCI
|
|
inoxidabilu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 6 July 11 From: Craiova ![]() |
La mine nu mai mergea nici unul asa ca m-am apucat asta seara sa-l desfac pe cel de la usa soferului. Pasii sunt cei descrisi de colegul crosbyx. Din pacate cauciucul de la microcontact se cam compromite si este nevoie de ceva adeziv. Pun si cateva poze din timpul operatiunii crocodilul, maine iau usile la rand.
DSCN0682.JPG ( Size: 1.9mb ) Number of downloads: 4464 DSCN0683.JPG ( Size: 1.81mb ) Number of downloads: 4611 DSCN0681.JPG ( Size: 2.01mb ) Number of downloads: 4650 DSCN0686.JPG ( Size: 1.77mb ) Number of downloads: 4651 DSCN0688.JPG ( Size: 1.97mb ) Number of downloads: 4551 This post has been edited by inoxidabilu: 30 Mar 2012, 20:18 |
--------------------
Renault
megane 2 1.6-16v GPL
2005 estate
- DJ 03 BTK
|
|
crosbyx |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 5 November 07 ![]() |
Revin, dupa ceva vreme, cu noutati.
Rezolvarea descrisa anterior s-a dovedit a nu fi de durata, dupa mai putin de un an butoanele la care am intervenit au cedat din nou. De atunci insa am aplicat alta metoda, la usa soferului in vara lui 2010, si dupa aprox. un an fara probleme am "atacat" si usa fata dreapta. Astfel, am deja aproape 2 ani de folosire zilnica fara cusur. Inceputul e ca in post-ul #13, pana la faza la care ramai cu butonul in mana. Cam greu de descris, asa ca atasez poze. Foto 1 - butonul scos din clanta; am taiat pur si simplu firele undeva in maner. Foto 2 - buton dupa indepartarea capacului si a arcului. Intrerupatorul (cel argintiu) este deja scos din cauciucul negru si reasezat pe acesta doar pentru foto. In mod normal intrerupatorul este ingropat 75% in cauciuc, din el vazandu-se doar bila si varful suportului ei. Foto 3 - intrerupatorul extras din cauciucul negru Ce am facut mai departe, spre deosebire de metoda din 2008, e ca am inlocuit intrerupatorul cu un altul, cumparat dintr-un magazin de componente electronice (2 lei/buc.), asa cum apare in foto 4. Am cumparat 3 intrerupatoare, cu lungimi diferite ale piesei de actionare, nestiind care potriveste mai bine. Varianta castigatoare este cea cu lungimea medie (cca 2 mm), care (evident) nu mai apare in foto 4, deoarece e deja montata. Acest intrerupator incape la fix in locul celui vechi. E nevoie de putina migaleala pentru a lipi contactele intrerupatorului de firele din buton. Dupa cateva reglaje (lipit ceva in capacul butonului pentru a "calca" mai bine), treaba a iesit ok. Spor. This post has been edited by crosbyx: 30 Mar 2012, 22:38 Attached thumbnail(s) 20110727_001.jpg ( Size: 569.28k ) Number of downloads: 1103 20110727_003.jpg ( Size: 555.57k ) Number of downloads: 931 20110727_005.jpg ( Size: 546.6k ) Number of downloads: 964 20120330_004.jpg ( Size: 519.58k ) Number of downloads: 935 |
--------------------
Renault
Megane Sedan
Privilege, 2006, 2.0, 16V, 135cp, 6viteze Renault Clio Symbol Expression, 2006, 1.4, 75cp
|
|
alex1988 |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 5 June 09 From: Bacau ![]() |
Nu poate fi si mufa care duce la unitate? Prea deodata au cazut 3 butoane
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2004
|
|
sageata1976 |
![]()
Post
#23
|
![]() :-) Group: Members Posts: 337 Joined: 29 September 06 ![]() |
mai mult ca sigur sunt tot butoanele,eu am reusit sa schimb 2 bucati fara sa dau manerul jos,lam declipsat asa montat
|
--------------------
renault
megane
estate 1.9 130cp.
- B-83-BCF
|
|
alex1988 |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 5 June 09 From: Bacau ![]() |
Se poate schimba fara sa dam jos maneru? Cumn ai facut?
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2004
|
|
sageata1976 |
![]()
Post
#25
|
![]() :-) Group: Members Posts: 337 Joined: 29 September 06 ![]() |
cu putina indemanare,se declipseaza manerul asa montat,practic se desface in zona butonului cat sa ai loc sa scoti butonul,sa mai busit unu si cand am timp de el fac si ceva poze
4 Apr 2012, 12:37: Revin cu pozele promise,declipsarea se incepe de la buton dupa care se apasa pe buton si iese din locas,la montare capacul manerului se curbeaza si in pozitia curbat se introduce clipsul din spate si apoi mijlocul,succese si nu ezitati cu intrebari si chiar asistenta pt.bucuresti 4 Apr 2012, 12:39: si ultimile This post has been edited by sageata1976: 4 Apr 2012, 11:39 Attached thumbnail(s) 2012_04_04_12.10.56.jpg ( Size: 1.56mb ) Number of downloads: 1287 2012_04_04_12.11.21.jpg ( Size: 1.53mb ) Number of downloads: 1142 2012_04_04_12.11.58.jpg ( Size: 1.59mb ) Number of downloads: 1047 2012_04_04_12.12.13.jpg ( Size: 1.48mb ) Number of downloads: 1019 2012_04_04_12.14.03.jpg ( Size: 1.59mb ) Number of downloads: 994 2012_04_04_12.14.43.jpg ( Size: 1.55mb ) Number of downloads: 951 2012_04_04_12.16.52.jpg ( Size: 1.52mb ) Number of downloads: 941 2012_04_04_12.20.14.jpg ( Size: 1.54mb ) Number of downloads: 916 2012_04_04_12.21.32.jpg ( Size: 1.55mb ) Number of downloads: 930 2012_04_04_12.23.19.jpg ( Size: 1.59mb ) Number of downloads: 879 |
--------------------
renault
megane
estate 1.9 130cp.
- B-83-BCF
|
|
alex1988 |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 5 June 09 From: Bacau ![]() |
http://www.niden.ro/altele/330-push-buton-6x6x4-mm.html
asta e bun ca dimesnsiuni? |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2004
|
|
crosbyx |
![]()
Post
#27
|
Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 5 November 07 ![]() |
Exact asta l-am folosit eu. Cred ca sageata1976 l-a ales pe urmatorul:
http://www.niden.ro/intrerupatoare/812-mic...-6x6x11-mm.html This post has been edited by crosbyx: 4 Apr 2012, 14:01 |
--------------------
Renault
Megane Sedan
Privilege, 2006, 2.0, 16V, 135cp, 6viteze Renault Clio Symbol Expression, 2006, 1.4, 75cp
|
|
alex1988 |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 5 June 09 From: Bacau ![]() |
Care ar fi mai bun pana la urma? 6x6x4, sau 6x6x11?
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2004
|
|
crosbyx |
![]()
Post
#29
|
Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 5 November 07 ![]() |
Eu sunt multumit de rezultat, banuiesc ca si sageata1976 e multumit. Deci amandoua sunt bune.
Microintrerupatoarele nu sunt scumpe, ia-le pe amandoua. In functie de cat scobesti tu in cauciucul ala pentru a scoate contactul vechi, vei putea alege varianta cea mai buna pentru tine. Fa o proba cu microintrerupatorul nou, doar asezat pe pozitie, cu bornele nelipite. Monteaza tot manerul si vezi cat de bine se aseaza totul. Atunci iti vei da seama daca tija de actionare trebuie sa fie mai lunga sau mai scurta. Spor. This post has been edited by crosbyx: 4 Apr 2012, 15:42 |
--------------------
Renault
Megane Sedan
Privilege, 2006, 2.0, 16V, 135cp, 6viteze Renault Clio Symbol Expression, 2006, 1.4, 75cp
|
|
sageata1976 |
![]()
Post
#30
|
![]() :-) Group: Members Posts: 337 Joined: 29 September 06 ![]() |
eu am avut unul cu tija lunga,recomand cu tija lunga din care se mai taie putin(eu am folosit o banala foarfeca) cel mic parca e cam scurt dar mege,recomand montarea butonului doar in carcasa mica rotunda pt.proba si apoi montarea in maner
Timp executie lucrare 10 minute This post has been edited by sageata1976: 4 Apr 2012, 19:31 |
--------------------
renault
megane
estate 1.9 130cp.
- B-83-BCF
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 08:36 |