R19 1.4 GTR '91, proaspat achizitionat, astept sfaturi ...
![]() ![]() ![]() |
R19 1.4 GTR '91, proaspat achizitionat, astept sfaturi ...
MicDeStatura |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 22 May 08 From: Bucuresti ![]() |
Attached thumbnail(s) 1.jpg ( Size: 178.83k ) Number of downloads: 542 2.jpg ( Size: 214.54k ) Number of downloads: 573 3.jpg ( Size: 182.31k ) Number of downloads: 595 coloana.JPG ( Size: 156.77k ) Number of downloads: 586 |
||
--------------------
Renault
R19
'91 1.4 GTR C3J
- HN 885 D
|
|||
vepman_ro |
![]()
Post
#2
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Salutare si bine ai venit printre posesori de Reno R19 .
Voi incerca sa-ti raspund scurt si la obiect la toate cele 5 probleme ale tale . Inainte de toate la ce bani ai achizitionat masina ? Si taxa de prima inmatriculare? ce dotari are masina ? 1. schimbate urgent ! 2,Esti sigur ca din acele bucsi ai jocul ? de obicei exista un mic reglaj al jocului dintr-un surub aflat pe caseta de directie ( dai un search pe forum - exista topic special ) 3.De obicei nu prea cedeaza acea clapeta si de regula se schimba corpul injector cu totul ( sh 100-200Euro ) exista topic cu probleme sonde de temperatura, motoras pas cu pas - MPP , furtun de vacum fisurat - vezi user "mihai1677" 4.Eu merg pe Elf 10W40 ( Elf Competiton ) vezi poza cu indice ulei motor 5...aici fara indicatii .... Masinile cu motor de 1,4 in dotare nu au fost prevazute cu bara stabilizatoare, fiind considerate masina de familie cu un motor mic si un stil de condus linistit . Si iti trebuiau 4 bucsi nu doua , in cazul in care exista bara stabilizatoare ![]() PS: oare masinile noastre sunt surori ? This post has been edited by vepman_ro: 23 May 2008, 01:36 Attached thumbnail(s) ulei_motor.jpg ( Size: 37.53k ) Number of downloads: 544 ulei_cutie_de_viteze.jpg ( Size: 49.21k ) Number of downloads: 152 DSC01173.JPG ( Size: 252.6k ) Number of downloads: 162 |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#3
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
vepman nu e chiar 100% corect ce spui tu despre bara stabilizatoare. Eu am mai avut un alt R19, de 1.4, e drept Ph2, care avea bara stabilizatoare.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
MicDeStatura |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 22 May 08 From: Bucuresti ![]() |
baieti va multumesc mult pt informatii!
nu sunt mecanic, dar imi place sa ma bag si pot sa va spun ca 90% sunt convins ca bucsile pt care le-am luat nu am unde sa le pun, m-am holbat destul si am ajuns la concluzia ca nu am bara stabilizatoare sau daca am avut acum nu mai e la locul ei. o sa imi fac timp si o sa umblu la acel surub de pe caseta care regleaza jocul, dar ce imi recomandati sa fac in cazul in care bucsile de pe coloana volanului sunt uzate? pot sa le schimb? a mai facut cineva acest lucru? ce companie produce acele bucsi: febi, swag, etc? |
--------------------
Renault
R19
'91 1.4 GTR C3J
- HN 885 D
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#5
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Citeste cu atentie topicul despre servodirectii. Surubul de reglare a jocului se strange doar putin!
Bucsile de la coloana nu imi par "schimbabile" ![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
BiGBearRO |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.338 Joined: 19 October 05 From: de unde se da ora exacta ![]() |
coloana de directie se schimba cu totul si ATENTIE difera servo si non-servo
This post has been edited by BiGBearRO: 23 May 2008, 14:48 |
--------------------
Toyota
AURIS
Touring Sport 2015
- IF-94-URS
|
|
MicDeStatura |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 22 May 08 From: Bucuresti ![]() |
va multumesc mult pt ajutor!
am pus capete de bara Febi, 32 lei bucata, magazin Pro-Motor de pe Str. Avrig. geometria am facut-o la Autosoft, pe Duduesti, cu 68 lei. Ulei Elf 10W-40 din Metro, Frantuzesc, 75 lei 4 L. Filtre MANN de la Pro-Motor, nu mai stiu exact cat costau, cel de ulei a fost 20 lei. ACUM, am dat de o alta "problema" . am spalat instalatia si acum se pare ca nu pot sa ii dau de cap cu aerisirea. fac aerisirea la rece, cu caldura deschisa (pe linia rosie max ca sa fie si caloriferul deschis). este bine asa? in fine, aerisesc, totul este ok numai ca la punctul nr. 3 din poza nu am surub. si nu pot sa fac apa sa curga continuu pe acea gaurica, ca sa aerisesc. cred ca surubelul este rupt in interior... oare sa fie asa din fabrica?! eu nu cred... problema e ca dupa ce fac aerisirea motorul merge bine, temperatura e buna, dar cum deschid caldura din interior, imi umple vasul cu apa si da sa fiarba. cat timp caldura e inchisa nu am probleme. eu cred ca problema vine de la acel surubel, nu pot sa fac aerisirea bine in caloriferul de caldura si din cauza asta, cand il deschid ca sa bag caldura in masina, aerul din interiorul caloriferului de caldura intra in instalatie. voi ce ziceti? este normal sa am doar 2 suruburi de aerisire sau trebuia sa fie 3? thanks!!! This post has been edited by MicDeStatura: 4 Jun 2008, 16:45 Attached thumbnail(s) aerisire.JPG ( Size: 160.1k ) Number of downloads: 237 |
--------------------
Renault
R19
'91 1.4 GTR C3J
- HN 885 D
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#8
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
traffictours |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Validating Reno Posts: 1.013 Joined: 9 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu pot sa-ti dau detalii tehnice despre acest model, dar te felicit pentru alegerea ca masina de iarna, ar trebui sa dezvoltam si noi acest tip de alegere atat de popular in vest. Pe timp de iarna sau in aglomeratiile urbane prinde tare bine o asa masina, sa nu-ti mai faci griji ca ti-o atinge cineva in parcare sau la semafor...
Spune-ne totusi anul de fabricatie si ce norma de poluare are motorul, aici e problema, ca la euro 2 e taxa mare totusi si cam anuleaza avantajul pretului mic al masinii la cumparare... This post has been edited by traffictours: 4 Jun 2008, 16:49 |
--------------------
BMW
-
-
|
|
MicDeStatura |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 22 May 08 From: Bucuresti ![]() |
@R19/16v
deci sa inteleg ca nu am un al 3-lea surub de aersire? numai 2? (vezi poza atasata de mine) de unde crezi ca vine problema? vreo idee? deci cat timp caldura este oprita (la rece) nu am probleme, cum dau sa vina caldura la maxim, imi umple borcanul cu apa. 4 Jun 2008, 17:56: @ traffictours masina este din 1991, are 1390 cm3 si norma de poluare E1. taxa de la 1 iulie ar trebui sa fie in jur de 243 euro (conform protv.ro) in germania masina avea "grüne Plakete" , adica putea sa circule si in oras - centru, nu doar pe autostrazi sau la periferie. am si un certificat in care sunt trecute emisiile co2, dar nu cred ca o sa imi fie de ajutor aici in Romania. On topic: ceva idei legate de problema mea?? pana la urma trebuie sa am 2 sau 3 suruburi de aerisire? in poza atasata de colegul forumist vad ca 2?! This post has been edited by MicDeStatura: 4 Jun 2008, 17:56 |
--------------------
Renault
R19
'91 1.4 GTR C3J
- HN 885 D
|
|
dan_mar |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru cu portbagaj Group: Members Posts: 348 Joined: 31 August 06 From: HD ![]() |
Da, si la mine exista doar un singur aerisitor pe furtunele care duc la calorifer. Celalalt pare a fi blindat. Nu stiu daca de fabrica sau de altcineva.
Deci in total 2. Si, din cate am observat eu, aerisirea se face mai mult automat. Uite aici un sfat foate util pentru curatirea sistemului de racire. Am urmat toti pasii si acum am si caldura ca lumea si racire mai buna. |
--------------------
RENAULT
19 Chamade
GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
|
|
unicooll |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
QUOTE(MicDeStatura @ 4 Jun 2008, 16:47) masina este din 1991, are 1390 cm3 si norma de poluare E1. taxa de la 1 iulie ar trebui sa fie in jur de 243 euro (conform protv.ro) Totusi nu ai spus cat ai dat pe masina.... ![]() This post has been edited by unicooll: 6 Jun 2008, 22:23 |
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|
MicDeStatura |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 22 May 08 From: Bucuresti ![]() |
salut, masina a costat.... 220 euro
![]() in acest pret au fost incluse si o pereche de jante de otel cu cauciucuri de iarna Toyo rulate aceasta iarna - aproape noi. fac ruta germania anual, si pot spune ca nu se merita sa pleci pt o asemenea masina pt ca, cheltuielile sunt destul de mari, DAR daca sunteti mai multi atunci cheltuielile se impart etc si e alta treaba. strict legat de masina, au mai costat numerele/asigurarea pe o luna 95 euro - super ieftin pt ca in alte zone costa si 200 - benzina, in germania e aprox 1,48 euro/l, in austria cu vreo cativa centi mai ieftin, consum de 5,5-6%, viniete, pe austria 7,60 euro - 7 zile, pe ungaria 50 ron - 10 zile si pe romania 11 ron - 7 zile... cam atat... Acum legat de masina... ca sa nu am surprize la rar, am fost acum 2 zile la o statie itp ca sa o verific full. a iesit totul ok, mai ales noxele ![]() am vazut ca mai este un topic legat de euro/non euro, dar vroiam sa va intreb aici ce credeti... imi e sa nu ma cert cu ei si sa mi-o scoata non euro. in baza la ce program se plateste taxa de inmatriculare? in carte am trecut SCHADSTOFFARM 01, ceea ce este corespunzaror normei de poluare euro 1... o sa atasez o copie ceva mai veche pe care o am in calc. ca sa intelegeti grupul de doua cifre reprezinta norma de poluare. o sa atasej si o copie a cartii nemtesti ca sa intelegeti. Attached thumbnail(s) liste_euro.jpg ( Size: 190.47k ) Number of downloads: 203 scan0008_copy.jpg ( Size: 129.1k ) Number of downloads: 115 |
--------------------
Renault
R19
'91 1.4 GTR C3J
- HN 885 D
|
|
dan_mar |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru cu portbagaj Group: Members Posts: 348 Joined: 31 August 06 From: HD ![]() |
Felicitari, ai facut super afacere.
Surprinzator insa, nu are importanta norma euro (non-euro sau euro 1), dupa calculatorul asta: http://www.automobiletv.ro/specialTaxes.php tot 244 euro ar fi taxa. Bafta. |
--------------------
RENAULT
19 Chamade
GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
|
|
dan_mar |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru cu portbagaj Group: Members Posts: 348 Joined: 31 August 06 From: HD ![]() |
Se pare ca am tastat ceva gresit... sau calculatorul de taxa avea o problema...
Pentru non-euro taxa e 733 E iar pentru euro1 taxa ar fi 244 E Bafta! |
--------------------
RENAULT
19 Chamade
GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
|
|
MicDeStatura |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 22 May 08 From: Bucuresti ![]() |
I'm back
![]() Nu am mai intrat pe forum de foarte mult timp, asa ca m-am gandit sa va spun ce s-a mai intamplat cu situatia mea... AM PRIERDUT LUPTA CU RAR-UL! Da... m-am lasat pagubas, am platit taxa pt NON EURO in August 2008, cam 2400 RON daca imi amintesc bine. Si cu asta basta, am inceput sa ma bucur de masina! Dupa cum am spus mai sus e masina de backup asa ca din August si pana acum n-am facut decat vreo 7000km. Mai merge tata ce-i drept ca Dacia nu mai are ITP ![]() Am fost de f multe ori la tara, drumuri scurte prin oras etc Am fost si la Sinaia si desi in Germania mi-a fost frica sa-i dau blana sa vad cat poate ca nu cumva sa nu ma lase pe acolo, i-am dat la Baicoi, pe drumul drept, 160 km/h. Atat scrie si la carte si vad ca atat merge. Oricum, in rest 120 mai mult nu vede, 160 a fost asa de "test". Mai atasez cateva poze cu ea... Tapiteria si tot ce tine de partea spate a fost spalat deoarece s-au varsat cativa litri buni de vin, si doar respirand aerul din masina te imbatai ![]() Numai bine! Alex. Attached thumbnail(s) DSC01612.JPG ( Size: 815.93k ) Number of downloads: 150 DSC01626.JPG ( Size: 819.91k ) Number of downloads: 155 DSC01628.JPG ( Size: 793.12k ) Number of downloads: 173 DSC01349.JPG ( Size: 799.15k ) Number of downloads: 185 |
--------------------
Renault
R19
'91 1.4 GTR C3J
- HN 885 D
|
|
zeu_4u_sweety |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 793 Joined: 7 December 07 ![]() |
frumoasa masina ai. inca una ca a mea adica cu interiorul maro!
|
--------------------
BMW
318
1998/touring/M43
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#18
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
La fel este si a mea
![]() Interior original , nevopsit , neretusat etc .. Attached thumbnail(s) ResizeDSC09663.JPG ( Size: 1.33mb ) Number of downloads: 123 |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
zeu_4u_sweety |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 793 Joined: 7 December 07 ![]() |
tocmai la tine ma refeream
![]() ![]() |
--------------------
BMW
318
1998/touring/M43
|
|
mr_bombastic_dma_r19 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 657 Joined: 21 August 08 From: Pitesti ![]() |
Frumoasa
![]() |
--------------------
Renault
19 16V Cabrio
1992 1764cmc 135Cp
- AG15DMA Most Wanted
|
|
vepman_ro |
![]() ![]()
Post
#21
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
La mine te refereai , bOOmBastic?
Mersi |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
zeu_4u_sweety |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 793 Joined: 7 December 07 ![]() |
hai care face un topic in care sa punem numai poze cu masinile ersonale? va tine?!?
This post has been edited by zeu_4u_sweety: 25 Apr 2009, 16:56 |
--------------------
BMW
318
1998/touring/M43
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#23
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Exista.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
zeu_4u_sweety |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 793 Joined: 7 December 07 ![]() |
poi da dar e ala cu tuning deci nimic personal si mai e altu cu r1916v...
|
--------------------
BMW
318
1998/touring/M43
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 14:39 |