Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Ce se alege din 2011 ?, la fiare vechi

yonel33
post 19 Apr 2008, 21:31
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 5 December 07




oare ce se alege cu R25 din 2011,toate aceste masini vor fi aruncate la reciclare sau mai este vre-o sansa,voi ce parere aveti ca eu am un r25 din 92 cu injectie si catalizator dar nu are trecut in cartea de identitate nici un euro,deci???

19 Apr 2008, 21:33:
iar tigaile astea de dacia nova tot cu injectie si catalizator au euro2 trecut in carte

This post has been edited by yonel33: 19 Apr 2008, 21:33


--------------------
Renault 25 1992
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 19 Apr 2008, 21:45
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Este o lege data in acest sens?
Vezi ca se mai discuta pe n topicuri aberatia asta.
Este posibil sa bage niste impozite ca iti duci de buna voie tigaia la fier vechi, dar in nici intr-un caz nu au cum sa te oblige sa faci asta.


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tataieg1
post 22 Apr 2008, 12:18
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 10 February 08




chiar nici un model de R25 nu este euro? la mine e clar,e din 85,e pe carburatie,asta e. Dar cele cu injectie si catalizator sau cele diesel? Oricum,parerea mea e ca vor actiona mai subtil-nu o sa mai treaca nici dracul de inspectia tehnica,asa ca o sa renuntam de buna voie. Cred ca deja si pretul de vinzare a scazut drastic,iar peste un an nu se vor mai putea vinde


--------------------
Renault 25GTS - B26LSY 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tutu
post 4 Jun 2008, 07:32
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 454
Joined: 19 June 07
From: Bucuresti




Eu am vazut niste anunturi de mica publicitate la nemti pe mobile.de , unde se vindeau niste Re 25 avand Euro 2, dar mai mult ca sigur sunt masini la care proprietarul a facut omologarea special pt normele Euro in service atestat de RAR -ul lor ( sau ce au ei pe acolo ) ; nu sunt masini iesite asa din fabrica.
Pe de alta parte ma gandesc ca ar fi posibil si la noi in Ro , prin montarea unui catalizator , sonda etc, sa le putem omologa ca fiind norma EURO ...
Daca ati mai auzit de pe alte forumuri ca ar face si RAR -ul la noi asa ceva, rog postati cei care aveti informatii ...


--------------------
Renault 25 GTX Dacia Break - B-08-BYP 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
santo.cristian
post 10 Sep 2010, 00:35
Post #5


membru pasionat


Group: Members
Posts: 417
Joined: 25 February 10




Salut baieti. O sa revin pe acest topic cu niste probleme arzatoare zic eu ce cred ca framinta pe multi detinatori si iubitori de r25:ce facem noi cei ce avem capacitati de peste 2000 de cmc acum si mai ales de la anul?Unii zic ca s-ar mari impozitele de la anul si deja ,,unii prieteni'',care habar nu au ce reprezinta r25-ul si istoria lui imi zic da-o pe ce-o fii sa mai iei ceva pe ea,altii zic ca la rabla as fii mai cistigat si am inceput sa ma gindesc la doua variante:1.o inscriu la bulgari 2.caut motor de 1995 cmc in stare buna la un pret decent sau ma batea gindul o adaptare cu un dci 1,9 de laguna 2 ceva,dupa care intervine problema de omologare,RAR etc.Astept de la voi sfaturi,propuneri,sugestii in cunostinta de cauza cum ar fii si pt inscrisul la bulgari-ce demersuri ar trebui sau ce ar insemna o omologare la RAR si costurile acestora si ce credeti ca ar trebui facut pt viitor,


--------------------
Renault 25 tx - IF-03-VHF 1988 2165 cmc 108 cp/79 kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tutu
post 10 Sep 2010, 07:24
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 454
Joined: 19 June 07
From: Bucuresti




Impozitul pe masina s-a marit deja de anul acesta ! Cei care au achitat impozitul partial , doar pt prima jumatate a lui 2010 , au primit instiintare sau vor primi in scurt timp , sa plateasca impozitul aferent celei de-a 2 jumatati a anului 2010 - MAJORAT fata de cuantumul platit de regula. Cat este aceasta majorare , nu ma intrebati ca nu stiu.
Cei care au platit anticipat pt tot anul 2010 se pare ca scapa de aceasta " binecuvantare guvernamentala ".


--------------------
Renault 25 GTX Dacia Break - B-08-BYP 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raduchu
post 11 Sep 2010, 21:34
Post #7


Nu-mi arde becu'


Group: Members
Posts: 1.453
Joined: 21 April 09




Imi pare rau sa va spun...dar nu stiu cat timp vom mai putea trece de revizii si aici ma refer la norma de poluare, ca mecanic si estetic e problema fiecaruia si in plus si piesele credeti ca se vor gasi pt totdeauna...de exemplu azi am vazut un opel foarte vechi DAR FOARTE BINE INTRETINUT..nu se vedea niciun punct de rugina...motorul suna superb...si totusi..traim in romania...asta e boc o sa ne oblige pana la urma sa ducem babele la incinerat... mad.gif mad.gif


http://www.gandul.info/news/peripetii-cu-r...imogene-5715442

un 25 alb...dus la remat..zici ca plange ..R.I.P. 25-urilor duse pe ultimul drum


--------------------
Renault 25 '86 2 x Volkswagen Passat '08 Highline '10 R-Line
There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light!

500.000 km and counting.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
santo.cristian
post 12 Sep 2010, 07:02
Post #8


membru pasionat


Group: Members
Posts: 417
Joined: 25 February 10




Ma framinta de mult o intrebare:daca se va impune sa se circule cu masini numai cu norma euro de poluare noi putem sa adaptam un catalizator si daca da cine stie in ce ar consta asta si ce costuri de montare ar fi?


--------------------
Renault 25 tx - IF-03-VHF 1988 2165 cmc 108 cp/79 kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 12 Sep 2010, 07:59
Post #9


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




Catalizatorul se poate monta (nu stiu cum este cu omologarea lui; aici e buba ca dai peste "foarte flexibilul" R.A.R.), cost nu cunosc.


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
santo.cristian
post 12 Sep 2010, 10:26
Post #10


membru pasionat


Group: Members
Posts: 417
Joined: 25 February 10




Ar cam trebui sa ne interesam cu totii cit mai curind de toate detaliile,de costuri etc,nu se stie ce surprize ne rezerva astia in curind


--------------------
Renault 25 tx - IF-03-VHF 1988 2165 cmc 108 cp/79 kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 12 Sep 2010, 11:38
Post #11


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




Corect. sad.gif
Auzisem, cu 2 ani in urma de 1000 euro (cost pt catalizator). Nu cunosc mai multe detalii.
Cum aflu ceva postez. wink.gif


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th August 2025 - 16:47
Dacia