Transformator 220V ca - 12V cc, dar de mare putere
![]() ![]() ![]() |
Transformator 220V ca - 12V cc, dar de mare putere
dannypapai |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 8 March 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Fluence
- B 173 PDA
2016, Expression
|
|||
Meganer |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 24 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Poate cele pentru incarcare baterie, dar verifica sa scoata cei 15A minim necesari pentru compresor.
De ce nu folosesti compresorul de la bricheta, ca doar pentru asta a fost proiectat? |
--------------------
renault
megane
2005 estate Megane Estate 2.1 2005 Confort Privilege 1.9 dCi
|
|
dannypapai |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 8 March 06 ![]() |
Am folosit conmpresorul la bricheta la inceput, dar era sa raman fara baterie. Am pornit motorul si pe urma am cuplat compresorul si apoi l-am oprit. Cand am vrut sa-l repornesc dupa un timp a pornit mai gtreu, nu prea mai aveam curent.
|
--------------------
Renault
Fluence
- B 173 PDA
2016, Expression
|
|
cipman |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Parerea mea e ca te complici inutil.
Dupa cum povestesti, bateria era descarcata sau e cam pe terminate. Compresorul consuma cam cat becurile pozitii + faruri. Umflarea unei roti dureaza cam 3-4 minute. Daca bateria nu e in stare sa furnizeze curent cam cat ai tine luminile aprinse 10-12 minute, inseamna ca nu e in regula. Eventual foloseste compresorul cu motorul pornit pana iti rezolvi problema cu bateria. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
19vik |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Redresoarele pentru incarcarea bateriilor auto, furnizeaza si 20A, depinde de model. Dar si eu cred ca ai o problema cu bateria sau cu alternatorul, daca zici ca ti-a consumat bateria cu motorul pornit.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Eu stiam ca motorul trebuie tinut pornit cand se foloseste compresorul....parca am citit pe undeva. Oricum, eu asa fac, juma de litru de motorina e nimic pe langa bataia de cap ce vine cu descarcarea bateriei
![]() |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
dannypapai |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 8 March 06 ![]() |
Citind toate comentariile de mai sus, m-am apucat sa-mi masor voltii la acumulatorul masinii, cu un voltmetru digital. Iata ce am masurat: cu motorul oprit erau afisati 12.4 V. Apoi cu motorul pornit erau afisati 14.5 V, iar, cand mi-am urcat sotia la volan si am pus-o sa accelereze, indiferent de cat accelera voltmetrul arata tot 14.5 volti. Va rog sa-mi spuneti daca este normal sau nu. Orice sfat e binevenit. Cu multumiri.
|
--------------------
Renault
Fluence
- B 173 PDA
2016, Expression
|
|
dantes |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Absolut normal si bine. Cand ai motorul pornit ai alternatorul care iti incarca bateria, iar acesta trebuie sa incarce la fel indiferent de regimul de turatie al motorului...
In alta ordine de idei, convertor d-asta dar ceva mai bun si cu protectii si nebunii astfel incat sa pot avea 220 ptr. un pistol de lipit de ex.? |
--------------------
O masina
oarecare
- .
. Old school
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 12:29 |