Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

nu trage si fluiera

viktor
post 13 Mar 2008, 20:27
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 13 March 08




Salut
Am si eu o problema poate a mai avut-o cineva si ma poate dumiri si pe mine.
Am un megane 1 1.9 dti 2000. De la o vreme a inceput sa aiba un suierat continuu dar numai intre 1400 si 2000 de ture si numai dupa ce temperatura apei ajunge la nivelul normal - adica numai dupa ce se incalzeste motorul. Daca opresc si scade temperatura si cu jumate de gradatie, cand pornesc nu mai suiera decat cand ajunge iar la temperatura optima. Pe langa asta nu mai trage. Ca si cum nu as mai avea turbina. In 4000 de ture mere ca in 2000. Plus ca scoate fum alb-albastrui cand pornesc dimineata iar dupa, negru cand accelerez. Interesant este ca inainte sa inceapa fazele astea pierdeam lichid de racire pe undeva pe la radiator cred. Dar foarte putin. De cand a inceput faza cu suieratul nu mai pierd lichid de racire - nivelul se mentine constant. Oare sa se fi dus turbina?! blink.gif


--------------------
megane 1 1.9 dti megane 1 1.9 dti 2000 - AB 06 LNA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DRD
post 13 Mar 2008, 21:05
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 709
Joined: 20 September 06
From: Brasov




Foarte posibil,daca scoate fum albastrui atunci sigur mananca ulei pe undeva,cel mai probabil e o problema legata de turbo.


--------------------
Renault Megane 2 1.5 Dci Comfort Expresion 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fuscus
post 13 Mar 2008, 21:50
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 193
Joined: 10 April 07




pregateste o turbina noua ca simtomele masinii tale asta prevestesc.........sau daca nu-ti permiti scria cineva pe forum ca e un nene pe la marginea Bucurestiului la un service care reconditioneaza turbine si ofera si garantie..........

foloseste cu incredere search-ul..........


--------------------
Renault Megane 1 1,9 dCi 75 kW 102 cp 2001, Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 13 Mar 2008, 23:04
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Problema ta pare identica cu a lui poseidon06, vezi aici: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=907...dpost&p=1160866 . Firma aia e pe langa Serus.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 13 Mar 2008, 23:06
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Cred ca eu scriam de nenea ala biggrin.gif Uite ce am patit eu: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=907...dpost&p=1157458. Doar ca nu scotea fum, insa am inteles ca se putea intampla din clipa in clipa sa o ia pe ulei si la mine. Fumul albastrui=consum ulei, asociat cu lipsa de putere=turbo pe duca. Fum negru in sarcina=debitmetru dus. Daca e debitmetrul, poti incerca la Augsburg, sunt sanse sa gasesti mai ieftin ca la Renault. De turbina, poti citi mai multe in topicul catre care ti-am dat linkul, sau poti da search si cauta mai multe topicuri pe tema asta (s-a mai discutat parca).
Stiu ca tipul unde am reconditionat eu turbina, si care iti da garantie de 12 luni, cat are una noua adica, se ocupa si de turbine cu geometrie fixa de pe 1.9dTi. Daca esti interesat, o sa caut numarul lui de telefon si ti-l dau pe PM smile.gif


L.E. A fost mai rapid de degete 19vik tongue.gif

This post has been edited by poseidon06: 13 Mar 2008, 23:11


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 13 Mar 2008, 23:41
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




scoate si tu racordul dintre turbina si filtru de aer si verifica jocul axului.

joc normal:


Verifica si jocul axial si cel radial.

Daca nu e de aici, treci la debitmetru. Scoti mufa si vezi daca merge bine.
Daca nu e nici debitmetrul, verifica tubulatura turbo-intercooler-galerie admisie, sa nu ai scapari pe undeva. Bafta.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Micutzu'
post 14 Apr 2008, 14:34
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 14 April 08




Verifica turbina, fii atent permanent la nivelul uleiului si al lichidului de racire. Daca nivelul uleiului scade foarte repede (iti dai seama dupa joja - in cativa km ai joja uscata) atunci e crapata turbina. daca nu mai ai scurgeri de lichid de racire pe trasee (nu ai pete sub masina) dar lichidul scade din vas, banuiesc garnitura de chelasa (lichidul de racire se duce pe evacuare in cel mai fericit caz, cel mai putin fericit se duce in ulei in ambele variante nu mergi cu masina nici macar pana la primul service). Vezi si vasul de expansiune al lichidului de racire daca are in el pete de motorina sau ulei. Daca da sigur e arsa garnitura de chelasa.
Daca nu ai nici una din aceste simptome verifica tubulatura turbo-intercooler, eventual daca e fisurat vreun furtun trebuie schimbat sau poate nu e crapat ci doar scapa presiune pe undeva.
Spor la treaba!


--------------------
Renault Megane 2001 / 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fuscus
post 14 Apr 2008, 15:48
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 193
Joined: 10 April 07




am si eu 2 intrebari putin off-topic:

1)daca debimetru e defect exista o crestere a consumului?al meu are un drum-drum (ca si cum ar galopa) cand pornesc masina

2)daca scot mufa de la debimetru si rulez cu masina asa cativa km sa vad deosebirea (cum "trage" mai bine) afecteaza cu ceva functionarea motorului?

scuze daca intrebarile suna stupid?

mersi!

This post has been edited by fuscus: 14 Apr 2008, 15:49


--------------------
Renault Megane 1 1,9 dCi 75 kW 102 cp 2001, Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Micutzu'
post 14 Apr 2008, 16:18
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 14 April 08




Nu cred ca iti va mai porni, daca o va face va da eroare in computer pe care nu o poti sterge decat cu un soft (VAG-com in cazul VAG group nu stiu daca merge si pe renault) probabil va trage mai prost (nu va mai calcula cum trecuie amestecul combustibil-aer).


--------------------
Renault Megane 2001 / 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 14 Apr 2008, 17:05
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




fara debitmetru trage mai bine, si porneste la fel de bine. Numai ca fara el consuma mai mult si se buleste catalizatorul.

S-ar putea sa-ti ramana eroarea dupa ce il pui la loc... nu ma pricep prea bine la partea asta

This post has been edited by andu911: 14 Apr 2008, 17:06


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex0507
post 14 Apr 2008, 19:34
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 28 January 07
From: BV




Din ce am auzit eu de la oameni: daca scoti mufa debitmetrului si merge masina mai bine atunci e debitmetru stricat, daca merge mai prost ca inainte atunci debitmetru e bun sau cat de cat bun.
Am testat si eu si am obs ca fara debitmetru merge un pic mai greu.

Mie nu mi-a dat nicio eroare cand am pornit motorul cu mufa de la debitmetru scoasa sau cel putin n-am observat niciun bec aprins.


--------------------
Renault Megane 2002 Classic Expression, 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucinebunu
post 7 Jan 2009, 05:02
Post #12


Membru


Group: Banned
Posts: 147
Joined: 5 November 08
From: Timisoara




La mine daca ii scot mufa de la debitmetru, mi se aprinde martoru portocaliu cu bujia si se simte la motor ca nu mai trage cum trebuie.
Asa am avut aceasta experienta cand am avut un fir rupt de la mufa de la debittmetru altfel habar nu aveam rolleyes.gif


--------------------
Renault Laguna II dci 2001 Expresion - TM XX HCM
XXL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marioooo
post 11 Oct 2009, 16:59
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 11 October 09




salutare,am si eu problema:am o laguna 2 si faza e ca atunci cand o accelerez in mers las un fum negru vai de el si asta mi se intampla pe la 2500-3000 turatii,parca ar da sa se opreasca si scoate un val negru de fum, apoi iar isi revine.Pe loc nu scoate.MULTUMESC ANTICIPAT.


--------------------
renault laguna 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marcel76
post 23 Feb 2010, 20:01
Post #14


membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 3 January 10




salutare tuturor;de ceva timp am si eu o problema;masina a inceput sa fluere incepand de pe la 2000 de ture pana pe la 2800 dupa care dispare,dar vreau sa precizez ca fluera numai daca e in sarcina adica in viteza daca e pe liber si o turez chiar si la 4000 de ture nu se aude nimic. am scos mufa de la TRS si am plecat la drum surpriza:nu se m-ai aude nimic chiar si la 3000 de ture, dar nici nu trage, si sa aprins si rezistenta in bord.va rog ceva pareri.numai bine va doresc


--------------------
Renault laguna 2 1.9 dci 107 hp 2001 expression - BT 10
Renault Koleos 2011 150 hp automat 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 24 Feb 2010, 13:11
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




Si la mine fluiera turbina incepande de pe la 1800 pana pe la 3500 dupa care zgomotul motorului e prea mare pt. a o mai deslusi. Mi se pare un comportament normal.
Daca zici ca ai scos mufa de la "Turbo Pressure Regulator" e normal sa nu mai functioneze turbo-suflanta, acea componenta dicteaza regimul de lucru al turbinei, lipsa de putere si martorii din bord sunt de asemenea normali in acest caz.


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 2009 - MS
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hathazy
post 14 Apr 2010, 13:47
Post #16


Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din


Group: Members
Posts: 209
Joined: 20 March 09




e din cauza injectoarelor...un injector sau 2 nu functioneaza in parametrii...am patit la fel cu un bmw 320d....am schimbat toate furtunele de la turbo si tot la fel mergea...o calcam si nu tragea doar un fluiera....


--------------------
Renault Megane 1 miros a motorina mereu 1997, inmatricula t99 - SJ 89 TOM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 14 Apr 2010, 14:18
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




hathazy, colegul Marcel76 nu a spus ca are probleme cu puterea motorului, reclama doar fluieratul care apare intre anumite turatii.


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 2009 - MS
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hathazy
post 14 Apr 2010, 15:30
Post #18


Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din


Group: Members
Posts: 209
Joined: 20 March 09




scuze...am interpretat gresit....


--------------------
Renault Megane 1 miros a motorina mereu 1997, inmatricula t99 - SJ 89 TOM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex07
post 29 Jul 2011, 20:35
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 23 July 11




sall am si eu aceas problema cu o laguna 2.2 2004 turbo schimbat recent si fluiera incepand de la 2000 2200 in sus in functie de turatia motorului aveti ceva idei sau ce ar putea fii masina trage ff bine nu scoate fum doar ca fluiera ms mult


--------------------
renaul laguna 2.2 2004 kombi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 4 Aug 2011, 22:19
Post #20


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




La Megane-ul din semantura, am o problema similara. Nu prea mai trage cum tragea, dar fum nu scoate si turbina suiera mai putin decat inainte...am fost la un tester cu ea, au aparut doua erori : Vana EGR si tensiune joasa la injectoare...s-a mai confruntat careva cu problema asta?


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nonic
post 4 Aug 2011, 22:27
Post #21


Together we can do more


Group: Members
Posts: 3.964
Joined: 22 May 09
From: Ploiesti




Incearca sa cureti EGR-ul si poate scapi fara inlocuire, cealalta problema cred ca este la pompa de injectie si cred ca eroarea era presiune joasa la injectoare dar poate sa fie si de la supapele de retur daca scapa presiunea... poti sa faci un test de injectoare si iti dai seama daca sunt supapele de retur defecte.


--------------------
Renault Megane 2.1 1.5 dci 2004 Privilege Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 5 Aug 2011, 09:52
Post #22


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Am citit cu proprii ochi si scria tensiune joasa...acum daca versiunea in lb romana o fi fost facuta la Chisinau, nu am de unde sa stiu...


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 2 Oct 2011, 12:45
Post #23


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Nu am mai apucat sa ma uit la masina, am mers asa cu ea, pana ieri cand am avut ceva vreme si am scos Vana EGR, am curatat-o iar (cred ca asta e a treia sau a patra curatire de cand am schimbat-o, se apropie de kilometrajul la care am schimbat-o si pe cea originala a masinii - 80000+ km) parca se simte ceva mai bine la acceleratie. Ce am descoperit insa este ca toata partea inferioara a vanei, care ramane afara, era plina de funingine, idem si capacul de la motor, iar pe dedesubt, pe marginea galeriilor, este plin de funingine grasa...ma gandesc ca ori este galeria fisurata, ori este tubul de recicrulare a gazelor fisurat, ori pur si simplu slabit. S-a mai lovit careva de problema asta?


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kid2502
post 26 Jun 2012, 14:44
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 14 April 08




Am avut turbina rectificata la Brasov si nu stiu ori de la ei ori de la transport am gasit in cele de urma vacumul care trage tija turbinei in sus , inclinat lucru care nu l-am stiut si m-a facut sa umblu la reglajul tijei, intrucat se ridica foarte putin in sus 5-6 mm si ea de fapt trebuie sa urce 1-1,5 cm.

Rog frumos cei care au timp sa se uite la tija turbinei sa-mi spuna care filete sunt de la piulita pana in capatul tijei sa o reglez catusi de putin inapoi ca nu mai stiu cum era si nu-mi place cum trage.
Stiu ca trebuie sa o dau jos iar si sa o duc la Brasov sau alt service care se ocupa cu turbine sa o regleze ei in aparatele lor speciale, dar pana mai fac rost de bani , ajutati-ma cu numarul se filete dintre piulita si capatul tijei.

Multumesc anticipat.


--------------------
renault laguna 2 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kid2502
post 28 Jun 2012, 13:58
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 14 April 08




Nu are timp nimeni sa arunce un ochi sa vada cate filete sunt la tija ???
Va rog sad.gif


--------------------
renault laguna 2 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 16:31
Dacia