Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme asigurari

mafiosso_LODAN
post 10 Mar 2008, 10:33
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 251
Joined: 24 May 05
From: Bucuresti




O sa incep direct.

Am un Megane 2.1 bicorp din 2005 inmatriculat prima oara in aprilie 2006.

Am CASCO (deocamdata nu o sa spun firma) care expira pe 30 martie
Am dat peste un caine care mi-a cam facut praf botul masinii.
Bara, far, proiector, capota, armatura, radiator/radiatoare.

Acum surprizele.
La constatarea de la asigurari desi era clar ca imi curge si radiatorul de apa tipul mi-a trecut doar radiatorul de aer conditionat, la atentionarea mea cum ca ar curge cel de apa imi spuen ca e de la radiatorul de A/C desi eu am impresia ca daca se sparge cel de aer nu curge lichid ...freonul cred ca se pierde ca si gaz.

La cateva zile de la constatare ma suna agentul si imi spune ca dansul vede din poza (de la momentul incheierii politei) capota ar fi fost indoita deja la momentul in care am facut polita. E adevarat ca exista un luft intre capota si bara (luft pe care eu il cam vad la toate Meganurile 2.10. .
Eu nu inteleg cum poata sa zica asa ceva in conditiile in care atunci cand am facut asigurarea tipul de acolo a studiat masina 10-15 minute bucata cu bucata. Ma indoiesc ca daca capota mea chiar era indoita nu ar fi trecut asta in contract sau invre-o anexa la contract. Masina o scosesem cu 2 zile inainte din service si eliminasem toate micile si marile imperfectiuni ale caroseriei.

Tipul isi imagineaza ca vreau sa imi repar capota pe banii lor adica pentru 300-400 RON cat o fi de indreptat capota respectiva (intr-un service decent) sa ma cert cu ei. Daca era sa fiu asa de disperat sa ii "fac" nu imi schimbam pe banii mei cele doua anvelope taiate (aprox 900 RON), nu terminam contractul cu parbrizul zgariat sau cu o usa cam zgariata si infundata.

Sunt curios daca ar fi sa repar masina si sa las capota asa daca as gasi vre-un agent de la compania respectiva care sa nu imi scrie ca am capota indoita.
Tin sa mai precizez ca agentul mi-a facut o "sugestie" in legatura cu service-ul unde sa repar masina.

Azi o sa spal masina si o sa ii fac si eu poze asa lovita si o sa le compar cu pozele cu masina intrega.

Marti 11.03.2008 trebuie sa ma duc sa vad care e problema pana la urma.


--------------------
Renault Megane/Laguna 3 - xxxxx 2005/2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 10 Mar 2008, 10:57
Post #2


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




1. Poti spune linistit despre ce firma de asigurari e vorba.
2. Mergi din nou la el si solicita-i ferm si civilizat sa isi revizuiasca atitudinea. Daca nu obtii nimic cere sa vorbesti cu seful de la daune. Enumera argumentele de mai sus care sa dovedeasca ca nu vrei sa ii pacalesti cu ceva. Daca raspunsul nu iti convine, cere-le sa ti-l dea in scris, semnat si stampilat si cu justificare. Le explici clar si ferm ca vrei sa contesti raspunsul lor verbal la conducerea companiei si eventual la CSA si pentru asta ai nevoie de raspunsul scris.
Fii tot timpul increzator ca dreptatea e de partea ta. In cazul in care atitudinea lor e complet ostila, chiar si in conditiile in care ai mers catre service-ul recomandat de ei (aminteste-le si asta), nu uita ca ai dreptul sa depui plangere penala impotriva lor pentru abuz in serviciu. S-ar putea sa scape nepedepsiti, dar singur ii vei pune pe drumuri.
Retine: calm, ferm si civilizat. Enervant de staruitor in asta. Lasa-i pe ei sa se isterizeze, ca sa ai si acuzatia de rau tratament de partea ta. Mergi insotit de cineva prezentat drept avocatul tau (poti incerca la inceput sa nu il prezinti, dar persoana respectiva trebuie sa se poarte ca un avocat: sa isi noteze nume, sa iti sopteasca sfaturi, sa fie permanent langa tine si atent la tot ce se discuta; prezentarile le vei face abia atunci cand vei fi intrebat cine este). Daca vrei poti chiar incerca sa inregistrezi toata discutia (un telefon mobil mai performant se poate descurca de minune).
Succes!


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danezu
post 11 Mar 2008, 10:00
Post #3


un fost proprietar de megan.....


Group: Members
Posts: 914
Joined: 3 January 06
From: Bucuresti




Pe inspectia de risc de pe polita a fost trecuta capota? Daca nu,sa fie sanatosi,le explici clar,cand ti-au luat banii nu au zis nimic de capota,deci masina era ok din punctul lor de vedere,asa ca trebuie sa te despagubeasca!

Bafta!


--------------------
Saab 9-3 2.2 TiD Vector
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r&d
post 11 Mar 2008, 15:30
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 2 June 04




Pe langa poze trebuie trecute clar avariile existente la momentul incheierii asigurarii, inclusiv pete de rugina, vopsea matuita sau zgarieturi.
Daca nu sunt trecute, sa le fie de bine..


--------------------
Volvo S40 2.0T4 200cp 2001
Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th August 2025 - 05:52
Dacia