Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

problema carburator, help

radu_nb1
post 2 Mar 2008, 17:58
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 2 March 08




salutare sunt nou pe forum si am si eu o problema cu carburatorul, am montat pe dacie motor renalut 1.4 de r 19 si porneste cam greu si dupa 3 min de mers incepe si da rateuri si afuma 2 bujii, vreau si eu pareri


Attached thumbnail(s)
SP_A0500.jpg ( Size: 289.85k ) Number of downloads: 126


--------------------
dacia 1310 - vl 04 vzm 1999 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RADU__
post 2 Mar 2008, 21:30
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.255
Joined: 18 October 07
From: Brasov




tocmai am postat cum se face reglajul unui carburator solex de R18.
Nu schimba nimic, regleaza-l pe asta si o sa fi foarte multumit.
Vezi aici daca este la fel si daca se potriveste la tine. Daca nu, fa niste poze cu carb tau si am sa te ajut.


--------------------
Renault Megane IV - BV 22 ROC Sedan TCE140 2022
tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu_nb1
post 2 Mar 2008, 22:47
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 2 March 08




marca carburatorului ZENIHT made in spain, ma poate ajuta cineva cum sa ii fac reglaj sau macar ce trebuie sa curat prin el

3 Mar 2008, 23:08:
nu ma poate ajuta nimeni mai ales ca ii special reno

This post has been edited by radu_nb1: 3 Mar 2008, 22:08


--------------------
dacia 1310 - vl 04 vzm 1999 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RADU__
post 3 Mar 2008, 22:48
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.255
Joined: 18 October 07
From: Brasov




sunt n+1 variante de zenith. pune niste poze cat mai in detaliu si cat mai multe unghiuri si am sa te ajut


--------------------
Renault Megane IV - BV 22 ROC Sedan TCE140 2022
tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu_nb1
post 3 Mar 2008, 23:07
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 2 March 08




scz ca nu am vazut rezolutia da dak is bune pozele o sa fac altele cu rez mai mare,
asa si i-am pus un carburator normal de dacia pe motoru meu si merge f bine, sigur carburatoru original e de vina

Attached thumbnail(s)
SP_A0543.jpg ( Size: 34.41k ) Number of downloads: 146
SP_A0544.jpg ( Size: 28.48k ) Number of downloads: 148
SP_A0545.jpg ( Size: 27.28k ) Number of downloads: 140


--------------------
dacia 1310 - vl 04 vzm 1999 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RADU__
post 3 Mar 2008, 23:34
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.255
Joined: 18 October 07
From: Brasov




Da , rezolutia este slaba dar m-am prins cam de ce este vorba. Este un model mai vechi de zenith insa usor de reparat. Indicatiile de la link-ul de mai sus suntvalabile mai putin partea de carb de relanti cae este tot una cu calea de progresiune.
Reglajul se face n principiu din voletul de acceleratie , combinat cu jiglerul de "aer" care defapt este de emulsie. este foarte importanta insa reglarea pompei de sprit care are ceva probleme de etansare la piston. trebuie bine calibrata si tubul de descarcare al pompei de sprit, care la tipul asta de carb se face prin strivirea progresiva a capatului tevii de descarcare in difuzor. Rezultatul este optim atunci cand la apasarea accelreatie se obtine un "sprit" prelungit la 1-2 sec.
atentie la nivelul de benzina care trebuie sa fie cu 2mm mai sus de ultima gaura de aer de la tubul emulsor. Asta se verifica cu tubul emulsor prafuit cu praf de creta si umpluta camera de nivel constant pana la inchiderea pontoului. Se verifica astfel pana unde s-a "udat" tubul emulsor. Daca totul este bine vei obtine un dozaj corect intr-o gama destul de larga de turatii. Nu incerca sa ajustezi nivelul prin indoirea parghiei de la plutitor ci prin adaugarea sau scoaterea saibelor de etansare de sub cuiul pontou. astfel nu risti sa "freci" plutitorul de corpul carburatorului.
Cand totul este montat, incearca sa obtii o turatie cat de cat stabila cu ajutorul surubului de la voletul de acceleratie. apoi prin tatonari succesive cu jiglerul de aer vei reduce treptat nivelul de acceleratie urmarind sa obtii turatie maxima din jiglerul de aer. apoi mai reduci putin relantiul si reiei reglajul de aer tot cautand maximul de turatie.

Hmmm, cam complicat ce expun eu aici daca nu ai mai facut asa ceva. Dar poti sa incerci nu risti nimic.

Sper sa fi fi fost de folos ce am istorisit. Daca pot sa te mai ajut...oricand.


--------------------
Renault Megane IV - BV 22 ROC Sedan TCE140 2022
tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th August 2025 - 18:36
Dacia