Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

[help] Curatare rezervor instalatie spalat parbriz, cum se demonteaza

sqryn
post 13 Aug 2008, 10:41
Post #1


Clio rulezzz


Group: Members
Posts: 736
Joined: 2 February 06
From: München




Salut,
apelez la voi cu o mica problema. Acum ceva timp dupa completarea cu lichid pt spalat parbrizul am uitat sa inchid bine capacul de la rezervorul respectiv. cred ca am mers ceva timp cu el deschis, intre timp s-a adunat mizerie in el.
Ca si urmare logica mi s-au infundat duzele de pe capota, le-am desfundat cu un compresor cu aer dar problema a reaparut.
Vreau sa incerc sa dau jos rezervorul ala de lichid, si sa il curat de mizerii, sper sa rezolve problema. Am fost la service si mi-au cerut destul de multi bani plus ca nu pareau foarte entuziasmati de idee.
A desfacut cineva rezervorul ala? cum se procedeaza?
din ce am vazut asa la prima impresie trebuie date jos stergatoarele si masca aia de plastic din spatele capotei. sub ea se pare ca e rezervorul. de aici incolo am nevoie de indrumari.
si un scan din un manual de reparatii ar fi ok. am cautat dar nu prea am gasit exact chestia respectiva.
Multumesc anticipat.

ps. masina este clio 1.4 8V benzina, rezervorul este in partea dreapta cum te uiti spre capota din fata.


--------------------
RENAULT Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v Alize/1999 - B-xx-xxx
Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Aug 2008, 10:49
Post #2


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




Dupa ce scoti grila de plastic, rezervorul este prins intr-un surub si in aripa.

rez.jpg ( Size: 70.92k ) Number of downloads: 831


This post has been edited by IRONICK: 13 Aug 2008, 10:53


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sqryn
post 13 Aug 2008, 11:29
Post #3


Clio rulezzz


Group: Members
Posts: 736
Joined: 2 February 06
From: München




multumesc frumos, chestiile alea 2 de deasupra din figura ai idee ce sunt?


--------------------
RENAULT Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v Alize/1999 - B-xx-xxx
Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 13 Aug 2008, 12:56
Post #4


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




doua modele de motorase/pompa


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sqryn
post 13 Aug 2008, 13:29
Post #5


Clio rulezzz


Group: Members
Posts: 736
Joined: 2 February 06
From: München




ok, eram putin derutat smile.gif zilele urmatoare cred ca o sa purced la operatiune, daca iese ok si nu rup nimic o sa pun si un mic tutorial. multumesc pentru suport.


--------------------
RENAULT Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v Alize/1999 - B-xx-xxx
Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sqryn
post 30 Aug 2008, 15:31
Post #6


Clio rulezzz


Group: Members
Posts: 736
Joined: 2 February 06
From: München




Am reusit ieri sa imi fac curaj sa il curat. Operatiunea s-a desfasurat cu ajutorul unui prieten care este mecanic de meserie.
1. se dau bratele de stergatoare jos (la mine a mers cu o cheie de 13), sa aveti la indemana si un spray degresant. Bratul din partea soferului era intepenit bine, a durat cam 10 min sa il scoatem.
2. se demonteaza plasticul de deasupra rezervorului pentru stropitori (la mine sunt 2 bucati, operatiunea este descrisa in un topic la tutoriale pt schimbatul filtrului de polen)
3. se desface surubul din pozitia 2 din figura lui Ironick
4. se scoate alimentarea electrica si furtunul care intra in motorasul de la pozitia 1 din figura lui Ironick.
5. se trage usor de rezervor, capatul opus al surubului din pozitia 2 are o umflatura care intra in aripa in o gaura si are rol de stabilizare si fixare banuiesc.
6. se extrage rezervorul (are o pozitie anume in care iese fara a mai fi necesara demontarea mecanismului stergatoarelor)
7. se curata si se urmeaza pasii de mai sus in ordine inversa.

ps, daca aveti un aspirator la indemana e util, se paote curata locul in care sta rezervorul. La mine era un jeg de nedescris sad.gif am curatat manual dar tot a mai ramas ceva pe acolo.

Multumesc frumos celor ce au postat, operatia de montare/demontare dureaza cam 20 minute in cazul in care totul merge ok.

This post has been edited by sqryn: 31 Aug 2008, 11:25


--------------------
RENAULT Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v Alize/1999 - B-xx-xxx
Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rino
post 30 Aug 2008, 21:05
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 838
Joined: 9 December 07




zic si io asa: cu calgon / calgonit ai incercat? (pe bune) (cu otet nu recomand pentru ca mananca garnituri)

ps. e problema de interes comun

This post has been edited by rino: 30 Aug 2008, 21:07


--------------------
Renault Megane 2005, 2009
DIY / open source fan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sqryn
post 31 Aug 2008, 11:23
Post #8


Clio rulezzz


Group: Members
Posts: 736
Joined: 2 February 06
From: München




cu calgon nu am incercat, cauza la mine era clara. cand am dat rezervorul ala jos era plin de frunzulite, floricele si alte resturi vegetale mai mici sau mai mari. alea automat se duceau pe instalatie si din cauza asta se infundau mereu duzele asa ca trebuia sa fac operatia asta. acum merge ok desi cred ca ar trebui sa le mai suflu cu aer comprimat la o benzinarie undeva.
am mai citit pe undeva ca ar merge cu calgon dar sincer mi-e cam frica sa incerc.


--------------------
RENAULT Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v Alize/1999 - B-xx-xxx
Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 31 Aug 2008, 12:32
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.131
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Da daca lasi/uiti capacul rezervorului deschis patrunde praf in primul rand si daca are de unde si altele. Eu l-am uitat deschis o saptamana si doua luni dupa asta am curatat diuzele stropitoare=graba strica treaba.


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rino
post 31 Aug 2008, 22:41
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 838
Joined: 9 December 07




curatat duze cu acul de seringa (datorita profilului)


--------------------
Renault Megane 2005, 2009
DIY / open source fan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brawnie
post 30 Sep 2008, 22:59
Post #11


Renault-ist


Group: Members
Posts: 204
Joined: 4 August 08
From: Baia Mare/Cluj




eu am probleme cu duzele pe spate la un hatchback...cand dau sa stropesc pe spate imi stropeste in fata si merge stergatorul pe spate....Am incercat sa desfund duza pe spate am suflat cu aer comprimat dar degeaba problema nu am rezolvat-o....
O fi chestie de electronica sau ?


--------------------
Renault Kangoo/Kia C'eed/MeganeIII 2004/2008/2011 - IS 98 WRC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sqryn
post 13 Oct 2008, 10:51
Post #12


Clio rulezzz


Group: Members
Posts: 736
Joined: 2 February 06
From: München




ai ceva infundat pe acolo. rezervorul e comun pt fata si spate. si al meu e infundat pe spate dar nu ma deranjeaza asa de mult. furtunul care duce la duza din spate este destul de lung, trece cam prin toata masina dar nu stiu exact pe unde.


--------------------
RENAULT Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v Alize/1999 - B-xx-xxx
Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 13 Oct 2008, 12:01
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




brawnie, problema e la supapa din corpul pompitei, directionarea stopirii se face prin schimbarea directiei de rotatie a motorasului si cu ajutorul a 2 supape unisens. Schimba pompita sau incearca sa o desfaci/repari. Nu e nici o problema electronica, doar mecanica fluidelor smile.gif De obicei supapele se blocheaza de la nisip/mizerii. Succes.


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 2009 - MS
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 06:46
Dacia