Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

[Master II] Cablu OBD2

3v1lfr0g
post 7 May 2013, 13:29
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 21 February 13




Salut,

Vreau sa imi cumpar un cablu OBD2 pentru a putea citi si reseta erorile din calculatorul masinii.
Si problema esta ca nu stiu exact de care trebuie sa iau. Atasat e o poza cu mufa OBD de la masina si cu cablul pe care vreau sa il comand de pe Ebay.
Daca va rog sa imi confirmati daca ce fac e bine as fi fericit si deasemena daca aveti experienta in a citi si reseta erori.

Multumesc anticipat!


Attached thumbnail(s)
Renault_Master_2.JPG ( Size: 90.35k ) Number of downloads: 284


--------------------
Renault Master I 2000/1.9dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dethave
post 7 May 2013, 18:56
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 557
Joined: 11 April 09




Pare in regula ,dar atentie! Daca ai Canbus pe masina aunci comunicarea cu calculatorul motorului s-ar putea realiza doar cu sonda Clip sau variante ale ei(probabil ai mai fost cu masina la test si ai vazut ca vine nenea mecanicul cu un cablu cu o cutie mai dolofana atasata-aia e sonda Clip).De ce nu te duci la un service sa-i intrebi pe baieti?Ei stiu mai bine ce folosesc si te-ar putea lumina mai bine ...
Iti spun asta ca si pe mine ma lovise sa-i fac diagnoza masinii din semnatura-am comandat un cablu similar cu cel din poza(la Bucuresti) si ce sa vezi-nu puteam face mai nimic.Asa ca l-am dat retur si m-am descurcat pe plan local.
;

This post has been edited by dethave: 7 May 2013, 18:59


--------------------
renault espace the race,2002 - vl-19-ran
Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3v1lfr0g
post 7 May 2013, 21:40
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 21 February 13




Salut,

Mersi de info!

Cand a fost masina la mecanic la tester din pacate nu am vazut cu ce cablu a facut asta.
As merge acuma la mecanic cu ea dar din pacate masina sta intr-o parcare in Germania deoarece am probleme cu ea si de aceea am nevoie de un tester sa vad ce are.
Eu cred urmatorul lucru... Am avut de ceva timp, asa cum poti citi si intr-o postare anterioara, probleme cu turatia, care fluctua si chiar si mi se oprea motorul. Si intr-un final am aflat care este cauza, si anume senzorul de turatie.
Si in timp ce mergeam spre casa a inceput masina sa nu mai dea randament si sa merg cu maxim 80-85 km/h si scoatea mult fum. Am schimbat senzorul de turatie si debitmetrul de aer, dar tot la fel merge. Presupun ca masina a intrat in ''modul de urgenta' si trebuie sa sterg erorile din calculator.

Am comandat deja cablul pe care pot sa il folosesc si la cealalta masina. Deci daca la Master nu e buna atunci la alta trebuie sa fie sau mai cumpar alta.
Dar in orice caz va tin la curent si sper cu informatiile respective pot ajuta pe alti care sunt in aceeasi situatie.

Mai astept si alte pareri si experiente.

Seara buna va doresc!

7 May 2013, 22:06:
Apropo ce soft imi recomandati? Ce trebuie sa caut pe www?

Multumesc anticipat!

Din nou o seara buna va doresc!

This post has been edited by 3v1lfr0g: 7 May 2013, 22:06


--------------------
Renault Master I 2000/1.9dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dethave
post 8 May 2013, 07:00
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 557
Joined: 11 April 09




DDT folosesc eu:ai putea avea problema de la trs:cauta doua furtunuri subtiri de cauciuc care intra intr-o bobina alimentata de o mufa.La relanti trebuie sa emita un bazait constant:vezi ca au postat aici pe forum poze cu trs-ul,ca sa te lamuresti mai bine despre ce e vorba.
Spor la treaba!


--------------------
renault espace the race,2002 - vl-19-ran
Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3v1lfr0g
post 8 May 2013, 10:29
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 21 February 13




Salut,

Mersi pentru info!
TRS e si la motoare non-turbo? Nu stiu exact ce face si ce e dar un bazait se audea foarte tare inainte sa pornesc motorul.
O sa caut inca azi acel TRS, am vazut pozele postate de tine, si voi incerca sa il reglez.
Trebuie sa il demontez sau pot usor lucra la el cu o surubelnita si in parcare unde e masina sau de ce alte scule as avea nevoie.

Mersi inca odata!

8 May 2013, 14:27:
Salut,

Un scurt update:

Am fost la masina si pot confirma inca odata ca acel bazait nu se mai aude ca si inainte cand mergea masina.
Am gasit acel TRS-u sau convertor presiune esapament sau... am gasit aceeasi piesa sub diferite denumiri... in fine nu stiu exact ce face dar e ceva legat de gazele de esapament.
Atasat este poza din masina si piesa de schimb ce am gasit pe net.
Intrebare este daca sa o schimb cu una noua sau o pot 'regla' eu...

O zi buna va doresc!

This post has been edited by 3v1lfr0g: 8 May 2013, 14:27

Attached thumbnail(s)
Convertor_presiune_esapament.JPG ( Size: 160.56k ) Number of downloads: 289


--------------------
Renault Master I 2000/1.9dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dethave
post 10 May 2013, 14:51
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 557
Joined: 11 April 09




La motoarele fara turbo nu gasesti trs,dar tu banuiesc ca ai turbo!Se regleaza in felul urmator:strangi surubelul in sensul acelor de ceas (dar fin,nu sa dea zeama)-cu motorul oprit.Pornesti motorul si defiletezi pana in punctul unde ai cel mai mare bazait.Acum ar trebui sa fie reglat(empiric,e adevarat,dar va functiona).Faci reglajul DOAR dupa ce ai constatat ca firele electrice si mufa sunt in buna stare.Nu are rost sa cumperi unul nou daca cel care il ai pe masina bazaie satisfacator.Atentie ca surubul merge ceva mai greu(are pasta de blocare pe el)
Spor la treaba!
P.S.Nu ar strica sa verifici si furtunelele sa nu aiba vreo hiba-si mai ales nu le incurca intre ele!

This post has been edited by dethave: 10 May 2013, 14:53


--------------------
renault espace the race,2002 - vl-19-ran
Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3v1lfr0g
post 10 May 2013, 23:13
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 21 February 13




Salut,

nu am turbo la duba si nici nu cunosc nici un RENAULT MASTER II Van (FD) 1.9 dTI cu turbo. Dar dupa cum vezi in poza am piesa respectiva si nu se mai aude nici un fel bazait.
Voi incerca maine daca ajung la duba sa reglez dupa cum mi-ai explicat.

Multumesc de ajutor!

Va tin in continuare la curent cu daca-cum-cand am rezolvat problema.

Noapte buna va doresc!


--------------------
Renault Master I 2000/1.9dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dethave
post 11 May 2013, 21:14
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 557
Joined: 11 April 09




Nu ma mai mira nimic la Renault!Dar in teorie DTI=Diesel Turbo Injection:vezi ce faci si tine-ma la curent te rog pentru ca sunt curios.
Merci!


--------------------
renault espace the race,2002 - vl-19-ran
Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3v1lfr0g
post 12 May 2013, 21:36
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 21 February 13




Salut,

Deci am urmat sfatul tau dar nu am reusit... voi incerca inca odata maine dar in orice caz pe miercuri ar trebuii sa imi vina cablul OBD si piesa de schimb. Daca pina atunci reusesc sa rezolv problema prin reglare atunci pot da inapoi pe cea noua daca nu atunci o schimb.
Turbo pe dubita nu am gasit, poate nu caut unde trebuie dar nu dau de ea... Culmea ca pe net gasesc sa cumpar exact pentru modelul meu turbo
Maine ma mai uit inca odata si mai intreb si la reprezentanta Renault de ce zic ei.
Poate cineva de pe forum poate sa imi zica mai exact.

By the way... unde pot da de soft?

Mersi


--------------------
Renault Master I 2000/1.9dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dethave
post 13 May 2013, 06:34
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 557
Joined: 11 April 09




Pentru soft cred ca ar trebui torrent ,apex sau ceva similar:nu cred ca-l vei gasi spart pe net,la liber
Spune-mi te rog ce anume nu ai reusit?sa faci trs-ul sa bazaie? dar firele le-ai verificat?

This post has been edited by dethave: 13 May 2013, 06:36


--------------------
renault espace the race,2002 - vl-19-ran
Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3v1lfr0g
post 13 May 2013, 11:40
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 21 February 13




Salut,

deci am verificat firele si furtunasele si par a fi in ordine, dupa care am incercat sa il reglez si nimica. Azi voi mai incerca inca odata si cu un multimetru sa masor daca primeste 12V si mai incerc s ail reglez. Daca nu merge primesc oricum saptamana aceasta piesa de schimb.

Apex este ce? Am cautat pe torente dupa soft dar nu amgasit nimic, doar pe isohunt ceva dar era vechi si nici un uploader sau seeder nu mai era. De joi tot il tin active dar nimica…

Daca ma poti indruma unde altundeva dau de el as fi recunascator.

O zi buna va doresc!


13 May 2013, 20:01:
Salut,

si sa fiu la naibi ca am gasit turbo!!!
E in spatele motorulu unde cu greu l-am gasit, in poza atasata se poate vedea in mjloc dupa cele doua furtune.
Si ma intreb de ce are doar 80 de cai putere cu turbo cu tot...
In fine, azi tot nu am reusit sa ii il fac sa mearga. Maine primesc piesa de schimb si sper sa se rezolve problema.
Mai trebuie sa reglez si pe aceasta sau e deja reglata din fabrica?

Seara buna va doresc!

This post has been edited by 3v1lfr0g: 13 May 2013, 20:01

Attached thumbnail(s)
Reno_Master_2_Turbo.PNG ( Size: 81.49k ) Number of downloads: 248


--------------------
Renault Master I 2000/1.9dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dethave
post 14 May 2013, 20:50
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 557
Joined: 11 April 09




Apex este dc++:cauta-l ca apex dc++:nu trebuie reglat nimic la piesa ce o cumperi decat cu clipul pus pe masina,las-o in pace:are 80 de cai ,dar te scoate din cuplul furnizat de combinatia motor-cutie de viteze:nu numai caii putere sunt importanti ci si cuplul-el este cel care te impinge tare de la spate cand o calci


--------------------
renault espace the race,2002 - vl-19-ran
Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3v1lfr0g
post 15 May 2013, 09:36
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 21 February 13




Salut,

deci disper!!! Am pus piesa nou pe masina si nimica tot la fel. Dupa care am invartit in sensul acelor de ceas pina cand am simtit ca a ajuns la capat, si apoi am pornit motorul si am tot defiletat incet pina cand a iesit complet afara si nimica. Scoate un fum de numa! Si daca apas acceleratia de abia urca la 1900 RPM. Acel bazait pe care il auzeam ininte sa pornesc masina nu se mai aude deloc, defapt nici un fel de bazait nu aud.
Am masurat cablul si primeste 12V, am masurat si piesa veche si bobina nu e intrerupta, imi arata cred ca 1,18 Ohm sau 0.18 nu mai stiu exact.

Deci o fi problema altundeva?

Sunt disperat si nu stiu ce sa fac!

O zi buna va doresc!


--------------------
Renault Master I 2000/1.9dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3v1lfr0g
post 4 Jun 2013, 15:34
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 21 February 13




Salut,

Un scurt update:
Vinerea trecuta am tras masina cu ADAC pina la un mecanic care azi m-a informat ca de vina pentru starea masinii este piesa urmatoare:

Suport Injector RENAULT 7700112880

Mi-a spus ca la motoare mai mari nici nu simti doar ca iti consuma mai mult, dar la motoare mici ca si al meu iti da lumea peste cap.

Deci atentie pentru cei care au un motor mai mare de 1.9 sa verifice daca piesa respectiva functioneaza in parametrii normali, altfel masina consuma mai mult dar functioneaza fara ca sa iti dai seama ca ceva nu e in regula.

In poza se poate vedea piesa.

O sa va tin la curent daca dupa ce am schimbat piesa respectiva totul e in ordine.

O zi buna va doresc!

PS:
Ma poate cineva indruma de unde pot da de un soft pentru citit si sters errori?
Multumesc anticipat!

This post has been edited by 3v1lfr0g: 4 Jun 2013, 15:34

Attached thumbnail(s)
Suport_Injector_Renault_Master_2___1.9dti.JPG ( Size: 6.19k ) Number of downloads: 202


--------------------
Renault Master I 2000/1.9dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 05:32
Dacia