It appears you have not yet registered with our community. To register please click here.
Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

nissan primera 1,8 benzina, consultare

jup
post 12 Jun 2008, 17:37
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 12 June 08




am un nissan primera 1,8 din 2006.Singura mea problema este ca dupa revizia de 15000 km pe la 24000 a trebuit sa completez aprox. 1,2 l ulei.La revizia de 30000 am sesizat acest lucru. Mi s-a spus sa stau linistit ca poate capcaunu care a pus ulei nu a pus destul. Am ajuns azi 12.05 2008 la 37000 km iar uleiul din baie e sub valoarea minima cu aprox. 1cm pe joja.Merg la service si mi se spune ca un consum normal de ulei este 500g/1000km.Asta inseamna ca la 6000km parcursi un posesor de primera model ca al meu ramane fara ulei.De ce se face atunci revizia tot la 15000 km parcursi?Se pare ca am fost luat de fazan.Daca stiti sa-mi dati un sfat, va sunt recunoscator


--------------------
nissan primera 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 12 Jun 2008, 21:25
Post #2


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 6.680
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Mda,...vestile sunt proaste...masina mai este in garantie asta-i bine, repede insista la un dealer autorizat sa-ti faca o alerta tehnica! Motoarele pe benzina de 1.6 si 1.8 de pe Primera sunt celebre pentru "haleala" de ulei. La tine e de-abia in faza incipienta.
In nici un caz sa nu crezi povestile cu n-a fost ulei destul sau ca producatorul a comunicat un consum la un anumit rulaj, pentru ca nu este asa, nu scrie nicaieri.
In 3 ani de zile am numarat peste 10 primere care au avut setul motor si axele inlocuite in garantie si inca pe atatea care erau deja iesite sau aduse din stainatate. Si asta la un dealer de provincie.

Sa mai oferi informatii despre desfasurarea cazului.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jup
post 12 Jun 2008, 22:17
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 12 June 08




ar trebui sa ma duc in alt oras nu in Cluj, pentru ca dealerul de aici este neserios.Sunt convins ca daca nu era masina in garantie mi-ar fi desfacut motorul si toata masina dar asa ma poarta cu tot felul de explicatii puerile ca sa mai treaca vremea.Mersi de sfat, te tin la curent cu evolutia lucrurilor desi dupa cum spui se pare ca ar fi o problema delicata


--------------------
nissan primera 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 12 Jun 2008, 22:34
Post #4


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 6.680
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




E delicata pana intr-un punct...imi aduc aminte asa rapid de un client cu motor de 1.6...a prezentat initial faptul ca motorul consuma ulei si gazele de esapament albastrui...i s-a spus evident sa o tina in observatie...a plecat la un drum de Craiova (din Bacau evident), la Craiova nu mai avea ulei in motor...a adus-o cu Renault-ul Asistenta innapoi si abia atunci i s-a desfacut motorul.
Ideea e ca dupa ce-l desfaci poti da un verdict.
Despre Cluj...nu ma mira, am avut destule probleme si incurcaturi cu ei.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Apple
post 12 Jun 2008, 23:14
Post #5


O sageata neagra


Group: Members
Posts: 109
Joined: 22 October 07
From: Bucuresti




ideea este totusi ca un motor de turatie cum sunt cele de la Nissan consuma ulei daca este forjat. Lumea percepe motorul de turatie ca fiind un motor la care schimbi vitezele la 5000 de ture sau mai sunt cei care merg subturat ca sa nu consume.
Motoarele de Nissan consuma in mod normal aproximativ 1 l de ulei la cca 7.000 de km. Este un consum absolut normal daca se merge in felul aratat mai sus.
Intrebati orice mecanic de la Nissan, din Romania sau de aiurea, sa vedeti la ce turatie va spune sa schimbati. Raspunsul lui va fi: "pana la turatia de cuplu maxim".
La motoarele Nissan turatia de cuplu maxim este aproximativ 3200-3500-4200 rpm, in functie de motorizare. Acest lucru este valabil ptr vitezele de la 1 la 4, schimbarea in viteza a 5-a si a 6-a(ptr motorizarile cu cutii in 6 trepte) nemainfluentand in nici un fel deoarece raportul de transmisie este maxim 1 (unu). Optimizirea consumului de carburant si ulei este facuta ptr turatia de cuplu maxim. La turatia de cuplu maxim consumul de ulei la un motor de 2.0 benzina (dau exemplul meu) este de 300 grame la 7.000 km. Nu stiu cat ar consuma la 10.000 sau 15.000 pentru ca la conditiile noastre de drum (aglomeratie in oras, praf, etc.) mi se pare aberant sa astepti 15.000 km dupa cum spune un dealer sau un fabricant. Intervalele de revizie de 15.000 sunt pentru alta tara, nu pentru Romania. Eu personal fac reviziile la orice masina la 7-8000 km. Maxim 10.000 daca n-am timp si nu reusesc sa ajung.
Acum intervin urmatoarele: iti consuma 1 l de ulei la 7.000 km. OK. Dar tu ai verificat nivelul de ulei din cand in cand? La 1.000-2.000 km scoate si tu joja si verifica. Daca ti-a consumat 100 gr, pune 100 gr sa ajungi la nivel. Daca nu pui 100 gr la 2000 km pai in alte 2.000 de km, lipsa a 100 gr de ulei provoaca consumul a inca 200 gr de ulei. Daca faci o aritmetica... ajungi la 1l. Lipsa ungerii corespunzatoare, provoaca asa ceva.
N-am sa te iau la rost sa te intreb care-i viteza ta de croaziera prin afara orasului. Insa raliuri de genul 160 km/h extraurban nu sunt ptr masina asta si ptr motorizarea care o ai. 1.6 ptr caroseria de aproape 1 tona jumatate inseamna submotorizare. Ceea ce, din punctul meu de vedere, un raliu de 160 km/h timp de 2 ore in continuu duce la astfel de consumuri de ulei.
@Hellcat: hai sa nu vrb ce am numarat si n-am numarat. Si eu am numarat 10 primere pe care proprietarii le credeau rachete de formula 1 si au patit ce zici tu, insa la scoaterea foii de utilizare din memoria ECU, aratau ceea ce ziceam mai sus... Mers cu viteze de peste 150, schimbari la turatii din zona rosie, etc. Chiar despre cazul din Bacau vrb.
Primera nu e o masina de liniutze si nici de mers la viteza maxima cu ea. Vrei asa ceva si-ti place Nissan, foarte bine, ia-ti 350Z. Stau si ma intreb de ce oare pe toate forumurile si cluburile de Nissan din lume n-am auzit de cazurile expuse de tine, cu motoare de 1,6 si 1.8. Un singur caz cu probleme de consum ulei si care a dus la inlocuire de axe si acela in Australia. Cu un proprietar care a recunoscut public ca schimba doar in rosu si mergea cu viteza maxima a masinii pe autostrada.

This post has been edited by Apple: 12 Jun 2008, 23:16


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008 Instyle - XXX
culoare BlackMica, 143 CP, 1.8 M/T
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 13 Jun 2008, 09:38
Post #6


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 6.680
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Sunt dezamagit ca vorbesti in necunostinta si ca esti ecoul mecanicilor, persoane pe care le cataloghez subiective.
Ala care a ramas fara ulei la Craiova nu era in nici un caz reisar. Multe masini nici n-au apucat prima revizie si uleiul lipsea cu desavarsire.
Din moment ce nu toate motoarele consuma ulei (si nu ma refer la consum de 7-800g la schimb) si am vazut ca motoarele desfacute aveau bube (cote gresite, material cedat), imi pastrez parerea.

Cazul lui jup, ma intreb pana in prima revizie, dupa doar 9.000km de ce n-a trebuit sa completeze cu peste 1L de ulei??
@jup: Stai sa te-ntreb, schimbi vit. dupa 5.000rpm si mergi constant cu peste 160km/h??


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 13 Jun 2008, 10:17
Post #7


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 10.402
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Nu mi se pare normal sa se intample asa ceva...iar explicatia ca de a nu merge cu 160 km/h mi se pare puerila....da ce motorul asta este din aluat???

Daca iesi inafara pe autobahn de exemplu...ce faci te duci cu 120??? iti spun eu...ii dai talpa ca de aia motorul ala a fost gandit cu o zona rosie... pana acolo ar trebui sa functioneze fara nici un fel de probleme....

Recent am achizitionat pt. un amic un Nissan Tiida Hatch cu motorizare de 1.6 si dealerul ne-a spus la ridicarea masinii ca este un motor de turatie deci sa avem grija sa fie dus turat..... pana la limita rosie nu s-a spus ca nu este nici po problema...



--------------------
Renault Megane 1.2, Dynamique, 1.9dCi, 2001, incalzire auxiliara Webasto
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jup
post 13 Jun 2008, 19:28
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 12 June 08




pentru apple: motorul meu este de 1,8 si nu 1,6 cum gresit ai inteles.Intamplarea face ca am 2 nissanuri primera identice fara ca cealalta sa aiba un consum de ulei.CHIAR DE LOC.Conduc ca si orice om normal fara a o tura aiurea sau sa schimb in treapta a 4-a la 1500 turatii.O conduc asa cum se conduce un motor de turatie.Nu mi se pare corecta afirmatia conform careia consumul de ulei poate fi influentat in asa mare masura de stilul de condus cu atat mai mult cu cat conduc si cealalta masina care nu consuma ulei.De asemenea un consum de 1 L la 7000 km mi se pare exagerat.Inseamna ca la 15000 km consuma 2,2 L la un motor la care baie de ulei are 3L.Nu mai inteleg atunci ideea de revizie la 15000km, cand de fapt nu se mai face schimbul de ulei pentru ca nu il mai ai.

14 Jun 2008, 10:27:
scuze pentru ca am scris cu majuscule.Nu am citit decat acum regulile forumului.Nu a fost cu intentie

This post has been edited by jup: 14 Jun 2008, 10:27


--------------------
nissan primera 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghertzoi
post 14 Jun 2008, 19:08
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 663
Joined: 18 March 07
From: varza a la cluj




gaseste manualul masinii si vezi ca acolo scrie clar cat e cantitatea maxima de ulei pe care e normal sa o consume la un nr de km. Cel mai probabil la tine e depasita, du-te cu argumentul asta la service si fa o cerere in scris de remediere, la care de asemenea cere raspuns in scris. Dar fara sa te amane ca astia din cj sunt niste experti in treaba asta! (vb ca om patit, sunt niste nesimtiti la partea de garantie, de fapt tovarasul ala injiner sef de atelier e in stare sa te priveasca in ochi sa te abureasca cu orice). Pe urma fara sa eziti baga la Vocea Clientului, opc etc.

L.E. hmmm acuma vad ca la megane la 1.6 e 0.5 litrii la 1000 km. aoleu!!! cam enorma limita....un motor care e aproape de aceste cifre nu e sanatos deloc. Ma mira ca au pus asa prag mare. Deci dupa o revizie daca mananca atat inseamna ca dupa cateva mii trebuie sa tot completezi...of of

This post has been edited by ghertzoi: 14 Jun 2008, 19:12


--------------------
Renault Megane 2.2 2007/privilege Sedan 1.6 110 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jup
post 14 Jun 2008, 21:03
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 12 June 08




din pacate nu scrie consumul ci numai ce fel de ulei sa bagi, iar in ceea ce-i priveste pe cei de la service exact asa am patit.Am scris la vocea clientului la nissan si astept raspuns de la ei.La opc nu ma pot duce pt. ca masina e pe firma ori ei nu se baga.La primarie undeva este un serviciu care se ocupa de aceste cazuri, o sa incerc la ei


--------------------
nissan primera 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos11
post 4 Aug 2009, 11:56
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 4 August 09




QUOTE(jup @ 12 Jun 2008, 17:37)
am un nissan primera 1,8 din 2006.Singura mea problema este ca dupa revizia de 15000 km pe la 24000 a trebuit sa completez aprox. 1,2 l ulei.La revizia de 30000 am sesizat acest lucru. Mi s-a spus  sa stau linistit ca poate capcaunu care a pus ulei nu a pus destul. Am ajuns azi 12.05 2008 la 37000 km iar uleiul din baie e sub valoarea minima cu aprox. 1cm pe joja.Merg la service si mi se spune ca un consum normal de ulei este 500g/1000km.Asta inseamna ca la 6000km parcursi un posesor de primera model ca al  meu ramane fara ulei.De ce se face atunci revizia tot la 15000 km parcursi?Se pare ca am fost luat de fazan.Daca stiti sa-mi dati un sfat, va sunt recunoscator
*




Salut.
Nu este normal ca masina sa consume ulei. Iar cine ti-a spus la service de "500g/1000km" fie e cretin, fie te-a mintit. Sunt niste jegosi peste tot. Nu mai cumparati Nissanuri, ca nu mai sunt Nissan, din 2002. Mai bine cumparati orice model Renault pentru a va incadra in buget. Pe masinile Nissan dati mai multi bani, si cumparati doar echivalentul Renault, la care difera doar siglele de pe capota si hayon.

4 Aug 2009, 11:58:
QUOTE(ghertzoi @ 14 Jun 2008, 19:08)
gaseste manualul masinii si vezi ca acolo scrie clar cat e cantitatea maxima de ulei pe care e normal sa o consume la un nr de km. Cel mai probabil la tine e depasita, du-te cu argumentul asta la service si fa o cerere in scris de remediere, la care de asemenea cere raspuns in scris. Dar fara sa te amane ca astia din cj sunt niste experti in treaba asta! (vb ca om patit, sunt niste nesimtiti la partea de garantie, de fapt tovarasul ala injiner sef de atelier e in stare sa te priveasca in ochi sa te abureasca cu orice). Pe urma fara sa eziti baga la Vocea Clientului, opc etc.

L.E. hmmm acuma vad ca la megane la 1.6 e 0.5 litrii la 1000 km. aoleu!!! cam enorma limita....un motor care e aproape de aceste cifre nu e sanatos deloc. Ma mira ca au pus asa prag mare. Deci dupa o revizie daca mananca atat inseamna ca dupa cateva mii trebuie sa tot completezi...of of
*




Daca am ajuns sa punem ulei la fiecare 1000km mai bine ramaneam la Daciile 1310.
Este anormal, este fals!

Iar o masina nu poate avea o revizie la 15.000km. Uleiul in Romania oricum se duce mai repede, din cauza prafului in cantitati de zeci de ori mai mari.

Va recomand schimb de ulei la 8000km pentru orice masina, iar filtrul de aer sa fie schimbat la maxim 4000km, daca vreti sa aveti un motor curat si sanatos.

This post has been edited by Dragos11: 4 Aug 2009, 11:58


--------------------
Nissan Primera P11-144
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nutzu313
post 3 Nov 2009, 11:06
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 13 October 09




Si totusi ce trebuie facut daca o primera de 1.8 consuma ulei? Care este cauza cea mai frecventa? Aditivii care sunt special creeati pentru reducerea consumului de ulei au vreun randament? Stiu ca e un topic destul de vechi, dar problema e actuala.


--------------------
nissan primera hatch 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutz_alter
post 17 Mar 2010, 21:51
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 6 October 08




Sa o dai si sa iei altceva...are unchiul meu un primera cumparat de mine in vara...numai probleme. Papa ulei, stergatoarele au nebuniile lor merg cand vor..., masina nu porneste din cauza cipului prea sensibil din cheie...si de aceea cand e frig trebuie sa tina cheia in casa la loc calduros... pentru a facilita citirea cipului, porbagajul nu se mai deschidea...si piese de schimb nu mai zik....a fost o problema cu un mic incident si a trebuit inlocuirea farului....am innebunit cat am cautat unu la dezmembrari..:| mai pe scurt vinde masina cat se mai poate, dat fiind faptul ca este un model mai mult de nisa avand in vedere numarul de Primera din Romania...Multa bafta!


--------------------
Renault Symbol 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+


Reply to this topic Topic OptionsStart new topic
Forum Renault Romania - Renault Club Romania
Random Picture Google search Last addition
Imagine aleatoare
căutare personalizată
Ultima imagine adaugata

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Time is now: 16th April 2014 - 09:27
Dacia Server hosting