Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Era sa iau foc in masina!
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio III
Pages: 1, 2, 3
Pearl Jam
Oameni buni,
Numai ce lăudam Ipso Buc-Ploiesti dupa revizia de 30K, că la două zile era să iau foc în mașină!
Luni dimineață, mă urc în Clio, pornesc motorul, faruri, ștergătoare, bag un CD și deoadată, fum, alb, înecăcios din bord, pe la cheia de contact. M am repezit la stingătorul din portbagaj, dar între timp s-a stins. Am chemat platforma si am dus masina inapoi in Service. Si de aici, circu dracului...Cică s-a ars un conector de contact, care nu e pe stoc și va trebui comandat in Franța. Durează aprox. 15 zile.
Am asteptat sa ma sune sa mi spuna daca au deschis ordinul de comanda... Am asteptat trei zile degeaba după care m-am enervat și am sunat la Vocea clientului.
Azi m-a sunat unul Bogdan și nu mai știu cum, de la IPSO și mi-a spus cu un sictir de o mega tonă că au dat comanda pe 21 ian.
Prieteni, vă întreb, e normal ca la două zile după revizie să iau foc, atât timp cât doi ani de zile nu am avut nicio problemă cu mașina, cu atât mai puțin la partea electrică...E normal să nu aibă KKt-ul ală de conector pe stoc, că doar nu iau foc în fiecare zi, zeci de Clio...E normal ca eu să plătesc rate la o mașină de care nu mă pot folosi 15 zile, deși nu s-a stricat din vina mea?
Vă rog, dacă ați avut o problemă similară, anunțați mă și pe mine.
Eu îi suspectez pe șmecherașii geluiți de la IPSO de neglijență. A propos, schimbarea bujiilor ar putea avea vreun rol în ce am pățit?
R19/16v
Conectorul probabil ca vine cu cablaj si va costa o caruta de bani si nu prea se strica, d-aia nu-l au pe stoc.

Schimbatul bujiilor nu cred ca poate avea legatura cu problema ta.

Nu e normal sa nu poti folosi masina, dar nici de ales nu ai...
ghertzoi
sau...scuze de teoria conspiratiei... ai supravegheat masina in timp ce ti-au facut revizia? poate au schimbat si alte piese cu unele pe duca pt niste amici de ai lor....bine cel mai probabil e ineptie ce zic, nu lua de buna...dar cu romanii nostrii de prin service-uri....
andu911
QUOTE(Pearl Jam @ 24 Jan 2008, 22:07)
E normal ca eu să plătesc rate la o mașină de care nu mă pot folosi 15 zile, deși nu s-a stricat din vina mea?
*



Dezavantajul masinii noi in Romania.
Tudor
Te sfatuiesc sa revii la Vocea Clientului cu o solicitare civilizata si ferma sa iti puna la dispozitie o masina de schimb pe durata imobilizarii masinii tale, pentru ca imobilizarea este datorata exclusiv unei situatii acoperite de garantie. Nu e vina ta si nici a service-ului ca ei nu au stocuri suficiente, ci e vina Renault Romania. Daca te refuza spune-le civilizat ca ii reclami la OPC si ca ai de gand sa faci tamtam in presa, dar nu cred ca te vor refuza. Poate te vor mai amana 2-3 zile doar pana sa iti dea masina. Spune-le si tu ca pentru meseria ta masina e indispensabila, ca tu platesti rate la ea... vezi tu, te descurci. Probabil or sa iti dea un Logan, dar e oricum mai bun decat fara masina.
Important este sa pastrezi tonul calm, civilizat, dar ferm.
Pearl Jam
Iti multumesc Tudor, sugestia ta mi se pare de bun simt, dar din pacate deja am facut o si fata de la Vocea Clientului mi a spus ca in contractul Renault nu e stipulat asa ceva. Mi a recomandat sa le cer un mijloc de deplasare celor de la IPSO, dar acest lucru este exclus, atat timp cat cu ei am stricat iremediabil relatiile...
Totusi, vi se pare normal ca acel conector sa "cada" din senin, atat timp cat doi ani de zile nu a prezentat niciun simptom...Daca da, asta imi ridica mari semne de intrebare cu privire la calitatea pieselor si ma duce cu gandul la un logo al unui forumist...Ala cu parfumurile frantuzesti si cu masinile nemtesti...
In rest sa auzim de bine. Cam cat as lua acum pe masina daca as vrea sa o vand? De curiozitate...

Si ca fapt divers, am facut o sesizare la Renault Fr. cu situatia din Service-urile din Romania care ii reprezinta si am primit raspuns. E drept, un raspuns conform caruia solicitarea mea a fost redirectionata catre un departament de control. Ma vor contacta in perioada urmatoare...
R19/16v
smile.gif Crezi ca masina nemtesca nu ia foc? Ia uite-te pe forumurile marcilor nemtesti, sa vezi ca si aia au probleme ca si restul lumii.

Parerea mea e ca ai avut ghinion...
Pearl Jam
R19 16V,
Probabil, dar nu sunt foarte convins...
Si inca o intrebare off topic: Daca ai masina imobilizata in Service, dar inainte sa o bagi in reparatie ai busit o. Evident, ai dovada de la Politie. Cat timp e valabila autorizatia pentru ca sa o poti duce la inspectorul de daune al asiguratorului CASCO?
Multumesc.
Tudor
Daca tot e imobilizata la IPSO vorbeste la asigurator si cand trece vreun inspector de daune pe acolo (pentru vreo reconstatare, ceva...) iti deschide si tie dosarul. Stai linistit, chiar daca nu rezolvi asa, mergi dupa ce o repui in circulatie, orice inspector de daune va intelege situatia si nu vei avea probleme sa deschizi dosarul de dauna.
andrei8rea
dovada e valabila 30 de zile. se poate prelungi la cerere.
GabyT
Din pacate si eu m-am fript cu cei de la IPSO blush.gif
Culmea, am hotarat sa merg la ei cu toate masinile la sfatul cuiva care lucreaza acolo si i-a laudat super mult bash.gif (bine, persoana respectiva nu are nici o vina de modul in care am fost tratat eu; oricum, in comparatie cu meridian sud de unde veneam eu, a fost o imbunatatire evidenta a conditiilor, insa din pacate pana la un punct...)

Dupa ce am mers cu masina in service si a au vazut ce are (de aici imi incep mie "patanile" cu acest minunat service : http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1066702 ), am fost reprogramat (intrucat atunci era prea tarziu sa se mai apuce de munca) dupa 2 saptamani in care nu am avut voie sa misc masina intrucat tot motorul era plin de ulei; dupa ce am revenit in service unde masina a stat o zi intreaga, au "ambalat" la loc motorul si mi-au dat-o fara sa rezolve una dintre probleme (zgomotul de tacheti), urmand sa ma anunte cand va veni comisia de la uzina sa vizioneze bolidul. Sa zicem ca pana aici atitudinea lor s-ar fi incadrat in "nesimtirea obisnuita" cu care este tratat clientul, insa ceea ce a urmat m-a revoltat la culme : dupa aproape o luna in care, macar la 2 zile am dat telefon sa aflu cand vine "comisia", am realizat defapt ca nu vroiau sa se lege la cap cu probleme pe care nu le puteau rezolva si incercau sa "scape" de mine (lucru confirmat de persoana cunoscuta de mine de la IPSO) mad.gif , asa ca... no comment


gotty
QUOTE(andrei8rea @ 25 Jan 2008, 17:17)
dovada e valabila 30 de zile. se poate prelungi la cerere.
*



dovada nu expira niciodata,dar daca mergi cu auto avariat dupa 30 zile de la accident se considera contraventie.
fanu_WZI
iar cele 30 de zile se scurg pana la momentul in care masina a vizitat service-ul. tu poti sta dupa o lampa stop si 5 luni daca ei nu o au pe stoc si poti circula linistit
Pearl Jam
Ok. Am inteles. Multumesc tuturor pentru sfaturi. Conform celor transmise de IPSO, in 15 zile vine piesa. Asta ar fi pe 5 februarie. Sunt optimist. Imi vine sa sar cu capu de tavan de bucurie...Dar pun pariu ca voi reveni la topic plin de draci....
Totusi, constat ca NIMENI de pe aici (ma refer cei cu Clio III) nu s-a speriat ca va pati probabil la fel, avand in vedere sensibilitatea acestui afurisit de conector de contact.

Sau poate totusi, am avut ghinion... sad.gif
roty
Pai nu s-a speriat nimeni pentru ca esti primul la care face asa. Si problema nu este una comuna la un Renault in general...

Daca intri pe clubul BMW sau VW sau chiar Audi vei auzi povesti interesante. Motoare cazute in prima mie de km. Daca s-ar speria lumea asa usor n-ar mai calca picior de roman intr-o nemtoaica...

Stii cum e cu drobul de sare smile.gif
Pearl Jam
Corect Roty
Totusi, nu mi lua placerea paranoiei, stii, am avut pana acum mai multe masini, Dacie, BMW, Golf, Matiz,etc, si am fost intotdeauna norocos in alegerile pe care le am facut...Cu niciuna nu am avut probleme in sensul unei defectiuni "din productie" a unei piese. Mint. Poate la Dacie.
Da-mi voie sa fiu suspicios si sa cred ca mecanicii nu sunt straini de ce mi s-a intamplat...Sau poate faptul ca la doua zile dupa ce am luat o de la revizie a aparut buba... nedumerire.gif m-a scos din sarite si m-a facut sa vad vinovati peste tot.
Cert e ca as vrea sa inchei aici acest subiect pentru a nu-l transforma intr-o telenovela.
Multumesc.
TRANCA
QUOTE(BOG @ 11 Apr 2006, 09:16)
In jurul orei 13.00, in timp ce rula pe autostrada Pitesti-Bucuresti, la volanul unui bolid Ferrari 612 Scaglietti (in valoare de 300.000 de euro), Popescu a trecut prin clipe de groaza, dupa ce automobilul sau a luat foc. Olteanul a fost avertizat de computerul de bord ca exista o defectiune la transmisie si a oprit imediat pe banda de urgenta, la kilometrul 66.  In cateva secunde masina a fost cuprinsa de flacari. Gabi Popescu s-a indepartat si, in scurt timp, rezervorul a explodat, masina fiind distrusa in intregime.
Restul il gasiti aici
*

.....si era noua!

...cel putin Clio III se stinge singur!... altfel alergai si ai fi stat si mai mult fara masina....oops.gif ...asa ca se intampla si la "case" mai mari!...
Mav3rick
Parerea mea e ca o reclamatie la OPC si putin tam-tam chiar si pe la un trust media nu strica. Oricum pe la IPSO banuiesc ca nu o sa mai treci in viata ta deci nu are ce rau sa-ti faca.
Eu le-as face de p-acum reclamatia si i-as informa in momentul in care masina e reparata. Ceva de genul...da puteti lua masina...va multumesc...v-am reclamat la OPC si la Renault Franta....o zi buna!
meganus_bicorpus
Nu cred ca o interventie obisnuita din cadrul reviziei ar fi dus la asa ceva.Partea de paranoia..tine doar de sabotaj.Din cate mai stiu eu, contactul are partea mecanica de care se leaga firele electrice, legate intr-o mufa, deci daca ar fi schimbat partea asta trebuiau sa schimbe si yalele, ceea ce ma indoiesc.daca erau sa umble la mufa-mama din cablaj, era si mai tragic deoarece trebuia schimbat cablajul habitaclu.
Ramane doar ipoteza cu rea-vointa, adica sa-ti fi dezizolat cablurile si sa spere ca va lua foc dupa ce pleci de la IPSO...putin plauzibil sa se intample asa.
Cred ca e ghinion sau poate ai montat un accesoriu care a facut figuri, o alarma, etc.Bafta multa si milioane de km mai departe fara evenimente!
mister
QUOTE(Pearl Jam @ 25 Jan 2008, 00:05)
...
Totusi, vi se pare normal ca acel conector sa "cada" din senin, atat timp cat doi ani de zile nu a prezentat niciun simptom...Daca da, asta imi ridica mari semne de intrebare cu privire la calitatea pieselor si ma duce cu gandul la un logo al unui forumist...Ala cu parfumurile frantuzesti si cu masinile nemtesti...
...

Si ca fapt divers, am facut o sesizare la Renault Fr. cu situatia din Service-urile din Romania care ii reprezinta si am primit raspuns. E drept, un raspuns conform caruia solicitarea mea a fost redirectionata catre un departament de control. Ma vor contacta in perioada urmatoare...
*



Pentru primul paragraf selectat, eu sunt ala ph34r.gif

Pentru al doilea, continua.

Pentru problema ta, traiesti in romania si asta iti ocupa tot timpul (copyright MB)
Pearl Jam
Nu m am inselat. Din 21 ianuarie astept sa vina piesa din Franta. Nu a venit. Ieri i am sunat iar pe cei de la IPSO. Dupa ce am fost pus ca prostul pe asteptare vreo 15 minute, am sunat iar la operator. Cand a vazut ce nervos eram mi a facut ca prin minune legatura cu cei care aveau in grija masina mea. I am intrebat daca a venit conectorul si mi au spus senini si plini de nesimtire ca nu a venit si nici nu stiu cand o sa vina...
I am avertizat ca va iesi rau, pentru ca orice firma are un termen de livrare bine stabilit si orice zi intarziere se plateste. El, de colo, "fiecare firma cu politica ei" aplauze.gif Bravo, deci asa stau lucrurile...
Ca sa ma calmeze, mi a promis ca se va uita in ordinul de comanda si va suna in Franta nani.gif sa se intereseze...Apoi, negresit, voi fi anuntat.
Insa eu nu am mai asteptat. Reclamatia s-a dus pentru a doua oara la frantuji, dar nu stiu de ce, mi se pare ca nu prea ii intereseaza cum le repara romanasii masinile...
Oameni buni, daca piesa nu era suportata de garantie si ma duceam in orice service s-o comand pe banii mei, cred ca in 3 zile piesa era in Romania...
Sa ma ajute Dumnezeu sa castig la LOTO si sa plec naibii de aici god_hand.gif
ovidiugrecu
Eu am lucrat multi ani in depanare / intretinere masini unelte.
Daca la doua zile dupa revizie ti-a pocnit contactorul ala poate fi o coincidenta, dar eu m-am invatat, (ca politistii anchetatori), sa nu cred in coincidente.
N-ai sa poti dovedi ca ti-au busit-o ei (probabil din incompetenta/neglijenta/mirlanie/sictir), dar sa stii ca asa e.
Poate poti sa-i ameninti ca aduci un expert, ca vrei sa faci actiune in justitie pentru daune, bla, bla, macar sa te mai racoresti vazind ca o sfeclesc macar oleaca.
Pearl Jam
Da. Din pacate ceea ce mi se intampla mie cu conectorul asta e o mica parte din ce se intampla in tara asta de cand ideea de AUTORITATE IN STAT s-a dizolvat. De fapt nici nu cred ca a existat vreodata pt ca in comunism erau alte repere...
In fine... Topicul asta a devenit un fel de jurnal cu AMR-uri.
Promit sa va anunt cand va veni piesa, asta ca sa ramana aici pe Forum ca marturie a NESIMTIRII ROMANESTI.
JustInTime
Eu am asteptat exact 37 de zile pentru un geam lateral spate (cel mic si fix) la IPSO Ploiesti - asta tot "ca marturie a NESIMTIRII ROMANESTI". Nu trebuie sa mai mentionez ca in tot acest timp am stat cu un sac in geam pe care l-am fixat cum m-am priceput mai bine si, ca atare, nu am putut spala masina, nu am putut pleca departe de casa de frica sa nu-mi ia ceva dine ea si toate consecintele care rezulta de aici... Normal ca cei de la IPSO nu dau 2 bani pe clientii lor pentru ca, cel putin in Ploiesti, nu au concurenta sau nu stiu eu sa aiba... Daca la asta mai adaug si porcaria cu directia pe care am semnalat-o in thread-ul STEERING FAULT... continuati voi va rog...
dj22sib
Cred ca e cazul sa va mutati in Craiova. Am recomandat unui prieten sa isi ia megane si si-a luat. La 2 saptamani nu se mai deschidea portbagajul. A fost cu ea la service si i l-au reparat, dar sa vezi surpriza. L-au chemat sa il schimbe pe garantie chiar daca mergea, in ideea de a nu mai avea vreo surpriza. Piesa a fost comandata, a venit in 2 saptamani si dupa 2 saptamani de buna functionare l-au schimbat totusi.
Sa fie oare si "olteni fericiti"? smile.gif
Pearl Jam
Nu stiu cat sunt de fericiti, probabil ca da... Unii...Dar iata ca la mine treaba se confirma si imi da serios de gandit...Am sunat iar la Vocea Clientului. Mi au spus ca de fapt cei de la IPSO i-au anuntat ca au dat drumul la comanda dupa 9 zile de la intrarea masinii in Service si cica ar mai fi descoperit o stricaciune despre care eu nu am fost instiintat. Un "cod insert" sau ceva de genul asta.
Poate ma lamureste cineva ce naiba mai e si asta...
Oricum sunt un pachet de nervi. Nici acum nu am masinaaaaaaaaaaa!!!!!
hornedfiend
Nu va impacientati ca eu inainte de Clio 3 am avut o corsa d vreo 7 luni (din pacate am avut dauna totala cu ea) si dupa 5 luni facea ca toate alea iar geamurile din prima zi cand ajungeau la capatul cursei haraiau si am fost cu ea la garantie si cica imi comanda ei alte macarale pentru ca cele de pe masina erau defecte din fabrica iar comanda dureaza in jur de 2 sapt. Au trecut 3 luni, am ramas fara masina si ei nici pana acum nu m-au mai sunat pentru macarale. Nu disperati, romanii sunt terminati orinde ar fi.
Pearl Jam
STUPEFIANT!!! Cititi va rog cele ce urmeaza:
Azi m-au sunat de la Vocea Clientului. Vestea: V-a venit piesa, dar stiti, nu se potriveste deci v-a trebui sa o comande din nou radmasa.gif
Am zis ca e o gluma d aia da noastra dupa cele 29 zile scurse... Dar NU! ESTE PE BUNE. Am plecat glont la IPSO si am cerut explicatii baiatului de la receptie. am inceput sa i dau cu OPC, cu scandal, presa, Renault Franta, etc. Cand a vazut despre ce e vorba, l-a chemat pe directorul de service, domnul Gigel.
M-a invitat intr-un birou si iata explicatiile:
- conectorul contact + codul insert (mai pe romaneste butucul de contact si cheia)nu se potrivesc. Cauza? Cineva a comis o eroare umana la transmiterea seriei caroseriei masinii. Domnul Gigel m-a asigurat ca greseala s-a produs cu siguranta in Franta, adica fiti atenti faza, cica piesa se fabrica pe comanda, nu exista in stoc si cei din Franta au transmis gresit datele de identificare ale masinii mele.... La raspunsul asta, i-am cerut sa mi dea nr de comanda si ordinul prin care s-au transmis in Franta elementele de identificare ale masinii mele. M-a refuzat, precizand ca sunt documente interne ale firmei. I-am spus ca poate OPC-ul va avea totusi acces. Dintr-o data, am devenit cel mai important client al IPSO, domnul Gigel si-a cerut o gramada de scuze si s-a oferit sa mi puna la dispozitie un autovehicul pe durata cat masina mea se va mai afla in service, probabil inca o luna. De altfel, domnul Gigel s-a comportat civilizat, dar i-am reprosat ca a fost nevoie de TIGANIE si AMENINTARI ca sa rezolvam o chestie simpla de la bun inceput. Maine ma duc sa iau masina pusa la dispozitie de IPSO. Va tin la curent.
roty
Sa ne zici ce masina ti-au dat...
Daca merge, imi ard o ranga-n motor la masina, te iau de manutza si te pun sa-mi faci rost de o Laguna la schimb, pe termen nedefinit biggrin.gif

Oricum, well done. E cam bataie de joc sa te tina atat pe bara...
Pearl Jam
Păi oameni buni,
Deci se poate...De azi merg cu un Renault Clio Symbol, pe motorina, 1461cm cubi, 62 Kw. fabricat in 2007, cu 1520km la bord. Miroase a nou inauntru. Directorul de Service, domnul Gigel Popescu s-a comportat admirabil, dar ce pacat ca asta s-a intamplat dupa atata timp si atatea reclamatii...Voi folosi masina atat cat Clio al meu va fi in Service. Din ultimele date, se pare ca doar o saptamana...Dar iar sunt sceptic. Anyway, era vorba de principii, iar daca de la bun inceput gaseam un om care sa-mi explice civilizat ce e cu masina, ce a produs defectiunea, cat am de asteptat si sa -mi ofere si solutia pt transport...as fi zis ca sunt in Germania biggrin.gif Dar asa, o luna de nervi, de sperante sparte cu ciocanu de gheata, de sentimente de inutilitate si umilinte...In fine. Asta e. Acum sunt bucuros. La plecare, domnisoara care mi-a inmanat cheile, m-a rugat sa am grija cu masina, avand in vedere ca sunt un client suparat. I am spus sa nu-si faca griji. O voi alimenta la timp cu...benzina. radmasa.gif By the way, m-am indragostit de calitatile sprintene ale acestui Symbol diesel care le intrece de departe pe cele ale Clio-ului meu 1.2 cu 75 cai.
Totusi, sunt cam afon in treaba asta cu dieselul. sad.gif In talon scrie 1461. Motorina. Asta inseamna de fapt 1.5 dci? Iar 62 Kw, cati cai putere inseamna?
Poate ma ajuta cineva. Multumesc.
roty
QUOTE(Pearl Jam @ 20 Feb 2008, 22:11)
By the way, m-am indragostit de calitatile sprintene ale acestui Symbol diesel care le intrece de departe pe cele ale Clio-ului meu 1.2 cu 75 cai.
Totusi, sunt cam afon in treaba asta cu dieselul.  sad.gif In talon scrie 1461. Motorina. Asta inseamna de fapt 1.5 dci? Iar 62 Kw, cati cai putere inseamna?
Poate ma ajuta cineva. Multumesc.
*



1.5dci@85CP. Dizal powa smile.gif

Deh, masina mai usoara, motor nitel mai puternic.
ciobi
Cand am facut mare scandal la Cobalcescu au vrut sa imi dea masina la schimb.Tot un Symbol.Am refuzat politicos spunand ca nu sunt obisnuit sa merg cu masini mai mici decat Meganele.Au inceput sa rada pe sub mustata toti cei din jurul meu.Pana la urma au vrut sa imi dea un Megane Sedan.Intre timp s-a rezolvat cu masina mea si am putut pleca cu ea de acolo. Tot e bine ca ai masina si iti poti face treaba linistit.
Pearl Jam
Multumesc Roty. Corect. M am gandit si eu ca e mai usoara. Asa e, dar cat de mult se simte diferenta, mai ales in treapta doua care e scurta si trage ca la TDI...
Ciobi, deci la Cobalcescu, tot dupa scandal s-au oferit sa ti dea masina...Asta e ROMANIA NESIMTIRII, dupa cum am mai spus.
IRONICK
Nu bag mana in foc, dar eu am auzit de un ots la contact-ul de clio3 rs. Posibil sa fie si la tine ...
kriprii
Am avut si eu o dauna (far spart si aripa rupta...a picat o bucata de gheata de pe bloc, si un bandou spate de schimbat)) si m-am dus la autocobalcescu, bandoul nu mi l-au schimbat, mi-au zis ca urma sa ma sune...deci nu mi-au zis ca nu mi l-au schimbat, a trebuit sa observ eu acest lucru.....ajung in fata blocului si observ ca farul era pus aiurea.....si culmea....aripa era vopsita aceeasi culoare dar alta nuanta. M-am dus urmatoarea zi si mi-au zis sa le las masina....le-am lasat-o. Ii sun si imi spun ca masina este gata..si ma duc la service...surpriza...masina era fff murdara... ma uit la far, la vopsea si vad ca e ok, ma uit in spate la bandou si vad ca nu e schimbat, ii spun si suna pe cineva...ma uit in partea dreapta la celalalt bandou si vad ca era zgariat...ma apuca nervii ma uit la toata masina si observ ca si in fata era bandoul zgariat..tipul de acolo imi spune ca nu e zgariat ( imi zice ca se ia cu Coca-Cola..p bune...omu era tampit sau ma credea tampit..anyway, punctul culminat e cand deschid usa dreapta fata si observ ca era stropita de sus pana jos inclusiv de geam de ceva alb (vopsea)...incep sa injur, arunc cu cheile in tipul care era acolo si i-am zis ca ma duc sa fumez o tigara si sa beau o cafea si cand ma intorc masina sa fie luna si banbourile schimbate...ma cheama dupa aprox 40 min la masina si vad ca toul e ok...mi-au inlocuit toate 3 bandourile, le-am facut reclamatie tot la ei...o sa sun si la vocea clientului....de aici pot trage decat 2 concluzii:
1) nu va duceti la Autocobal. pe valea oltului pentru vopsit ca sunt varza (am avut de vopsit si bara fata acum 6 luni la ei...si surpriza...dc te uiti atent la ea e alta nuanta). Mentionez ca la revizie s-au comportat exemplar
2) E Romania ....si cred ca e de ajuns...trist dar adevarat
Pearl Jam
Ironik> Please translate for a stupid ignorant like me, OTS? blink.gif
Kriprii> Ceea ce povestesti tu e ca n filmele de groaza...Dar ce mai...Parca i si vad pe baieti cum ti au aranjat-o...asa intre o manea si un sictir inainte de a o taia acasa...Probabil si tu esti dintre cei care nu dau spaga...
Desi eu am patit o cu cei de la IPSO Otopeni, cu intarziatul...apropos, nici acum nu a venit piesa, am auzit ca la vopsit s-ar pricepe. Dar nu bag mana n foc. Va spun dupa ce o s-o fac la ei. Oricum programarea la vopsitorie dureaza cam o luna...
TRANCA
Daca tii mortis sa o faci in targ ... dar am patit-o de nevoie sa o fac in alta localitate ...vezi posturi anterioare...si a fost super ca acolo a mers si mai repede si mai bine...si fara alte "interventii"...de credeam ca-s in occident da nu vazusem vama... coolspeak.gif
kriprii
Normal ca nu dau spaga....pentru ca nici nu am cui (la autocobalcescu nu iei legatura decat la receptie cu o persoana, practic eu nu stiu cine se ocupa de masina)..oricum am scris mai sus ca e vopsita bine...insa daca te uiti atent tot e o diferenta de nuanta. Asta e frate....nu ma mai enervez degeaba ca nu se merita....
TRANCA
Bine gandit!...Ai si un punct de la mine!... peacefingers.gif
Pearl Jam
Mi am luat masina. Deci a durat 3 luni...Am luat o pe zi. Seara cand am aprins farurile un bec de faza scurta era ars. Cu toate ca cei de la IPSO ma asigurasera ca au facut verificarea electrica completa. M am intors si am platit becul 35 lei si manopera 15 lei.
Acum mai am doar o singura grija: sa nu se mai arda o data conectorul de contact. Macar pana reusesc sa o vand...
Apropos, stie cineva daca e normal ca zona din jurul contactului, unde intra cheia, sa fie calda? Acum, ca sunt patit, am devenit paranoic...
Multumesc.
MMVI
cum Dumnezeu se ard becurile fix cand masina sta un pic prin service? 022.gif
nu ca ar costa mult un bec dar ... tot ma deranjaza
Studebaker
Deci, concluzia de final? tot mai vrei sa pleci din tara?
Pearl Jam
Nu. Nu vreau sa plec din tara. Am explicat de ce...As vrea sa plece cei care au adus tara asta in halul asta...
Defectul meu este ca sunt un optimist iremediabil...sau un masochist in devenire.
Romania este tara in care m-am nascut si unde se odihnesc strabunii mei. Dar, vorba lui Petre Tutea, Iubesc Romania atunci cand nu ies pe strada sau cand nu ma uit la televizor.
bogdan_2008
De curiozitate care ar putea fi urmatoarea masina, daca vei scapa de clio?
Si ai perfecta dreptate cu plecatul din tara.
Costin.C
Eu zic, cand duceti masina intr-un service sa va uitati cu cati kilometri ati dus-o si cand o luati de asemenea sa va uitati la acest lucru. biggrin.gif
Studebaker
QUOTE(bogdan_2008 @ 21 Mar 2008, 22:03)
De curiozitate care ar putea fi urmatoarea masina, daca vei scapa de clio?
Si ai perfecta dreptate cu plecatul din tara.
*




Dacia Sandero ? laugh.gif
Pearl Jam
Raspunsul e pentru Bogdan:
Urmatoarea masina va fi Golf 5 sau Toyota Auris.
Din păcate s-au adunat prea multe...Și sincer, nu știu dacă de vină pt asta e Renault sau mecanicii IPSO. Cert e că mașinuța în care am crezut și mi-am pus oarece speranțe, acum la 30.000km, dă semne de oboseală. Mai nou, trepidează la ralanti, de la 500 la 900 de turatii sare un pic la 1000 apoi revine la 900. O fi benzina, or fi bujiile...Dar de ce toate, după revizia de 30.000?
Iar treaba cu consumul unsure.gif 11l/100km in oras. Motor de 1.2. Cam greu de crezut, nu? E adevarat ca o turez, dar cum sa depasesc camioanele care ma ineaca n fum, sau Daciile carora le cade tabla...altfel decat apasand pe pedala si turand-o intr a doua?
E clar, Clio III, 1.2 75 CP nu e de mine...Culmea, nici de nevasta- mea nu prea e...Masina mult prea grea pentru un cuplu atat de mic.
Cat de mult a contat experienta cu Clio Symbol 1.5 DCI 80CP, dat de IPSO pe perioada cat a mea a stat in Service...
IRONICK
Ce sa iti fac daca nu ti-a spus nimeni inainte. Un motor mic ajunge sa consume mai mult decat unul mai mare in anumite regimuri.
traxhill
Clio 3, 1.5dCI...aprox. 13 000km in aprox. 4 luni..la 3 saptamani dupa revizia de 10 000km, bec ars pe fata dreapta (faza scurta)...acum sa fie oare o coincidenta? Un bec de genul ala trebuie sa reziste macar 1000h de functionare cu o retea electrica bine calculata INSA eu l-am folosit cu mult sub 1000h (nu am mers mereu cu faza scurta, deseori o menajez!)
Trist, dupa cum constata si Pearl Jam sad.gif
roty
Sper ca nu o menajezi si noaptea, pe ea, faza scurta. smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.