Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: crestere putere motor 1.5 dci 80 cp
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Tuning
Pages: 1, 2, 3
kevin-ray
Am un Megane II.2 1.5 DCI de 80 de cai si de ceva vreme ma bate gandul sa ii fac o remapare. M-am gandit la oferta celor de la Dimsport, de care am auzit numai de bine si a caror oferta este si foarte tentanta dpdv financiar.

Nelamurirea mea este in legatura cu garantia. Stiu ca s-a mai discutat si din tot ce am citit, parerile sunt impartite si nu am ajuns la o concluzie clara. Unii spun ca se pierde garantia, altii ca nu. Eu mai am 2 ani si cateva luni de garantie si nu vreau sa o pierd, mai ales ca am si platit in plus.

As vrea sa stiu concret, preferabil de la cineva care a facut modificarea. Exista sansa ca cei de la renault sa isi dea seama ca s-a modificat ceva? Am citit pe aici de existenta unui contor al rescrierii softului. Ar putea confirma cineva care lucreaza la renault sau cineva care stie sigur?


PS. Va rog sa fiti "on topic", nu sa va spuneti parerile pro/contra chiptuning-ului.
Doc
Un singur lucru te intreb: ai vazut vreun caz pe forum in care utilizatorul si-a pierdut garantia la masina dupa ce i-am facut noi chiptuning???

Daca ai alte intrebari legate de modificare nu ezita sa ne contactezi in PM sau la numerele afisate pe forum.
claus
eu nu inteleg alta chestie.. de ce se tot fac o mie de topicuri despre chiptuning ? si de ce fiecare are impresia ca "problema" lui merita un topic separat..
kevin-ray
QUOTE(Doc @ 2 Jul 2007, 00:06)
Un singur lucru te intreb: ai vazut vreun caz pe forum in care utilizatorul si-a pierdut garantia la masina dupa ce i-am facut noi chiptuning???

Daca ai alte intrebari legate de modificare nu ezita sa ne contactezi in PM sau la numerele afisate pe forum.
*



Merci mult de raspuns.


QUOTE(claus @ 2 Jul 2007, 17:24)
eu nu inteleg alta chestie.. de ce se tot fac o mie de topicuri despre chiptuning ? si de ce fiecare are impresia ca "problema" lui merita un topic separat..
*



Pentru ca in niciun topic nu am gasit un raspuns concret. Daca nu iti convine, sterge topicul.
bashtalu
parerea mea, poate putin off topic, dar asta e.
referitor la pierderea/mentinerea garantiei un lucru este cert, daca Renault oferea chiptuning pentru motor categoric nu pierdeai garantia, dar din moment ce Renault nu ofera acest serviciu si nici nu au nimic scris, in sensul de contract,conventie cu vreo firma specializata pe tuning ca sa ofere garantia necesara, de aici deducem ca se pierde garantia pentru orice modificare survenita fara autorizare de la constructor.
sper ca nu bat campii, dar este o chestie logica. argumentele pro si contra voi fi mereu, in concluzie o faci pe riscul tau, chiar daca riscul poate fi de 0,1 %, el tot exista.
alti constructori ofera posibilitatea tuningului, dar Renault nu.
bafta multa!
ca si un mod de a testa daca este fiabil, ar trebui sa treaca un numar relativ consistent de masini cu chiptuning, un numar relevant de km pentru a putea fi testate si vazut daca sunt modificari in sens negativ sa se poata concluziona daca este bun sau nu.
laguna_2_interceptor
1. in service nu au tehnica necesara sa isi dea seama daca masina a avut facut chip tuning sau nu (valabil si in alte parti nu numai la noi) si nici nu au voie din partea producatorului sa intervina la acest nivel si asta include atat modificarea cat si citirea/interpretarea deci sariti peste aceasta temere/teorie...

2. fiabilitatea masinilor tunate este ca si fiabilitatea masinilor stock, cad si unele si altele deci nu poate fi chip tuning cauza mai mare decat o defectiune de fabricatie... cat despre testari cu numar de km ca apoi sa vezi si sa crezi, chestie tipic romaneasca... la noi abia a aparut fenomenul si e in plina ascensiune, in alte tari mai civilizate care nu au mers oamenii timp de 20 de ani cu acelasi tip de autoturism in masa acest lucru a aparut de ceva timp si nu am vazut pe nimeni sa isi puna probleme ''romanesti''...
catah
Ce pot sa-ti spun sigur este ca ei nu pot vedea cu aparatura de service aceasta modificare care se face la rescrierea hartii de injectie. Insa nu inseamna ca e nedetectabila, doar e facuta tot de oameni. Spre exemplu un mecanic cu experienta daca se conecteaza la mufa OBD si monitorizeaza niste parametrii ai motorului in timp ce il accelereaza sa zicem la 2000 rpm poate sa isi dea seama ca au fost facute modificari sad.gif . Si alt caz concret. Un prieten de-al meu e director de service la o mare reprezentanta VW. Si ghici ce au patit cu calculatorul unui Touareg care avea tuning. S-a blocat cand au incercat sa-i faca un update de soft trimis de fabrica. Si de atunci totdeauna cand le vin updateuri de la fabrica pun pe client sa semneze pe propria raspundere ca nu are tuning. mad.gif
Insa aceste lucruri daca le stii, pot fi evitate. Nu te lua in gura cu cei de la service in caz de defectiune in garantie daca stii ca ai facut tuning ca sa nu-i face sa caute mai cu atentie sau spre exemplu daca te va chema cineva la service ca sa-ti faca un update poti merge la firma care ti-a facut tuningul si sa le ceri sa-ti puna inpoi varianta originala. Gratuit! wub.gif
andu911
Ce e nevoie pentru chiptuning ? in afara de un laptop si cunostinte de mecanica, desi am vazut ca astea nu-s asa necesare biggrin.gif
Apropos, de-aia e forum, sa invatam unii de la altii.
Doc
Si daca e asa de simplu, de ce nu te apuci si tu???
andu911
Repet. De-aia e forum. Sa ne imbunatatim toti masinile, ajutandu-ne intre noi.
Fac pariu ca nu ai intrat pe forumul asta ca sa fii ajutat sau sa ajuti pe cineva, asa ca nu ma astept la vreun raspuns din partea ta. Poate doar raspunsuri ironice de genul celui de mai sus....ca de ce nu ma apuc si eu.

Pai asta e, ca vreau sa ma apuc sa invat sa-mi chipuiesc singur masina. Nu ca sa fac profit din chestia asta sau sa iau cuiva painea de la gura. Am altele din care traiesc.

Oricum, ar fi foarte tare sa vezi pe aria de probleme tehnice raspunsuri evazive ca aici. S-ar duce de rapa tot forumul.

In fine, nu vreau sa deviez de la subiect, aici e un forum public, iar cine are placere, isi impartaseste cunostintele, cum fac majoritatea userilor. Iar cine nu vrea, treaba lui, poate sa nu vrea si in liniste, fara ironii.

Cred ca nu am intrebat un secret de stat, nici cum sa fac bomba atomica.
Doc
Nenea...nu te tine nimeni sa te apuci si de asa ceva. Eu sunt pe forumul asta inainte sa stie lumea de chiptuning si nu de asta m-am inscris. Am plecat si eu la fel ca si tine cu ideea ca ma apuc sa fac pentru masina mea, dar imediat dupa ce aduni informatiile iti dai seama ca ai nevoie de multi bani. Gandeste-te ca banii de pe masina ta nu ajung ca sa cumperi aparatura si soft.
catah
QUOTE
Ce e nevoie pentru chiptuning ? in afara de un laptop si cunostinte de mecanica, desi am vazut ca astea nu-s asa necesare
Apropos, de-aia e forum, sa invatam unii de la altii


Pai in afara de ce ai mentionat tu ar mai trebui o interfata si un soft cu care sa faci citirea si scrierea. Daca cumperi o clona dupa interfetele originale poti sa gasesti cu 500-800 de euro iar soft daca esti dibaci il gasesti "gratuit" pe undeva. Sau poate il primasti cu clona. Apoi te puci si faci teste si te rogi sa nu se intample ceva cu ECU. Dupa ce ai reusit sa citesti harta originala a masinii cauti un provider de harti modificate la care mai platesti 150 de euro. Apoi te puci si-ti scrii harta modificata in memoria ECU-lui, si gata. Ai cuplu si putere cu 30% mai mare. Cam asta ar fi. Am impartasit eu din ce stiu dar cred ca mai bine te duci si platesti 250 de euro (ca oricum nu e mult mai ales la cursul euro din vremurile noastre) cuiva care se ocupa cu asa ceva si scapi de batai de cap, dar daca esti interesat ai aflat cam cum se face smile.gif
laguna_2_interceptor
- cam multe variabile... numai daca te gandesti la ''te apuci si faci teste si te rogi sa nu se intample ceva cu ECU'' si mai bine... dar poate e mai bine sa te lovesti cu capul de pragul de sus...
angus
QUOTE(Doc @ 22 Aug 2007, 10:54)
Si daca e asa de simplu, de ce nu te apuci si tu???
*




QUOTE(Doc @ 22 Aug 2007, 20:49)
Nenea...nu te tine nimeni sa te apuci si de asa ceva. Eu sunt pe forumul asta inainte sa stie lumea de chiptuning si nu de asta m-am inscris. Am plecat si eu la fel ca si tine cu ideea ca ma apuc sa fac pentru masina mea, dar imediat dupa ce aduni informatiile iti dai seama ca ai nevoie de multi bani. Gandeste-te ca banii de pe masina ta nu ajung ca sa cumperi aparatura si soft.
*



ce mare lucru sa rescrii un e-eprom , e similar rescrierii unui bios de la o placa de baza , iti trebuie doar parametrii si sa stii sa -i reprogramezi .... ce zici e asa ? radmasa.gif

24 Aug 2007, 22:25:
dar trebuie sa-ti mai spun ca s-a oferit cineva sa-mi faca lucrul asta pe Octavia mea cu 100 Euro ...ce zici o fi bine ? faza e ca s-ar putea sa ma pricep bine pe la electronica si l-am refuzat ....maparea merita daca tii masina 3-6 luni si dupa aia o vinzi !!!
laguna_2_interceptor
- eu zic ca te pricepi tu la ceva... dar nu la chiptuning... cred ca mai degraba la programarea expresoarelor de cafea cu fise...
Doc
@ANGUS la 50 euro iti bag in eu in eeprom mp3-uri sau filme porno cu laura andresan... sa vezi atunci octavia transformata in racheta.

Ce zici?? Merita???

@catah: iti pun la dispozitie gratuit interfata sa scrii masina ta...te risti sa bagi in eeprom altceva??
catah
@doc: Da
@angus: Cand ai pus in postul tau cuvantul parametrii ai dat rau cu mucii-n balta. Se vede ca nu te pricepi la nimic.
@ laguna_2_interceptor: Cum am zis. Nu-i recomand, dar daca omul a vrut sa stie cum se face de ce sa nu afle?


P.S.
Mi-as baga si eu mp3 uri in ECU excl.gif
laguna_2_interceptor
- la a ta ai loc chiar de un clip la calitate de DVD wink.gif

- sa nu fim rautaciosi, daca ai vointa, te apuci sa citesti sa vezi cum si cu ce se mananca, ai putere financiara ca trebuie investiti bani nu ''luam o mufa obd si ne apuca de programare sau modificari parametrii'' si alte prostii, apoi colaborare cu firma specializata pentru softuri... specializarea ta pe langa o astfel de firma sa poti fi in stare sa modifici custom astfel de softuri atunci se poate... dar sa nu se plece de la ideia ca totul e simplu si o poate face oricine cu un laptop si o mufa OBD ca nu e deloc asa...
Doc
@laguna: ma tem ca ceea ce faci tu ar putea face si el daca are putere financiara sa achizitioneze 'mufa OBD', adica ar devenii pur si simplu un dealer al unei firme. Nu trebuie sa se oboseasca decat sa conecteze mufa la masina, in rest se va ocupa firma de tot.
laguna_2_interceptor
- hehehe... eu nu fac asta, mai pe scurt nu sunt a cincea roata la caruta... nu trebuie sa ai putere financiara sa achizitionezi o mufa OBD, iti trebuie putere financiara sa iei un ByteShooter sau BDM100 de la EVC sau alte scule care nu are rost sa le insir aici deoarece pentru multi acestea nu inseamna nimic, am spus ce fac principalii ''jucatori'' de pe piata de tuning de la noi din RO... vasta retea de dealeri nu face decat sa transforme totul in ceva piramidal in care cel de la care pleaca treaba castiga cat mai mult si restul muncesc pentru el...

- ''@laguna: ma tem ca ceea ce faci tu ar putea face si el'' eu nu sunt dealer pentru nici o firma de chip tuning din RO, contractele mele sunt facute direct cu firmele din strainatate si beneficiez de anumite facilitati si avantaje pe care nu le au nici cei care sunt ''reprezentanti oficiali'' X sau Y... nu vreau sa dau nume ca sa nu se iste busculada... wink.gif, asta asa ca sa lamurim cum stau lucrurile legat de ce fac eu si altii...
angus
QUOTE(Doc @ 25 Aug 2007, 10:27)
@ANGUS la 50 euro iti bag in eu in eeprom mp3-uri sau filme porno cu laura andresan... sa vezi atunci octavia transformata in racheta.

Ce zici?? Merita???

@catah: iti pun la dispozitie gratuit interfata sa scrii masina ta...te risti sa bagi in eeprom altceva??
*



-nu ai decat sa faci misto cat vrei , ca oricum nu as face o remapare cu vreunul din cei de pe forum , oricum sunt convins ca tzugurlani pe aici gasiti la greu ....de parca ar merita chiptuning-ul pe Megane !! radmasa.gif
-ah ...sa nu uit .... ia vezi ce scrie pe aici ... ma gandeam sa va fac concurenta ca cine stie mai castig si io un ban cinstit .....pazea ca vin

Dimsport Romania cauta colaboratori/dealeri pentru chiptuning
Dimsport Romania reprezentant si unic distribuitor al produselor de tuning Dimsport Italia, cauta parteneri/dealeri in vederea colaborarii si deschiderii de filiale in toate orasele tarii. Va oferim asistenta tehnica, produse de o inalta calitate, renume in domeniu competitiilor auto si garantia numelui Dimsport.

Pentru a putea incepe o colaborare aveti nevoie de urmatoarele echipamente:

1. programator flash (mufa obd) - obligatoriu
2. programator BDM - optional
3. programator EEprom - optional
4. statie lipit/dezlipit - optional
5. alte accesorii (cabluri, mufe, trusa chei etc).

Cu placere va vom ajuta sa achizitionati toate aceste echipamente la cele mai bune preturi!

Deasemenea, veti primi soft Dimsport de cea mai inalta calitate precum si suport tehnic / consultanta in timpul operatiunii de tuning.
laguna_2_interceptor
- pai eu spun sa incerci sa ceri amanunte... sau mai bine spus sa vezi cam in ce consta ''colaborarea'', target impus, cat trebuie sa platesti tu pentru fiecare soft in parte la cei pe care i vei reprezenta, in ce bani iei logistica etc... chiar sunt curios sa postezi aici ce negociezi cu ei... bafta!
catah
QUOTE
de parca ar merita chiptuning-ul pe Megane !! 

Nu merita. Nu fa asa ceva.
Doc
Spuse unul care are deja asa ceva...in gluma! post-336-1110552459.gif
caktuss
ce repede s-a scos Doc icon_mrgreen.gif

cat ziceai ca-s filmele porno , 50 e? la membri forum faci reducere ? radmasa.gif
angus
QUOTE(laguna_2_interceptor @ 27 Aug 2007, 22:01)
- pai eu spun sa incerci sa ceri amanunte... sau mai bine spus sa vezi cam in ce consta ''colaborarea'', target impus, cat trebuie sa platesti tu pentru fiecare soft in parte la cei pe care i vei reprezenta, in ce bani iei logistica etc... chiar sunt curios sa postezi aici ce negociezi cu ei... bafta!
*



lasand caterinca putin deoparte sa vedem cum stam cu dotarea :

1. programator flash (mufa obd) - obligatoriu - STOC
2. programator BDM - optional - STOC ZERO
3. programator EEprom - optional - STOC
4. statie lipit/dezlipit - optional - STOC
5. alte accesorii (cabluri, mufe, trusa chei etc). STOC SUFICIENT

plus una bucata programator cu experienta (adica eu) , si mai gasesc pe langa biroul meu 2-3 voluntari , firma avem ....deci sa ne apucam de treaba


cine vrea remapari baietzi ca incepem sa studiem problema ...peste 15 zile ne bagam pe treaba ..... acuma chiar nu glumesc ...ne facem si site specializat cu reduceri ...etc

28 Aug 2007, 19:59:
saptamana viitoare inaugurez site-ul www. angus-sporttuning .ro , sa vedeti preturi promotionale
catah
Ca sa inaugurazi situl ala saptamana viitoare trebuie sa-l si detii. Ceea ce nu se intampla, am verificat. 243.gif Deci...
Doc
Tineti-o tot asa baieti...poate auzim de voi pe forum. Apropo repararea unui ecu daca il stricati va costa intre 200-500 euro la noi. harhar.gif
Sorinux
QUOTE(catah @ 28 Aug 2007, 21:55)
Ca sa inaugurazi situl ala saptamana viitoare trebuie sa-l si detii. Ceea ce nu se intampla, am verificat. 243.gif  Deci...
*



Mai, am verificat si eu (de curiozitate) si nu-l detine nimeni. Deci omul poate oricand sa si-l cumpere daca vrea. Si ma indoiesc ca, chiar si in Romania, nu poti sa ai domeniul activ maxim a doua zi dupa inregistrare.

angus, eu iti ofer spatiu de hosting la preturi promotionale, dar numai daca recunosti aici ca al meu Clio de 85CP face oricand Octavia ta de 101, care face Renault-uri de 130CP radmasa.gif
Doc
Daca era Octavia 2 de 105CP mai ziceam dar amartul de 101cp nu prea poate sa faca Renault 130CP
Sorinux
Sa nu exageram, omul vorbea de masina stock (deci NE remapata) unsure.gif Cum deja pe topicul respectiv au avut grija ceilalti useri sa-l trezeasca la realitate, am zis sa profit si sa-l intep si eu aici tongue.gif

angus, nu o lua personal. Gata cu offtopicul smile.gif
FederalMogul
Am citit cam tot ce s-a scris pe forum-ul asta despre chiptuning. Fata de alte forumuri subiectul e f putin discutat. Si cum brusc si dintr-o data a inceput sa ma intereseze si pe mine as vrea sa imi spuna cineva care are chip de cel putin un an sau sa zicem 30-40 k km cum se comporta masina, in principal daca a avut probleme cu ambreiajul sau turbina.

Inca ceva la megane 1 1.9 dci cuplul maxim de 200 Nm e f jos adica la 1500rpm. Daca prin chiptuning urca la 250 nu e cam mult pentru ambreiaj la o turatie asa de joasa, nu va patina?

@Doc: poti sa imi dai si mie un nr de contact de la dimsport Timisoara si un pret eventual pe private
Doc
Ai PM.
laguna_2_interceptor
QUOTE(angus @ 28 Aug 2007, 19:55)
lasand caterinca putin deoparte sa vedem cum stam cu dotarea :

1. programator flash (mufa obd) - obligatoriu - STOC
2. programator BDM - optional - STOC ZERO
3. programator EEprom - optional - STOC
4. statie lipit/dezlipit - optional - STOC
5. alte accesorii (cabluri, mufe, trusa chei etc). STOC SUFICIENT

plus una bucata programator cu experienta (adica eu) , si mai gasesc pe langa biroul meu 2-3 voluntari , firma avem ....deci sa ne apucam de treaba
cine vrea remapari baietzi ca incepem sa studiem problema ...peste 15 zile ne bagam pe treaba ..... acuma chiar nu glumesc ...ne facem si site specializat cu reduceri ...etc

<span class='edit'>28 Aug 2007, 19:59:</span>
saptamana viitoare inaugurez site-ul www. angus-sporttuning .ro , sa vedeti preturi promotionale
*



- cum stam domnu'? mere treaba? vrem sa vedem realizarile!!!
andu911
QUOTE(angus @ 27 Aug 2007, 21:27)
Dimsport Romania cauta colaboratori/dealeri pentru chiptuning
Dimsport Romania reprezentant si unic distribuitor al produselor de tuning Dimsport Italia, cauta parteneri/dealeri in vederea colaborarii si deschiderii de filiale in toate orasele tarii. Va oferim asistenta tehnica, produse de o inalta calitate, renume in domeniu competitiilor auto si garantia numelui Dimsport.

Pentru a putea incepe o colaborare aveti nevoie de urmatoarele echipamente:

1. programator flash (mufa obd) - obligatoriu
2. programator BDM - optional
3. programator EEprom - optional
4. statie lipit/dezlipit - optional
5. alte accesorii (cabluri, mufe, trusa chei etc).

Cu placere va vom ajuta sa achizitionati toate aceste echipamente la cele mai bune preturi!

Deasemenea, veti primi soft Dimsport de cea mai inalta calitate precum si suport tehnic / consultanta in timpul operatiunii de tuning.
*



QUOTE(Doc @ 22 Aug 2007, 20:49)
Gandeste-te ca banii de pe masina ta nu ajung ca sa cumperi aparatura si soft.
*



Si mie mi-a zis ca nu-mi ajung banii de echipamente nici daca imi vand masina. bla bla bla.gif
Deci la ce echipamente sunt obligatorii, putem face in paralel si decodare GSM si Chiptuning auto.
PS: Nu mai imi vand masina. laugh.gif
laguna_2_interceptor
- numai ca daca o dai in bara cu un telefon costurile inlocuirii lui sunt de necomparat cu pretul inlocuirii unui motor/calculator smile.gif
alin g
dry.gif
donoviddiu
QUOTE(Sorinux @ 1 Sep 2007, 11:38)
Mai, am verificat si eu (de curiozitate) si nu-l detine nimeni. Deci omul poate oricand sa si-l cumpere daca vrea. Si ma indoiesc ca, chiar si in Romania, nu poti sa ai domeniul activ maxim a doua zi dupa inregistrare.

angus, eu iti ofer spatiu de hosting la preturi promotionale, dar numai daca recunosti aici ca al meu Clio de 85CP face oricand Octavia ta de 101, care face Renault-uri de 130CP radmasa.gif
*




si acum sa ma bag si eu ca pana acum am stat si m-am distrat copios pe seama tuturor " carcotasilor " din zona...
offtopic // sorinux..... ce face clio al tau ??? bate megane de 130 cai ??? nici in cele mai roz vise !! biggrin.gif al meu a avut 130 caluti initial si se ducea destul de bine, pot sa il laud ca batea si TDI 130 cai de VW
acum am 150 cai pe el, cuplu 380 Nm, si sta in fata chiar bine bine....
am 16000 km de cand am facut resoftarea ( nu dau nume unde ), nici cea mai mica problema la masina. Merge si fuge super super bine.... DAR TOTUSI NU MERITA...... megane 2 e masina inalta, si usoara.. iar la 150 cai si cuplu de aproape 400 nm, deja e cam crazyness..... nush ce sa zic, dar parca parca nu il prinde....
oricum, e strict alegerea voastra.

din punctul meu de vedere, remaparea facuta bine nu strica masina.....pe mine m-a invatat cineva asa: daca in specificatiile masinii tale, puterea maxima este atinsa la 4000 de ture stock, dupa ce o resoftezi, nu e bine sa o turezi niciodata peste 3500-3700. in cazul asta vei tine masina in parametrii optimi de functionare si nu o sa prajesti piesele mai repede ( poate doar ambreiajul sa cada cu 5000km mai devreme )

v-am pupat
ciobi
Topicul se cheama tuning? La naiba...unu vrea sa isi remapeze masina singur iar altu care nu are ce face se cearta cu el. Sa propunem sa fie deschis un topic "certuri legate de tuning"? Doc pareai om serios smile.gif).Acum glumeam si io sa se mai destinda atmosfera.

In alta ordine de idei de data asta on topic.
Am un Clio Sport 172 care mai are un filtru green si o repamare care nu stiu cat de bine si de profesional este facuta. Intrebarea mea pentru cei care se ocupa cu asta: cu aproximatie, din experianta voastra, cati cai in plus se scot dintr-o rempare la masina asta, cam pe la ce turatie va fi puterea maxima, cuplul cu cat de imbunatateste si la ce turatie se va obtine maxim? Si aici vorbesc de o remparea facuta in cunostinta de cauza, pe care motorul si intreaga masina o poate gestiona in limitele prevazute de producator, nu ma refer la o remapare dusa la extrem absolut aiurea si careia restul masinii sa nu ii faca fata. Fiti decenti si responsabili va rog.

Si pentru cei care cred ca remaparea asta e asa floare la ureche. Nu zic ca toti care fac asta se si pricep. Dar oare nu credeti ca de fapt e mult mai mult decat doar o rescriere a unui soft? Lucrurile astea daca sunt bine facute sunt cat de cat personalizate pentru fiecare masina, pentru fiecare motor in parte. Spre exemplu (poate prost decideti voi) stiu ca nu e foarte greu sa se scoata limitarea de turatie. Dar daca aceasta scoatere a limitarii nu vine impreuna cu o modificare a cuplului forta si a turatiilor la care e obtinut acest cuplu nu am facut nimic. Vom avea o masina care se poate tura pana la 8000 rpm dar din care nu vom castiga nimic...ba chiar vom pierde.Daca forta maxima a masinii ramane la 6300 rpm...ce facem cu turatia asta care se poate duce pana la 8000?Consumam mai mult si zbiara motorul ca nebunu...in cel mai bun caz. Toate astea trebuie facute printr-o concesie de succes, imbunatatirea parametrilor dar pastrarea conditiilor de siguranta si a parametrilor motorului care nu ar trebui sa gestioneze forte mai mari decat poate duce.
Asa ca nu trageti in pianist si hai sa fim putin mai echilibrati.
Multam.
antifizic2
kevin-ray, eu ma bag in seama acum dar tocmai am facut vreo mie de km weekendu trecut alaturi de cel putin 2 meganuri cu motorizari ca ale tale si nici unul nu parea depasit de situatie, conteaza si cum conduci masina si ce vrei de la ea, eu am vazut motorul tau cum duce un megan de la 140 km/h intr-o depasire in panta si nu parea sa aiba probleme
bogdan1978buc
Nu vreau decat sa impartasesc din informatii acumulate din diverse parti, fara nici un fel de obiectiv. Pentru un chip frumos facut, aveti varianta (1) baiatul din Cluj, Kiss Lorand si cica se merita drumul pana acolo, (2) baiatul din Bucuresti aka Rabanne. Amandoi sunt de aceeasi baricada.
Este doar concluzia care am tras-o dupa diverse discutii, nimic altceva.
RIon
Kiss Lorand din CJ .... chitarisutul trupei Human ? (nu e o gluma!) Un tip care avea ( poate mai are) parul lung si undeva la 33 de ani? Cum pot sa il contactez? Rog MP cu emailul lui... e reprezentantul lui DOC aici?
merci
bogdan1978buc
Ai cautat cu google?
Doc
Nu e reprezentantul meu ... deci poti incerca si recomandarea lui bogdan.
RIon
...cred ca e doar un prieten vechi tongue.gif
kevin-ray
QUOTE(antifizic2 @ 12 Oct 2007, 13:06)
kevin-ray, eu ma bag in seama acum dar tocmai am facut vreo mie de km weekendu trecut alaturi de cel putin 2 meganuri cu motorizari ca ale tale si nici unul nu parea  depasit de situatie, conteaza si cum conduci masina si ce vrei de la ea, eu am vazut motorul tau cum duce un megan de la 140 km/h intr-o depasire in panta si nu parea sa aiba probleme
*



Iti spun eu ca niciodata cativa cai in plus nu strica.

QUOTE(bogdan1978buc @ 15 Oct 2007, 20:21)
Nu vreau decat sa impartasesc din informatii acumulate din diverse parti, fara nici un fel de obiectiv. Pentru un chip frumos facut, aveti varianta (1) baiatul din Cluj, Kiss Lorand si cica se merita drumul pana acolo, (2) baiatul din Bucuresti aka Rabanne. Amandoi sunt de aceeasi baricada.
Este doar concluzia care am tras-o dupa diverse discutii, nimic altceva.
*



Eu sunt din cluj. Da-mi te rog cateva informatii in plus despre aceasta persoana. Un nr de tel, preturi etc...

18 Oct 2007, 18:44:
QUOTE(Doc @ 15 Oct 2007, 23:04)
Nu e reprezentantul meu ... deci poti incerca si recomandarea lui bogdan.
*



Doc, tu ai reprezentant si in cluj?
the tiger
Doc. motorul meu de pe laguna (1.8 16 valve F4P) poate fi remapat ? ca am facut ceva munca de studiu pe citeva site-uri de specialitate dar motorul meu nu se afla pe liste. sad.gif
Trigger
Oare dupa ,,remapare'' Clip-ul de reprezentanta mai gaseste uce injectie cand il intreaba de sanatate? Daca nu, ce se intampla cand masina e in garantie si reclami un defect pe injectie?
catah
QUOTE
Oare dupa ,,remapare'' Clip-ul de reprezentanta mai gaseste uce injectie cand il intreaba de sanatate

Dupa remapare masina se poate diagnostica in mod normal ca si inainte.
aqua
fata de un motor normal, unul cu chip tuning, la o viteza oarecare pe autostrada de ex. ,are mai putine turatii?de ex. 85 cp dus la 105 cp, merci
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.